Algu es posa a dieta??

El millor any de la nostra vida!

Algu es posa a dieta??

EntradaAutor: ninet@ » dl. abr. 25, 2011 9:06 am

Hola a totes¡¡¡

Com esteu?? amb la festivitat de sant jordi a catalunya he vist que un dels llibres més venut ha sigut el de dukan, es veu que és un llibre amb una dieta que tensenya a menjaar i que tajuda a aprimar-te¡¡¡
La veritat és que estic pensant en comparmel¡¡ Fa un any i mig degut a l'ansietat per cuestions varies me engraixat ben be 6-7 kgs i ara que tinc temps vui començar a baijals, d'aqui dos dies haurem de mirar vestits i que millor que esta divina¡¡ A més per experiencia propia els primers kg es perden molt rapid, pero despres del 3-4...no hi ha manera...i prefereixo agafarmo amb temps aviam si amb un any he pogut treurem uns 10kg de sobre, ja que mho vui perdre amb temps xq no magraden les diete milagro¡¡

Algu s'apunta a seguir una dieta?? jo me posat com a data màxima per començar dilluns de la setmana vinent¡¡ avui és dia de la mona aixi que poc regim..i aquesta setmaneta miraré daconseguir el maxim de receptes i comprar nomes allo que pogui menjar i apor ello¡¡

Aviam si algu s'apunta i entre totes es fa menys pesat¡¡

Petons a totes¡
Imatge
ninet@
:: núvia experimentada

Entrades: 320
Membre des de: dg. gen. 09, 2011 10:24 am

Re: Algu es posa a dieta??

EntradaAutor: Sabi » dl. abr. 25, 2011 9:35 am

ninet@ ha escrit:Hola a totes¡¡¡

Com esteu?? amb la festivitat de sant jordi a catalunya he vist que un dels llibres més venut ha sigut el de dukan, es veu que és un llibre amb una dieta que tensenya a menjaar i que tajuda a aprimar-te¡¡¡
La veritat és que estic pensant en comparmel¡¡ Fa un any i mig degut a l'ansietat per cuestions varies me engraixat ben be 6-7 kgs i ara que tinc temps vui començar a baijals, d'aqui dos dies haurem de mirar vestits i que millor que esta divina¡¡ A més per experiencia propia els primers kg es perden molt rapid, pero despres del 3-4...no hi ha manera...i prefereixo agafarmo amb temps aviam si amb un any he pogut treurem uns 10kg de sobre, ja que mho vui perdre amb temps xq no magraden les diete milagro¡¡

Algu s'apunta a seguir una dieta?? jo me posat com a data màxima per començar dilluns de la setmana vinent¡¡ avui és dia de la mona aixi que poc regim..i aquesta setmaneta miraré daconseguir el maxim de receptes i comprar nomes allo que pogui menjar i apor ello¡¡

Petons a totes¡

Hola guapa!!!
Jo porto 2setmanes a dieta, ánims!!!!!! A més jo necessito perdre mínim 10kg així que lo teu està xupat!!!!
Em caso el 24/06/2012 però no només hem d´estar guapes pel casament...que arriba l´estiu!!!!
Així que compra sa i la setmana que vé... el toro per les banyes!!
Un petonàs.
Imatge

Imatge
Sabi

Entrades: 26
Membre des de: dc. abr. 20, 2011 12:22 pm

EntradaAutor: gd1110 » dl. abr. 25, 2011 11:00 am

Holaaa!!
Jo avui fa 4 setmanes q estic a dieta! i la última vegada que vaig anar a la consulta de la nutricionista (m'entra per la mútua i ho aprofito en comptes de fer-ho lliure) fa dues setmanes, m'havia aprimat 6kg. Suposo que en aquestes dues setmanes m'hauré aprimat només 1kg-1.5kg, xq amb la setmana santa i tal... he intentat fer bondat, però entre que he estat de vacances i dines fora i tal... és més difícil seguir-la al peu de la lletra. Però weno... jo continuo! durant la setmana no em costa gaire seguir-la, no passo gens de gana i com que veig resultats, m'emociono més!!
Ànims a totes!!! Un petonet!
Imatge
30 Juny 2012
gd1110
:: núvia experta

Entrades: 794
Membre des de: dg. feb. 13, 2011 10:32 pm

EntradaAutor: Margarida » dl. abr. 25, 2011 11:51 am

ninet@ ha escrit:Hola a totes¡¡¡

Petons a totes¡

Eiii jo tambe me comprat el llibre del metode Dukan sembla fàcil de fer jo en breu començaré! no us desespereu que jo vull perdre mes de 15 kilos.... jejejej petonets!
Imatge
Margarida
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1115
Membre des de: ds. abr. 09, 2011 3:53 pm

EntradaAutor: gd1110 » dl. abr. 25, 2011 12:20 pm

ei Margarida!! Jo también vull perdre més de 15kg... per això he començat ja!! ja ens diràs com va amb aquest mètode! jo no el coneixia fins que no vaig veure a una famosa que el feia... però weno, pel que he llegit és més o menys igual que la resta de dietes, xq se suposa que has de perdre 1kg per setmana...!! ja ens explicaràs! *.O.-O*
Imatge
30 Juny 2012
gd1110

Entrades: 794
Membre des de: dg. feb. 13, 2011 10:32 pm

EntradaAutor: Elisabetgu » dl. abr. 25, 2011 2:32 pm

Yo también me tengo que poner a ello y empezar a hacer un poco de bondad.
En mi caso con perder solamente entre 5 o 6 kg ya me bastaría pq mido 1,75cm y entonces perder más me sentaría mal.
Si tenéis alguna dieta que os funcione ... ya la iremos comentando.
Imatge
Elisabetgu

Entrades: 569
Membre des de: ds. oct. 16, 2010 7:15 pm

EntradaAutor: Sabi » dl. abr. 25, 2011 2:33 pm

gd1110 ha escrit:Holaaa!!
Jo avui fa 4 setmanes q estic a dieta! i la última vegada que vaig anar a la consulta de la nutricionista (m'entra per la mútua i ho aprofito en comptes de fer-ho lliure) fa dues setmanes, m'havia aprimat 6kg. Suposo que en aquestes dues setmanes m'hauré aprimat només 1kg-1.5kg, xq amb la setmana santa i tal... he intentat fer bondat, però entre que he estat de vacances i dines fora i tal... és més difícil seguir-la al peu de la lletra. Però weno... jo continuo! durant la setmana no em costa gaire seguir-la, no passo gens de gana i com que veig resultats, m'emociono més!!
Ànims a totes!!! Un petonet!

6kg???? Molt bé!!!
Ja ens passaràs la dieta que fas amb la teva nutricionista, eh????!!!!!!
Enhorabona, segueix així campiona!!!
Ànims!!!!!!!!!!!!!
Imatge

Imatge
Sabi

Entrades: 26
Membre des de: dc. abr. 20, 2011 12:22 pm

EntradaAutor: Pink87 » dl. abr. 25, 2011 3:43 pm

Hola chicas!! Yo estoy haciendo la dieta del metodo Dukan y llevo 1 semana mas o menos y ya he perdido 3kg!! Estoy encantada con esta dieta porque el fin es reeducarte en la alimentación y como de todo, no tengo ganas de comer dulces, ni ganas de pecar con otras cosas. Y las cantidades son libres. La primera semana quizá es la mas dura porque es la de proteinas puras. Es muy parecido al método Atkins pero con Dukan tomas salvado de avena cada día. Yo quiero perder 20kilazos asi que....os gano!jaja. Pero bueno estoy muy muy motivada y con muchas ganas ::love::
Imatge
Pink87

Entrades: 1336
Membre des de: dl. nov. 22, 2010 1:11 am

EntradaAutor: Margarida » dl. abr. 25, 2011 7:33 pm

gd1110 ha escrit:ei Margarida!! Jo también vull perdre més de 15kg... per això he començat ja!! ja ens diràs com va amb aquest mètode! jo no el coneixia fins que no vaig veure a una famosa que el feia... però weno, pel que he llegit és més o menys igual que la resta de dietes, xq se suposa que has de perdre 1kg per setmana...!! ja ens explicaràs! *.O.-O*

Si aixo diu el llibre... ja us aniré explican't aquesta setmana m'acabaré de anar a comprar tot el que fa falta i aixi la primera de Maig ja començo amb tot!! jjejeje en part em fa força mandra pel fet que encara queda força.... però ho farÉ! jejejeje
Imatge
Margarida

EntradaAutor: Alexia84 » dl. abr. 25, 2011 7:45 pm

Yo tambien quiero perder mas de 20 kilos :S y se hace cuesta arriba! pero cuando te ves acompañada y que tienes una razón tan grande como que tenemos que estar perfectas en nuestro día te automotivas..ASI QUE ANIMOS A TODAS Y A POR ESOS KILOS!
Ana lo estas bordando .. enhorabuena! ya veras que estupenda te quedas para este verano ya!
Cual es el secreto cuando te entra el hambre? haceis tambien ejercicio chicas? es fundamental acompañar la dieta con el gym para conseguir unos buenos resultados.
aqui estamos chicas
Imatge
Imatge
Alexia84

Entrades: 1444
Membre des de: dg. març 06, 2011 9:25 pm

EntradaAutor: Trixie85 » dl. abr. 25, 2011 8:21 pm

Niñas!!! Yo quiero perder 5 kg pero el DUKAN no me va muy bien... creo que lo suyo está en reducir los hidratos y dulces... a modo de anécdota, cuando nos dijo el fotógrafo de quedar para el pre-boda dijimos: Cuando estemos sin los quilos de más!! y el tío nos dijo que nos teníamos que cuidar todo el año, no sólo para ese evento!! jejeje así que ánimos, y una vez lo hayamos conseguido a mantenernos!!
Imatge
Trixie85

Entrades: 681
Membre des de: dv. oct. 01, 2010 9:47 pm

EntradaAutor: sonson » dl. abr. 25, 2011 8:32 pm

Pues la verdad es que el fotografo tiene razón...xo cuesta tanto que solo lo pensamos cuando llega el verano o para bodas, bautizos y comuniones jajajajajajaja
Yo también quiero perder unos quilillos, y sobre todo tonificar...así que ya llevo una semanita con planning de deporte. Y a partir de esta empiezo a comer más sano (que esta semana con las fiestas a sido imposible!!!).
Patri a mi la Dukan tampoco me va muy bien, no tengo tanta disciplina y además me aburro. Lo intentaré con las dietas de toda la vida :-)ok:
Imatge [/url
sonson

Entrades: 1389
Membre des de: dc. oct. 20, 2010 8:06 am

EntradaAutor: Loli&Albert » dl. abr. 25, 2011 8:36 pm

Mucho ánimo chicas!
A mi aunque no me sobran quilos si me sobra volumen en la zona del flotador como yo le digo, jejjeje, pienso que debería comenzar a hacer algo de deporte pq sinó pareceré una morcilla embutida en el vestido de novia, :-)0(-:
Imatge
Loli&Albert

Entrades: 1067
Membre des de: dj. març 24, 2011 1:10 am

EntradaAutor: Angie18 » dl. abr. 25, 2011 9:06 pm

Hola a todas!
Yo llevo desde antes de navidad diciendo " cuando pase fiestas me pongo a dieta". Y si a eso le sumamos que para Reyes mi chico me pidió que nos casaramos pues imaginaos!. He perdido algo, el problema es que parece que todos nuestros conocidos conspiran para cargarse mi dieta. Creo que nunca habíamos enido tantas cenas, aperitivos, cumpleaños etc...
Pero bueno yo poquito a poquito iré haciendo. Tampoco quiero perderlos de golpe, prefiero poco a poco e irme acostumbrando a unos habitos que pueda mantener siempre y no bajar rápido y en unas condiciones que al cabo de cuatro días me este agobiando o deseando darme el atracón. Ahora además estoy empezando a ir al gimnasio!.

Para las fans de la dieta Durkan: tengo compañeras de trabajo que la están haciendo y les ha ido muy bien PERO, hay que tener en cuenta 2 cosas. 1º si la haces la has de hacer a siguiendo los tiempos que marcan las fases y respetando los tiempos del mantenimiento a rajatabla, sino tiene un efecto rebote vestial. 2º No es recomendable hacerla durante más de un par de meses. Es muy cargada en proteinas y eso hace trabajar mucho el higado y además podéis tener carencias de nutrientes ya que hay alimentos que no se incluyen hasta el final.

No soy dietista pero he hecho algunos cursos ya que el tema me gusta. Lo que más claro me quedó fue:
Mejo comer de todo pero en menos catidad que eliminar alimentos (la dieta de la medida del plato de postre que le llaman)

Contra más rápido bajas los quilos más rápido los subes

Mejor bajar poco a poco y coger buenos habitos que te permitan mantenerte
Angela Y Dani 17-3-2012
Imatge
Angie18

Entrades: 1111
Membre des de: dg. abr. 24, 2011 1:57 pm

EntradaAutor: mmbnls » dl. abr. 25, 2011 9:27 pm

Hola,

Vaig parlar fa unes setmanes amb una nutricionista i em va recomanar que no seguís la dieta Dukan, ja tenia el llibre i estava concienciada, però em va comentar que en el meu cas seria més efectiu no menjar res de proteïnes, per tant, tot el contrari de la dieta.
M'han prohibit el blat, estic a base d'espelta, per desgracia no només el pà en porta. La llet tres quarts del mateix, així com els làctics, només puc prendre llet d'avena o d'arrós. Carn res de res ni sucre, dolços... D'embotits només formatge de cabra. Total a base de verdures, peix i fruita.
Començo demà!!!! Pel casament queda un any i mig però OPERACIÓN BIKINI!!!

Parlant del tema "body", algun bon remei per la cel·lulitis?? Em te fregida... estava pensant en invertir en LPG...

Recomanació per aprimar: La clau està en l'exercici, encara que siguin 45 minuts de caminar al dia, fan molt!!!

Ànim!!!!!
mmbnls

Entrades: 36
Membre des de: dt. abr. 19, 2011 11:02 am

EntradaAutor: cris0303 » dt. abr. 26, 2011 1:13 am

Hola a todas!!!! La verdad que yo también he oído cosas buenísimas del método Dukan. Bueno la verdad que las he oído y visto, ya que mi prima lleva un par de semanas haciéndola.. Simplemente deciros que funciona, pero a precio de que?¿ yo estuve a punto de hacerla, hasta que me metí en foros en los cuales hablaban de esto.. y sí..!! decían maravillas en cuanto a quilos perdidos se referían, pero también hablaban de lo negativo de esta dieta. Aconsejo que la miréis y decidáis por vosotras mismas.. Por mi parte, leí mas que suficiente como para elegir el no hacerla y hacer una dieta mas rica y equilibrada.
Lo mas seguro que comience mañana con la dieta.
Necesito perder unos 5 kilos. así que con vigilar el no picar entre horas y mirarme la cena.. yo creo que lo puedo conseguir. Aunque lo mas duro ( a mi parecer ) es mantenerse!!
Bueno chicas! creo que este foro nos va a venir de perlas. Seguro que el ir comentandolo entre nosotras, hará que nos vaya mejor y que estemos muchísimo mas motivada.. así que ÁNIMO!!!!!! :-)
Imatge

Imatge
cris0303
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 111
Membre des de: dl. abr. 25, 2011 11:32 pm

EntradaAutor: miressss » dt. abr. 26, 2011 7:44 am

Hola!!!!!

Muy bien chicas, muhos ánimos a todas!!!! oye que es eso del método Dukan??? yo quiero perder como mucho unos 3 kg no es que esté rellenita simplemente quiero que la carne se ponga durilla jjeje!!! yo hago wiifit jeje!!!! y bueno de momento va bien. Porqué tengo que perder poquillo... empezaríais ya a hacer dieta???
Imatge

Imatge
miressss

Entrades: 1308
Membre des de: dj. set. 02, 2010 1:45 pm

EntradaAutor: Alexia84 » dt. abr. 26, 2011 7:57 am

Pues si hay que empezar ya :-( xq el buen tiempo ya está aqui y hay que enseñar carne, jeje.. aparte de que para la boda qued :-( un año.. mejor ir habituandose.Yo he oido que la Dukan tiene muchos desequilibrios que no son buenos.. hace años hice una parecida y luego notaba mi cuerpo a ralentí, forzado.. no me fue bien ya que recuperé lo perdido en un chasqiuido de dedos.
Animo para todas las que empezamos hoy.
Imatge
Imatge
Alexia84

Entrades: 1444
Membre des de: dg. març 06, 2011 9:25 pm

EntradaAutor: Loleta » dt. abr. 26, 2011 9:06 am

Hola!!!
Jo després de tenir un abort, la nena i coses varies em vaig engreixar 30 kilos!!! ufff ka fort!!!
Ara arrell del casament he decidit treure-me'ls de sobre (vaja és l'objectiu principal!!).
EL 10 de gener vaig començar amb el mètode dukan i contant que tot el mes d'abril l'he abandonat bastant, porto 15 kilos menys!!!, així que funciona... però vaig per la meitat. He decidit avui tonar-la a rependre.
A mi em porta el control el meu metge de la mutua (cada dos mesos em fa un anàlisis) i de moment tot bé. Ja sé que hi ha metges que estan molt en contra, però ell diu que feta amb cap i tenint clar que l'has de fer fins el final pq sino ho recuperes tot que endavant, que és molt eficaç!!!. És la meva experiència!
Loleta

Entrades: 397
Membre des de: dj. nov. 04, 2010 12:36 pm

EntradaAutor: Margarida » dt. abr. 26, 2011 1:02 pm

Jo crec que tots els regims tenen la seva part positiva i negativa jo l'any passat vaig fer el de NUTRICARE que seria una PRONOCAL ( o com es digui) i quan el feia genial va ser deixar-lo de cop i no engreixar tant nomes 5 quilos, jo crec que com tot es constància i vanciar d'habits de menjar i sobretot fer esport! jejeje res ninetes animsssssssssss
Imatge
Margarida

Següent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant