M'ajudeu a trobar cosetes??

El millor any de la nostra vida!

M'ajudeu a trobar cosetes??

EntradaAutor: ninet@ » dj. oct. 13, 2011 10:43 am

Hola a totes¡¡¡

Com esteu?? Jo comentan a mirar idees pel gran dia¡¡¡
Tinc un parell de dubtes haviam si hem podeu ajudar¡¡

Ens agradaria regalar als nens com unes caixetes (tipus mc donalds) i dintre posar-hi xuxes i alguna que altre joguina, però les que he vist son molt petites¡¡ hem podeu donar informació d’alguna botiga on les venguen o algu que ja n’hagi comprat hem podria ajudar? O si algu té alguna plantilla per fer-les nosaltres manualmetn cap problema¡¡ jo hem poso manos a la obra¡¡

Un altre dubte és que he llegit que algunes de vosaltres heu fet figureta de nuvis personalitzats, inclus crec recordar que algu va fer inclus una moto del valentino o alguna cosa Aixa¡¡ hem podeu di ron les heu fet??? M’agradaria regalar-li al meu futur, però no vui que sem dispari una barbaritat ja que en alguns llocs les he vist apartir de 170€…

Bueno noies moltes gràcies per l’ajuda¡¡¡

Per cert¡¡¡ vui fer una comanda conjunta de camares de fotos desechables¡¡ algu sapunta a mirar-ho???
Imatge
ninet@
:: núvia experimentada

Entrades: 320
Membre des de: dg. gen. 09, 2011 10:24 am

Re: M'ajudeu a trobar cosetes??

EntradaAutor: promisa1 » dj. oct. 13, 2011 4:20 pm

Hay un foro de pedido conjuntos, seguro que ahi te pueden ayudar.
Imatge
promisa1
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

EntradaAutor: Juditita » dj. oct. 13, 2011 7:01 pm

party fiesta, ahí encontraras las cajitas y los juguetitos, hay en casi todos los centros comerciales y tienen página online...suerte, besitooos...
Juditita
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 585
Membre des de: dl. gen. 31, 2011 8:11 pm

EntradaAutor: EvaII » dj. oct. 13, 2011 7:18 pm

ninet@ ha escrit:Hola a totes¡¡¡

Com esteu?? Jo comentan a mirar idees pel gran dia¡¡¡
Tinc un parell de dubtes haviam si hem podeu ajudar¡¡

Ens agradaria regalar als nens com unes caixetes (tipus mc donalds) i dintre posar-hi xuxes i alguna que altre joguina, però les que he vist son molt petites¡¡ hem podeu donar informació d’alguna botiga on les venguen o algu que ja n’hagi comprat hem podria ajudar? O si algu té alguna plantilla per fer-les nosaltres manualmetn cap problema¡¡ jo hem poso manos a la obra¡¡

Un altre dubte és que he llegit que algunes de vosaltres heu fet figureta de nuvis personalitzats, inclus crec recordar que algu va fer inclus una moto del valentino o alguna cosa Aixa¡¡ hem podeu di ron les heu fet??? M’agradaria regalar-li al meu futur, però no vui que sem dispari una barbaritat ja que en alguns llocs les he vist apartir de 170€…

Bueno noies moltes gràcies per l’ajuda¡¡¡

Per cert¡¡¡ vui fer una comanda conjunta de camares de fotos desechables¡¡ algu sapunta a mirar-ho???

A comercial la bolsera també trobaràs les caixes, i sino sempre et queda la opció d'anar un día al mc donalds demanar un happy meal i desmuntar la caixa, d'aquesta manera ja tens la plantilla!!! :-)
Imatge
EvaII
:: núvia rookie

Entrades: 182
Membre des de: dg. jul. 10, 2011 6:10 pm

EntradaAutor: Llunàtica » dj. oct. 13, 2011 9:55 pm

Això de les caixetes sembla ser bona idea!! Me l'apunto también!
Imatge
Llunàtica

Entrades: 112
Membre des de: dv. des. 24, 2010 3:44 pm

EntradaAutor: olivia80 » dl. oct. 17, 2011 8:55 pm

A la bolsera segur q trobaras les capses, sort amb la moto, ara comencen les fires i segur q allà hi trobaràs moltes coses.
Imatge
olivia80

Entrades: 387
Membre des de: dt. set. 27, 2011 6:19 pm

EntradaAutor: Nuria7988 » dc. oct. 19, 2011 2:55 pm

Jo habia pensat en fer uns cucurutxos d' aquells amb celofan, de tota la vida, pero mes grans.
Pero l' ideia de la caixa i de posar alguna joguina, no em desagrada.....
Nuria7988
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 20, 2010 10:01 am

EntradaAutor: Nuria99 » dv. oct. 21, 2011 3:00 pm

ei! m'agrada molt la idea de la caixa! jo també havia pensat en regalar cucurutxus de carmel...però amb la capsa els hi farà més gràcia segur! crec que hi aniré directament a Party fiesta i ho miraré allà! moltes gràcies per la idea!
Imatge
Nuria99

Entrades: 190
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 2:18 pm

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant