Fotògraf!!!

El millor any de la nostra vida!

Re: Fotògraf!!!

EntradaAutor: Loli&Albert » dj. juny 16, 2011 9:36 pm

Hola,
Yo esta semana he estado en 3 fotografos: The Photoshop, Arcalí y Joan Selva.
El que mas me ha gustado es Joan Selva, mas que nada pq conoce a la perfección el restaurante donde nos casaremos y nos ha parecido muy profesional. The Photoshop está bien, aunque demasiado serios para nuestro gusto y Arcalí es una empresa familiar y sencilla, muy bien de precio.
Espero ayudarte en algo.
Besotes.
Imatge
Loli&Albert
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1067
Membre des de: dj. març 24, 2011 1:10 am

EntradaAutor: sweetthing » ds. juny 18, 2011 12:28 am

nuna84 ha escrit:Yo me caso en el Serrat de l'Ametlla, y el fotografo te lo ofrecen en el mismo restaurante, se llaman Toni Angel y cómo trabajan mucho allí se conocen el recinto a la perfección.
Además, hay una empresa que hace cositas para resopones, detallitos, y un montón de cositas, se llaman Emozziona Events (emozziona@gmail.com) nosotros lo estamos mirando.

La verdad que nosotros estamos muy contentos por todo!! llamar a Toni Angel que seguro que pueden trabajar en otros sitios y son muy buenos.

Hola Nuna!! Sale bien de precio este fotografo de el Serrat? Lo has elegido tu entre unos cuantos o era el unico que te daban como opcion? Gracias y saludos!!
Imatge
sweetthing
:: núvia rookie

Entrades: 113
Membre des de: dv. juny 17, 2011 8:16 pm

EntradaAutor: laureta85 » ds. juny 18, 2011 8:29 pm

nosaltres hem anat a veure alphelia. per aqui el forum diuen que estan molt bé. sabeu algo d'ells?
Imatge
laureta85

Entrades: 1137
Membre des de: dc. maig 18, 2011 5:15 pm

EntradaAutor: novi » dg. jul. 03, 2011 8:46 pm

algú em pot orientar més o menys pels preus de Fotoshop??? Volem fer-los una visita aquesta setmana, pero preferim no portar-nos ensurts. Les fotos de la web son espectaculars, així que si encaixa preu pot ser un dels candidats en ferm... ja veurem...
Imatge
novi
:: núvia d'or

Entrades: 3694
Membre des de: ds. maig 07, 2011 5:50 pm

EntradaAutor: Noe85 » dl. jul. 04, 2011 12:59 pm

El fotográfo The photoshop es una pasada, las fotos son preciosas y el trato es muy bueno. El único inconveniente es el precio, el pack en el cual te entra todo (album, video, albunes padres, post boda y alguna cosa mas) cuesta 3700 euros, aunque creo que te hacen un 10% de descuento a nosotros se nos iba de presupuesto. Espero que a ti te vaya mejor.
Noe85

Entrades: 2
Membre des de: dg. jul. 03, 2011 1:53 pm

EntradaAutor: vanessabdn » dl. jul. 04, 2011 7:51 pm

Loli&Albert ha escrit:Hola,
El que mas me ha gustado es Joan Selva, mas que nada pq conoce a la perfección el restaurante donde nos casaremos y nos ha parecido muy profesional. The Photoshop está bien, aunque demasiado serios para nuestro gusto y Arcalí es una empresa familiar y sencilla, muy bien de precio.
Espero ayudarte en algo.
Besotes.

Holaaaa

perdona una pregunta...que entra en el pecio de Joan Selva? y en cuanto al precio...se dispara mucho?

Yo tengo que ir a mirarlo ya, ya que ne el restaurante me han recomendado que lo mire cuanto antes!!!
Imatge
vanessabdn
:: núvia experta

Entrades: 741
Membre des de: dt. juny 21, 2011 1:03 pm

EntradaAutor: Cris2012 » dl. jul. 04, 2011 10:03 pm

Nosotros también estamos mirando tema fotografos ahora y la verdad como todo no ea fácil de decidir ... a ver sí Lo cerramos Ya ... alguien tiene referencias de caballe y de Pia de mataro ??
Imatge
Cris2012
:: núvia experimentada

Entrades: 360
Membre des de: dc. juny 08, 2011 11:24 pm

EntradaAutor: snake35 » dt. jul. 05, 2011 6:36 am

vanessabdn ha escrit:
Loli&Albert ha escrit:Hola,
Espero ayudarte en algo.
Besotes.

Holaaaa

perdona una pregunta...que entra en el pecio de Joan Selva? y en cuanto al precio...se dispara mucho?

Yo tengo que ir a mirarlo ya, ya que ne el restaurante me han recomendado que lo mire cuanto antes!!!

Hola Vanessabdn!
A nosaltres ens va costar 1400 euros i només vam agafar album de fotografia + 2 rèpliques més petites de l'album per als pares i sogres. Ens va encantar el seu treball i la seva profesionalitat i l'album és una passada, o sigui que si agafes en Joan Selva pots estar molt tranquil.la! per cert on et cases??
snake35

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: Lisbeth » dt. jul. 05, 2011 7:47 am

Nosaltres varem triar Sebastià Pagarolas, d'entre 10 :star::

Professional, natural i entusiasmat en la seva feina i en les persones que atén. :-)ok:
sebastia-pagarolas-arcs-llacuna-heredad oller del mas-manresa-wedding-boda-01-bloc.jpg
sebastia-pagarolas-arcs-llacuna-heredad oller del mas-manresa-wedding-boda-berta-david-28-bloc.jpg
sebastia-pagarolas-arcs-llacuna-heredad oller del mas-manresa-wedding-boda-berta-david-29-bloc.jpg
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ

Imatge
Lisbeth
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

EntradaAutor: mironeta » dv. jul. 29, 2011 9:09 pm

Hola noies!!

Jo em caso a sabadell i el convit el faig el Paratge (vilanova del Valles)
Estic molt liada!!!!necesito ajudaaa!!!
El restaurant em regala el fotograf...pero le anat a veura i no m'agrada...bueno si que m'agrada la feina pero no es el que buscava..
jo el que busco son unes fotografies originals, divertides...i ja no se per on mirar...potser aixo no existeix per aqui..esque una amiga de menorca el seu fotograf va ser genial...cap pose..sabeu la tipica foto de les amigues em la nuvia...pues no era en plan normal si no que la teniem que agafar totes em una abraçada i apretar fort!!jejeje, la veritat va ser molt divertit..i ara fa poc he anat a una boda a cordoba..i mes del mateix..he pogut veure les fotos del noi..i eren increibles com una de veure en nuvi fent un gran salt i la nuvia al radera mirant, o ells dos donant un peto perto ella estava alaire!!super divertit i diferent!!!creieu que ho puc trobar???

Gracies a totes

Petonets
Imatge
mironeta

Entrades: 168
Membre des de: dv. jul. 22, 2011 4:05 pm

EntradaAutor: Dawn » ds. jul. 30, 2011 12:25 am

mironeta ha escrit:Hola noies!!

El restaurant em regala el fotograf...pero le anat a veura i no m'agrada...bueno si que m'agrada la feina pero no es el que buscava..
jo el que busco son unes fotografies originals, divertides...i ja no se per on mirar...potser aixo no existeix per aqui..esque una amiga de menorca el seu fotograf va ser genial...cap pose..sabeu la tipica foto de les amigues em la nuvia...pues no era en plan normal si no que la teniem que agafar totes em una abraçada i apretar fort!!jejeje, la veritat va ser molt divertit..i ara fa poc he anat a una boda a cordoba..i mes del mateix..he pogut veure les fotos del noi..i eren increibles com una de veure en nuvi fent un gran salt i la nuvia al radera mirant, o ells dos donant un peto perto ella estava alaire!!super divertit i diferent!!!creieu que ho puc trobar???

Gracies a totes

Petonets

El meu fotògraf es www.reportatjesdebooda.com el noi es diu Sam, molt simpátic i la vertiat es que fa unes fotos molt originals y sense gens de posado, tot molt natural, de fet, a part de la sesió de desdprés de la cerimònia, la resta de fotos estan fetes desde bastant lluny captant la naturalitat del moment, jo no t'ho se explicar molt be, pero pots veure algo del que fa a la web i si el truques t'ensenya moltes més coses i entendrás millor el tipus de fotografia que fa. A mi personalmente m'encanta i te uns preus de ganga!
Imatge
Dawn

Entrades: 640
Membre des de: dt. juny 28, 2011 3:02 pm

EntradaAutor: Javi-Neny » dg. jul. 31, 2011 10:41 am

Hola chicas! Aquí una casada del 2010!!!
Yo solo os puedo recomendar nuestro fotógrafo, fue el único que miramos, nos lo recomendaron unos amigos y nosotros también se lo hemos recomendado a otros amigos. Por nuestra parte, solo podemos decir que son geniales.
Aquí os dejo su link... http://www.davidfotograf.es/home.htm
Imatge
- Neny -
Javi-Neny

Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

EntradaAutor: stellum » dl. ago. 01, 2011 10:41 am

mironeta ha escrit:Hola noies!!

Gracies a totes

Petonets

Si buscas un fotografo que no te aga posar y que sea original http://www.madebygwen.com/INICI.html .Solo que yo cogi y estoy bastante contenta con su trabajo
Imatge
stellum

Entrades: 393
Membre des de: dt. des. 15, 2009 12:53 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: maricurman » dc. ago. 10, 2011 12:47 pm

Hola

Despues de leer detenidamente todos los post, queria preguntar si alguna ha mkrado en Art-Boda yo quiero algo fuera de lo normal y ellos se adaptan a lo que queiro xo me da la impresion de que estos pican un poco al bolsillo, si que si alguien ha pedido informacion si me puede orientar en precios y eso se lo agradeceria. y si sabeis de algun fotografo que trabaje con un estilo similar a Art-Boda comentarmelo. Gracias
Imatge
maricurman

Entrades: 839
Membre des de: dg. set. 12, 2010 8:18 pm

EntradaAutor: CARLESYANA » dl. oct. 10, 2011 4:49 pm

maricurman ha escrit:Hola

Despues de leer detenidamente todos los post, queria preguntar si alguna ha mkrado en Art-Boda yo quiero algo fuera de lo normal y ellos se adaptan a lo que queiro xo me da la impresion de que estos pican un poco al bolsillo, si que si alguien ha pedido informacion si me puede orientar en precios y eso se lo agradeceria. y si sabeis de algun fotografo que trabaje con un estilo similar a Art-Boda comentarmelo. Gracias

A nosotros nos dejaron enamorados por su web, fuimos a verlos y aún salímos mas enamorados del trabajo que hacen, es increíble, la calidad de los vídeos es genial, parece una peli del cineee!! son espectaculares. Y está claro que todo eso se hace pagar, a nosotros nos sube unos 2000€ mas de todos los que hemos ido a mirar que han comentado por aki... pero si te lo puedes permitir ni te lo pienses!! Saludooos!!
Imatge
23 de Juny 2012
CARLESYANA

Entrades: 19
Membre des de: dv. març 18, 2011 6:09 pm

EntradaAutor: cristina & raúl » dl. oct. 10, 2011 10:37 pm

Hola!

En mi restaurante me recomendaron Toni Angel. Fuimos a verlo y nos gustó bastante. Alguien lo conoce?

Un beso
Imatge

9 de Junio 2012
cristina & raúl

Entrades: 1143
Membre des de: dg. set. 11, 2011 5:51 pm

EntradaAutor: miriamS » dt. oct. 11, 2011 6:32 am

Hola chicas del 2012! Pues yo os recomiendo a Laura Espadalé, que ha sido nuestra fotógrafa y estamos encantadísimos con ella! No podemos ponerle ni una pega y nos encanta el trabajo que nos ha hecho.
Sus fotos son naturales, sin nada de poses forzadas, originales pero sin ser nada forzadas, sino dulces y románticas. Vaya, a nosotros nos ha encantado y le damos un 10! :-)ok:
Y cuando te estás haciendo el reportaje, a mi que no me gusta nada hacerme fotos, se me pasó volando porque te diviertes un montón con ella, te lo pasas genial! Así que yo la recomiendo totalmente.

Os dejo el link a su web y a su blog:
http://www.espadalefotografia.com/
http://lauraespadale.wordpress.com/
miriamS

Entrades: 1088
Membre des de: dv. nov. 12, 2010 5:27 pm
Ubicació: Tortosa

EntradaAutor: novi » dt. oct. 11, 2011 5:32 pm

Nosaltres després de molt mirar ens hem quedat amb Filmworks, fan un tipu d fotografia moderna que ens agrada.
Imatge
novi

EntradaAutor: xaviymaica » dg. gen. 15, 2012 11:27 pm

El trabajo de filmworks es muy caro?

Saludos!
Imatge
xaviymaica

Entrades: 250
Membre des de: dg. des. 11, 2011 8:22 pm

EntradaAutor: novi » dl. gen. 16, 2012 8:28 pm

xaviymaica ha escrit:El trabajo de filmworks es muy caro?

Saludos!

Te envío los precios por privado.
Imatge
novi

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants