vestits de nuvia "alternatius"

El millor any de la nostra vida!

vestits de nuvia "alternatius"

EntradaAutor: Anniki8 » dv. oct. 14, 2011 1:17 pm

Hola noies!! aviam si alguna em pot ajudar,perque estic ben atabalada amb la busca i captura del vestit.
En principi vull un vestit sencillet,sense gaires volumns ni floritures. Jo pensava en alguna cosa tipus ibicenc,aixi hippiet...però tampoc sé,si aixo es exactament el que vull. El cas és que vull que sigui economic,a part de que me'l paguen els meus pares que actualment estan en una situació una mica critica,trobo desorbitat (a la meva manera de pensar i amb tots els respectes) comprar un vestit que dobla o tripla el meu sou,per un sol dia.
No se on anar a mirar,o quins dissenyadors o botigues alternatives hi ha...
Imatge
Anniki8
:: núvia rookie

Entrades: 159
Membre des de: dj. oct. 13, 2011 8:20 pm

Re: vestits de nuvia "alternatius"

EntradaAutor: -sweety- » dv. oct. 14, 2011 6:24 pm

Hola!!!
"Casajuana" té vestits de núvia-núvia, pero són econòmics... i també pots mirar outlets de núvia. Són vestits de núvia d'altres temporades! A Granollers n'hi ha un que està al costat de Núvies d'Or que crec que són l'outlet d'aquesta botiga! Si busques alguna cosa que no sigui de núvia, doncs no en tinc ni idea!
Imatge

Imatge
-sweety-
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

EntradaAutor: Dawn » dv. oct. 14, 2011 6:31 pm

Els vestits que més s'acorsten al que tu dius son els de YolanCris o els de Raimon Bundó, per exemple, això si, tinc entès que el preu no es precisament baix, pero pots anar a preguntar!

A casajuna tenen de tots els estils tambe! Y si busques un altre Outlet, Bohemia a Rubí pot estar molt be.

Espero que hagi pogut ajudarte.
Imatge
Dawn
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 640
Membre des de: dt. juny 28, 2011 3:02 pm

EntradaAutor: ORCA » ds. oct. 15, 2011 4:12 pm

hola chicas!
otra manera para que salga mas económico...es mirarte algún modelo y ir algún modista a que te lo haga...siempre saldrá mas barato que en la tienda. Yo aún no he empezado pero voy a mirar las dos opciones porque notengo idea de gastar un dineral en el vestido.
ORCA

Entrades: 162
Membre des de: dt. ago. 02, 2011 1:02 pm

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant