maido ha escrit:me encanta la idea,con o sin maridin pero me gustaria mucho ir y seguro que lo pasariamos genial.
maido hola! t'apunto doncs?
Autor: Lisbeth » dc. set. 07, 2011 3:29 pm
maido ha escrit:me encanta la idea,con o sin maridin pero me gustaria mucho ir y seguro que lo pasariamos genial.

Autor: aairinn » dc. set. 07, 2011 4:10 pm
Lisbeth ha escrit:aairinn ha escrit:Jo m'apunto però ja!!!!!! M'encanta la idea i quan he vist la foto ja ens hi he vist allí totes amb els nostres vestits a mig cordar (com a mínim jo, que ja no em deu cordar ni ara...) i xarrant pels descosits buaaaaa m'encanta la idea!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
no em facis riure dona que sóc a la feina!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
va, a veure si trobem la manera...![]()

Autor: maido » dc. set. 07, 2011 6:35 pm
Lisbeth ha escrit:maido ha escrit:me encanta la idea,con o sin maridin pero me gustaria mucho ir y seguro que lo pasariamos genial.
maido hola! t'apunto doncs?

Autor: Lisbeth » dc. set. 07, 2011 8:55 pm
malu ha escrit:Quina bona idea!!!![]()
Si puc aniré!

Autor: Lisbeth » dc. set. 07, 2011 8:56 pm
cadui ha escrit:jo voto per dinar... això si, si és en dissabte ho tinc una mica xungui perquè plego a les 14,30h de la feina...

Autor: cadui » dc. set. 07, 2011 9:35 pm
Lisbeth ha escrit:cadui ha escrit:jo voto per dinar... això si, si és en dissabte ho tinc una mica xungui perquè plego a les 14,30h de la feina...
nena aquesta trobada es farà si o sí.
Em sembla que per sobre de tot, el que totes tenim ganes és de trobar-nos, així que si s'ha de plantejar un berenar-sopar, doncs berenar-sopar!!![]()

Autor: MiM » dc. set. 07, 2011 11:17 pm
Lisbeth ha escrit:cadui ha escrit:jo voto per dinar... això si, si és en dissabte ho tinc una mica xungui perquè plego a les 14,30h de la feina...
nena aquesta trobada es farà si o sí.
Em sembla que per sobre de tot, el que totes tenim ganes és de trobar-nos, així que si s'ha de plantejar un berenar-sopar, doncs berenar-sopar!!![]()

Autor: Nime » dj. set. 08, 2011 8:01 am

Autor: Lisbeth » dj. set. 08, 2011 8:19 am

Autor: aairinn » dj. set. 08, 2011 8:46 am
Lisbeth ha escrit:vaja, he incorporat lo del berenar-sopar i s'han esborrat els resultats...![]()
podríeu tornar a votar si us plau?![]()
su

Autor: Lisbeth » dj. set. 08, 2011 9:16 am
i com que tenen la caseta per 6 persones... tmb ens hi podríem quedar a dormir... 

Autor: aairinn » dj. set. 08, 2011 10:00 am
Lisbeth ha escrit:és que jo, si no és amb una nit pel mig, amb un allotjament, no veig maneres de poder-nos disfressar... vull dir... que jo no penso anar pas a un restaurant a fer un dinar vestides totes de núvies... ara que... això al siubès ens ho farien segur![]()
i com que tenen la caseta per 6 persones... tmb ens hi podríem quedar a dormir...

Autor: maido » dj. set. 08, 2011 10:12 am

Autor: Lisbeth » dj. set. 08, 2011 11:46 am
maido ha escrit:y porque tiene que ser solo de nenitas? tambien podrian venir ellos los que quieran no?,yo tambien opino de hacer algo de noche y en sitio un poco privado porque que verguenza entrar en un restaurante solo al mediodia y vestida de novia

Autor: cadui » dj. set. 08, 2011 2:46 pm

Autor: marsal75 » dj. set. 08, 2011 2:59 pm

Autor: aairinn » dj. set. 08, 2011 3:12 pm
marsal75 ha escrit:els kilos han tornat.. ha estat el retorn del jedi!!!

Autor: Lisbeth » dj. set. 08, 2011 6:21 pm
marsal75 ha escrit:(...) ja no hi quepo dins el vestit.... els kilos han tornat.. ha estat el retorn del jedi!!!
amb la bondat que estic fent
segur que per quan fem la trobada tampoc no m'entra...

Autor: maido » dj. set. 08, 2011 6:24 pm

Autor: inhus » dj. set. 08, 2011 6:58 pm
maido ha escrit:una preguntita que no tiene que ver con la quedada pero si con el vestido,lo he llevado a la tintoreria de esas que hay muchas y me lo han dejado bastante mal la verdad y eso que me han cobrado 55 euros, a vosotras os a quedado bien los bajos y eso? y tambien me gustaria saber como lo guardais, pues ocupa un monton en la bolsa de tela, donde lo teneis vosotras?