JUNY del 2012!

El millor any de la nostra vida!

Re: JUNY del 2012!

EntradaAutor: Jenny30 » dt. maig 24, 2011 3:51 pm

Loleta ha escrit:Pues nosotros lo hacemos en el Serrat del Figaró, en taradell!!!
a ver como sale la verbena... espero que nos lo pasemos bien, que ya tenemos una edad y todos los amigos ya tenemos crios... no sé si contratar a un disjockey o a un chiquipark!!!! :-(

Muy bien! yo todavia estoy en duda...estoy en el tour de rstaurantes a ver si nos decidimos!! jejejeje! que weno!! pues contrata mitad y mitad,fiesta para todos!!!jejejeje!!!! en nuestro círculo de amistades hay pocos niños!!!
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30
:: supernúvia

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: Loli&Albert » dt. maig 24, 2011 7:59 pm

Jenny ánimo! a mi lo que se me hizo muy pesado es el buscar restaurante, entre que tienes q desplazarte y las desilusiones q te vas llevando...por internet son todos muy chulos pero luego hemos visto cada birria... :--( que peso te quitas de encima cuando encuentras el tuyo :-) espero q encuentres el tuyo pronto :-)ok:
Imatge
Loli&Albert
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1067
Membre des de: dj. març 24, 2011 1:10 am

EntradaAutor: Jenny30 » dt. maig 24, 2011 8:15 pm

Loli&Albert ha escrit:Jenny ánimo! a mi lo que se me hizo muy pesado es el buscar restaurante, entre que tienes q desplazarte y las desilusiones q te vas llevando...por internet son todos muy chulos pero luego hemos visto cada birria... :--( que peso te quitas de encima cuando encuentras el tuyo :-) espero q encuentres el tuyo pronto :-)ok:

Gracias,wapi!!la verdad que llevo una semana mirando y mirando,lo que me gusta me parece muy subido de precio,lo que parecia una cosa ,luego me ha parecido otra...uno de los que hemos ido a mirar hoy,nos parecia guapisimo,y nos hemos llevado la desilusión tremenda!! en fin... De momento me ha enamorado Termes Victoria y he visto que hay ya un post de 3 o 4 chicas que lo celebran allí en el 2012,asi que miraremos 2 o 3 sitios mas que quiere ver mi niño y acabaremos de decidir,...pero este que te digo,el precio es genial,las instalaciones me han gustado mucho, podemos pedir permiso en las Termas romanas y podemos hacer el reportaje allí si pedimos permiso en el ayuntamiento de allí...nos regalan la noche de bodas allí con un tratamiento en el balneario,descuentos a los invitados que se quieran quedar a dormir allí...la verdad que pinta muy pero que muy bien!! a ver si decidimos pronto,que esto es lo que mas me agobia! como lo llevas tu? muackk
Jenny30

EntradaAutor: gd1110 » dt. maig 24, 2011 8:43 pm

Hola wapa!!
Como llevas la búsqueda de restaurante?? yo fui a una boda a las Termes Victòria i la verdad es q estuvo muy bien!! q más restaurantes habéis visitado?? cuenta, cuenta!!! :)
Imatge
30 Juny 2012
gd1110
:: núvia experta

Entrades: 794
Membre des de: dg. feb. 13, 2011 10:32 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dt. maig 24, 2011 10:21 pm

gd1110 ha escrit:Hola wapa!!
Como llevas la búsqueda de restaurante?? yo fui a una boda a las Termes Victòria i la verdad es q estuvo muy bien!! q más restaurantes habéis visitado?? cuenta, cuenta!!! :)

Hola wapisima!! q tal?? pues estresada!! el primero no me ha gustado como creiamos y Termes Victoria la verdad que nos ha encantado! estamos bastante ilusionados con ese sitio,pero aun queremos mirar un par, Can Magí de Sant Cugat y Mas Vidrier y ya acabaremos de decidirlo. Pero las facilidades que da Termes y lo amables que son y demás,creo que los demas sitios lo tienen difícil! jeje!! Hemos ido a ver el Rest. Mediterrania de Sant Fost,pero parecia una cosa y nos ha desilusionado,la verdad. ¿como lo llevas tu?? besitos!!
Jenny30

EntradaAutor: mireialluis » dg. maig 29, 2011 4:56 pm

BUenas junieras...
Como llevais los preparativos!!!!! ya tenemos todas restaurante???? yo estoy en la tarea de busca y captura de fotografos, pero creo que ya los tenemos, mañana les llamará a ver si todavia tienen el dia libre y si es asi ya seran nuestros!!!!jejejeje que ganas!!!!
Imatge
Imatge
mireialluis

Entrades: 790
Membre des de: dt. abr. 26, 2011 1:36 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dg. maig 29, 2011 8:05 pm

mireialluis ha escrit:BUenas junieras...
Como llevais los preparativos!!!!! ya tenemos todas restaurante???? yo estoy en la tarea de busca y captura de fotografos, pero creo que ya los tenemos, mañana les llamará a ver si todavia tienen el dia libre y si es asi ya seran nuestros!!!!jejejeje que ganas!!!!

Hola wapisima!! pues todas no,falto yo,que al final tanta indecisión ya verás...me harán quedarme con lo que quede...pero es que tengo un futuro marido,que tela,es peor que yo para decidirse!!jeje!! hemos ido hoy a ver Don Cándido de Terrassa y nos regalan una suite nupcial que nos quita el hipo y 10 habitaciones para alojarse familiares...No tiene grandes jardines ni es nada fuera de lo normal...pero nos ha gustado el menú,el salón...etc...y tambien hemos vuelto a visitar Termes Victoria que me tiene enamorada...lo único que no nos hace acabarnos de decidir es los km que hay hasta allí... asi que estamos que no sabemos que hacer...pero te voy ganando con los fotógrafos que ya lo tenemos claro!! jeje!! q tal el finde,wapi? muackk
Jenny30

EntradaAutor: rinxols » dl. maig 30, 2011 6:41 am

Hola mireialluis!!! JO avui i demà vaig a veure els fotògrafs. espero decidir-me... sobre el tema detallets en el menú ja m'entra una ampolla gran de vi alella per a cada convidat, per tant això ja ho tinc solventat. Ara també estic pensant amb les cançons.Cada vegada q esolto una q m'agrada me l'apunto a la meva llibreta.
ImatgeImatge
rinxols
:: núvia experimentada

Entrades: 389
Membre des de: ds. març 19, 2011 7:37 pm

EntradaAutor: mireialluis » dl. maig 30, 2011 9:55 am

rinxols ha escrit:

Hola mireialluis!!! JO avui i demà vaig a veure els fotògrafs. espero decidir-me... sobre el tema detallets en el menú ja m'entra una ampolla gran de vi alella per a cada convidat, per tant això ja ho tinc solventat. Ara també estic pensant amb les cançons.Cada vegada q esolto una q m'agrada me l'apunto a la meva llibreta.

Hola rinxols!!Espero que trobis aviat els que t'agraden!!!! per mi ha estat mes dificil decidir-me pel fotograf que no pas pel restaurant! El restaurant en quant el vam veure ja vam saber que aquell era el nostre. Pero amb els fotograf, ha estat una mica més dificil.
Imatge
Imatge
mireialluis

EntradaAutor: laureta85 » dl. maig 30, 2011 12:16 pm

jenny encara no l'heu triat???
Imatge
laureta85

Entrades: 1137
Membre des de: dc. maig 18, 2011 5:15 pm

EntradaAutor: rinxols » dt. maig 31, 2011 6:44 am

mireialluis ha escrit:
rinxols ha escrit:

Hola rinxols!!Espero que trobis aviat els que t'agraden!!!! per mi ha estat mes dificil decidir-me pel fotograf que no pas pel restaurant! El restaurant en quant el vam veure ja vam saber que aquell era el nostre. Pero amb els fotograf, ha estat una mica més dificil.

Bon dia guapa!! ahir varem anar a byFotógrafos i avui a The fotoshop. Tu al final per quin t'has decidit? per cert deu ni do el què valen no?
ImatgeImatge
rinxols

EntradaAutor: mireialluis » dt. maig 31, 2011 9:09 am

Bon dia Rinxols!!!!
Doncs nosaltres al final ens hem quedat amb Doble Imatge. Dels que vam veure son els que més ens van agradar i de preu, vist el que he vist, no estan malament. La veritat es que alguns es pasen amb els preus que donen.
Que tal t'han semblat els que has anat a veure?? t'han agradat??
Imatge
Imatge
mireialluis

EntradaAutor: rinxols » dc. juny 01, 2011 6:43 am

mireialluis ha escrit:Bon dia Rinxols!!!!
Doncs nosaltres al final ens hem quedat amb Doble Imatge. Dels que vam veure son els que més ens van agradar i de preu, vist el que he vist, no estan malament. La veritat es que alguns es pasen amb els preus que donen.
Que tal t'han semblat els que has anat a veure?? t'han agradat??

BOn dia Mireialluis!
De moment estem valorant entre the fotoshop i byfotografos però el més segur que ens quedem amb el primer, són força innovadors.I els preus entre un i l'altre són força iguals.Encara podem anar a veure bcnimatge a però la meva parella no li acaba de fer el pes. La cosa està entre els dos primers.
M'alegro que ja tinguis els fotògrafs lligats!!
ImatgeImatge
rinxols

EntradaAutor: mireialluis » dc. juny 01, 2011 4:53 pm

Si!!! jo también m'alegro !!!! >.-<: >.-<: >.-<: jejeje ja tenia ganes de tenir-ho lligat, ara només falta la paga i senyal i ja esta!!!!! i el més important ja ho tindré: esglesia, restaurant i fotograf.
Doncs a veure per qui us decidiu....
Imatge
Imatge
mireialluis

EntradaAutor: gd1110 » dc. juny 01, 2011 7:56 pm

JA ESTEM AL JUNYYYYYYYYYYYYYYYY!!! Això significa q en un anyet.... ENS CASEEEEEEEEEEEEEEEEEEM!!! :):) No m'imagino d'aquí a un any... Encara em faltaran 3 setmanetes, xò estaré dels nerviiiiiiiiiiiiiiiiis!! Ja podem començar a dir "em queda un any!!!" q béeeeeeeeeeeee!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
30 Juny 2012
gd1110

Entrades: 794
Membre des de: dg. feb. 13, 2011 10:32 pm

EntradaAutor: Loli&Albert » dc. juny 01, 2011 8:07 pm

Oleeeee en un añito nos casamos chicaS!!!! que ganas!!!! madre mia, como estaremos el año que viene por estas fechas...jejejeje.
Besitos!!!!
Imatge
Loli&Albert

Entrades: 1067
Membre des de: dj. març 24, 2011 1:10 am

EntradaAutor: mireialluis » dc. juny 01, 2011 10:19 pm

El año que viene por estas fechas estaremos de los nervios!!!!!jajajaajaja acabando los ultimos detalles y esperando a las despedidas!!!!! que ganitas yaaaaaa *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
Imatge
mireialluis

EntradaAutor: rinxols » dj. juny 02, 2011 6:34 am

mireialluis ha escrit:Si!!! jo también m'alegro !!!! >.-<: >.-<: >.-<: jejeje ja tenia ganes de tenir-ho lligat, ara només falta la paga i senyal i ja esta!!!!! i el més important ja ho tindré: esglesia, restaurant i fotograf.
Doncs a veure per qui us decidiu....

Jo també tinc ganes de poder dir el mateix que tu! doncs Cada dia que passa canvio d'idea!tenim un dilema...byfoyografos ens va ancantar el tracte i the fotoshop el treball q fan, i es clar...ara quin trio?... ni idea!!! :star::
ImatgeImatge
rinxols

EntradaAutor: rinxols » dj. juny 02, 2011 6:36 am

1 any i 2 setmanes...que fort!!!! no sé pas com estaré l'any que ve en aquestes dates però segur que moooooooooolt feliç a part d'hisèrica clar.Molts petons a totes! *.-o-o.*
ImatgeImatge
rinxols

EntradaAutor: laureta85 » dj. juny 02, 2011 11:45 am

si...ja queda menys!!!!
Imatge
laureta85