ROSA CLARA

Vestits de nuvi i núvia.

EntradaAutor: Visitant » dg. jul. 23, 2006 8:16 pm

fotos del 2007 !!! Com ja havia penjat fotos espero no repetir cap !!! :-)ok:

Imatge
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 23, 2006 8:26 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dg. jul. 23, 2006 8:17 pm

Imatge

Aquest és preciós !!! :-)) :-)) :-))
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dg. jul. 23, 2006 8:18 pm

Imatge

Aquest és molt similar al Dalia :-)) :-)) :-))
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dg. jul. 23, 2006 8:18 pm

Imatge

Aquest és una passada :-)) :-)) :-))
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dg. jul. 23, 2006 8:19 pm

Imatge
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dg. jul. 23, 2006 8:20 pm

Imatge
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dg. jul. 23, 2006 8:20 pm

Imatge
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 23, 2006 8:21 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dg. jul. 23, 2006 8:21 pm

Imatge
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dg. jul. 23, 2006 8:23 pm

Imatge
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dg. jul. 23, 2006 8:24 pm

Imatge
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dg. jul. 23, 2006 8:25 pm

Imatge

Aquest per a mi és el més espectacular de tota la col·lecció, és impressionant !!! >.-<: >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: Stella » dg. jul. 23, 2006 9:11 pm

BEDE reina!!!!!!!! es nota q ets fan de Rosa Clara eh!!!!!! es un detall q penjis els vestits de la coleccio de 2007! :-)ok: :-)ok: ets genial guapa! :-()-)
Stella
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2373
Membre des de: dl. des. 27, 2004 7:20 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Visitant » dg. jul. 23, 2006 9:21 pm

sisisisiiss ... m'encanten els vestits de núvia i els de Rosa Clara em tenen enamorada :-)) :-)) :-))
Visitant

EntradaAutor: Stella » dg. jul. 23, 2006 9:43 pm

Jijiji es nota! :-)ok: i es normal sino n' l'hagesis escoliit per un dia tan important! :-()-)
Stella

Entrades: 2373
Membre des de: dl. des. 27, 2004 7:20 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Visitant » dg. jul. 23, 2006 10:00 pm

N'hi ha de ben xulos =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. jul. 26, 2006 4:46 pm

chicas!!!!!!! vuelvo a tener una crisis muuu gorda!!!!!!!! (será normal???) no sé, la cuestión es que estoy desesperada, no sé que ponerme en la cabeza jooooooooooooo!!!!!!!!!! a ver, el peinado está claro: recogido bajo ahuecadito por delante, pegadito en los lados y abultado y algo suelto por detrás. el problema son los complementos, tengo claro: mantilla prestada (preciosa) con broche tipo vintage para prenderla al recogido
qué me pongo? pendientes largos (tipo los que llevó paula echevarría, que son clavados a los que devolví el viernes, snif!) y nada más o pendientes más discretitos, más cortitos y una flor??? (ya empezamos, jejejej), la flor puede ser natural (rosa roja, como el ramo) o de tela marfil, que puede ser lisa, encaje, combinada, etc
que estoy hecha un lío!!!
soy rubita y con ojos verdes, aconsejadme porfa!!!!
bede si us plau ajuda'm guapa!! que estic desesperada.....és que ara no sé si m'agrada la flor, si no m'agraden les arrecades, tot junt és massa i si l'hi trec moltes coses em sembla massa poc... uisssss
vull un toc modernet però sempre elegant (en plan CHIC), m'explico fatal....
Visitant

EntradaAutor: Isabelle » dc. jul. 26, 2006 6:28 pm

pilar jo he agafat unes arracades super chiquis (a mi no em queden bé les k pengen) de brillants, pk trobo k fan molt fines k pk les he vist a les models dels vestits de nuvia i keden super bé, i al cabell, una flor no m´agradava, i a la perruqueria em van aconsellar que em comprés unes orquilles k a on fan la "U" porten enganxat un brillantet, i k així no es veuria tan fosc el cabell (clar, jo soc morena). no sé si t´he ajudat en res o al contrari, però no sé, i k t´ha dit la perruquera????
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]

Marc & Isabel 4/8/06
Isabelle
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 437
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:23 pm
Ubicació: TERRASSA

EntradaAutor: Visitant » dc. jul. 26, 2006 10:26 pm

pilar .... wapa no pateixis ... segur que estaràs preciosa !!! Jo també estava en plan kagona abans de la boda perquè pensava que l'havia ben pifiat amb el vestit ... que hauria d'haver triat el dakota enlloc del danubio !!! però tot va ser fruit dels nervis prenupcials :-/

El millor consell és tancar els ulls i imaginar-te tu mateixa d'un modus i de l'altre, i decidir quin et's més tu !!!! sobretot com et's tu !!! :-)ok:

A mi m'agraden com l'Isabel les arracades petitones, no gaire grans, ... donar un petit toc ... però que vols que et digui ... si l'efecte és tan impressionant com la dona del Bustamante, jo optaria per aquest !!!! és impressionant i molt finet >.-<: >.-<: >.-<: ... a mi les flors al cap no m'agraden massa ... però com t'he dit, és com tu et veus millor i et's més tu ...

espero haver-te ajuda't en alguna coseta ...

Imatge
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. jul. 26, 2006 10:27 pm

Per cert, Pilar ja ens diràs que decideixes :-)ok:

Una altre pregunta, que et diuen a casa????????????
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. jul. 27, 2006 7:37 am

jooooo, portava un missatge súper llarg i se m'ha esborrat...
en fi, resumeixo: que a casa ningú es mulla, només el meu germà em va dir que arrecades petites i flor vermella, però ara a la meva mare no l'hi agraden les arrecades i m'han dit que la flor natural s'em pansirà abans de sortir de casa i sortirà fatal a les fotos.....joooooo!!!!!!!!!!
total, que no sé què fer, el problema és que normalment sóc una persona molt segura de mí mateixa, i no acostumo a canviar d'opinió amb els consells dels altres, però no sé que em passa amb això del casament, tinc la impresió que m'equivocaré i no vull!!!
una amiga m'ha dit: posa't les arrecades llarguetes per la cerimònia (amb la mantilla) i quan et treguis la mantilla et col.loques la flor i et canvies les arrecades per unes de petites, així portes les dues coses. No és mala idea, però llavors, de quin color em poso la flor, vermella o blanca?
i ja hi tornem a ser......... snif!!!!!!!
Visitant

AnteriorSegüent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants