MÚSICA BODAS 2012

El millor any de la nostra vida!

Re: MÚSICA BODAS 2012

EntradaAutor: Jenny30 » dl. set. 19, 2011 9:19 am

F&A ha escrit:Bé! els findes sempre van bé però massa curts!!! què tal el teu?
I siiiiiiiiiiiiiiii vale ho confesso... pensant en detallets de la futura boda!!!!!!!! jajajaja

jejeje!! si,haurien de ser més llargs,eh? que no passin tan rápids!!jeje
nena,deixa de pensar tant en el casament que et sortira fum del cap!!!! jejejejeje
el meu bé,desconectant,sense dormir pels nenes de la meva bessona que jugaven a futbol,un el dissabte a les 9 havia d´estar al camp i l´altre diumenge a les 8.20h... esta nit vaig caure en coma al llit!! ja tinc els anells en casa,desprès poso fotos!!!
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30
:: supernúvia

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: F&A » dl. set. 19, 2011 9:35 am

jajaja Jenny30! veig que ha sigut un cap de setmana fent de tieta com jo!!!! jajaj això de ser tieta és lo millor del món eh *.-o-o.* però també una mica agotador a vegades jajaja
Imatge
F&A
:: núvia experimentada

Entrades: 368
Membre des de: dt. set. 13, 2011 11:28 am

EntradaAutor: Jenny30 » dl. set. 19, 2011 9:38 am

F&A ha escrit:jajaja Jenny30! veig que ha sigut un cap de setmana fent de tieta com jo!!!! jajaj això de ser tieta és lo millor del món eh *.-o-o.* però també una mica agotador a vegades jajaja

Si,tinc una unió super especial amb la meva bessona i clar,la unió s´ha passat als dos nenes que els estimu molt molt moltttttt!! i ells a mi,tenim passió mutua!!jejejeje!! estem junts cada dia,aunque no vivim junts!!
Jenny30

EntradaAutor: F&A » dl. set. 19, 2011 9:42 am

Ufff com t'entenc amb això de passió mutua i estimar tan tan tan els nevots!!!! jo estic igual que tu amb això! també estic amb els peques cada dia , i bueno... son els amors de la meva vida! ::love::
i en quan els anells... ja els tens?!?! nena... si ho tens tot apunt ya!!! i em dius que no pensi tan en el casamentttttttttt!!! aixxxx jajajajaja
Imatge
F&A

EntradaAutor: Jenny30 » dl. set. 19, 2011 9:57 am

F&A ha escrit:Ufff com t'entenc amb això de passió mutua i estimar tan tan tan els nevots!!!! jo estic igual que tu amb això! també estic amb els peques cada dia , i bueno... son els amors de la meva vida! ::love::
i en quan els anells... ja els tens?!?! nena... si ho tens tot apunt ya!!! i em dius que no pensi tan en el casamentttttttttt!!! aixxxx jajajajaja

al cap ho tinc tot,a la práctica vaig una mica mes poc a poc...sino si que sortirá fum,si!! jejejeje!! els anells ja els hem comprat xq el preu de l ´or,no para de pujar i aprofitem una oferta i ja les tenim!! ara a pels detallets!!jejeje!!
doncs compartim la passió pels nebots!!!molt beeee!!
Jenny30

EntradaAutor: F&A » dl. set. 19, 2011 10:12 am

Què bé doncs lo dels anells... doncs pel què em comentes de l'or ja aniré mirant també doncs!
uf, tinc ganes d'arribar als 100 i poder llegir els vostres CA!
Imatge
F&A

EntradaAutor: Jenny30 » dl. set. 19, 2011 10:21 am

F&A ha escrit:Què bé doncs lo dels anells... doncs pel què em comentes de l'or ja aniré mirant també doncs!

si,si...el meu consell es que vagis mirant ja i quan trobis unes que t´agradin les compreu. Varia molt el preu d´un mes per altre!!
Ja no et queda molt!! portes quasi una quarta part!! escriu meessss que jo et dono cova!! jejejeje!! muackkk
Jenny30

EntradaAutor: F&A » dl. set. 19, 2011 10:28 am

jajajajajaja gràcies per la cova!!! la necessito jajaja
:mu::
Imatge
F&A

EntradaAutor: F&A » dl. set. 19, 2011 10:30 am

per cert Jenny30, què tal portes tema vestit? muaaas
Imatge
F&A

EntradaAutor: Jenny30 » dl. set. 19, 2011 10:43 am

F&A ha escrit:jajajajajaja gràcies per la cova!!! la necessito jajaja
:mu::

si,jo vaig mirant si escrius per contestar!!!jejjejeej!! el tema del vestit vaig demanar hora per començar a ver proves al juliol peró per uns problemes de ansietat o vaig cancelar fins ara que tinc que demanar hora de nou pero no ho fet encara!!! tu com ho portes?
Jenny30

EntradaAutor: F&A » dl. set. 19, 2011 10:48 am

ostres... espero que ara et trobis molt millor!!!!
jo...? vaig mirant webs!!! :)))) i agafant idees... suposo que fins allà octubre-novembre no aniré a botiga
Imatge
F&A

EntradaAutor: Jenny30 » dl. set. 19, 2011 10:51 am

F&A ha escrit:ostres... espero que ara et trobis molt millor!!!!
jo...? vaig mirant webs!!! :)))) i agafant idees... suposo que fins allà octubre-novembre no aniré a botiga

tinc dies....milers de problemes que no tindria que pensar tant en ells i pensar més en mi i en la meva salut...pero es que soc tonta!!! molt bé,ja tens una idea mes o menys del que vols?? encara que diuen que portes una idea i després moltes vegades acabes amb algun vestit que no te res a veure amb el que volies!!jejjejee! bueno,per octubre-novembre no queda res ja ,wapi!!
Jenny30

EntradaAutor: F&A » dl. set. 19, 2011 10:57 am

oi tan nena!!! lo primer és pensar en tu i sobretot en la teva salut!!!! aixxx... molts ànims de veritat!!! :-)ok:
Doncs tema vestit en tinc uns quans mirats...(he mirat web rosa clara i pronovias) però suposo que serà provar-me'l i mirar amb quin em sento més bonicaaa jejeje
i tu alguna idea?
Imatge
F&A

EntradaAutor: Airyn » dj. set. 22, 2011 9:33 pm

gd1110 ha escrit:Q canción vais a escoger para el primer baile?? Es q a nosotros el típico vals no nos gusta... estamos pensando en bailar "as long as you love me" de los backstreet boys... (q freaky, no???, jejeje) pq nos trae muchos recuerdos de cuando eramos más pequeños y era un grupo q nos gustaba mucho...!!

Q opináis??!

Yo voy a coger Can I have this dance? es de la banda sonora de High School musical pero es muy xulii!!

esto si que es friqui...
Imatge
Airyn

Entrades: 323
Membre des de: dc. set. 14, 2011 11:57 pm

EntradaAutor: Airyn » dj. set. 22, 2011 9:42 pm

artemisabcn ha escrit:Buenas,

para las "rocieras", ¿habéis escuchado 'El clavel' de Ecos del Rocío? Mi padre dice que buscara un momento el día de la boda para ponérsela a mi novio... jejejeje. Os dejo la letra, porqué no he encontrado ningún video válido.

Yo sólo tengo claro que quiero que mi futuro marido me espere en el altar (civil) mientras suena Nessun Dorma, y voy caminando del brazo con mi padre... ¡Aixxx! Es que cierro los ojos y me veo, ¡me veo!

Y luego, hay algunas que me gustan, pero que no tengo consensuadas con mi novio, y son:
Endless Love, versión Glee
River FLows in You, la nana de Bella en Crepúsculo
Nothing Else Matters, versión Metallica

A mí para empezar el baile me gustaría bailar un vals, pero hacerlo en condiciones. De hecho, le he propuesto a mi chico ir a tomar clases para marcarnos un vals bien bonito y hacer algo como esto. La razón, pues que nuestra boda será algo ya diferente de por sí, y creo que nadie esperará que bailemos algo tan clásico... Así seguro que nos quedamos con la gente y todos se acuerdan de nuestro primer baile como marido y mujer >.-<: >.-<: ¡Qué pelis me monto yo sola!

Sigo el post para coger ideas :hmm::

Artemisa soy nueva por aqui, pero River flows in you es una y Bella's Lullaby es otra!
Las dos son bonitas pero no las confundas, a mi me gusta mas River flows in you!
Imatge
Airyn

EntradaAutor: azukyqky » dv. set. 23, 2011 10:47 am

jo tengo muy claro que para mi entrada quiero que suene una cancion de enia !

ytambien me gustaria en otro momento la cancion de la peli de gladiator! es preciosa!!!!

lo que no tengo claro es la musica para el baile !! me dais alguna idea?
Imatge
azukyqky

Entrades: 431
Membre des de: dg. set. 11, 2011 12:50 pm

EntradaAutor: azukyqky » dv. set. 23, 2011 10:50 am

F&A ha escrit:Què bé doncs lo dels anells... doncs pel què em comentes de l'or ja aniré mirant també doncs!

que es aixó que diues del CA no mentero de res , no fa gaire que rondo per aki!!
Imatge
azukyqky

Entrades: 431
Membre des de: dg. set. 11, 2011 12:50 pm

EntradaAutor: Airyn » dg. set. 25, 2011 10:11 am

azukyqky ha escrit:

que es aixó que diues del CA no mentero de res , no fa gaire que rondo per aki!!

Hola wapi,

A mi me contaron que el CA es la cuenta atras, a las cuales se tienen acceso a partir de que hayamos posteado 100 mensajes!!

Ánimos!!!
Imatge
Airyn

EntradaAutor: shanise » dg. set. 25, 2011 10:15 am

Aún no he pensado mucho en la música, pero tengo una canción que seguro que pongo en algún momento. Me encanta!!

http://youtube.com/watch?v=Xz-UvQYAmbg

Imatge
shanise
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 634
Membre des de: dl. feb. 07, 2011 10:35 am

EntradaAutor: jennyjose » dc. set. 28, 2011 2:03 pm

shanise ha escrit:Aún no he pensado mucho en la música, pero tengo una canción que seguro que pongo en algún momento. Me encanta!!

http://youtube.com/watch?v=Xz-UvQYAmbg

Me encanta esta canción, es de la BSO de Sister Act, que recuerdos... ::love::
Imatge
10 de junio de 2012
Imatge
jennyjose
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2031
Membre des de: dl. juny 06, 2011 7:10 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012