Octubre 2011

un gran any!

Re: Octubre 2011

EntradaAutor: somni84 » dl. maig 02, 2011 3:20 pm

esta semana dejaremos listas las invitaciones y ya a repartirlas.
Que ganitas!!!!! y que nervios!!! jejjej
somni84
:: núvia rookie

Entrades: 128
Membre des de: dl. gen. 24, 2011 4:29 pm

EntradaAutor: Mari (MJM) » dl. maig 02, 2011 9:39 pm

Pili, si no es mucho preguntar cuanto os cuesta el viaje? Me puedes mandar el recorrido que hareis? Yo esque no tengo claro si quiero hacer costa oeste o NY-Orlando-las vegas.

Mayo ya esta aqui!!! El verano ya esta aqui y en nada la vuelta al cole!!
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)
:: núvia experta

Entrades: 885
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:07 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: bond0087 » dv. maig 06, 2011 10:34 pm

Mari (MJM) ha escrit:Pili, si no es mucho preguntar cuanto os cuesta el viaje? Me puedes mandar el recorrido que hareis? Yo esque no tengo claro si quiero hacer costa oeste o NY-Orlando-las vegas.

Mayo ya esta aqui!!! El verano ya esta aqui y en nada la vuelta al cole!!

Hola wapa!!

Pues el viaje nos cuesta 3800€ todo incluido (tasas y nos incluye): te comento que todavía no hejos dado el visto bueno al viaje, porque estamos analizando el global de presupustos de la boda.. creemos que está muy ajustado de precio, hemos pasado horas pensando recorrido pero aún estamos haciendo números..por lo que hemos mirado en agencia El Corte Inglés y demás, el precio es incluso superior en este sitio..

Salimos de Barcelona a París y de allí nos vamos a SAn Francisco.
En SF estamos 3 días en el cual nos incluye visita a Alcatraz.

Al tercer día cogemos coche y nos vamos hasta San Simeón, que dicen que está superbién y es de bajada a Los Angeles, por la costa marítima del pacífico (en coche todo esto). En San Simeón estamos 1 día.9

El segundo día de viaje en coche llegamos a Santa Mónica , en los alrederores ya de L.A. Aquí dormimos otra noche.

Al tercer día llegamos a L.A. y dejamos el coche. Vemos la ciudad durante 2 días (no tenemos de momento la entrada a la Universal Estudios, pero dicen que tampoco es muy caro..).

Después de allí salimos en avión interno de L.A. a Las Vegas, donde estaremos 3 días más pero de esos tres días, al segundo día de estar en Las Vegas, cogemos otro coche y nos vamos conduciendo hasta el Gran Cañón donde dormimos en un hotel superchulo, ala entrada del mismo Gran Cañón (amigos nuestros que han ido al Gran Cañón nos recomiendan muuuy mucho dormir por allí y ver cómo sale el sol en aquella zona, dicen que no tiene precio..).

Después de dormir en el Gran Cañón, volvemos a Las VEgas por la tarde noche, devolvemos coche y todavía nos queda un día más en Las VEgas.
Terminamos la mañana siguiente con vuelo Barcelona vía Nueva York.

La verdad Mari es que es espectácular. La Agencia (Xavi Hernández Viatges) se lo ha currado mucho mucho y desde luego es el viaje de nuestros sueños pero estamos valorando el presupuesto, que son casi 4000E!! ufff estamos de debate con mi pareja ya una semana y no llegamos a un acuerdo. No por el viaje, sino por la pasta!!!jeejej

Ahh nosotros también valoráramos Nueva York, Orlando, etcc pero nos dijeron estos amigos que ir a la otra Costa de EEUU sólo nos suponía 200 y pico euros más cada uno, y claro..atrae por el CLIMA!!

Bueno yame dirás si te he ayudado wapa, tu cómo vas??

Besos!!
bond0087

Entrades: 44
Membre des de: dl. feb. 14, 2011 1:06 am

EntradaAutor: Mari (MJM) » dv. maig 06, 2011 11:39 pm

Pues esta genial!!! Yo me muero de ganas de ir a las Vegas para ver Myster y Ovo, 2 espectaculos del Cirque du soleil que tienen fijos, pero esta semana nos han dado 2 noticias buenisimas!!! Una es que al Sergi (mi pareja) le dan 3 semanas en verano y coincidimos una! Asi que nos podremos ir a Extremadura en plan tranqui a casa de unos tios del padrino de la boda. Y la segunda es, que como le han dado solo 3 semanas de vacaciones eso quiere decir que le han dado una semana mas para la boda!!! En lugar de los 15 días tenemos 22!! Estoy super feliz, asi que ahora estamos valorando una modificación del circuito y en luegar de ir a EEUU nos iriamos a Australia, pero el precio sube bastante, como que nos vamos a casi 6000 por persona un circuito de 19 días. Todo sera buscar mucho!
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

EntradaAutor: MiM » ds. maig 07, 2011 3:25 pm

Hola noies!
Doncs el meu xicot es va comprar el seu vestit 3 setmanes abans que jo em comprés el meu vestit... jejejeje és que crec que té més pressa que jo per casar-se! Si mireu en el meu CE veureu el seu traje, és que jo sí que vaig anar amb ell a comprar-lo perqué no m'enfiava gens ni d'ell ni dels seus pares! A més a més, la noia de la botiga diu que ella prefereix més que hi vaig la núvia o algun familiar que sàpiga com serà el vestit de la núvia, perqué el nuvi i la núvia han d'anar amb concordança. En el meu cas, com que jo encara no tenia el meu vestit triat, però sí que tenia una idea de com havai de ser, doncs hi vaig anar jo mateixa.

Jo ahir vaig acabar de perfilar la llista de convidats i ja tinc el número d'invitacions que hem de demanar-li en el germà del meu xicot. És ell qui ens les ha dissenyat. Quan les tingui ja penjaré fotos en el meu CE.

Els nervis? Jo la veritat és que de moment estic molt tranquil·la, però el meu xicot diu que ell cada dia està més nerviós! I vosaltres?
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
MiM

Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

EntradaAutor: annatp » ds. maig 07, 2011 3:36 pm

doncs ara mateix el meu xicot esta a la botigaper primera vegada mirant trajes!!!! esta mes nervios pobre.....
ha anta amb sa mare, tenim el sogre bastant malalt a veure com arribem totos plegat a ñ'octubre!!!
ja us explcare com ha anat!!!
15/10/2011

Imatge
annatp
:: núvia de bronze

Entrades: 1737
Membre des de: dl. feb. 07, 2011 8:02 pm

EntradaAutor: bond0087 » ds. maig 14, 2011 11:19 pm

Mari (MJM) ha escrit:Pues esta genial!!! Yo me muero de ganas de ir a las Vegas para ver Myster y Ovo, 2 espectaculos del Cirque du soleil que tienen fijos, pero esta semana nos han dado 2 noticias buenisimas!!! Una es que al Sergi (mi pareja) le dan 3 semanas en verano y coincidimos una! Asi que nos podremos ir a Extremadura en plan tranqui a casa de unos tios del padrino de la boda. Y la segunda es, que como le han dado solo 3 semanas de vacaciones eso quiere decir que le han dado una semana mas para la boda!!! En lugar de los 15 días tenemos 22!! Estoy super feliz, asi que ahora estamos valorando una modificación del circuito y en luegar de ir a EEUU nos iriamos a Australia, pero el precio sube bastante, como que nos vamos a casi 6000 por persona un circuito de 19 días. Todo sera buscar mucho!

HOla wapa!!!

Pues nena.. qué cambio no?? uff si que os sale caro el viaje no?? pero, el viaje es desde luego increible!!! me alegro mucho que tengas tantos días!! está superbién porque ya que váis tan lejos podréis disfrutar del país si prisas!!

Ya me irás contando..nosotros empezamos a valorar el tema del coche nupcial..nos gustaría un taxi inglés, que nos hace cantidad gracia porque solemos viajar a menudo a U.K. y lo estmos mirando..

Y por lo demás, estamos con las invitaciones, mañana daremos dos o tres de golpe el mismo día y estaremos a la mitad de la que nos quedan.. no sé tu, pero nosotros vamos prácticamnte casa x casa a hablar con todos..y es guapo porque por un lado ves la reacción de la gente pero por otro acabamamos bastante cansados de dar tanta e deta..! no sé, a veces creo que nosotros nos liamos demasiado.. tu como lo haces lo de las invitacines? las das x correo o en persona.. (bueno, nosotros a aquéllos que viven fuera de Catalunya, sí que las enviamos por correo, claro!!).

Besos!!

Pili:))
bond0087

Entrades: 44
Membre des de: dl. feb. 14, 2011 1:06 am

EntradaAutor: Mari (MJM) » dg. maig 15, 2011 11:48 am

Pues mira, solo decirte que el año pasado nos invitaron a una comunión y nos dejaron a TODOS la invitación en el buzón, sisi como lo oyes, vinieron hasta la puerta de nuestras casas para dejarla en el buzon, porque no tenia ni sello ni nada. Y la reacción de la gente fue brutal, que eso no se hace, que esta muy mal, como vinieron y no subieron, y a mi personalmente me parecio muy feo, asi que nos toca ir casa por casa a dar las invitaciones, pero aproveche que la prima del Sergi celebró el santo de su hijo y repartimos toda la familia de la madre del Sergi. Las demas las he ido repartiendo cada vez que iba a ver a alguna tia, invitaciones al bolso y las he entregado en mano. Pero creo que por despecho a la tia del Sergi que nos dejo la invitacion en el buzon le haremos lo mismo, jajaja!!
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

EntradaAutor: Mari (MJM) » dg. maig 15, 2011 11:57 am

annatp ha escrit:doncs ara mateix el meu xicot esta a la botigaper primera vegada mirant trajes!!!! esta mes nervios pobre.....
ha anta amb sa mare, tenim el sogre bastant malalt a veure com arribem totos plegat a ñ'octubre!!!
ja us explcare com ha anat!!!

Ja te vestit el teu xicot???
MiM ha escrit:Hola noies!
Doncs el meu xicot es va comprar el seu vestit 3 setmanes abans que jo em comprés el meu vestit... jejejeje és que crec que té més pressa que jo per casar-se! Si mireu en el meu CE veureu el seu traje, és que jo sí que vaig anar amb ell a comprar-lo perqué no m'enfiava gens ni d'ell ni dels seus pares! A més a més, la noia de la botiga diu que ella prefereix més que hi vaig la núvia o algun familiar que sàpiga com serà el vestit de la núvia, perqué el nuvi i la núvia han d'anar amb concordança. En el meu cas, com que jo encara no tenia el meu vestit triat, però sí que tenia una idea de com havai de ser, doncs hi vaig anar jo mateixa.

Jo ahir vaig acabar de perfilar la llista de convidats i ja tinc el número d'invitacions que hem de demanar-li en el germà del meu xicot. És ell qui ens les ha dissenyat. Quan les tingui ja penjaré fotos en el meu CE.

Els nervis? Jo la veritat és que de moment estic molt tranquil·la, però el meu xicot diu que ell cada dia està més nerviós! I vosaltres?

Jo ara ja estic tranquila, no penso en la boda, am obrir l'expedient i ja no tinc res més en que pensar.

Nomes penso en la boda d'uns amics que es casen al Juliol i no sabem con regalarli els diners, perque volem "putejar-los". De moment una idea que tenim en ment es posar monedetes dins de globus d'aigua (els petitons), omplir-los d'aire i posar-los dins d'una caixa gran.
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

EntradaAutor: zalerita » dg. maig 15, 2011 5:27 pm

Hola a totes!!!! Jo també sóc una octubrera, i de finals!!! Em caso el 29 d'octubre, ai ai que ja queda menos de mig any!!!
zalerita

Entrades: 2
Membre des de: dg. maig 15, 2011 4:32 pm

EntradaAutor: Mari (MJM) » dg. maig 15, 2011 10:11 pm

zalerita ha escrit:Hola a totes!!!! Jo també sóc una octubrera, i de finals!!! Em caso el 29 d'octubre, ai ai que ja queda menos de mig any!!!

Benvinguda!!! Quina il·lusió que em fa! Et cases el mateix dia que jo!! Com ho portes tot?
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

EntradaAutor: annatp » dl. maig 16, 2011 7:19 am

VINGA QUE AIXO S'ANIMA!!!!!
AIS QUE EL ARMCADOR JA MARCA UN 4.....
:hmm:: :hmm:: :hmm::
15/10/2011

Imatge
annatp

Entrades: 1737
Membre des de: dl. feb. 07, 2011 8:02 pm

EntradaAutor: somni84 » dl. maig 16, 2011 2:58 pm

jo quan he vist el 4 al marcador, m'he posat molt contenta .

Cada cop queda menys i pensooo amb l'agost pel mig que jo tinc alguns dies de vacances i tot, encara passarà més ràpid.

Ànimss que ens queda poket!
somni84

EntradaAutor: somni84 » dl. maig 16, 2011 3:00 pm

noies, heu anat a mirar les aliançes??? ja les teniu??

Nosaltres volem anar a finals d'aquest mes, no sé si anem molt d'hora o tard??
somni84

EntradaAutor: Mari (MJM) » dl. maig 16, 2011 4:07 pm

Jo ja les tinc des de nadal! A la fira de nuvis del Març'10 ens van donar el 50% de dte. en la 2a aliança que durava fins al novembre, peró no vam poder resistir la tentació i l'estiu les vam anar a mirar, total que ens vam enamorar d'unes i al novembre les vam anar a buscar. Vam decidir fer-ho així per repartir les despeses en diferents mesos i vam aprofitar i aquest va ser el nostre auto-regal de nadal!

No penseu que van trigar moltisim eh! Ésque anavem amb tant temps que li vam dir a l'home que no teniem gens de pressa, que podia anar fent les de les bodes del 2010 i a nosaltres ja ens les farien. A més ens va anar molt bé perque les vam poder pagar en 3 cops. Per cert no he dit el nom de la joieria, es la Trias d'Igualada que ens agafa molt aprop.
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

EntradaAutor: somni84 » dl. maig 16, 2011 5:40 pm

ostres molt bé, almenys ja les teniu!!

Doncs nosaltres anirem el divendres 27 de maig que faig festa a la tarda i aprofitarem.

Quina il·lusió, començar a mirar les aliançes. Ja us explicaré com són!!
somni84

EntradaAutor: Dolçeta » dl. maig 16, 2011 5:42 pm

Mari (MJM) ha escrit:No penseu que van trigar moltisim eh! Ésque anavem amb tant temps que li vam dir a l'home que no teniem gens de pressa, que podia anar fent les de les bodes del 2010 i a nosaltres ja ens les farien. A més ens va anar molt bé perque les vam poder pagar en 3 cops. Per cert no he dit el nom de la joieria, es la Trias d'Igualada que ens agafa molt aprop.

Nosaltres també les hem comprat a la Trias d'Igualada!!! La veritat que ens van atendre genial, i el preu... També molt bé!! Son les mes cares de la botiga, peró ens van fer el 50% de dte en la segona aliança, i a sobre em va tocar un brillantet a la fira de Granollers!! jejejejejeje
Imatge
Dolçeta
:: núvia de platí

Entrades: 4021
Membre des de: dt. ago. 17, 2010 1:55 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Mari (MJM) » dl. maig 16, 2011 5:47 pm

Dolçeta ha escrit:
Mari (MJM) ha escrit:No penseu que van trigar moltisim eh! Ésque anavem amb tant temps que li vam dir a l'home que no teniem gens de pressa, que podia anar fent les de les bodes del 2010 i a nosaltres ja ens les farien. A més ens va anar molt bé perque les vam poder pagar en 3 cops. Per cert no he dit el nom de la joieria, es la Trias d'Igualada que ens agafa molt aprop.

Nosaltres també les hem comprat a la Trias d'Igualada!!! La veritat que ens van atendre genial, i el preu... També molt bé!! Son les mes cares de la botiga, peró ens van fer el 50% de dte en la segona aliança, i a sobre em va tocar un brillantet a la fira de Granollers!! jejejejejeje

Siii?? Com son les vostres? No et pensis que son gaire economiques les nostres eh!! ens han costat 800€ les 2, amb el descompte! Sino ja eren mes de 1.000€!!! Jo crec que vaig penjar fotos per aquest post...
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

EntradaAutor: Mari (MJM) » dl. maig 16, 2011 5:50 pm

La foto de mis alianzas estan en la pagina 16!!! Nenas como le damos a las teclas eh!!!
somni84 ha escrit:ostres molt bé, almenys ja les teniu!!

Doncs nosaltres anirem el divendres 27 de maig que faig festa a la tarda i aprofitarem.

Quina il·lusió, començar a mirar les aliançes. Ja us explicaré com són!!

Eso, eso! Ja ens explicaràs com ha anat!!!
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

EntradaAutor: Dolçeta » dl. maig 16, 2011 6:02 pm

Mari (MJM) ha escrit:
Dolçeta ha escrit:

Siii?? Com son les vostres? No et pensis que son gaire economiques les nostres eh!! ens han costat 800€ les 2, amb el descompte! Sino ja eren mes de 1.000€!!! Jo crec que vaig penjar fotos per aquest post...

Les meves son 1100€ amb el descompte... Però perque son d'or blanc i or negre, i no farà falta rodiarles mai, perque no son d'or groc per dintre! A mes, ens les regala el seu germa i la meva germana... ::love::
Aquest matí m'ha arribat el missatge que ja podem anar-les a buscar!! >.-<: >.-<:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Dolçeta

Entrades: 4021
Membre des de: dt. ago. 17, 2010 1:55 pm
Ubicació: Barcelona

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants