Algu es posa a dieta??

El millor any de la nostra vida!

Re: Algu es posa a dieta??

EntradaAutor: ninet@ » dc. maig 11, 2011 3:58 pm

Hola guapes¡¡
Com porteu el regim?? jo amb la dukan vaig fent¡¡ en una setmaneta i mitja he perdut 2kgs pero ara he començat la seguent fase, de fet la vaig començar dilluns i mesta fent lefecte contrari¡¡¡ he anat pujant..i ja he recuperat 1 kg dels dos que habia perdut¡¡ i faig el que diu la dieta¡¡ un dia de proteines pures i un dia de proteines mes verdures¡¡ com pot ser que faci lefecte contrari???

Que algu majudi sisplau¡¡ estic desesperada¡¡ només penso en les fotografies del casament¡¡ jo no soc gens fotogenica i entre aixo i els kgs...no hi haura ni una sola fotografia que es pogui aprofitar¡¡¡
Imatge
ninet@
:: núvia experimentada

Entrades: 320
Membre des de: dg. gen. 09, 2011 10:24 am

EntradaAutor: sonson » dc. maig 11, 2011 4:14 pm

ninet@ no desesperes!!! Piensa que a lo mejor esta semana has retenido más liquido o estas más hinchada y por eso puede parecer que estes recuperando peso.

De todos modos, aunque ahora la Dukan esta de moda también existe la posibilidad de que a ti no te vaya bien (ya que no todos los cuerpos son iguales). Prueba unas semanas más, y si ves que lo resultados no son los esperados prueba con una hipocalórica o algo así a ver si te va mejor.

Y por las fotos no te preocupes que aún falta mucho y entre que son unos profesionales y que te hacen más de 3000 fotos seguro que encuentras muchassssss que te gusten. Ánimo!!
Imatge [/url
sonson
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1389
Membre des de: dc. oct. 20, 2010 8:06 am

EntradaAutor: cris0303 » dv. maig 13, 2011 11:01 am

He perdido un kilito en lo que va de semana... lo mas fuerte de todo es... que no he hecho ningún tipo de dieta. jajajjajaj Esta semana por " fin " nos han dado el piso... y como no he parado desde ese día ( que ha sido el martes ) pues se ha notado. Estoy muy contenta!!
Imatge

Imatge
cris0303
:: núvia rookie

Entrades: 111
Membre des de: dl. abr. 25, 2011 11:32 pm

EntradaAutor: gd1110 » dv. maig 13, 2011 12:46 pm

Hola maques!!!

això d'enfrontar-se a la bàscula cada setmana és un suplici!!! menys mal q va donant els seus resultats... Tot i això, s'han de tenir moltes coses en compte. Per exemple... la setmana que t'ha de venir la regla pots inflar-te fins a pesar 2kg més del teu pes real!! i això no vol dir que t'hagis engreixat d'una setmana a l'altra o que no hagis perdut pes en una setmana, sinó que la retenció de líquids que suposa tenir la regla et fa estar més inflada i, per tant, peses més. A mi m'ha de baixar la regla aquest cap de setmana i m'ho estic notant molt! i això que no m'he pesat, però em noto bastant inflada...!
Així que a les que ja esteu al lio, ànims!! i si una dieta no funciona, doncs a provar amb una altra! :) Jo sempre he pensat que és millor anar a una dietista i que t'ho controli tot, però això depèn de cadascú... Jo ho he fet així i m'està funcionant de meravella!! (de moment!) >.-<: >.-<:
Imatge
30 Juny 2012
gd1110
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 794
Membre des de: dg. feb. 13, 2011 10:32 pm

EntradaAutor: Pink87 » dv. maig 13, 2011 11:33 pm

ninet@ ha escrit:Hola guapes¡¡
Com porteu el regim?? jo amb la dukan vaig fent¡¡ en una setmaneta i mitja he perdut 2kgs pero ara he començat la seguent fase, de fet la vaig començar dilluns i mesta fent lefecte contrari¡¡¡ he anat pujant..i ja he recuperat 1 kg dels dos que habia perdut¡¡ i faig el que diu la dieta¡¡ un dia de proteines pures i un dia de proteines mes verdures¡¡ com pot ser que faci lefecte contrari???

Que algu majudi sisplau¡¡ estic desesperada¡¡ només penso en les fotografies del casament¡¡ jo no soc gens fotogenica i entre aixo i els kgs...no hi haura ni una sola fotografia que es pogui aprofitar¡¡¡

Cuando pasas a la segunda fase es normal subir algo de peso porque al introducir las verduras se nota el cambio...pero ya veras que en una semana empiezas a bajar y ahora ya casi a 1kg por semana!! Yo empece a hacer la dieta Dukan el 18 de abril y desde entonces llevo 6kg *.-o-o.* no es gran cosas pero yo estoy muuuuy feliz!! Además he conseguido un recetario con muchiiiisimas ideas y como mas variado que nunca. Estoy aprendiendo a comer! Yo la avena me la tomo haciendome bizcochos, que es lo que mas me costaba...el tema salvado de avena que a mi no me gustaba nada nada!! Pero ahora por fin he encontrado la manera de "colarmela" :-)0(-:
Imatge
Pink87

Entrades: 1336
Membre des de: dl. nov. 22, 2010 1:11 am

EntradaAutor: lauraycarlos » ds. maig 14, 2011 7:59 am

ninet@ ha escrit:Hola guapes¡¡

Hola!Te tiene que venir la regla? Porque puede ser por eso, y como te han dicho más arriba, al introducir las verduras se retiene más liquido...a mi me fue bien.
Saludos!
Imatge
lauraycarlos

Entrades: 14
Membre des de: dl. març 14, 2011 8:49 am

EntradaAutor: ninet@ » ds. maig 14, 2011 9:48 am

Hola chicas¡¡¡

No no me tiene que venir la regla...yo seguiré luchando haber que tal le daré un par de semanas de prueba..el kg que subi ya lo he bajado, asi que estoy como cuando finalize la fase de ataque..haber como evolucionan los dias¡¡

Por cierto pink 87 seria posible que me pasaras esas recetas tan ricas que dices x un privado?¡¡¡¡

Muchas gracias a todas por vuestro apoyo¡¡ haber si entre todas conseguimos nuestro objetivo¡¡
Imatge
ninet@

EntradaAutor: ninet@ » dt. maig 17, 2011 3:52 pm

Noies¡¡

Que passa¡¡ que entre totes ens hem dexplicar les nostres penes¡¡ au va que segur que entre totes ser+a mes facil
Imatge
ninet@

EntradaAutor: noyja » dt. maig 17, 2011 4:14 pm

A mi me da pereza ponerme a dieta YA, pero se que luego se acercará el día y no tendré remedio....
Ahora con el calor empiezo a comer menos y a hacerme más ensaladitas y menos cosas pesadas, aparte de beber mucha más agua. Lo malo que el gym, con ésto de la boda y toda la locura que llevo encima lo tengo un poco abandonadito, así que habrá que empezar a coger la marcha de nuevo...

Me he propuesto cuidarme un poquito en verano e ir bajando poco a poco, para que en septiembre cuando vaya a empezar a probarme trajes me vea yo bien, sino, me llevaré muchos chascos y me entrará el complejo...
Imatge
noyja
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2988
Membre des de: dv. ago. 28, 2009 8:57 am

EntradaAutor: ninet@ » dt. maig 17, 2011 5:26 pm

Pues a por ello que tu puedes¡¡

Yo creo que muchas que como yo estamos a dieta vemos como primer objetivo el mes de septiembre que es cuando salen las colecciones de 2012¡¡

Animo chicas que nosotras podems¡¡
Imatge
ninet@

EntradaAutor: naesmi » dl. maig 23, 2011 12:32 pm

Hola!

yo tambien estoy haciendo la dieta dukan y llevo casi 4kg en 2 semanas! :-) :-) :-) :-) estoy muuy emocionada y a tope!
me queda un año pero así ya me pongo estupenda para este veranito. Lo acompaño con escaleras, 2l de agua y ejercicio en wii fit de unos 40 minutillos. Y me estoy poniendo bueniiiiiisima! jejejeje
lo proximo es comprarme la Somatoline reductor noche, que me ha dicho una amiga q va super bien, para poner firme y tersa la barriguilla y las caderas (ojo, no adelgaza!!)
*Naesmi*
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
naesmi

Entrades: 411
Membre des de: dj. abr. 07, 2011 10:22 am

EntradaAutor: ninet@ » dt. maig 24, 2011 4:06 pm

Ei mooolt pero que molt bé¡¡¡

Segueix aixi i veuras com aconsegueixes el teu objectiu¡¡¡
I que tal ho portes?? jo necessito saber receptes noves¡¡¡ estic enclastada sempre amb lho mateix¡¡¡

Aviam si entre totes les que fem la dukan ens ajudem¡¡

Petonets i a seguir aixi de requetebien¡¡
Imatge
ninet@

EntradaAutor: Lalilo1 » dt. maig 24, 2011 8:07 pm

Hola noies!!
He llegit per damunt aquest post i no he pogut evitar posar cullerada. Jo estic seguint la el programa entulinea, nose si el coneixeu, i m'ha anat força bé, des del novembre he perdut 8 quilets i la veritat es que m'ho prenc molt amb la caaaaalma. Estic molt contenta pq menjo de tot i m'estic aprimant! Sóc una persona q li agrada molt menjar i nose, la idea de menjar nomes amanida i planxa s'em feia massa costa amunt. Encara vull perdre una miqueta més, pero com q he estat una mica liada aquest ultim mes ho he deixat molt de banda pero no he guanyat res. Estic super contenta i sorpresa, no m'imaginava q fos tan facil aprimar-se només canviant petites coses!!
Imatge
Lalilo1

Entrades: 121
Membre des de: dg. nov. 07, 2010 3:01 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dc. maig 25, 2011 7:28 pm

Que luchadoras sois todas,eh?? contra esos kilitos de mas ,para estar perfectas para el gran dia y tambien claro,para el dia a dia!!! os admiro!!! besitosss y ánimo con esas dietas!!
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30
:: supernúvia

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: laureta85 » dj. maig 26, 2011 9:17 am

anim a totes les que feu dieta pero vigileu molt amb la dieta dukan!! no es gaire bona pel cos! se de gent que ha estat ingressada i tot per la dieta..! no us passeu de veritat...
Imatge
laureta85

Entrades: 1137
Membre des de: dc. maig 18, 2011 5:15 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dj. maig 26, 2011 11:55 am

laureta85 ha escrit:anim a totes les que feu dieta pero vigileu molt amb la dieta dukan!! no es gaire bona pel cos! se de gent que ha estat ingressada i tot per la dieta..! no us passeu de veritat...

yo en mi caso no estoy haciendo dieta,los nervios me hacen perder kilos sin dieta! pero mi futuro,si! esta con la dukan,tambien!! y de momento le va genial!! está muy contento!! muack wapas y ánimo!!!
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: laureta85 » dj. maig 26, 2011 4:33 pm

si me parece bien que hagais dieta pero solo digo que se tienen que hacer con cuidado y control..! el estado de cetosis no es nada bueno, se alteran las transaminasas (afecta al higado..)... con un poco de cuidado please!!
Imatge
laureta85

Entrades: 1137
Membre des de: dc. maig 18, 2011 5:15 pm

EntradaAutor: naesmi » dc. juny 01, 2011 12:10 pm

Hola! aqui dukaniana:
ahir vaig fer les meves primeres magdalenes de regim.... amb la llet amb colacao d'esmorzar estan bonissimes! >.-<: soles no tenen sabor.... :--(
doncs la dieta es porta bastant bé, i tot en la seva mesura és correcte. No a tothom li senta bé el mateix tipus de règim i s'ha de tenir 2 dits de front per no caure en l'obsessió. Clar que no es bona si menges proteines durant moooolt de temps, pero es el mateix si nomes menges carbohidrats.
tot en mesura es pot fer, pero llegint la lletra petita, eh?
*Naesmi*
Imatge
[/url]
naesmi

EntradaAutor: ninet@ » dc. juny 01, 2011 4:06 pm

Hola naesmi¡¡

Hem pots esplicar com fas les madalenes?? jo per esmorzar menjo la torta i ja començo a estar una mcia cansada d'esmorzar sempre el mateix, hem pots dir com les fas?? per cert¡¡ aguanten varios dies?? més que res que mi poso un dia i en fai per uns cuants dies¡¡jejej i cuantes es poden menjar al dia?? substitueix aixo a la tortita davena??

Ja diras moltes gracies guapa
Imatge
ninet@

EntradaAutor: naesmi » dj. juny 02, 2011 11:58 am

Hola ninet@!!!!

apunta la recepta de les magdalenes (depen dels motllos que tinguis -recomano de silicona- et sortiran més o menys quantitat), em van sortir unes 9:
- 3 ous (talla L)
- 1 yogur natural 0%
- 2,5 cs sacarina en pols
- 4,5 cs avena
- mig sobre de levadura royal
- (si les vols de xocolata: afegir 2 cs de cacao desgreixat tolerat)
Montes les clares a punt de neu. i en un altre bol remenes els altre ingredients (jo ho vaig fer amb la batedora normal -mes abaix t'explico pèrquè).
OPcions per barrejar amb les clares :
- normalment a on tens la barreja de les yemes, yogur, avena, sacarina i levadura (si ho has fet manualment) es va afegint les clares de manera envolvent, poc a poc per a que no es baixin. repartir en motllos.
- jo ho vaig fer al reves i em van quedar super esponjoses i per aixo van sortir 9 magdalenes (cada dia menjo 3): al triturar la barreja em va quedar super liquid perque aixi l'avena està més integrada i no hi "tropezones". Per tant, amb la varilla de muntar clares de la minipimer i sense deixar de remenar les clares vas afegint la barreja fins que està tot ben integrat (notaràs que ha quedat tot bastant esponjos i quasi no han baixat les clares!). Repartir en motllos.
Forn calent, abaix i a dalt, a 200ºC, durant 15-20 minutets. Veuràs que pujen i es doren. No obris el forn fins que no hagin pujat i si tens dubtes un cop pujades i dauradetes, les punxes. si el ganivet o forquilla surt net, ja estan!!!

I si! substitueixen les tortites d'avena! ja et dic, estan bones pero millor amb llet..... no deixen de ser de regim!
*Naesmi*
Imatge
[/url]
naesmi

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat