Autor: jennyjose » dc. jul. 13, 2011 6:53 pm

Autor: laureta85 » dc. jul. 13, 2011 7:06 pm

Autor: jennyjose » dc. jul. 13, 2011 7:39 pm

Autor: Olguiky » dc. jul. 13, 2011 8:00 pm

Autor: Jenny30 » dc. jul. 13, 2011 8:28 pm
jennyjose ha escrit:Jenny30,
Yo tengo el restaurante y el fotógrafo, la iglesia no, porque lo hago por lo civil.
El mes que viene el vestido, y las alianzas nuse![]()
En FinaGarcia, me ha comprado mi novio todos los anillos hasta ahora, y supongo que los miraremos allí!!!
Los recordatorios nos los hacen los fotógrafos, porque regalamos la foto que todo el mundo compra, y las invitaciones también nos las hacen los fotógrafos, con las fotos del pre-boda.
Que mas me falta Jenny30???
[/url]
Autor: jude12 » dj. jul. 14, 2011 10:16 am
Autor: Dawn » dj. jul. 14, 2011 10:33 am

Autor: Jenny30 » dj. jul. 14, 2011 10:47 am
jude12 ha escrit:Hola!
Una de nova!!! tot i que fa força temps que us segueixo. Al final m'he animat!!! També em caso el juny, concretament el dia 9 a la tarda. De moment tenim restaurant i església. Ens falta mirar fotògrafs. Cal mirar-ho amb molt temps? Algú en coneix algun de Lleida que estigui moooolt bé??
Gràcies!
[/url]
Autor: jude12 » dj. jul. 14, 2011 11:46 am
Dawn ha escrit:Benvinguda Jude! Una altre més al Juny!![]()
A mi em fa molta ilusió anar a mirar vestits, pero hem de tenir paciencia, ja queda menys perque surti la col·lecció completa jejeje.
Autor: jude12 » dj. jul. 14, 2011 11:48 am
Jenny30 ha escrit:jude12 ha escrit:Hola!
Una de nova!!! tot i que fa força temps que us segueixo. Al final m'he animat!!! També em caso el juny, concretament el dia 9 a la tarda. De moment tenim restaurant i església. Ens falta mirar fotògrafs. Cal mirar-ho amb molt temps? Algú en coneix algun de Lleida que estigui moooolt bé??
Gràcies!
Benvinguda Jude!!!!! i moltes felicitats pel teu casament!!!! crec que el fotógraf hi ha que agafar-lo amb temps perquè alguns ja tenen molts dias agafats i després es tot mes difícil!! no puc ajudar-te amb algún fotógraf de Lleida,soc de barcelona i no conec ningú de Lleida! però potser que alguna de les noies del fórum si que en conegui algú!!! com portes els nervis??jeje! jo em caso el dia 30 de juny!!!
Autor: Jenny30 » dj. jul. 14, 2011 11:50 am
jude12 ha escrit:Jenny30 ha escrit:jude12 ha escrit:Hola!
Gràcies!
Benvinguda Jude!!!!! i moltes felicitats pel teu casament!!!! crec que el fotógraf hi ha que agafar-lo amb temps perquè alguns ja tenen molts dias agafats i després es tot mes difícil!! no puc ajudar-te amb algún fotógraf de Lleida,soc de barcelona i no conec ningú de Lleida! però potser que alguna de les noies del fórum si que en conegui algú!!! com portes els nervis??jeje! jo em caso el dia 30 de juny!!!
Hola Jenny30
Gràcies també per la rebuda. La veritat és que s'agraeixen aquestes benvingudes, no? El tema nervis, de moment bé, però sí que és veritat que tens la boda al cap tot el dia i qualsevol cosa que veus o música que sents et porta idees sobre el dia. Bé a mi em passa, a vosaltres també, no?
[/url]
Autor: Dawn » dj. jul. 14, 2011 11:56 am

Autor: Dawn » dj. jul. 14, 2011 12:15 pm
nosequefer ha escrit:que es això de la compte enrere?

Autor: Jenny30 » dj. jul. 14, 2011 12:40 pm
nosequefer ha escrit:que es això de la compte enrere?
[/url]
Autor: nosequefer » dj. jul. 14, 2011 1:57 pm

Autor: Annariera » dj. jul. 14, 2011 2:14 pm

Autor: Annariera » dj. jul. 14, 2011 2:16 pm
jajaja!!!
Autor: malba » dj. jul. 14, 2011 2:18 pm

Autor: jennyjose » dj. jul. 14, 2011 2:22 pm