Can Ribas de Montbui 2012

El millor any de la nostra vida!

Re: Can Ribas de Montbui 2012

EntradaAutor: lili koo » dj. ago. 18, 2011 8:42 am

Bueno, i si no, quan comenci l'any ja em començaré a fer una mica pesada!
:yium:-)
A més, espero que facin lo de les jornades de nuvis, i de portes obertes i tot. Penso anar-hi a tot!
Imatge
lili koo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1159
Membre des de: dj. jul. 07, 2011 7:41 am

EntradaAutor: ninou » dl. ago. 22, 2011 3:49 pm

lili koo ha escrit:Hola noietes!!
ninou, 5 anys!, deu ni do. Segur que han passat volant, oi? Era Can Ribas tan bonic fa 5 anys? Va ser tot tant especial? Alguna recomanació

lili koo, sí que passen volant sí!!!! hi vam tornar l'estiu passat a Can Ribas perquè volíem demanar pressupost per celebrar el bateig de la nostra petita, però finalment el bateig no el vam fer allà. Però ens va encantar poder tornar-hi, i amb la nostra filla! que fort...
Can Ribas el 2007 era ja preciós! nosaltres vam casar-nos al novembre, i aquell dia va fer un sol espectacular, però també un fred gèlid! (el meteosat preveia NEU!!!) Tot i així, vam fer l'aperitiu al davant de la façana de la casa, amb unes estufes d'exterior. :-)) :-)) :-))
A nosaltres ens va atendre sempre la Teresa i la Rosa (una de les cuineres), i sí que és veritat que els has d'estar una mica a sobre (almenys abans!) però el dia del casament estan pendents de tot, sobretot l'Àlex! Ja veureu, és un lloc genial!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: lili koo » dt. ago. 23, 2011 5:09 pm

jajaja! Que fort. Per quan jo digui "la nostra filla" hauran d'haver passat uns altres 5 anys. jajajaja! Potser per al 2017 jo demanaré pressupost a can ribas. jajaja!!
Segur que passa volant i per aquesta data recordaré les meves paraules al foro.

Me'n alegro que tot et vagi genial i enhorabona per la petita.
Imatge
lili koo

EntradaAutor: ninou » ds. ago. 27, 2011 8:44 pm

Gràcies lili! no ho dubtis que passarà volant!!! jo recordo el dia del casament com si fos ahir, des d'aquell dia hi ha hagut molts canvis en la meva vida, i tot passa taaan ràpid! Igual de ràpid que passarà el temps que falta pel teu gran dia!!!! Tot i que ara et sembla que no hagi d'arribar mai, oi? jeje

Mira, m'has fet venir records, i et poso un parell de fotos del casament, concretament als jardins de Can Ribas. Nosaltres vam triar el saló de fusta, per ser més acollidor al mes de novembre! Can Ribas és preciós sigui quina sigui l'època de l'any!
ninou l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. ago. 29, 2011 12:24 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Imatge
ninou

EntradaAutor: laureta85 » dl. ago. 29, 2011 8:04 am

hola nenes!! alguna novetat???
Imatge
laureta85

Entrades: 1137
Membre des de: dc. maig 18, 2011 5:15 pm

EntradaAutor: lili koo » dl. ago. 29, 2011 10:34 am

Hola Laureta,

Cap novetat. Es nota que tothom está de vacances.Tu ja has tornat?
Jo marxo per fi divendres!!! així que no tornaré a llegir-vos fins principis d'octubre. Llavors si que trobaré de novetats segur.
Es més, si fan com dieu allò de portes obertes per als nuvis 2012 al novembre, tan sols quedará un mes per tornar a Can Ribas!!!
Imatge
lili koo

EntradaAutor: lili koo » dl. ago. 29, 2011 10:39 am

Per cert,

quan vaig anar a fer la visita al juny, la Teresa amb va explicar que abans de la boda ens feien una entrevista, i que en la mesura de lo possible, personalitzaven la cerimonia amb detalls per a nosaltres.

Jo es que tinc un milió d'idees que m'encantarien, pero clar, si ho organitzes jo tot de manera privada. Suposo que es complicat demanar-li a un restaurant... vull aixó, vull allò altre, vull decorar amb no sé qué ..

Teniu alguna idea de com us agradaria que us ho personalitzin?
Creieu que si demano alguna xorrada o s'ho proporciono m'ho deixaran posar?
Imatge
lili koo

EntradaAutor: lili koo » dl. ago. 29, 2011 10:46 am

Per cert ninous,

Unes fotos genials. Se m'ha fet un nus a l'estomac de tornar a veure can ribas. Allà i seré jo d'aquí a 11 mesos!!!!

No vas passar fred?
Imatge
lili koo

EntradaAutor: Iona M » dl. ago. 29, 2011 11:05 am

lili koo ha escrit:Per cert,

quan vaig anar a fer la visita al juny, la Teresa amb va explicar que abans de la boda ens feien una entrevista, i que en la mesura de lo possible, personalitzaven la cerimonia amb detalls per a nosaltres.

Jo es que tinc un milió d'idees que m'encantarien, pero clar, si ho organitzes jo tot de manera privada. Suposo que es complicat demanar-li a un restaurant... vull aixó, vull allò altre, vull decorar amb no sé qué ..

Teniu alguna idea de com us agradaria que us ho personalitzin?
Creieu que si demano alguna xorrada o s'ho proporciono m'ho deixaran posar?

Hola Lili,

Jo crec que si tens ideas , les has de proposar i deixar-te aconsellar per ells...potser alguna no encaixa del tot pero potser d'altes si...jo crec que estarán oberts a propostes
Imatge
Iona M

Entrades: 16
Membre des de: dl. nov. 08, 2010 9:54 am

EntradaAutor: lili koo » dl. ago. 29, 2011 11:16 am

Iona,
No saps la ilusió que em fan totes aquestes cosetes. Pero son tantes que el meu cap comença a treure fum. Cada dia tinc idees noves, i vaig desterrant les velles. jajaja! No m'aclaro ni jo. Vull que sigui tan especial per a tothom...
El que em fa una mica de por es... Una amiga meva es casa un mes abans, llavors estic tremolant per si m'esforço molt en preparar algo i després ella ho fa... quedaré fatal si ho torno a fer jo.

Aixxx, quins dilemes més tontos....
Imatge
lili koo

EntradaAutor: ninou » dl. ago. 29, 2011 12:23 pm

lili koo ha escrit:Per cert ninous,

Unes fotos genials. Se m'ha fet un nus a l'estomac de tornar a veure can ribas. Allà i seré jo d'aquí a 11 mesos!!!!

No vas passar fred?

Gràcies! fred en vam passar tots una mica perquè aquell dia en feia mooooolt!!!! però ni ho recordo la veritat, estava tan contenta que m'era tot igual!!!! a més, duia la torereta i em va anar molt bé. I les estufes exteriors també super bé!

Imatge
ninou

EntradaAutor: campaneta » dl. ago. 29, 2011 3:36 pm

lili koo ha escrit:Iona,
No saps la ilusió que em fan totes aquestes cosetes. Pero son tantes que el meu cap comença a treure fum. Cada dia tinc idees noves, i vaig desterrant les velles. jajaja! No m'aclaro ni jo. Vull que sigui tan especial per a tothom...
El que em fa una mica de por es... Una amiga meva es casa un mes abans, llavors estic tremolant per si m'esforço molt en preparar algo i després ella ho fa... quedaré fatal si ho torno a fer jo.

Aixxx, quins dilemes més tontos....

No et preocupis, segur que feu que el vostre casament sigui únic i especial :-)ok: , mai hi ha 2 iguals!!
Quan tornis de vacances estarem aquí per posar-te al dia i explicar-te cosetes!!
Imatge
campaneta
:: núvia rookie

Entrades: 176
Membre des de: dl. nov. 22, 2010 9:17 pm

EntradaAutor: laureta85 » dt. ago. 30, 2011 11:44 am

no et preocupis per això, encara que repetiu algunes coses el teu serà únic per molta gent!! pensa que la resta de la gent no ho sabrà i serà original!!
pel tema de idees, no tinguis por, tu digues com ho vols fer i ells ja et diran si és possible o no. però segur que arribareu a un acord!!
i lo de la quedada de nuvis pues nuse quan serà! encara no han dit res! el Jose ens va dir que seria al novembre però per aquí algú va dir que potser ho canviaven al febrer!!!! és massa tard!!!!!! jo vull tornar ja!!!!!!!
doncs jo ara també agafo vacances així que estaré una mica desconectada! però ja aniré entrant per veure les novetats!!!
Imatge
laureta85

EntradaAutor: campaneta » dt. ago. 30, 2011 1:10 pm

laureta85 ha escrit:no et preocupis per això, encara que repetiu algunes coses el teu serà únic per molta gent!! pensa que la resta de la gent no ho sabrà i serà original!!
pel tema de idees, no tinguis por, tu digues com ho vols fer i ells ja et diran si és possible o no. però segur que arribareu a un acord!!
i lo de la quedada de nuvis pues nuse quan serà! encara no han dit res! el Jose ens va dir que seria al novembre però per aquí algú va dir que potser ho canviaven al febrer!!!! és massa tard!!!!!! jo vull tornar ja!!!!!!!
doncs jo ara també agafo vacances així que estaré una mica desconectada! però ja aniré entrant per veure les novetats!!!

Sí, Laureta, la semana pasada hablé con ellos y me comentaron que seguramente hagan jornadas de puertas abiertas en noviembre, pero solo para parejas que aun no tengan hecha la reserva y en febrero para las parejas del 2012, vaya la de noviembre es para captar nuevas parejas...
Imatge
campaneta

Entrades: 176
Membre des de: dl. nov. 22, 2010 9:17 pm

EntradaAutor: laureta85 » dt. ago. 30, 2011 3:53 pm

ooohhhh!!! asi que nos tendremos que esperar a febrero!!! con las ganas que tenia yo de volver a ir pronto!!
Imatge
laureta85

EntradaAutor: Noe-- » dc. ago. 31, 2011 6:05 pm

Hola, ahora hacía días que no escribía. Se nota que se acaban las vacaciones, eh!! Espero que os hayan ido bien a todas :)
Acabo de leer lo de la jornada de puertas abiertas en febrero... oh, vaya, qué pena, nos toca esperar unos cuantos meses...
Noemi.
Noe--

Entrades: 1660
Membre des de: dt. ago. 02, 2011 4:53 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: jennyjose » dj. set. 01, 2011 10:41 pm

Que ganas tengo de volver a pisar Can ribas!!!
Imatge
10 de junio de 2012
Imatge
jennyjose
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2031
Membre des de: dl. juny 06, 2011 7:10 pm

EntradaAutor: lili koo » dv. set. 02, 2011 8:40 am

Yo igual me hago la tonta y voy a la de noviembre, con un nombre falso, como si buscara sitio... *.O.-O*
Me muero de ganas de volver!!

Por cierto, aún quedarán fechas para captar a más gente?? Si cuando fuí yo en junio apenas qdaban 2 dias libres. Para la temporada alta, eso sí.
Imatge
lili koo

EntradaAutor: Juli » dv. set. 02, 2011 11:31 am

Hola guapas!!

Uff he estado bastante tiempo sin pisar el foro!! Sooorryyyyyy!!!

Lo que comentáis de las puertas abiertas, es una jugarreta que no la vayan a hacer hasta febrero para nosotros la verdad, porque yo estoy deseando volver a ir YA!!!
Lili koo, yo creo que la jornada de puertas abiertas de noviembre es más bien ya para el 2013… yo fui a ver Can Ribas en noviembre pasado y justo 15 días después era la jornada esta y nos invitaron a ir para verlo todo (no pudimos ir porque era justo el dia de mi cumpleaños y estaba fuera…) pero vaya, que era en 2010 y era para fecha de 2012, en 2011 ya no les quedaba prácticamente nada!!

Por cierto, lo de los detalles y las ideas, te aconsejo totalmente que lo apuntes y se lo digas a ellos, primero porque te pueden ayudar con las ideas y segundo oprque ellos se ofrecen a personalizar la boda sin cargo extra alguno, eso es lo que nos dijeron a nosotros. Nos contaron que este año tenian una boda en la que los novios querían de centro de mesa una pecera con peces y se la iban a poner, lo que no se si los peces los proporcionaban los novios o no… pero vaya, que puedes pedir mas o menos lo que quieras y ellos ya nos diran si es o no posible y si lo tienen que cobrar o no.
Imatge
Juli

Entrades: 1579
Membre des de: ds. abr. 23, 2011 9:56 pm

EntradaAutor: jennyjose » ds. set. 03, 2011 1:09 pm

Entonces será para nuestro aniversario, que hacemos 11 años el 16 de febrero!!!!!!!!
Imatge
10 de junio de 2012
Imatge
jennyjose

Entrades: 2031
Membre des de: dl. juny 06, 2011 7:10 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 2 visitants