TROBADA NÚVIES 2011!! 17-12-11 sí!!!!

un gran any!

Quin tipus de trobada us agradaria fer?

L’enquesta ha acabat el dv. oct. 07, 2011 7:33 am

Dinar
3
20%
Sopar
0
No hi ha cap vot
Cap de setmana a casa rural
6
40%
Sortida d'un dia amb alguna activitat
0
No hi ha cap vot
Benenar-sopar
6
40%

Vots totals : 15

Re: NENES DEL 2011, QUEDEM O QUÈ???

EntradaAutor: JiG » dj. oct. 06, 2011 9:41 pm

La casa fa molt bona pinta i quan he vist les activitats he pensat de seguida que ho tenen molt enfocat als nens això!!!! Bé és tot un detall avisar de que si allarguem l'estancia i no fem només un dinar, no està prou adaptada la cosa (per dormir, calefacció...) si ens hem de posar els vestits, depullar-nos-vestir-nos i anar amb tires i paraules d'honor, no sé si és gaire bona idea, no??????? :star:: :star:: :star:: bé és que jo sóc molt fredaluga :-)) :-)) :-))
Si sabés aquest senyor que aquest grups d'amigues som unes núvies xaladetes... jajajaja :-)0(-: :-)0(-:
Imatge
JiG
:: núvia de bronze

Entrades: 1903
Membre des de: ds. feb. 27, 2010 8:12 pm

EntradaAutor: Lisbeth » dj. oct. 06, 2011 9:51 pm

és una sra. i sa filla!

nenes ja sé que no és "el siubès" *.O.-O* però m'ha semblat que era el que més s'hi podia assemblar.
Es que sinó no veig la manera de trobar un lloc intermig, que no ens surti per un pico... :star:: :star::
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ

Imatge
Lisbeth
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

EntradaAutor: aairinn » dv. oct. 07, 2011 11:19 am

Jo passo del caldo :-( Per la resta no sé, allí suposo que deu fotre un fred del carajo, en lloc de vestides de núvia haurem de vestir-nos com per anar a esquiar!
Imatge
Imatge
aairinn

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: cadui » dv. oct. 07, 2011 10:28 pm

però potser podríem portar alguna estufa o algo no?? està clar que si fot un fred del 15 no serà gaire bona idea posar-nos els vestits... perquè sinó l'endemà totes refredades segur! de totes formes podem seguir mirant, que encara tenim dies no?
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Lisbeth » ds. oct. 08, 2011 9:08 pm

A mi el que em ve de gust és que ens trobem totes. I aquesta alternativa el millor que té és que està al mig i és barata, amb la qual cosa és més probable que s'hi apunti més gent.

Dit això, a mi m'encantaria que ens poséssim els vestits, però si veiéssim que fa massa fred, jo em conformo amb poder tafanejar-los tots tots i tots >.-<: >.-<: i les sabates i bla bla >.-<: >.-<:

però la veritat és que estic una mica desanimada perquè penso que no hi ha massa gent interessada en fer la trobadeta :-( tan que riuríem *.-o-o.* *.-o-o.* podríem mirar també els vídeos de les que teniu vídeos... no sé... :-/

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: marsal75 » dg. oct. 09, 2011 8:34 am

aleshores aquest lloc ha de tenir dvd o bé alguna equipació per a poder portar-ne un

si es fa tot en un sol dia, com aquesta ultima proposta, s'ha d'escollir bé si seria dissabte o bé diumenge
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: aairinn » dg. oct. 09, 2011 10:56 am

Per mi millor dissabte però entenc que hi ha gent que treballa dissabte i potser els hi va millor fer-ho diumenge, llavors, per mi, cap problema! Jo el que vull (o m'agradaria) és que ens trobessim com més foreres millor i, de moment, no som moltes les que hem dempstrat interés. A veure si aquest mes podem reclutar més noies, que segur que ens ho passarem molt bé i és una oportunitat única per trobar-nos totes!!!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: malu » dg. oct. 09, 2011 4:30 pm

Noies com va això?? al final serà un finde? que guai, no? tot i que jo ho veig difícil aquesta opció i a més al decembre estarem preparant la lluna de mel i tancant el trimnestre al cole i deixant tot preparat per la persona que vindrà a sustituir-me així q un finde sencer no crec q m'escapi però us seguiré llegint per si de cas!
Imatge
malu
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1204
Membre des de: dg. març 06, 2011 9:33 pm

EntradaAutor: cadui » dl. oct. 10, 2011 10:19 am

estic amb la Su, el què compta és que passem una bona estona les foreres i que sigui accessible per la majoria :-)ok:

si ens podem vestir de conya perquè riurem una bona estona i sinó, doncs a veure fotos i vídeos!! però com diu la Marta, ens haurem d'assegurar que hi hagi alguna tv o projector.

Pel que fa al dia, jo ja us vaig dir que treballo de matins el cap de setmana, pel que compteu que fins les 3 no arribaria... tant me fa si és dissabte o diumenge. Miraré de demanar-me el dia però fins a finals de novembre no sabré res, així que poseu la data que millor vagi i si no tinc festa, quan plegui surto disparada cap allà :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: tni et dje » dc. oct. 19, 2011 6:37 pm

no habia visto este post!! alguien puede hacerme un resumen de como va a ir la quedada???? mil gracias!!
Imatge
tni et dje

Entrades: 2491
Membre des de: dg. març 14, 2010 7:24 pm

EntradaAutor: aairinn » dj. oct. 20, 2011 12:27 pm

De momento, estamos en fase "captación de clientes" para que se animen a venir a la quedada y votemos entre todas qué haremos. Las opciones son las que tienes arriba del post (y que no sé de memoria...): comida o cena, finde en casa rural, día entero, etc. Hemos dado de plazo más o menos todo este mes para que la gente entre se anime y vote y confirme asistencia, incluso, podríamos dejarlo hasta mediados de noviembre. La quedada sería el fin de semana del 17 de Diciembre, sábado o domingo o los dos días. Hemos mirado alguna casa rural y tal que esté por el centro de Catalunya para que nos pille a todas igual de cerca. Te animas? Va que sí!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: esteruchy » dj. oct. 20, 2011 1:09 pm

Ni havia vist el psot!!! Em sembla genial la idea!! Encara que no podré venir... aquell finde marxem a esquiar!!!
Aixi que vull fotos!!!! ;)
Imatge
Imatge
esteruchy

Entrades: 1298
Membre des de: dg. març 14, 2010 10:58 pm

EntradaAutor: cadui » dv. oct. 21, 2011 6:53 pm

dónde están las foreras del 2011???!!! venga a ver si nos juntamos unas cuantas y podemos hacer una buena foto de grupo!!! :-)ok: :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: estrelllita » dc. nov. 02, 2011 3:45 pm

.
estrelllita l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 18, 2011 9:42 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Imatge
estrelllita
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 186
Membre des de: dt. abr. 20, 2010 9:29 am

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dj. nov. 03, 2011 9:32 am

jo en principi tinc els caps de setmana lliure!!! *.O.-O*
Imatge
Syl05/05/02

Entrades: 1781
Membre des de: dl. juny 21, 2010 3:16 pm
Ubicació: rubí

EntradaAutor: kel&Toni » dj. nov. 03, 2011 10:22 am

Hola nenas!!
Jo encara no m'havia ni enterat de la que teniu muntada!!
De fet, en Jordi Dalmau, fa una cosa similar amb totes les núvies del 2011, i fins i tot fa com un videoclip, está molt divertit!!
Però està clar que aquesta quedad forera li donaria mil voltes, i per tant, jjo m'apunto i per donar idees us proposo que en comptes d'una casa rural, podem anar a un hotel rural, us explico que hi ha un que es diu MOlí Blanc a Igualada, i és on es van quedar els meus pares la nit del meu caasment, tenen una sala de conferencies super maca amb tot el tinglado muntat per poder veure els videos i també per fer com un ball, i l'entorn és una canya, i si no recordo malament l'habitació doble amb esmorçar sortia a 70 €, que m'en dieu???

Aquesta és la web:

http://www.moliblanchotel.cat/
Imatge
Imatge
Imatge
kel&Toni

Entrades: 1402
Membre des de: dg. oct. 18, 2009 5:17 pm

EntradaAutor: aairinn » dj. nov. 03, 2011 11:19 am

kel&Toni ha escrit:Hola nenas!!
Jo encara no m'havia ni enterat de la que teniu muntada!!
De fet, en Jordi Dalmau, fa una cosa similar amb totes les núvies del 2011, i fins i tot fa com un videoclip, está molt divertit!!

Nena!! Amb tu volia jo parlar :-)) Anireu a la festa del JD??? Nosaltres definitivament SÍ, i és que al principi al meu home no li feia gràcia però ahir ja em va enviar un sms dient que quina millor ocasió tindria per tornar-se a posar el traje al complet i lligar-me a mi el corsé... aissss és tan mono!!! A veure si ens podem trobar allí les dalmaueres del foro!!!

Per l'hotelet que has posat, a mi em sembla molt correcte també, de totes maneres el que hem de fer primer és confirmar quantes serem, camelar a les que encara s'ho estan repensant i llavors decidir on anem, quants dies i què fem. Encara que la prioritat és juntar-nos totes i passar-ho superbé >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: spiderpitu » dt. nov. 08, 2011 3:39 pm

Tiene pinta de ser muy divertido pero es el cumple de mi maridin el dia 18 asique dependiendo del plan ya vere si puedo ir o no :)
23-Abril-2011
spiderpitu

Entrades: 2111
Membre des de: dl. oct. 05, 2009 4:13 pm

EntradaAutor: cadui » dt. nov. 15, 2011 10:11 pm

xiques! he hagut de rescatar el post de los "bajos fondos!!!". Tenim el tema super parat i potser comença a ser hora de confirmar data, assistència i decidir-nos per un punt de quedada no?? :-)ok: :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: Lisbeth » dc. nov. 16, 2011 9:45 am

siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-///: :-///: :-///: :mu:: :mu:: :mu::

Imatge
Lisbeth

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants