Autor: MEVI » dj. oct. 06, 2011 10:09 am

Autor: Jenny30 » dj. oct. 06, 2011 10:20 am
Eva27 ha escrit:Jo mai arribare als 100 missatges!!!! Si no tinc temps!!!
I que aconsegueixes???
[/url]
Autor: cristina & raúl » dj. oct. 06, 2011 10:29 am
mireialluis ha escrit:Hola Cristina!!!!!
Jo també vull anar a Nova York!!! pero ho voldriem combinar amb punta cana, ja que a riviera maya ja he estat, o sino amb un creuer per las Bahamas que també ha d'estar molt xulo!!
Pel que veig et cases el mateix dia que jo!!! i a sobre amb mateixos gustos de lluna de mel!!!jejejejeej aviam si ens trobarem a l'avió direcció nova york!!!jejeje estaria be!!!

Autor: mireialluis » dj. oct. 06, 2011 11:44 am
cristina & raúl ha escrit:mireialluis ha escrit:Hola Cristina!!!!!
Jo també vull anar a Nova York!!! pero ho voldriem combinar amb punta cana, ja que a riviera maya ja he estat, o sino amb un creuer per las Bahamas que també ha d'estar molt xulo!!
Pel que veig et cases el mateix dia que jo!!! i a sobre amb mateixos gustos de lluna de mel!!!jejejejeej aviam si ens trobarem a l'avió direcció nova york!!!jejeje estaria be!!!
Hola Mireia!
Jajaja! Quina casualitat, no? Seria boníssim trobar-nos a l'avió! A veure si podem anar a tots dos llocs. Sinó anirem només a Mèxic.
A nosaltres ens passa el mateix! Fariem combinat amb Riviera Maya perquè ja hem estat a Punta Cana (t'ho passaràs genial!!).
On et cases?
MUAA

Autor: cristina & raúl » dj. oct. 06, 2011 10:15 pm
mireialluis ha escrit:Hola Cristina!!
Doncs ens casem a l'esglesia de palau solita i plegamans i el restaurant es el celler de can torrens a sant fost de campsentelles.
Estaria be trobar-nos, encara que només sigui els dies de nova york!!!! jo tinc uns amics que van anar a punta cana i s'ho van passar de conya!!!! pero bueno, està tot encara per enllestir, encara no ens hem posat a parlar-ho en serio.

Autor: toni-silvia » ds. oct. 08, 2011 9:06 pm

Autor: **DESI y DAVID** » ds. oct. 08, 2011 9:24 pm
toni-silvia ha escrit:Me añado! Nos casamos el 16/06/12 pero aún estamos decidiendo restaurante. Estamos entre Can Sola del Pla, Restaurant Sta. Margarida y Can Cabassa...
Justo estamos empezando así que aún nos queda mucho por organizar!!
Un saludo!

Autor: Dawn » dl. oct. 10, 2011 6:50 pm
DiL ha escrit:Hola noiesssssssssss,
Sóc nova al foro i en tot aquest món!!! Acabem de decidir i tancar amb el restaurant el 2 de Juny de 2012!! i de moment és tot el que tinc! Veig que vosaltres ja heu fet molta feina, així que començaré a llegir-vos i a posar-me mans a l'obra!
Un petó a totes!
Laura

Autor: cristina & raúl » dl. oct. 10, 2011 8:35 pm
DiL ha escrit:Hola noiesssssssssss,
Sóc nova al foro i en tot aquest món!!! Acabem de decidir i tancar amb el restaurant el 2 de Juny de 2012!! i de moment és tot el que tinc! Veig que vosaltres ja heu fet molta feina, així que començaré a llegir-vos i a posar-me mans a l'obra!
Un petó a totes!
Laura

Autor: Dawn » dt. oct. 11, 2011 3:31 pm
DiL ha escrit:Gràciessss noiesss,
Doncs em caso al Restaurant Siloc a Girona!!! Fa poc que ho porten uns nous propietaris, però ja tenen uns anys d'experiència a altres llocs. La veritat és que hi vàrem anar a dinar per acabar de decidir-nos i ens va encantar!!!
Us deixo l'enllaç per si ho voleu xafardejar...
http://restaurantsiloc.com/
Per cert ja heu mirat vestits? invitacions?? Jo nooooo, no sé ni per on començar!!!!!! M'agraden molt aquestes que venen amb el tubet d'arròs a dins, però no sé..... hem de posar-nos ja en tot!
Ahh una altra coseta, ja que sóc nova al foro jejejej hi ha alguna manera per saber si t'han respòs els missatges o has d'anar entrant? perquè de moment no he rebut cap notificació!
Gràcies pels vostres comentaris!!
Un petó a totes! i VISCA EL JUNY jejeje

Autor: jennyjose » dt. oct. 11, 2011 11:04 pm

Autor: Carlos V » ds. oct. 15, 2011 11:36 am
Autor: MEVI » dt. oct. 18, 2011 11:42 am

Autor: Jenny30 » dt. oct. 18, 2011 11:49 am
Eva27 ha escrit:Enorabona a les noves integrades!!!!!
Una pregunteta!!! Algu anira a la fiar de Sabadell akest CAP se setmana???? Jo anide disabte, pero tinc un dubte, cuan he demanat la invitació em
Posa k es unipersonal, llavors per la
Meca parella i dues amigues k vindran com s'ho fan?????
[/url]
Autor: MEVI » dt. oct. 18, 2011 11:56 am

Autor: Jenny30 » dt. oct. 18, 2011 12:13 pm
Eva27 ha escrit:Ohhhh!!!!! Gracias!!!!!!
Pues ara las imprimiré!!! K hay tantas cositas k mirar allí....
[/url]
Autor: MEVI » dt. oct. 18, 2011 2:15 pm

Autor: Jenny30 » dt. oct. 18, 2011 2:37 pm
Eva27 ha escrit:Pues yo como mínimo el fotógrafo!!!! Y coger idea para los detalles xk no sabemos
Muy bien que regalar y las alianzas!!!!
Y las flores....
Uffff!!!!!
Pues el Sábado por la mañana estaré por allí!!!
Besotes!!!!
[/url]
Autor: toni-silvia » dt. oct. 18, 2011 2:52 pm

Autor: cristina & raúl » dc. oct. 19, 2011 12:17 pm
Eva27 ha escrit:Enorabona a les noves integrades!!!!!
Una pregunteta!!! Algu anira a la fiar de Sabadell akest CAP se setmana???? Jo anide disabte, pero tinc un dubte, cuan he demanat la invitació em
Posa k es unipersonal, llavors per la
Meca parella i dues amigues k vindran com s'ho fan?????