Algu es posa a dieta??

El millor any de la nostra vida!

Re: Algu es posa a dieta??

EntradaAutor: Angie18 » dv. abr. 29, 2011 9:18 am

cris0303 ha escrit:Pues yo la verdad que tanto decir que empiezo hoy..... y he cenado pizza! jo..... es que me cuesta muchísimo y mas aún por la noche.... y encima mñn tengo cena en casa de mi suegra con todos mis cuñados, cuñadas, lo típico.... y toltal pasado mñn es el sabado y domingo que me voy de camping. Así que mas de lo mismo... o peor.. pq en la montaña con la barbacoa..... :-(

Si te sirve de consuelo yo ayer acabé cenando en Foster Hollywood!. Lo que puedes hacer es el día que te pases al siguiente compensar.
Por ejemplo, un día siguiente a un exceso sería:
desayuno: dos biscotes integrales, café con leche y a media mañana 4 rodajas de piña. Comida: ensalada verde pechuga plancha o pescado plancha y 3 rodajas de piña. Merienda: 4 rodajas de piña. Cena: verdura+ pescado plancha o pollo plancha + 3 rodajas de piña.
Se basa en la piña que es "quemagrasas" y diurética. Lo mismo se puede hacer cambiando la piña por espárrados o por sandía. Pero eso sí, es para hacerlo un día suelto, no para hacer una semana rollo dieta de la piñá o la alcachofa que solo comes eso. Hay que acompañarlo siempre de ensalada o verdura y proteina. NO HAY QUE OLVIDAR NUNCA QUE LA DIETA DEBE SER EQUILIBRADA.
Angela Y Dani 17-3-2012
Imatge
Angie18
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1111
Membre des de: dg. abr. 24, 2011 1:57 pm

EntradaAutor: buenri » dv. abr. 29, 2011 12:23 pm

Hola!!
Una más que se apunta a la dieta.... yo me voy más por la dieta con ayuda de acupuntura. Ya lo hice una vez y perdi bastanes quilos.... lo voy a hacer de nuevo pues me quiero quitar como 15 kilos!!!!
Ánimos a todas!!!
Imatge
buenri
:: núvia experta

Entrades: 511
Membre des de: dt. març 15, 2011 10:09 am

EntradaAutor: Margarida » dv. abr. 29, 2011 2:01 pm

buenri ha escrit:Hola!!
Una más que se apunta a la dieta.... yo me voy más por la dieta con ayuda de acupuntura. Ya lo hice una vez y perdi bastanes quilos.... lo voy a hacer de nuevo pues me quiero quitar como 15 kilos!!!!
Ánimos a todas!!!

Hola guapa! a mi me da miedo esto dela acupuntura.... pero dicen que va muy bien! duele??besitos!
Imatge
Margarida

Entrades: 1115
Membre des de: ds. abr. 09, 2011 3:53 pm

EntradaAutor: ninet@ » dv. abr. 29, 2011 3:59 pm

Hola noies¡¡

Moltiiisimes felicitats per aquelles que ja he perdut pes, pero també moltiisimes felicitats a totes aquelles que ja os heu decidit¡¡ i a les que no...doncs feu com jo¡¡ que avui vaig de compres per començar dema¡¡¡ Es cap de setmana i serà durillo pero mi vui posar ja¡¡ dilluns hem conecto i os esplico¡¡ tot i que mha de venir la regla i no se jo..
Aviam com o veieu vosaltres, faig 1,63cm peso 67kg pero tinc els osos molt gruixuts segons mhan dit aixo o saps per si amb dos dits de la ma et pots agafar la munyeca(i jo no puc) i vui quedarme en uns 57..sempre he sigut grasoneta i en les meves bones epoques pesava 63...ara vui perdre més i quedarme realment be, poder anar a la platja sense la tovallola fins el coll...poderme posar pantalonets curts...pero hem dona la impressio que perdre 10kg es impossible¡¡

Vosaltres creieu que es realment possible perdre 10 kgs fent la dieta pel meu compte sense ajuda medica??

Moltes gracies a totes
Imatge
ninet@
:: núvia experimentada

Entrades: 320
Membre des de: dg. gen. 09, 2011 10:24 am

EntradaAutor: Angie18 » dg. maig 01, 2011 8:30 pm

ninet@ ha escrit:Hola noies¡¡

Moltiiisimes felicitats per aquelles que ja he perdut pes, pero també moltiisimes felicitats a totes aquelles que ja os heu decidit¡¡ i a les que no...doncs feu com jo¡¡ que avui vaig de compres per començar dema¡¡¡ Es cap de setmana i serà durillo pero mi vui posar ja¡¡ dilluns hem conecto i os esplico¡¡ tot i que mha de venir la regla i no se jo..
Aviam com o veieu vosaltres, faig 1,63cm peso 67kg pero tinc els osos molt gruixuts segons mhan dit aixo o saps per si amb dos dits de la ma et pots agafar la munyeca(i jo no puc) i vui quedarme en uns 57..sempre he sigut grasoneta i en les meves bones epoques pesava 63...ara vui perdre més i quedarme realment be, poder anar a la platja sense la tovallola fins el coll...poderme posar pantalonets curts...pero hem dona la impressio que perdre 10kg es impossible¡¡

Vosaltres creieu que es realment possible perdre 10 kgs fent la dieta pel meu compte sense ajuda medica??

Moltes gracies a totes

claro que sí, solo es proponerselo. Solamente con que reduzcas la cantidad que comes por ejemplo en las cenas seguro que bajas algo. Intenta comer siempre en plato de postre, no más cantidad. seguro que notas el resultado
Angela Y Dani 17-3-2012
Imatge
Angie18

Entrades: 1111
Membre des de: dg. abr. 24, 2011 1:57 pm

EntradaAutor: Margarida » dg. maig 01, 2011 9:58 pm

Noietes demà ja començo avui ja me fet el pa Dukan i fa força mala pinta... pero bona olor! jejeje ja us explicaré!

Ja us anirè explicant!!
Imatge
Margarida

EntradaAutor: buenri » dl. maig 02, 2011 1:22 pm

Hola Margarida,

La acupuntura en mi caso es para la retención de líquidos y para la ansiedad. A mi no me duele nada de nada...
Imatge
buenri

Entrades: 511
Membre des de: dt. març 15, 2011 10:09 am

EntradaAutor: Margarida » dl. maig 02, 2011 1:49 pm

Avui ja e començat!! i de moment molt i molt be!! gens de gana!
Imatge
Margarida

EntradaAutor: Loleta » dl. maig 02, 2011 3:16 pm

Què tal el pa???
com t'ha sortit??? jo li poso all, sal i orenga i no queda del tot malament!!!
Loleta

Entrades: 397
Membre des de: dj. nov. 04, 2010 12:36 pm

EntradaAutor: ninet@ » dl. maig 02, 2011 5:42 pm

Hola noies¡¡

Dissabte vaig començar amb el Dukan, avui mhe pesat i havia baixat 800gr, es molt es poc?? estic amb el periode i no se si aixo pot dificultar que baixi de pes..he llegit que hi ha gent que en el plan de ataque baixa un munt de kg, he fet malament de fer el plan de ataque amb el periode??
Imatge
ninet@

EntradaAutor: ninet@ » dl. maig 02, 2011 5:45 pm

Per cert¡¡ les torties jo les faig sense cap aditiu més, o faig amb l'avena, ou i iogurt i de gust no en tinc cap queixa, he dacabar de perfeccionar la forma...jejeje pero de gust be molt be ;)
Imatge
ninet@

EntradaAutor: cris0303 » dl. maig 02, 2011 9:27 pm

Muchas gracias Angie por lo de la dieta!!! Pues tienes razón... partir de hoy, si algún día me paso, haré lo que tu me has dicho! la verdad que estaba pensando hacer la de dukan!! Como estoy viendo a mi prima que le esta yendo super bien....
Imatge

Imatge
cris0303
:: núvia rookie

Entrades: 111
Membre des de: dl. abr. 25, 2011 11:32 pm

EntradaAutor: ninet@ » dt. maig 03, 2011 7:39 pm

Hola a totes¡¡

Com ho porteu?? jo la veritat es que no gaire bé...os esplico una miqueta, desde dissabte que estic fent la dieta dukan, l'estic fent a rajatabla¡¡ bueno aviam si un dia diu que faci estofado de buey poder hem faig amburguesa, pero entenc que empre i cuant sigui dels aliments permesos...bueno al lio, que vaig començar dissabte avui estem a dimarts i he perdut uns 900gr mes o menos...no sé estic una mica desanimada xq sempre habia llegit que aquesta dieta feia miracles¡¡ i amb mi no esta funcionant¡¡ tinc el periode, vosaltres creieu que pot ser per aixo?? que hem recomaneu que faci?? continuu amb el plan ataque 5 dies mes un cop ja no tingui el periode?? o es que a mi no hem funciona??

Moltes gracies i anims a totes aquelles que esteu conseguint els vostres objectius
Imatge
ninet@

EntradaAutor: Loleta » dc. maig 04, 2011 7:58 am

I tant que és això!!!
pensa que a les dones, el pre - el durant - i el post ens fa retendre líquids. És per aquest motiu que en el llibre recomana que et pesis una vegada a la setmana..
De totes maneres, quasi un kilo en 5 dies està molt bé!!! i més amb la regla!!!.
No facis cas de si hi ha gent que perd molt o poc. En el llibre diu que lo normal és perdre entre 6 i 10 kilos cada dos mesos... aixó és més o menys un kilo a la setmana!!!! o sigui que vas perfecte!!!!
Un consell... si tens la regla no beguis més d'un litre i mig d'aigua al dia, i pren infussions (tipus té verd) per eliminar líquids!.
Aquesta dieta funciona. Jo la porto fent des del 10 de gener, i contant que fa un mes que no la faig a rajatabla he perdut 15 kilos, així que estic molt contenta!!! ara, cada persona és un mon, i està clar que no perdrà el mateix una persona que té que perdre 30 kilos com és el meu cas, que una altra que li sobren 10... o algú molt propens a la retenció de líquids que algú que té facilitat per eliminar-los.
Així que no et preocupis i segueix igual. Dona-li a la dieta un marge de confiança i no et comencis a preocupar a cinc dies d'haver-la començat. I un consell... si no està segura deixa-la i fes una hipocalórica. Has de creure en el que fas i segur que va millor!!!... vaya rollo que t'he fotut... jejeje
Loleta

EntradaAutor: Margarida » dc. maig 04, 2011 1:55 pm

Noietes!! e estat un pèl desapareguda... vaig començar dilluns el metode Dukan i e estat mooolt merejada i amb mals de cap... la cosa esta que avui es el tercer dia i m'ha marxat tot!! fins i tot els quilos!! en 2 dies 2 quiloS!! i això que la setmana que bé m'ha de vindre la regla... estic molt contenta ara!!

Per el que es el pa... doncs la forma força be ja que el faig amb un motlle de silicona que tinc petitó i em queda be de forma... jo soc alèrgica al ou i el faig amb llet desnatada en pols i el poso al forn ademès del microones així no em fa "mal" i li afegeixo un pel de LLI per anar més fàcil al lavabo...

El plan ataque le de fer 5 dies ja que haig de perdre uns 20 kilos!! si si es molt.. pero ho aconseguiré! jejejeje així que dissabte podre consumir verduretes!! soc super amant de les amanides... així que ja ho veieu estic bÉ! si us puc ajudar amb alguna coseta ja sabeu, petonsssssssssss *:-)**
Imatge
Margarida

EntradaAutor: ninet@ » dc. maig 04, 2011 4:10 pm

Hola noies¡¡

Tal i com hem dieu lhi donaré uns dies de marge a la dieta aviam que tal¡¡
Ains és que això dels kgs ens porta pel cami del mig¡¡¡ per cert jo también estic desitjant que arribin ja les amanides¡¡¡ crec que semesta quedant la cara de bistec jeje

Anim a totes i en un parell de dies os torno a informar¡¡
Imatge
ninet@

EntradaAutor: Margarida » dg. maig 08, 2011 1:50 pm

Nenes!!!!!! tinc un problema i gros amb el pa! cada dia em surt pitjor... e probat varies recepte perque amb l'ou la textura que em queda de truita em fa força "fàstic" algun consell o altre recepta???

*.O.-O*
Imatge
Margarida

EntradaAutor: cris0303 » dg. maig 08, 2011 10:16 pm

Hola a todas!!!! He decidido hacer la dieta dukan!! os veo tan contentas y animadas.. que me lo habéis contagiado! jajaja Así que mañana comienzo la dieta... a ver que tal me va, ya os iré contando chicas!
Imatge

Imatge
cris0303

Entrades: 111
Membre des de: dl. abr. 25, 2011 11:32 pm

EntradaAutor: Loleta » dl. maig 09, 2011 8:38 am

Margarida!!!
Prova a fer-ho només amb les clares!
Jo li poso una cullarada de segó de blat, dues de segó d'"avena", una clara d'ou, una cullerada de llet desnatada en pols, mitja cullerada de formatge fresc 0% i el gasificant. Sal, all en pols i orenga... i al microones a potència màxima de dos a tres minuts per una banda i un minut més per l'altra.
A veure que tal!!!.
Per cert, jo les clares, vaig compro unes pasteritzades del Mercadona, es que em sap greu llençar els rovells!.
Loleta

EntradaAutor: lauraycarlos » dt. maig 10, 2011 9:07 am

Hoola!
Yo he hecho la dieta Dukan; empecé el 14 de Marzo y a dia de hoy llevo perdidos 8,5Kg!
El lunes pasado empecé el mantenimiento. Yo estoy muy contenta, últimamente en la tele están haciendo muy malos comentarios sobre esta dieta pero no estoy nada de acuerdo con lo que dicen.
Imatge
lauraycarlos

Entrades: 14
Membre des de: dl. març 14, 2011 8:49 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants