JUNY del 2012!

El millor any de la nostra vida!

Re: JUNY del 2012!

EntradaAutor: beabeatriz » dc. abr. 27, 2011 8:49 pm

el dia 16/6/12, en barcelona!!k nnerviossssssss
beabeatriz

Entrades: 7
Membre des de: dj. març 31, 2011 12:51 pm

EntradaAutor: Loli&Albert » dc. abr. 27, 2011 8:56 pm

Dos semanitas antes que yo *.-o-o.* viva las junieras!!!
Imatge
Loli&Albert
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1067
Membre des de: dj. març 24, 2011 1:10 am

EntradaAutor: kyla » dl. maig 02, 2011 4:18 pm

Bones!!

Nosaltres también ens casem el 16/06/12 però a Girona! >.-<:
Quines ganes que sigui el 2012!!
Nosaltres nomes tenim triat el lloc i el dia, jeje...nem retrassats pel que veig! Be, ara suposo que anirem mirant el forògraf i tal!! a veure k trobem! Algu en coneix algun per girona?

mercii

un petonet
[url=http://nuvis.org/miqueligemma2012]
Imatge[/url]
kyla
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 116
Membre des de: dc. març 02, 2011 11:10 pm

EntradaAutor: Loleta » dc. maig 04, 2011 8:02 am

Kyla... per girona no conec cap, però segur que qualsevol fotògraf es desplaçaria... ni que estiguessis tan lluny!!!!
tria el que t'agradi i llavors pregunta-li, que n'hi ha que treballen molt bé!!!
Loleta
:: núvia experimentada

Entrades: 397
Membre des de: dj. nov. 04, 2010 12:36 pm

EntradaAutor: mireialluis » dv. maig 06, 2011 12:10 am

Hola a totes!!!!
Jo també hem caso al mes de juny del 2012, concretament el dia 9 >.-<: . Nosaltres ens casem per l'esglesia i el diumenge anem a donar una paga i senyal al celler de can torrens!!!! veig que som unes quantes del mes de juny...que bé, doncs ara a esperar a que arribi aquest dia......uuufff encara falta mes d'un any!!! :-( espero que passin ràpid....
Imatge
Imatge
mireialluis
:: núvia experta

Entrades: 790
Membre des de: dt. abr. 26, 2011 1:36 pm

EntradaAutor: rinxols » dl. maig 16, 2011 9:36 pm

HOla noies!!! m'incorporo al juny 2012!!! aquest dissabte passat varem fer la reserva a Can Jonc, que per cert a part de preciós, ens han tractat de meravella!!! Ja tenim dia i serà el 16!! ufff estic super emocionada doncs pel març (després de 11 anys) la meva parella em va preparar un cap de setmana hiper romàntic, on em va demanar per casar-nos i pim pam! que ja tinc restaurant...ara tinc deures...el fotògraf i la jutgesa però bé espero fer-ho en aquestues dues setmanes. FELICITATS A TOTES!!!
ImatgeImatge
rinxols

Entrades: 389
Membre des de: ds. març 19, 2011 7:37 pm

EntradaAutor: ermesenda » dl. maig 16, 2011 9:59 pm

Moltes felicitats a les noves incorporacions!!!

jo sóc de Setembre però bueno....també m'agrada molt el mes de juny!!! ja que és el meu aniversari, jijijiji!!!
Imatge [/url]
ermesenda

Entrades: 611
Membre des de: dc. març 30, 2011 10:07 pm

EntradaAutor: miressss » dt. maig 17, 2011 8:11 am

Ei junieras!!!!!! como va eso!!!!!! bueno que ya queda poquito!!!! alguna de vosotras de aquó poco os ponéis en 1 añito!!!!!! aysssss!!!!! Animo guapas!!!!!!
Imatge

Imatge
miressss

Entrades: 1308
Membre des de: dj. set. 02, 2010 1:45 pm

EntradaAutor: mireialluis » dt. maig 17, 2011 5:34 pm

Holaaaa!!!
Que tal van els preparatius??!! nosaltres de moment ja tenim restaurant i esglesia. Ara estem a la "caça i captura" de fotograf. Al restaurant ens van donar una llista de 5 o 6 i tots estan a barcelona menys un que està a terrassa (Minguillon). Nosaltres som de palau solita i plegamans i ens fa molt pal anar a barcelona a mirar fotògrafs. Algú coneix algun per la zona de granollers i sabadell (pels vallesos basicament, jejejee) que estigui bé????
A Minguillon el vam anar a veure el divendres passat, i tema preu no ho vaig trobar gaire exagerat, no estan malament la veritat. El que s'hem va oblidar de preguntar va ser quan triguen a entregar l'album i el video de la boda, algu ho sap????
Bueno noies, a seguir preparant el dia!!!!
Un petonet a totes.
PD: que pocs misatges que porto......hem costarà molt arribar als 100!!!! :-( :-(

09-06-2012
Imatge
Imatge
mireialluis

EntradaAutor: rinxols » dt. maig 17, 2011 10:30 pm

HOla mireialluis, a mi també m'han donat 3 fotògrafs de barcelona i jo sóc d'arenys però he estat tafanejant les webs i m'han agradat força. Aquesta setmana trucaré a un parell, a veure que hem diuen. Per cert, a mi també m'en queden bastants per arribar als 100 però mica en mica ho aconseguirem!!
ImatgeImatge
rinxols

EntradaAutor: mireialluis » dc. maig 18, 2011 9:38 am

Hola Rinxols,
Quins fotografs son??? a veure si son els mateixos!!!jejejeje. A nosaltres la llista que ens va donar el restaurant es la següent:
*Fotvikstudio
*The fotoshop
*DVS fotografos
*Minguillon
*Paco Maiz Fotograf
*Ship Imatges

Algú els coneix???? :-/

Als únics que hem anat a veure son a Minguillon i pq son de Terrassa, els altres volem anar a un parell, suposo que anirem a the fotoshop i DVS fotografs ja que estan relativament a prop l'un de l'altre.
Imatge
Imatge
mireialluis

EntradaAutor: rinxols » dc. maig 18, 2011 9:44 pm

mireialluis ha escrit:Hola Rinxols,
Quins fotografs son??? a veure si son els mateixos!!!jejejeje. A nosaltres la llista que ens va donar el restaurant es la següent:
*Fotvikstudio
*The fotoshop
*DVS fotografos
*Minguillon
*Paco Maiz Fotograf
*Ship Imatges

Als únics que hem anat a veure son a Minguillon i pq son de Terrassa, els altres volem anar a un parell, suposo que anirem a the fotoshop i DVS fotografs ja que estan relativament a prop l'un de l'altre.

Coincidim en 1, "The fotoshop" i la veritat és que serà el primer que trucaré doncs les fotos que hi ha en la seva pagina web m'encanten, després trucaré a byfotografos i bcimatge. a veure per quin em decideixo... ::love::
ImatgeImatge
rinxols

EntradaAutor: Loli&Albert » dc. maig 18, 2011 10:15 pm

rinxols ha escrit:
mireialluis ha escrit:Hola Rinxols,
*Fotvikstudio
*The fotoshop
*DVS fotografos
*Minguillon
*Paco Maiz Fotograf
*Ship Imatges

Coincidim en 1, "The fotoshop" i la veritat és que serà el primer que trucaré doncs les fotos que hi ha en la seva pagina web m'encanten, després trucaré a byfotografos i bcimatge. a veure per quin em decideixo... ::love::

Hola!
A mi el restaurante también me recomienda The Photoshop, entre otros.... ::[]:-]] espero poder irles a ver la semana q viene...
Imatge
Loli&Albert

Entrades: 1067
Membre des de: dj. març 24, 2011 1:10 am

EntradaAutor: laureta85 » dl. maig 23, 2011 11:30 am

hola!! soc nova i encara no se ben bé com va aixo!!! em caso el 29 de juny a Can Ribas!!! un lloc precios!! a partir d'ara a mirar fotografs i tot aixo...pero el mes important ja esta fet!!
Imatge
laureta85

Entrades: 1137
Membre des de: dc. maig 18, 2011 5:15 pm

EntradaAutor: laureta85 » dl. maig 23, 2011 11:30 am

per cert....com es fan els dibuixets aquests del compte enrere x la boda????
Imatge
laureta85

Entrades: 1137
Membre des de: dc. maig 18, 2011 5:15 pm

EntradaAutor: gd1110 » dl. maig 23, 2011 9:07 pm

laureta85 ha escrit:per cert....com es fan els dibuixets aquests del compte enrere x la boda????

hola!! primer de tot, felicitats pel teu casament!! mica en mica, ens va quedant menys!! :)
Pel q fa al marcador del "compte enrere", has d'anar a www.nuvis.org i crear-te un compte. Quan et surti el marcador, copies el link, tornes al fòrum, a la teva signatura personal, i l'enganxes. I ja et surt! espero haver-me explicat bé!! :-))
Imatge
30 Juny 2012
gd1110

Entrades: 794
Membre des de: dg. feb. 13, 2011 10:32 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dl. maig 23, 2011 11:45 pm

Hola chicas!!
yo tambien soy de Junio del 2012,concretamente el dia 30!!! y solo tengo la iglesia!!jeje! asi que para las que creeis q vais tarde...miradme a mi!! mañana voy a visitar dos restaurantes que nos han gustado y tenemos algunos mas en pensamiento de visitar y a ver si esta semana o la que viene ,lo dejamos ya atado!! lo demas,iremos mirando y sobre la marxa y de fotografa tenemos una de "confi" q seguramente apostaremos por ella...aun no sabemos!! detallitos me voy a copiar de algunas cosas que he leido de otras chicas con las que he hablado y poco a poco,nenas...q un año seguro que se nos pasa volando!!!! muackkk
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30
:: supernúvia

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: Loleta » dt. maig 24, 2011 8:45 am

Hola!
Yo soy del dia 23...
De momento tengo restaurante y fotógrafo, y la verdad es que ya no sé que mas puedo tener a estas alturas...
ay!!! y las invitaciones encargadas!!!
Loleta

EntradaAutor: Jenny30 » dt. maig 24, 2011 9:02 am

Loleta ha escrit:Hola!
Yo soy del dia 23...
De momento tengo restaurante y fotógrafo, y la verdad es que ya no sé que mas puedo tener a estas alturas...
ay!!! y las invitaciones encargadas!!!

Hola Loleta!!! que bien,ya tienes lo mas importante!!jeje!! yo solo la iglesia y hoy voy a ver dos restaurantes...el fotógrafo aun no lo hemos decidido y con las invitaciones ni en mente!!jeje! asi que al final me tocará luego correr!! donde lo celebras tu?? un besote,wapa!!
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: Loleta » dt. maig 24, 2011 3:22 pm

Pues nosotros lo hacemos en el Serrat del Figaró, en taradell!!!
a ver como sale la verbena... espero que nos lo pasemos bien, que ya tenemos una edad y todos los amigos ya tenemos crios... no sé si contratar a un disjockey o a un chiquipark!!!! :-(
Loleta

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants