JUNY del 2012!

El millor any de la nostra vida!

Re: JUNY del 2012!

EntradaAutor: Jenny30 » dc. jul. 06, 2011 6:04 pm

Annariera ha escrit:Hola!!

Jo també sóc de Terrassa, i visc molt a parop del c/ Bartrina!! ja aniré a mirar, i tant ;)

l'outlet de RC el conec de vista, pregunteu sobretot si en cas de quedar-vos un vestit us faran els arrengaments necessaris, per que conec una noia que es volia quedar el vestit allà, però no li arreglaven....

hi ha una botiga St. patrick que no se si és outlet o no, prop del c/ doctor perason.... ho aniré a preguntar i us informo!!

petons noies!!

Hola wapi!! he anat aquesta tarda a la botiga Milagros,i tenen de vestits una pasada...mes económics,menys...una mica de tot,pero alguns preciosos i de tota mena de estils!!! i la noia es molt agradable i dona bons consells!jejeje! ja contareu que tal vosaltres...jo tinc cita per fer la prova del que m´han agradat el dia 18 a la tarda!! petonss!
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30
:: supernúvia

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: nosequefer » dc. jul. 06, 2011 6:12 pm

Nosaltres som del vallés oriental, però m'agradaría coneixer els carrers de les botigues per poder apropar-me, de nois coneixeu alguna que estigui bé?
Imatge
nosequefer
:: núvia rookie

Entrades: 161
Membre des de: dt. març 25, 2008 4:01 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dc. jul. 06, 2011 6:20 pm

nosequefer ha escrit:Nosaltres som del vallés oriental, però m'agradaría coneixer els carrers de les botigues per poder apropar-me, de nois coneixeu alguna que estigui bé?

Holaaa!!! eres un chico o chica? que me tienes intrigada y no hay manera de verte conectad@!! si conoces a mi hermana o a mi o no se y quiero saber de que... a mi es que ese nombre,me sugiere a Jordi de mollet ,pero no se si voy mal encaminada... en fin... a ver si m sacas de dudas...
La tienda que he ido a mirar hoy,la de la calle Bartrina,que tienen vestidos de St. Patrick y otra casa que es de ellos pero es mas económica,se llama Modas Milagros en Calle Bartrina 166 y teléfono 937856725 por si alguien quiere llamar para algo!
Pronovias Terrassa , en calle Raval de Montserrat ,número 25
y el outlet de Rosa Clará,esta en calle Raval de Montserrat,unos metros mas adelante,en el primer piso,se ve un cartel en la ventana!!
espero haberos ayudado! muackkk
Jenny30

EntradaAutor: Olguiky » dj. jul. 07, 2011 7:19 am

Hola a totes,

sóc nova en el forum! Em dic Olga i amb el meu xicot ens casem el 2 de juny de l'any vinent. De moment només tinc l'església i el restaurant. Ens casem al Far de Sant Sebastià i el convit el fem a Mas Solà. Si algú hi ha estat i em pot comentar com va anar ho agrairé... a mi em va semblar maco, però ja se sap... a vegades hem de triar una mica a cegues...

Petons a tots i totes! Ja ens anirem veiem pel forum.
Olga
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: Annariera » dj. jul. 07, 2011 7:52 am

Hola Jenny30!! que guay que el dia 18 vagis ja emprovar-te vetits!! quina enveja!! jo fins al setembre no vull començar que em conec... i vull que totes les col·leccions estiguin ja a les botigues. Ja ens diràs que tal!!

per cert, a la carretera castellar és on hi ha l'altra botiga de St. Patick, (més avall del monument de la dona treballadora, anant cap al C7 colom), no se si és outlet o no.... només obren a la tarda, però igual tenen el vestit que t'agrada i pots comparar preus!! ;)

Petons!!!
Annariera

Entrades: 167
Membre des de: dt. gen. 25, 2011 8:12 am

EntradaAutor: Jenny30 » dj. jul. 07, 2011 8:30 am

Olguiky ha escrit:Hola a totes,

sóc nova en el forum! Em dic Olga i amb el meu xicot ens casem el 2 de juny de l'any vinent. De moment només tinc l'església i el restaurant. Ens casem al Far de Sant Sebastià i el convit el fem a Mas Solà. Si algú hi ha estat i em pot comentar com va anar ho agrairé... a mi em va semblar maco, però ja se sap... a vegades hem de triar una mica a cegues...

Petons a tots i totes! Ja ens anirem veiem pel forum.
Olga

Hola Olguiky!! benvinguda i moltes felicitats pel teu casament!!! bueno,tenir l´esglesia i el restaurant ja es tenir mitja boda feta!! falta el fotògraf i els detallets,ara poquet a poquet,que et dona temps de sobres!! Petons,wapa!!
Jenny30

EntradaAutor: laureta85 » dj. jul. 07, 2011 3:59 pm

jo visc molt aprop de la de la carretera castellar i también penso anar a donar un cop d'ull... està un amica més abaix d'on esta la farmacia nuria pau però a l'altra acera... on esta l'autoescola i el videoclub..!! si no estic equivocada em sembla que es diu Bella Donna o algo aixi...
nenes de terrassa un peto mol fort!!!!
Imatge
laureta85
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1137
Membre des de: dc. maig 18, 2011 5:15 pm

EntradaAutor: jennyjose » dj. jul. 07, 2011 6:44 pm

Chicas!!!!
Ya queda menos de un año!!!!1 ::love::

Sería pronto que me mirara el vestido en agosto???
O voy bien para ver toda la colección???

Gracias por vuestra ayuda!!!
Imatge
10 de junio de 2012
Imatge
jennyjose
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2031
Membre des de: dl. juny 06, 2011 7:10 pm

EntradaAutor: rinxols » dj. jul. 07, 2011 8:00 pm

jennyjose ha escrit:Chicas!!!!
Ya queda menos de un año!!!!1 ::love::

Sería pronto que me mirara el vestido en agosto???
O voy bien para ver toda la colección???

Gracias por vuestra ayuda!!!

Depende si te gusta una colección de ahora o la del 2012. Si es de este año te aconsejo que vayas ante de septiembre pues después de septiembre los quitan y es mas dificil que te los traigan, eso me dijeron en pronovias. A mi como me gustaba de la colección 2011 fui la semana pasada y ya lo tengo! suerte!
ImatgeImatge
rinxols
:: núvia experimentada

Entrades: 389
Membre des de: ds. març 19, 2011 7:37 pm

EntradaAutor: Annariera » dv. jul. 08, 2011 9:10 am

JennyJose, Rinxosl tiene razón!! si quieres un vestido del 2011 date prisa, si quieres 2012, hay colecciones que no saldrán hasta mediados/finales de septiembre,a sí que yo me esperaria un poco, y pediría hora para octubre. bueno, eso es lo que yo voy a hacer!! ;)

Besos!!
Annariera

EntradaAutor: Annariera » dv. jul. 08, 2011 9:12 am

Laureta85!! jo hi aniré al setembre/octubre!! si tu hi vas abans, informa que tal són esl vestits ;) si tenen pocs models, potser millor saltar-la... i si hi vaig jo primer, informo jo!! :-)ok:
Annariera

EntradaAutor: Jenny30 » dv. jul. 08, 2011 9:34 am

Annariera ha escrit:Laureta85!! jo hi aniré al setembre/octubre!! si tu hi vas abans, informa que tal són esl vestits ;) si tenen pocs models, potser millor saltar-la... i si hi vaig jo primer, informo jo!! :-)ok:

Si,wapi,recordo una botiga a la ctra.castellar amb el rótul lila,potser?pero no he anat mai.si us acosteu,digueu-me que tal,si?gracies. Per altre costat entre els comentaris qhe llegit i els avanços que he vist,no valen molt els vestits dl 2012.aixi qcomenço el dia 18,a veure el efecte q fa.jeje.petons
Jenny30

EntradaAutor: nosequefer » dv. jul. 08, 2011 9:49 am

I alguna botiga de nuvis coneixeu?
Imatge
nosequefer

Entrades: 161
Membre des de: dt. març 25, 2008 4:01 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dv. jul. 08, 2011 10:05 am

nosequefer ha escrit:I alguna botiga de nuvis coneixeu?

En modas Milagros tienen colecciones y outlet de novios tambien!!!!!y está tambien una tienda que se llama Senyor que es de novios,no se que mas...miramos en el Corte Inglés por encima y eran nada fuera de lo normal y carillos... si me entero de algo mas,te cuento...que como mi niño no ha ido a mirar aun,no te puedo ayudar mucho en eso!! muackk
Jenny30

EntradaAutor: jennyjose » dv. jul. 08, 2011 1:58 pm

Gracias Rinxols i Annariera,

Todavia no sé cual me gusta, si de la colección 2011 o 2012, me miraré los del 2011, y si no me gusta ninguno me esperaré a septiembre/octubre!!!

Que ilusión, mi vestido... :-)
Imatge
10 de junio de 2012
Imatge
jennyjose

Entrades: 2031
Membre des de: dl. juny 06, 2011 7:10 pm

EntradaAutor: rinxols » dv. jul. 08, 2011 5:02 pm

jennyjose ha escrit:Gracias Rinxols i Annariera,

Todavia no sé cual me gusta, si de la colección 2011 o 2012, me miraré los del 2011, y si no me gusta ninguno me esperaré a septiembre/octubre!!!

Que ilusión, mi vestido... :-)

De nada Jennyjose y a ver si encuentras el tuyo!
ImatgeImatge
rinxols

Entrades: 389
Membre des de: ds. març 19, 2011 7:37 pm

EntradaAutor: laureta85 » dg. jul. 10, 2011 8:30 pm

jo crec que començare a mirar al setembre...jenny ja aniras informant que tu ets la primera en anar a mirar!! anna tu i jo encara tenim temps pero si passo per alla ja us dire algo!! un peto
Imatge
laureta85

Entrades: 1137
Membre des de: dc. maig 18, 2011 5:15 pm

EntradaAutor: mireialluis » dg. jul. 10, 2011 11:03 pm

Hola chicas!!!
Pues yo no he empezado a mirar vestidos, empezare en septiembre o en octubre, me quiero esperar a las colecciones del 2012. Supongo que alguno encontraré que me guste!!!!! asi que jenny, ya nos contaras que tal tu ruta vestidil!!!!!!
Imatge
Imatge
mireialluis
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 790
Membre des de: dt. abr. 26, 2011 1:36 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dg. jul. 10, 2011 11:24 pm

laureta85 ha escrit:jo crec que començare a mirar al setembre...jenny ja aniras informant que tu ets la primera en anar a mirar!! anna tu i jo encara tenim temps pero si passo per alla ja us dire algo!! un peto

Hola wapi!! si,jo he començat a mirar ja per veure el efecte,però no crec que compri res encara...en principi!!jejejeje!! vull estar molt segura i mirar mes cosetes i a mes llocs!! ja comptarás la teva experiència amb els vestits!!!muackkk wapi!!
Jenny30

EntradaAutor: Jenny30 » dg. jul. 10, 2011 11:25 pm

mireialluis ha escrit:Hola chicas!!!
Pues yo no he empezado a mirar vestidos, empezare en septiembre o en octubre, me quiero esperar a las colecciones del 2012. Supongo que alguno encontraré que me guste!!!!! asi que jenny, ya nos contaras que tal tu ruta vestidil!!!!!!

Uf,si,ya os contaré y a ver si me puedo hacer alguna fotito para enseñaros que tal van mis andanzas en esos probadores!!jejejeje!! pero no me veo vestida de novia aun,madre mia!! muackkk wapi!!
Jenny30

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants