JUNY del 2012!

El millor any de la nostra vida!

Re: JUNY del 2012!

EntradaAutor: F&A » dt. set. 20, 2011 10:31 am

Jenny30 ha escrit:
F&A ha escrit:aixxx... canvis !!! abandono el juny, me'n vaig al juliol! 20 de juliol 2012!!! :-))

has canviat de mes? muackk

Siiii no t'ho vaig diiir!!!!???? aixx... doncs recordes que estava entre dos llocs?? doncs ja ho tenim claaar oeoeoeoe :-)ok: al final es... mon st benet :) i clar, doncs també hem canviat de data, 20-07-12
com estas??? muaaaaaas
Imatge
F&A
:: núvia experimentada

Entrades: 368
Membre des de: dt. set. 13, 2011 11:28 am

EntradaAutor: Jenny30 » dt. set. 20, 2011 12:12 pm

F&A ha escrit:
Jenny30 ha escrit:
F&A ha escrit:aixxx... canvis !!! abandono el juny, me'n vaig al juliol! 20 de juliol 2012!!! :-))

has canviat de mes? muackk

Siiii no t'ho vaig diiir!!!!???? aixx... doncs recordes que estava entre dos llocs?? doncs ja ho tenim claaar oeoeoeoe :-)ok: al final es... mon st benet :) i clar, doncs també hem canviat de data, 20-07-12
com estas??? muaaaaaas

ah valeee! si,vas dir que estaves entre dos llocs,peró jo pensava que la data era la mateixa en tot dos llocs!! ah molt bé,no va d´uns dies si es el lloc dels teus somnis!! es una data molt bonica!!!
amb mal de coll,de cap...per reciclar-me!! jejejejejeje!! i tu?
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30
:: supernúvia

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: F&A » dt. set. 20, 2011 12:25 pm

vaya... estas "paxuxa" de coll i cap???? recupera't aviat guapa!!!
Imatge
F&A

EntradaAutor: Jenny30 » dt. set. 20, 2011 12:31 pm

F&A ha escrit:vaya... estas "paxuxa" de coll i cap???? recupera't aviat guapa!!!

si,però no passa res,ja saps "bicho malo nunca muere"!! jejejeje!!!! gràciessssss!!!! i que més? mmm...quines idees tens mes pel teu casament????
Jenny30

EntradaAutor: F&A » dt. set. 20, 2011 12:35 pm

què més a veure...
això tu que vas molt més avançada que jo i em pots explicar més cosetes!!!!

una cosa que tinc clara... els anells ens els portarà els dos nevodets jeje (em fa una ilusio !!!)
tema música... mes o menys ho porto igual.
tema vestit... nomes he mirat webs, pero res clar...
Imatge
F&A

EntradaAutor: F&A » dt. set. 20, 2011 12:38 pm

ah, i avui a la tarda veig a comprar-me la meva super llibreteta jejeje que ja he vist que n'heu parlat en algun post i ja la vuuuull tambe i anar anotant les cosetes. que de moment el mobil ja treu fum amb les notes :)
Imatge
F&A

EntradaAutor: Jenny30 » dt. set. 20, 2011 12:38 pm

F&A ha escrit:què més a veure...
això tu que vas molt més avançada que jo i em pots explicar més cosetes!!!!

una cosa que tinc clara... els anells ens els portarà els dos nevodets jeje (em fa una ilusio !!!)
tema música... mes o menys ho porto igual.
tema vestit... nomes he mirat webs, pero res clar...

si,a mi els anells els portaran ells...però com els conec molt ,no portaran el coixí entre els dos ni res d´aixó... portaran un "cofre" que estic mirant de trobar,on li posaré dins un coixinet amb un anell i l´altre igual....en un l´anell meu i en l´altre el de Rafa i així jo estaré més tranquila i quedará millor!!jejejeje
els meus nens son més grans i no quedaria tan bé i vull que vinguin els dos!!
La música jo la tinc tota en carpetes al pc,semblo un DJ!!jejejeje!!
i el vestit vull fer proves i decidir el que vull fer que tinc un lio...
Jenny30

EntradaAutor: F&A » dt. set. 20, 2011 12:41 pm

bona idea lo del cofre!!!!
al meu cas, al ser tan petits em fa por que a mig cami els faci vergonya tenint tanta gent mirant-los, jejeje pero crec que estaran super graciosos agafadets de la ma
i l'altre dia li vam dir a la meva nevoda que els tiets es casaven i buenooooo portava tan temps desitjan-ho que ara ja esta ben nerviosa preguntant... "es avui tietaaaa???" (i jo pensant... aix.. si encara falten 10 mesos, se li farà eteeern) jaja
Imatge
F&A

EntradaAutor: Jenny30 » dt. set. 20, 2011 1:37 pm

F&A ha escrit:bona idea lo del cofre!!!!
al meu cas, al ser tan petits em fa por que a mig cami els faci vergonya tenint tanta gent mirant-los, jejeje pero crec que estaran super graciosos agafadets de la ma
i l'altre dia li vam dir a la meva nevoda que els tiets es casaven i buenooooo portava tan temps desitjan-ho que ara ja esta ben nerviosa preguntant... "es avui tietaaaa???" (i jo pensant... aix.. si encara falten 10 mesos, se li farà eteeern) jaja

si,segurament ho faran perfecte,serán super feliços de veure a la seva tieta vestideta de princesa!!jejejeje!!
pobreta,li fará molt llarg els 10 mesos,eh?? jeje...
Jenny30

EntradaAutor: cristina & raúl » dt. set. 20, 2011 2:01 pm

Hola chicas!

Nosotros nos casamos el 9 de junio en el Serrat de l'Atmella y por lo que veo voy muy atrasada!! Sólo tengo el restaurante y la fecha confirmada con el juez. Madre mía... No sé ni por dónde empezar!!!

Un besito a todas!
Imatge

9 de Junio 2012
cristina & raúl
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1143
Membre des de: dg. set. 11, 2011 5:51 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dt. set. 20, 2011 2:05 pm

cristina & raúl ha escrit:Hola chicas!

Nosotros nos casamos el 9 de junio en el Serrat de l'Atmella y por lo que veo voy muy atrasada!! Sólo tengo el restaurante y la fecha confirmada con el juez. Madre mía... No sé ni por dónde empezar!!!

Un besito a todas!

jejeje!! no te estreses,wapi,que yo empecé así y si te pones nerviosa peor!!! ya teneis la idea mas o menos de los fotógrafos? por lo que he visto despues del restaurante lo que agobia mas es eso! yo como ya lo tenia claro desde el principio,pues no pase x ello....pero ha sido el paso que han dado casi todas después del restaurante...despues sobre la marcha y como a ti te apetezca ir haciendo...yo x ejemplo tengo fecha de iglesia,restaurante,fotógrafo,invitaciones en proceso,tarjetas de agradecimiento y desde hace unos dias las alianzas!!! ahora estoy mirando los detallitos que no queria tenerlos tanto tiempo antes en casa y quiero empezar a hacer la prueba de vestidos.todo lo demas sobre la marcha!! no te agobies,que tienes tiempo!! ok?? muackk
Jenny30

EntradaAutor: F&A » dt. set. 20, 2011 2:14 pm

Un besito a todas!

jejejeje estas igual que yo! solo restaurante y fecha... aixo es estressaaaaaaant veure tothom tan avançat jejejeje :star::
Imatge
F&A

EntradaAutor: Jenny30 » dt. set. 20, 2011 2:20 pm

F&A ha escrit:

Un besito a todas!

jejejeje estas igual que yo! solo restaurante y fecha... aixo es estressaaaaaaant veure tothom tan avançat jejejeje :star::

Nenas,que os vais poniendo ,una semanita una cosa y otra semanita otra cosa...y en unas semanitas ya habeis dado un paso de giganteeeeeee!!! así que no os pongais nerviosas que hay tiempo de sobras para todo!! mira yo,en proceso de montaje de invitaciones que las quiero entregar en navidades y ya verás....la semana anterior nos tocará correr!!jejejejeje!!
Jenny30

EntradaAutor: F&A » dt. set. 20, 2011 2:23 pm

:-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
gracies pels anims jejeje
aquest nadal ja entregues totes les invitacions?
Imatge
F&A

EntradaAutor: Jenny30 » dt. set. 20, 2011 2:39 pm

F&A ha escrit::-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
gracies pels anims jejeje
aquest nadal ja entregues totes les invitacions?

A l´agost ja hem entregat a la familia de Almería les invitacions perquè no voliem enviar-les per correu.i la resta d´invitacions les entregarem aprofitant el nadal que es quan ens veiem tots!! així les donem de cop i així ens evitem el fer milers de quedades i tants agobis!!!!! tu quan les vols entregar????
Jenny30

EntradaAutor: F&A » dt. set. 20, 2011 2:41 pm

doncs tenia pensat uns 4 mesos abans... bé, és que no tinc massa idea quan s'han d'entregar. però veig molt bona idea entregar-les per Nadal que ja veus a tothom !!! ho tindre en compte jeje
Imatge
F&A

EntradaAutor: F&A » dt. set. 20, 2011 2:43 pm

jenny30, una pregunta, un cop arribi a 100, com funciona? què hauré de fer? gracies!!!!!!!
Imatge
F&A

EntradaAutor: Jenny30 » dt. set. 20, 2011 2:45 pm

F&A ha escrit:doncs tenia pensat uns 4 mesos abans... bé, és que no tinc massa idea quan s'han d'entregar. però veig molt bona idea entregar-les per Nadal que ja veus a tothom !!! ho tindre en compte jeje

que he llegit a quasi totes les casades que sempre hi ha algú que et cau de les llistes de invitats...així que jo volia uns 6 mesos abans perque tinguin temps de pensar-ho bé,que després no tinc ganes de enfadar-me!!!! muackkk
Jenny30

EntradaAutor: F&A » dt. set. 20, 2011 2:46 pm

Jenny30 ha escrit:
F&A ha escrit:doncs tenia pensat uns 4 mesos abans... bé, és que no tinc massa idea quan s'han d'entregar. però veig molt bona idea entregar-les per Nadal que ja veus a tothom !!! ho tindre en compte jeje

que he llegit a quasi totes les casades que sempre hi ha algú que et cau de les llistes de invitats...així que jo volia uns 6 mesos abans perque tinguin temps de pensar-ho bé,que després no tinc ganes de enfadar-me!!!! muackkk

Doncs molt ben pensat!!! Tindràs molts invitats tu????
Imatge
F&A

EntradaAutor: Jenny30 » dt. set. 20, 2011 2:48 pm

F&A ha escrit:jenny30, una pregunta, un cop arribi a 100, com funciona? què hauré de fer? gracies!!!!!!!

La tradició es que alguna veterana del fòrum t´obri la teva compte enrere,però la veritat es que si vols la pots obrir tu sola.ok? o demanar-li a qui vulguis que l´obri. i automáticament ja et sortirá l´opció de veure les nostres comptes enrere al menú general!! i podrás veure les fotos que hem penjat cosetes nostres de cada una!!! está molt xuli ja veurás!! que et keda molt poquet!!!
Jenny30

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 2 visitants