Autor: jennyjose » dc. set. 28, 2011 1:50 pm

Autor: CARLESYANA » dc. set. 28, 2011 2:08 pm
jennyjose ha escrit:Jops, yo queria hacer thailandia y maldivas, y maldivas va a ser que no, según lo que decís...
Autor: MEVI » dc. set. 28, 2011 2:44 pm

Autor: Dawn » dc. set. 28, 2011 3:00 pm

Autor: cristina & raúl » dc. set. 28, 2011 9:27 pm
Eva27 ha escrit:Hola!!!! Cuant de temps!!!! Es k vaig atabalada...
Com va els nervis????
Divendres vaig anar a mirar vestits i em sembla k ja casi estic, estic entre dos, de pronovias un es el barbara i l'altre encanto, son totalment diferenta pero m'agraden tant.... Alguna opinió!????
Gracies!!!!!
De desti nosaltres estavem mirant de fer NY amb Rivera maya!!!! O amb Orlando, ja mirarem ja k la meva amiga trevalla en el
Mon de viatges i li faig l'encarrec de k m'agafi lo
Millor al millor preu!!!!!
Petonets!!!

Autor: jennyjose » dv. set. 30, 2011 5:24 pm

Autor: Elisabetgu » dv. set. 30, 2011 9:02 pm

Autor: Jenny30 » dv. set. 30, 2011 10:17 pm
Elisabetgu ha escrit:Hola jenny,
Nosotros nos casamos el 23 de junio y decirte que ya tenemos los billetes de avión para el viaje.
Estamos preparando un poco todo el itinerario (pero es la costumbre, siempre hemos hecho estas cosas con bastante adelanto).
[/url]
Autor: Elisabetgu » dv. set. 30, 2011 10:27 pm
Jenny30 ha escrit:Elisabetgu ha escrit:Hola jenny,
Nosotros nos casamos el 23 de junio y decirte que ya tenemos los billetes de avión para el viaje.
Estamos preparando un poco todo el itinerario (pero es la costumbre, siempre hemos hecho estas cosas con bastante adelanto).
Hola wapa!! que lo habeis mirado por libre el tema de los billetes?? donde os vais?? nosotros queremos Riviera Maya,pero no nos dan presupuesto de momento en ningún lado!!
Alguien va a Riviera Maya por las fechas que yo?? muackk

Autor: jennyjose » ds. oct. 01, 2011 8:07 am

Autor: malba » dg. oct. 02, 2011 7:55 pm
Rocivico ha escrit:Chicas! yo también quiero ver vuestros CA y tener el miooooMECACHIS no llegan los 100 jejejejeje

Autor: **DESI y DAVID** » dt. oct. 04, 2011 7:51 am

Autor: nina83 » dt. oct. 04, 2011 10:16 am

Autor: malba » dt. oct. 04, 2011 11:43 am

Autor: mireialluis » dt. oct. 04, 2011 12:07 pm
cristina & raúl ha escrit:Eva27 ha escrit:Hola!!!! Cuant de temps!!!! Es k vaig atabalada...
Com va els nervis????
Divendres vaig anar a mirar vestits i em sembla k ja casi estic, estic entre dos, de pronovias un es el barbara i l'altre encanto, son totalment diferenta pero m'agraden tant.... Alguna opinió!????
Gracies!!!!!
De desti nosaltres estavem mirant de fer NY amb Rivera maya!!!! O amb Orlando, ja mirarem ja k la meva amiga trevalla en el
Mon de viatges i li faig l'encarrec de k m'agafi lo
Millor al millor preu!!!!!
Petonets!!!
Hola Eva!
A mi també m'agradaria molt fer Nova York i Rivera Maya! És el meu somni! Però no sé si arribarem... Encara no hem començat a mirar seriosament, només vam preguntar al Corte Inglés. On està l'agència que dius?
Un petó!

Autor: malba » dt. oct. 04, 2011 12:41 pm

Autor: Dawn » dt. oct. 04, 2011 5:34 pm
malba ha escrit:Chicas ya he llegado a los 100 sms !! Ahora que ago???????????????????? estoy un poco perdida !!!

Autor: Dawn » dt. oct. 04, 2011 5:41 pm

Autor: malba » dt. oct. 04, 2011 7:52 pm
Dawn ha escrit:Malba! Ja la tens oberta que he chafardejat i ja he vist que et cases a la Cucanya!
Ara a disfrutar!

Autor: **DESI y DAVID** » dt. oct. 04, 2011 7:54 pm
malba ha escrit:Dawn ha escrit:Malba! Ja la tens oberta que he chafardejat i ja he vist que et cases a la Cucanya!
Ara a disfrutar!
Weeeee molt beee merci wapa !!!!!!!! Si a la Cucanya !!! petons