JUNY del 2012!

El millor any de la nostra vida!

Re: JUNY del 2012!

EntradaAutor: Jenny30 » dc. set. 14, 2011 10:20 am

F&A ha escrit:Jenny30 i rinxols, gràcies per la benvinguda!!!!! *.-o-o.*
Doncs si estar ja nerviosa 9 mesos abans significa tenir bé els preparatius...els porto molt molt be jajaja :)
la veritat, només tenim restaurant i mirant fotògrafs! i vosaltresssss?¿?¿?
petonets i bon dia a totes!

De res,wapa!! si,ho portem totes iguals,eh? jo estic atacada desde el dia que vaig anar a demanar hora a l´esglèsia!!jeje!
Jo tinc el restaurant,el fotògraf, les invitacions las tenim en procès,les targetes d´agraïment i els anells... estic a punt de demanar hora per la prova de vestits i mirarem de comprar ja els detallets dels invitats...pero poquet a poquet.... petonets y que tinguis molt bon dia!!
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30
:: supernúvia

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: F&A » dc. set. 14, 2011 10:32 am

Jenny30 ha escrit:
Doncs si estar ja nerviosa 9 mesos abans significa tenir bé els preparatius...els porto molt molt be jajaja :)

De res,wapa!! si,ho portem totes iguals,eh? jo estic atacada desde el dia que vaig anar a demanar hora a l´esglèsia!!jeje!
Jo tinc el restaurant,el fotògraf, les invitacions las tenim en procès,les targetes d´agraïment i els anells... estic a punt de demanar hora per la prova de vestits i mirarem de comprar ja els detallets dels invitats...pero poquet a poquet.... petonets y que tinguis molt bon dia!!

mare meva! veig entrades jenny30 1456... F&A 3... jajajajajaja... m'he de posar les pilessssssssssss!!!! :)
Imatge
F&A
:: núvia experimentada

Entrades: 368
Membre des de: dt. set. 13, 2011 11:28 am

EntradaAutor: Jenny30 » dc. set. 14, 2011 10:40 am

F&A ha escrit:
Jenny30 ha escrit:

mare meva! veig entrades jenny30 1456... F&A 3... jajajajajaja... m'he de posar les pilessssssssssss!!!! :)

Tu has d´arribar als 100 missatges per que puguis llegir les nostres comptes enrera i et poguem obrir la teva!! jo quan habia d´arribar als 100 pensava que mai arribaria i com aquest fòrum es adictiu i les noies son una passada i fas una de missatges que tela...ja veurás,ja!! petons wapaaa!!
Jenny30

EntradaAutor: F&A » dc. set. 14, 2011 10:48 am

Ostres, explica'm això de poder llegir els comptes enrere! què és exactament? arribar a 100??!!!! ufff
:star::
Imatge
F&A

EntradaAutor: Jenny30 » dc. set. 14, 2011 10:56 am

F&A ha escrit:Ostres, explica'm això de poder llegir els comptes enrere! què és exactament? arribar a 100??!!!! ufff

Si,quan arribes als 100 et podem obrir la teva i veurás que et sortiran les nostres comptes enrere. Cada núvia te la seva quan ha arribat als 100 missatges i ahí fa la seva presentació, posa com va conéixer el seu nuvi,com va ser la "pedida" (si hi ha hagut), i tots els preparatius fins al dia del casament...fotos de las cosetes què ja tenim comprades,fotos de la prova de vestits... moltes coses que et farán agafar mil idees!!!! pero que arribas als 100 en res,ja veurás!!!!!!!
Jenny30

EntradaAutor: F&A » dc. set. 14, 2011 11:00 am

Jenny30 ha escrit:
F&A ha escrit:Ostres, explica'm això de poder llegir els comptes enrere! què és exactament? arribar a 100??!!!! ufff

Si,quan arribes als 100 et podem obrir la teva i veurás que et sortiran les nostres comptes enrere. Cada núvia te la seva quan ha arribat als 100 missatges i ahí fa la seva presentació, posa com va conéixer el seu nuvi,com va ser la "pedida" (si hi ha hagut), i tots els preparatius fins al dia del casament...fotos de las cosetes què ja tenim comprades,fotos de la prova de vestits... moltes coses que et farán agafar mil idees!!!! pero que arribas als 100 en res,ja veurás!!!!!!!

Ostres què guay! ja tinc ganes d'arribar als 100!!!!!!!!!! gràcies per "la info" guapa!!!!! :-)ok:
Imatge
F&A

EntradaAutor: Jenny30 » dc. set. 14, 2011 11:06 am

F&A ha escrit:
Jenny30 ha escrit:

Ostres què guay! ja tinc ganes d'arribar als 100!!!!!!!!!! gràcies per "la info" guapa!!!!! :-)ok:

De res,wapi!! tu escrius en tots els posts i arribas en res!!! aquí estic per ajudar-te a arribar!! jejejeje!! muackkkk
Jenny30

EntradaAutor: F&A » dc. set. 14, 2011 11:10 am

Gràcies guapa, ja només me'n falten... 92!!! *.-o-o.* jeje
per cert, on et cases?
nosaltres tenim pre-reserva a can marlet, en principi faig paga i senyal aquesta setmana, però ara resulta que tinc dilema entre can marlet i mon sant benet... aixxxx
Imatge
F&A

EntradaAutor: Jenny30 » dc. set. 14, 2011 11:28 am

F&A ha escrit:Gràcies guapa, ja només me'n falten... 92!!! *.-o-o.* jeje
per cert, on et cases?
nosaltres tenim pre-reserva a can marlet, en principi faig paga i senyal aquesta setmana, però ara resulta que tinc dilema entre can marlet i mon sant benet... aixxxx

si,92 els fas en res!! tu escriu,que jo t´ajudo!!jejejeje!!
jo em caso en Terrassa, a l´esglèsia Sant Pau i el restaurant es el Hotel Don Cándido a Terrassa també. Hi surt molt bé de preu els menús,ens regalen 10 habitaciones pels invitats, la suite nupcial que es de peli per nosaltres i a l´any de casats una nit al hotel. La veritat es que estic molt contenta amb la nostra elecció,ens donava igual que no tingués jardins,pero volíem comoditat pels invitats i la nit pagada per ells ens va acabar de ajudar a decidir!! ja hem donat la paga y senyal fa uns dos mesos... no ho tens clar encara? els dos t´agradan molt? quin problema!! jeje! això em va passar a mi amb el Don Cándido y Termes Victòria,pero el estar a Terrassa em va ajudar molt!!
Jenny30

EntradaAutor: F&A » dc. set. 14, 2011 11:33 am

Jenny30 ha escrit:
F&A ha escrit:Gràcies guapa, ja només me'n falten... 92!!! *.-o-o.* jeje
per cert, on et cases?

si,92 els fas en res!! tu escriu,que jo t´ajudo!!jejejeje!!
jo em caso en Terrassa, a l´esglèsia Sant Pau i el restaurant es el Hotel Don Cándido a Terrassa també. Hi surt molt bé de preu els menús,ens regalen 10 habitaciones pels invitats, la suite nupcial que es de peli per nosaltres i a l´any de casats una nit al hotel. La veritat es que estic molt contenta amb la nostra elecció,ens donava igual que no tingués jardins,pero volíem comoditat pels invitats i la nit pagada per ells ens va acabar de ajudar a decidir!! ja hem donat la paga y senyal fa uns dos mesos... no ho tens clar encara? els dos t´agradan molt? quin problema!! jeje! això em va passar a mi amb el Don Cándido y Termes Victòria,pero el estar a Terrassa em va ajudar molt!!

Què bé que et regalin 10 habitacions pels invitats!!! això m'aniria de conya a mi, perquè fem on ho fem , o la part de la meva parella o la meva part els hi quedarà lluny! i em té també una mica preocupada aixo!! però bueno és el que hi ha... :)
Siiiii m'agraden tots dooooooooooooooos!!!!! :star::
Imatge
F&A

EntradaAutor: F&A » dc. set. 14, 2011 11:34 am

Què bé que et regalin 10 habitacions pels invitats!!! això m'aniria de conya a mi, perquè fem on ho fem , o la part de la meva parella o la meva part els hi quedarà lluny! i em té també una mica preocupada aixo!! però bueno és el que hi ha... :)
Imatge
F&A

EntradaAutor: Jenny30 » dc. set. 14, 2011 11:43 am

F&A ha escrit:Què bé que et regalin 10 habitacions pels invitats!!! això m'aniria de conya a mi, perquè fem on ho fem , o la part de la meva parella o la meva part els hi quedarà lluny! i em té també una mica preocupada aixo!! però bueno és el que hi ha... :)

si, jo tinc invitats d´Almeria, de Castelló, de Tarragona,Girona... i m´anirá de conya!! es que sino,ho han de pagar ells o hem de pagar-lo nosaltres!! pero weno...
i no t´agrada una miqueta mes un que l´altre? jejeje!!
Jenny30

EntradaAutor: F&A » dc. set. 14, 2011 11:49 am

És que de marlet hi ha moltes opinions per aqui, i molt bones... pero de St bnet no hi ha quasi res! :( i m'agradaria también llegir opinions... tu no saps pas algu que s'hagi casa a st benet?¿
merci guapa!
Imatge
F&A

EntradaAutor: Jenny30 » dc. set. 14, 2011 12:00 pm

F&A ha escrit:És que de marlet hi ha moltes opinions per aqui, i molt bones... pero de St bnet no hi ha quasi res! :( i m'agradaria también llegir opinions... tu no saps pas algu que s'hagi casa a st benet?¿
merci guapa!

la veritat que no conec a ninguna de les noies que ho faci a st benet...no n´hi ha ningun post d´aquest lloc? ahora t´ajudo a mirar si n´hi ha!! de res,wapa!!
Jenny30

EntradaAutor: F&A » dc. set. 14, 2011 12:01 pm

Gràcies! he vist algun post de sant benet, però també estan mica perdudes buscant opinions i tampoc tenen referències... aixi que...
Imatge
F&A

EntradaAutor: Jenny30 » dc. set. 14, 2011 12:04 pm

Jo he trobat que Annariera es casa a Sant Benet!!!!!!
Jenny30

EntradaAutor: F&A » dc. set. 14, 2011 12:07 pm

Ja he preguntat al post... gràcies guapa! :-)ok:
Imatge
F&A

EntradaAutor: Jenny30 » dc. set. 14, 2011 12:13 pm

F&A ha escrit:Ja he preguntat al post... gràcies guapa! :-)ok:

muackkkk!! de res!!
Jenny30

EntradaAutor: F&A » dt. set. 20, 2011 7:52 am

aixxx... canvis !!! abandono el juny, me'n vaig al juliol! 20 de juliol 2012!!! :-))
Imatge
F&A

EntradaAutor: Jenny30 » dt. set. 20, 2011 9:45 am

F&A ha escrit:aixxx... canvis !!! abandono el juny, me'n vaig al juliol! 20 de juliol 2012!!! :-))

has canviat de mes? muackk
Jenny30

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants