Donde dormireis?

El millor any de la nostra vida!

Re: Donde dormireis?

EntradaAutor: montsi » dc. juny 08, 2011 12:47 am

menosmal que somos mas que vivimos con los papis pensaba que era yo la rara,ahora cuando le dices a la gente que te vas a casar sin irte primero a vivir con el a la gente le parece raro,jejeje!
Imatge
montsi
:: núvia rookie

Entrades: 100
Membre des de: dt. oct. 19, 2010 3:36 pm

EntradaAutor: miressss » dc. juny 08, 2011 7:39 am

Vaya Montsi que razón tienes!!!!! la gente no está acostumbrada a que te cases sin haber convivido antes pero bueno las circunstancias sonlas que son... y bueno nuestros padres se casaron y se fueron a vivir juntos y no pasa nada antes la gente hacia eso y bueno.... si te tienes que separar te separas igual... pero bueno cada pareja es un mundo y se hace lo que se puede jeje!!!!!
Imatge

Imatge
miressss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1308
Membre des de: dj. set. 02, 2010 1:45 pm

EntradaAutor: naesmi » dc. juny 08, 2011 8:25 am

Las ideas y los tiempos cambian y ahora lo raro es "estar viviendo en casa de los papis" pero eso no quiere decir nada malo. Tengo 2 amigas, una casada en 2009 y otra en 2010, que viviendo con los novios se fueron a dormir a su vieja habitacion! Creo que la idea clasica de dormir separados es lo importante ya que asi hay mas ganas, mas emocion...no? es mi opinion, aunque he leido en algun q otro post que hay gente q duerme con la pareja!
*Naesmi*
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
naesmi
:: núvia experimentada

Entrades: 411
Membre des de: dj. abr. 07, 2011 10:22 am

EntradaAutor: montsi » dj. juny 09, 2011 12:18 am

pues si la verdad es que si te tienes que separar te separaras igual ayas o no ayas convivido con tu pareja antes,lo importante es que cuando te casas es xq piensas que vas a estar con ella toda la vida y eso esperamos si no,no nos casariamos!lo que si que haria es si viviera con mi pareja irme la noche de antes a casa de mis padres,la mayoria de la gente lo hace aunque tambien conozco a alguien que no lo ha hecho!pienso que es mas bonito no ver a la pareja ese dia hasta el momento de la boda,pero bueno para gustos...
Imatge
montsi

EntradaAutor: Jenny30 » dj. juny 09, 2011 10:27 pm

montsi ha escrit:pues si la verdad es que si te tienes que separar te separaras igual ayas o no ayas convivido con tu pareja antes,lo importante es que cuando te casas es xq piensas que vas a estar con ella toda la vida y eso esperamos si no,no nos casariamos!lo que si que haria es si viviera con mi pareja irme la noche de antes a casa de mis padres,la mayoria de la gente lo hace aunque tambien conozco a alguien que no lo ha hecho!pienso que es mas bonito no ver a la pareja ese dia hasta el momento de la boda,pero bueno para gustos...

Nosotros vivimos juntos hace varios años ya, y siempre habíamos hablado de que él dormiría en casa de sus padres y yo en casa de mi hermana. Pues como nos casamos a las 18h,hemos decidido dormir juntos y x la mañana desayunaremos juntos y ya nos separaremos hasta la hora de la boda!!jeje!! xq estaremos los dos para darnos algo!!
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30
:: supernúvia

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: ania » dv. juny 10, 2011 8:00 am

No hemos hablado de ello, pero creo que la noche anterior la pasaremos juntitos en nuestro piso!!!!
No me imagino dormir sin él (las noches que estoy fuera por trabajo o lo que sea, dormimos fatal) y es la persona con la que quiero dormir la noche antes de nuestro gran dia!
La noche de la boda, nosé dónde dormiremos... Igual en nuestro pisitooo, depende de dónde nos casemos al final.

Lo que hablais de vivir antes de casarse y demás...
Tengo amigas que se han casado sin convivir y les va de maravilla, y amigas que se han casado ya viviendo juntos y al poco se han separado... Así que...
La cuestión es quererse, respetarse y ya vereis como la convivéncia no hace nada más que MEJORAR la relación!!!
Para mi es lo mejor, que sea él quien me despierte cada dia, e irme a dormir a su lado!
Ania&Sergi

¡¡Pronto llegará nuestro momento!!
TeQuiero
ania

Entrades: 398
Membre des de: dj. juny 02, 2011 12:55 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dv. juny 10, 2011 10:09 am

Jenny30 ha escrit:
montsi ha escrit:pues si la verdad es que si te tienes que separar te separaras igual ayas o no ayas convivido con tu pareja antes,lo importante es que cuando te casas es xq piensas que vas a estar con ella toda la vida y eso esperamos si no,no nos casariamos!lo que si que haria es si viviera con mi pareja irme la noche de antes a casa de mis padres,la mayoria de la gente lo hace aunque tambien conozco a alguien que no lo ha hecho!pienso que es mas bonito no ver a la pareja ese dia hasta el momento de la boda,pero bueno para gustos...

Nosotros vivimos juntos hace varios años ya, y siempre habíamos hablado de que él dormiría en casa de sus padres y yo en casa de mi hermana. Pues como nos casamos a las 18h,hemos decidido dormir juntos y x la mañana desayunaremos juntos y ya nos separaremos hasta la hora de la boda!!jeje!! xq estaremos los dos para darnos algo!!

Por cierto,la noche de la boda,la pasaremos en el hotel donde lo celebramos ,que nos regalan la suite nupcial que es preciosaa!!!!!!
Jenny30

EntradaAutor: novi » dv. juny 10, 2011 3:21 pm

Supongo que yo dormiré en casa mis papis, y él en el pisito, aunke será muy raro. La verdad es q no me apetece dormir en mi antigua cama, pero más raro sería salir los dos del mismo sitio. Y un hotel lo encuentro frio. (aunke por el tema fotos serguro que sería una mejor opción!) jajjaaj
Imatge
novi
:: núvia d'or

Entrades: 3694
Membre des de: ds. maig 07, 2011 5:50 pm

EntradaAutor: novi » dv. juny 10, 2011 3:22 pm

Y pq es de mañana, que si llega a ser de tarde, la idea de dormir y desayunar juntos y separarse por la mañna es mucho mejor! Con lo nerviosa que voy a estar, seguro que estando sola en casa, no duermo na!
Imatge
novi

EntradaAutor: Lisbeth » dv. juny 10, 2011 5:22 pm

Nosaltres no ens separarem en cap moment, excepte l'estona que jo vagi a la perruqueria :-)
Sé que semblarà molt estrany, però jo vull un dia d'amor! tot el dia d'amor! i per això no puc imaginar separar-me d'ell en aquest dia. Em sembla una tortura innecessària :-) Volem tenir temps per estar junts, sols, compartint els moments previs a aquest compromís que adquirirem, abans que arribin tots els convidats.

I que consti que entenc del tot qualsevol altra manera de fer-ho! faltaria més!

Però per nosaltres seria molt antinatural fer-ho d'una altra manera. Nosaltres ens hem plantejat el casament com una festa "a casa", i quan tenim una festa a casa, entre tots dos preparem tot, i rebem als convidats, i ens repartim la feina... Ja sé que no és "qualsevol festa", però... no sé si m'explico :-/

Encara no tenim el lloc tancat, però la idea és llogar un hotel rural o una casa rural propera al restaurant, per la nit abans i la nit després del casament, per a nosaltres i la nostra família més propera (pares i germans). Per dir-ho d'alguna manera, el casament tindrà una part íntima (la d'ell i jo), una part privada (la de nosaltres amb les nostres famílies) i una part pública o social (amb amics i família extensa)... De fet, el casament oficial serà el divendres, així que el sopar del divendres serà la celebració familiar, i el dissabte serà la celebració romàntica, amb tota la gent...

Per poc que poguem, aquest serà el lloc on dormirem. Dilluns anem a parlar-hi... A veure si ens fan bones condicions... I ens accepten també els gossos!!!
CanGarayExteriors.jpg

Hab_Pan.jpg

Cadascú ha de trobar la seva manera, i avui dia tot s'hi val! :-)ok:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ

Imatge
Lisbeth
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

EntradaAutor: laureta85 » dv. juny 10, 2011 6:54 pm

nosaltres la nit d'abans dormirem separats! ell es quedara al pis ja que vol sortir des d'alla i jo anire a casa dels meus pares! ja que sino a me mare li dona algo!! vol que les fotos i tot es faci allà...encara que a mi tambe m'agradaria sortir des del pis..pero weno...!! el que no sabem encara es on dormirem la nit de noces..!!!
Imatge
laureta85

Entrades: 1137
Membre des de: dc. maig 18, 2011 5:15 pm

EntradaAutor: montsi » ds. juny 11, 2011 12:18 am

ania ha escrit:No hemos hablado de ello, pero creo que la noche anterior la pasaremos juntitos en nuestro piso!!!!
No me imagino dormir sin él (las noches que estoy fuera por trabajo o lo que sea, dormimos fatal) y es la persona con la que quiero dormir la noche antes de nuestro gran dia!
La noche de la boda, nosé dónde dormiremos... Igual en nuestro pisitooo, depende de dónde nos casemos al final.

Lo que hablais de vivir antes de casarse y demás...
Tengo amigas que se han casado sin convivir y les va de maravilla, y amigas que se han casado ya viviendo juntos y al poco se han separado... Así que...
La cuestión es quererse, respetarse y ya vereis como la convivéncia no hace nada más que MEJORAR la relación!!!
Para mi es lo mejor, que sea él quien me despierte cada dia, e irme a dormir a su lado!

estoy contigo ania daigual que te ayas ido o no ha vivir antes,lo importante es quererse y repetarse!!!!!
Imatge
montsi

EntradaAutor: novi » ds. juny 11, 2011 8:07 am

Lisbeth ha escrit:Nosaltres no ens separarem en cap moment, excepte l'estona que jo vagi a la perruqueria :-)
Sé que semblarà molt estrany, però jo vull un dia d'amor! tot el dia d'amor! i per això no puc imaginar separar-me d'ell en aquest dia. Em sembla una tortura innecessària :-) Volem tenir temps per estar junts, sols, compartint els moments previs a aquest compromís que adquirirem, abans que arribin tots els convidats.

I que consti que entenc del tot qualsevol altra manera de fer-ho! faltaria més!

Però per nosaltres seria molt antinatural fer-ho d'una altra manera. Nosaltres ens hem plantejat el casament com una festa "a casa", i quan tenim una festa a casa, entre tots dos preparem tot, i rebem als convidats, i ens repartim la feina... Ja sé que no és "qualsevol festa", però... no sé si m'explico :-/

Encara no tenim el lloc tancat, però la idea és llogar un hotel rural o una casa rural propera al restaurant, per la nit abans i la nit després del casament, per a nosaltres i la nostra família més propera (pares i germans). Per dir-ho d'alguna manera, el casament tindrà una part íntima (la d'ell i jo), una part privada (la de nosaltres amb les nostres famílies) i una part pública o social (amb amics i família extensa)... De fet, el casament oficial serà el divendres, així que el sopar del divendres serà la celebració familiar, i el dissabte serà la celebració romàntica, amb tota la gent...

Per poc que poguem, aquest serà el lloc on dormirem. Dilluns anem a parlar-hi... A veure si ens fan bones condicions... I ens accepten també els gossos!!!
CanGarayExteriors.jpg

Hab_Pan.jpg

Cadascú ha de trobar la seva manera, i avui dia tot s'hi val! :-)ok:

Em sembla super maco com us ho plantejeu !! Si que es veritat que realmente és una tonteria lo de dormir separats, pq al cap i a la fi simplment és part de la tradició, pero realment és una tonteria!! És per replantejar-s'ho ! pero bueno, dintre del q volem q sigui una mica "dferent i personal", fijo que acabament cadascu per un lloc... Ja es veurà!
Per cert, l'idea de finde de casa rural , mola!
Imatge
novi

EntradaAutor: Jenny30 » ds. juny 11, 2011 10:23 am

Me parece chulo como lo plantea Lisbeth,pero nosotros lo haremos a la antigua usanza...separándonos!! jeje!! pero solo un ratito,porque como nos casamos a las 18h ,pues dormiremos la noche anterior juntos,desayunaremos juntos y luego me iré a casa d mi hermana y el a casa de sus padres!! pero lo mas a última hora que se pueda,para estar el máximo de tiempo juntos!!!!!!!
Jenny30

EntradaAutor: Lisbeth » ds. juny 11, 2011 2:19 pm

Suposo que el fet que ens casem a prop d'on vivim, i que vivim lluny d'on viuen els nostres respectius pares, també ha condicionat fer-ho així... Però al final, el que té més pes és que hem pensat "com volem fer-ho?" i així ens ha agradat molt.

Això si, jo us animo a que penseu en el vostre somni, i després ho aneu ajustant al que es pugui :-)ok: És com surten les coses veritablement especials :-))

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: pronovias » dt. juny 14, 2011 4:59 pm

yo fui tradicional y dormi en casa de mis padres hicimos una cenita con mi hermano y fue divertido todos super emocionadospensando en lo bien ke lo pasariamos al dia siguiente!!
pronovias

Entrades: 108
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 11:57 am

EntradaAutor: ania » dc. juny 15, 2011 7:32 am

Lisbeth, m'agrada molt el plantejament que heu fet! I la masia em sembla esplèndida! On és?

Nosaltres també dormirem junts, encara no sabem on ens casarem, però fins a última hora estarem junts, no m'ho imagino d'una altra manera!
Ania&Sergi

TeQuiero
ania

EntradaAutor: Lisbeth » dj. juny 16, 2011 1:36 pm

ania ha escrit:Lisbeth, m'agrada molt el plantejament que heu fet! I la masia em sembla esplèndida! On és?

Nosaltres també dormirem junts, encara no sabem on ens casarem, però fins a última hora estarem junts, no m'ho imagino d'una altra manera!

És un hotel rural que es diu Can Garay, i està al poble de Les Planes d'Hòstoles, a Girona. Dilluns vam anar-lo a visitar i és realment molt i molt especial.... Un lloc fantàstic... ara cal fer el números... :.0.-0.:

Ania ets de girona?

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: Jenny30 » dg. juny 19, 2011 8:46 pm

La verdad que es precioso ese hotel!! buena elección!!!!
Jenny30

EntradaAutor: ania » dt. juny 21, 2011 9:47 am

Lisbeth ha escrit:
ania ha escrit:Lisbeth, m'agrada molt el plantejament que heu fet! I la masia em sembla esplèndida! On és?

És un hotel rural que es diu Can Garay, i està al poble de Les Planes d'Hòstoles, a Girona. Dilluns vam anar-lo a visitar i és realment molt i molt especial.... Un lloc fantàstic... ara cal fer el números... :.0.-0.:

Ania ets de girona?

M'ho apunto perquè és maquíssim.
Surt molt car?

He viscut una temporada a Girona, me mare i tota la part de la seva família són d'allà!
Ania&Sergi

TeQuiero
ania

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants