a veure... necessito idees pq porto molt ratllada amb aquest tema des de que vam decidir casar-nos...
Us explico, la meva parella no es vol casar... bueno, si que es vol casar però no vol fer la festa... així que ho fa per mi. Fins aquí perfecte... però posa les seves condicions que jo accepto però que intento adaptar...
Primer de tot no vol fer cap tipus de cerimonia amb la gent allà... es a dir, vol anar a l'ajuntament del barri a casar-nos amb els testimonis i els nostres pares i punt i després fer la festa amb tothom però jalar, ballar i res més... a això ha cedit per la pressió de la familia de fóra, així que hem d'organitzar una petita cerimonia paripé on no es senti incòmode... primer problema... que fem?
Després, no vol el reportatge de fotos de com ens vestim... i vol que sortim junts... i vol que arribem junts i vol estar abans que els convidats... no vol que sigui com un casament... però es que és un casament!!!
Valeeee... a mi lo d'estar abans em sembla pasable... que us semblaria si estem ell i jo a la porta rebent a tothom i donant-lis el cocktel de benvinguda???? ja ho sé... es raro i tot això però es que no sé qeu fer!!!
Un altre problema és a on ens vestim... i d'on sortim... la nit de després dormirem a un hotel (amb tota la family) i l'autocar sortirà d'aquest hotel, si vol que sigui una sorpresa i rebem a tothom nosaltres no podem sortir del mateix lloc que la meitat dels convidats, no???? i llavors sortim de barcelona ja vestits??? i a mi qui m'ajuda, ell???? però i jo a on em pentino??? i el fotògraf????
ufffff... quin merder!!!! ja m'estresso només de pensar-ho
bueno, no sé si m'he explicat gaire bé... i vaja rotllo que us he fotut... intento llegir totes les vostres CA a veure si algú té el mateix problema que jo, però ja veig que no... que la unica rara sóc jo... i ara només faltava l'anunci d'aigua de VERI, ell ha estat muntanyero tota la vida... i només fa que dir... així si que em casaria jo de gust... i em fa sentir que el porto al "matadero"
Ala... alguna idea??? algun casament "especial" que hi hagueu anat??? es que em sap molt de greu... ho fa tot per a mi i per ma mare que està malalta i li fa molta ilusió, i no voldria que aquest dia fos un suplici per a ell...

La veritat és que avui en dia es poden fer tantes coses per celebrar-ne una mateixa... que només has de deixar volar una mica la imaginació! I amb el teu xicot, si tu de veritat vols fer alguna cosa, encara tens temps d'atabalar-lo una miqueta, i ja veuràs com al final claudicarà i tot. Els homes diuen molt, però ene l fons són tots uns

[/url]

![llegiu aixó :[]:-):](./images/smilies/contrato.gif)
[/url]