CAN MARLET DEL MONTSENY

El millor any de la nostra vida!

Re: CAN MARLET DEL MONTSENY

EntradaAutor: Nuria99 » dc. oct. 26, 2011 3:10 pm

Eliven88 ha escrit:Que tal noies,
Aquest cap de setmana farem la visita a can marlet, per els post de mimosa,olivia ,nuria,etcc,mes el video que he vist en seu web i lo que m'han explicat amigues que han estat , ja te enamorada, la realitat segu superara la ficció
ja explicare

Ja veuras que et quedaras més enamorada encara! ja veuras que en viu i en directe tot és espectacular! Ja ens explicaras doncs!
Imatge
Nuria99
:: núvia rookie

Entrades: 190
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 2:18 pm

EntradaAutor: mimosa » dc. oct. 26, 2011 9:39 pm

Eliven88 ha escrit:Que tal noies,
Aquest cap de setmana farem la visita a can marlet, per els post de mimosa,olivia ,nuria,etcc,mes el video que he vist en seu web i lo que m'han explicat amigues que han estat , ja te enamorada, la realitat segu superara la ficció
ja explicare

Per lo que dius et vas perdre les portes obertes, ja veuras que t´encantara, Can Marlet marca les diferencies :-)ok:
CAN MARLET, LA OCTAVA MARAVILLA DEL MUNDO SI NO EXISTIERA TENDRIAMOS QUE INVENTARLO
mimosa
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1322
Membre des de: dc. gen. 28, 2009 12:05 am

EntradaAutor: mimosa » dc. oct. 26, 2011 9:42 pm

olivia80 ha escrit:gracis tora, también quiero ir a ver Joan Selva,le he llamado y él no estaba y he quedado que lo llamaré mañana para quedar un día de esta semana o la que viene, a ver , la verdad es que por proximidad es el q me va mejor, ya os contaré >.-<: >.-<:

Cuando yo me casé Joan Selva no lo tenian en Can Marlet y habia una novia Montse que se casaba en el Centro Ecuestre que lo tenía y hablaba maravillas lo mejor es que vayas a su estudio que está en el centro de Mataró. Un kiss Olivia. >.-<:
CAN MARLET, LA OCTAVA MARAVILLA DEL MUNDO SI NO EXISTIERA TENDRIAMOS QUE INVENTARLO
mimosa

Entrades: 1322
Membre des de: dc. gen. 28, 2009 12:05 am

EntradaAutor: olivia80 » dc. oct. 26, 2011 9:52 pm

Ja ens explicaràs!!!! Segur q t'encanta ja q ès d'aquells lloc q ès més maco a la realitat q a les fotos!!!!!
Imatge
olivia80
:: núvia experimentada

Entrades: 387
Membre des de: dt. set. 27, 2011 6:19 pm

EntradaAutor: Noviaboda11 » dc. oct. 26, 2011 9:54 pm

Jo volia aquest restaurant, però ja estava plè...sniff..
Noviaboda11

Entrades: 22
Membre des de: dl. set. 19, 2011 10:38 am

EntradaAutor: olivia80 » dc. oct. 26, 2011 10:00 pm

Quina pena, jo finalment vaig agafar un divendres ja q dissabtes casi no en tenien cap i com q no ens fa res q sigui divendres cap problema!!!!!
Imatge
olivia80

EntradaAutor: olivia80 » dc. oct. 26, 2011 10:04 pm

Mimosa el viernes por la tarde hemos quedado con Joan Selva, a ver q tal !!!! Ya os contaré me han hablado muy bien !!!!!
Imatge
olivia80

EntradaAutor: Nuria99 » dj. oct. 27, 2011 6:47 am

olivia80 ha escrit:Mimosa el viernes por la tarde hemos quedado con Joan Selva, a ver q tal !!!! Ya os contaré me han hablado muy bien !!!!!

Jajaja,que bueno Olivia! Yo también voy el viernes por la tarde con Joan la Selva!!!!!a las 5 he quedado!no si aún nos conoceremos!jejejje
Imatge
Nuria99

EntradaAutor: olivia80 » dj. oct. 27, 2011 2:57 pm

que bueno, a ver si nos vemos nosotros iremos tarde a última hora ya que trabajo y no me puedo escapar antes¡¡¡¡¡¡ :-)) :-))
Imatge
olivia80

EntradaAutor: adria&pilar » dj. oct. 27, 2011 6:59 pm

Niñas ya contareis que tal es Joan Selva, las de 2013 agradeceremos vuestros consejos.
Adrià ets el millor que m’ha passat a la meva vida, t’estimo amor meu.

Imatge
adria&pilar

Entrades: 368
Membre des de: dj. set. 01, 2011 4:54 pm

EntradaAutor: adria&pilar » dj. oct. 27, 2011 7:33 pm

Noviaboda11 ha escrit:Jo volia aquest restaurant, però ja estava plè...sniff..

A vagades val la pena agafar alguna data que tinguin lliure quan el teu interior et diu que estas devant del teu restaurant, sino ho fas al final t´acabas recordant.
Adrià ets el millor que m’ha passat a la meva vida, t’estimo amor meu.

Imatge
adria&pilar

Entrades: 368
Membre des de: dj. set. 01, 2011 4:54 pm

EntradaAutor: Pink87 » dj. oct. 27, 2011 9:51 pm

olivia80 ha escrit:Quina pena, jo finalment vaig agafar un divendres ja q dissabtes casi no en tenien cap i com q no ens fa res q sigui divendres cap problema!!!!!

Nosotros tambien nos casamos en viernes!! Y en junio y julio solo quedaban 3 fechas libres cuando fuimos....asi que me imagino que el 2012 estará ya completisimo!!
Nuestro fotografo es Minguillon tambien y relacion calidad-precio es una pasada :-)ok:
Imatge
Pink87

Entrades: 1336
Membre des de: dl. nov. 22, 2010 1:11 am

EntradaAutor: Eliven88 » dv. oct. 28, 2011 12:59 pm

Nosaltres ens agradaria per Setembre, peró tenim flexibilitat per les dates, lo importan es casarte on realment t'agradaria més.
Eliven88

Entrades: 237
Membre des de: dt. oct. 18, 2011 7:25 am

EntradaAutor: olivia80 » dv. oct. 28, 2011 3:12 pm

Nuria99 ha escrit:
olivia80 ha escrit:Mimosa el viernes por la tarde hemos quedado con Joan Selva, a ver q tal !!!! Ya os contaré me han hablado muy bien !!!!!

Jajaja,que bueno Olivia! Yo también voy el viernes por la tarde con Joan la Selva!!!!!a las 5 he quedado!no si aún nos conoceremos!jejejje

Que pena¡¡¡ al final se nos ha complicado la tarde y hemos anulado la visita, hemos quedado el lunes, por lo tanto nuria mañana a informar que tal¡¡¡¡ :-)) :-))
Imatge
olivia80

EntradaAutor: olivia80 » dv. oct. 28, 2011 3:16 pm

setembre también és super maco, nosaltres vam escollir octubre pq al setembre tenim dos casaments¡¡¡¡ i per no fer-ho al mateix mes doncs octubre que és el mes de la tardor i el Montseny a la tardor té un encant especial ::love:: ::love::
Imatge
olivia80

EntradaAutor: olivia80 » dv. oct. 28, 2011 3:18 pm

pink , yo estoy super contenta de casarme en viernes ¡¡¡ me anoto lo de Minguillon , gracias wapa :-)ok:
Imatge
olivia80

EntradaAutor: Nuria99 » ds. oct. 29, 2011 7:16 am

Olivia, ayer fui a ver Joan Selva y quedé encantadísima! nose como serán los otros, pero con este me quede alucinada. Las fotos super chulas y el video...oisshh el video..impresionante!!! En el pack entra un album grande a tu gusto, es decir, que tu puedes escoger cada página de una manera o de otra, el tamaño, el color..tantas páginas y fotos como quieras! También entran 2 álbumes medianos y el pre-boda. Y si te coges para hacer video, te dan 3 dvd's. Y el precio no está mal! Nosé como serán los otros, pero está muy muy bien.

De todos modos, la semana que viene iré a ver a Minguillón, que ya he visto que también hablan muy bien de él. Y si puedo iré a ver mas, para no quedarme con la duda!
Imatge
Nuria99

EntradaAutor: olivia80 » ds. oct. 29, 2011 8:53 pm

Que bien!!!! Ya me habían hablado super bien de él, ya veo q la decision será difícil !!!!!!
Imatge
olivia80

EntradaAutor: tora18 » dg. oct. 30, 2011 12:17 am

Yo también me caso en viernes! jejejeje. En mi caso no quedaba ningun sábado de julio libre, y además si lo celebrabamos un viernes podíamos coger el salón grande sin pagar nada extra (por el numero de invitados que no llegabamos a 140) así que mejor imposible. La gente se lo ha tomado muy bien, vamos que de momento no han puesto pegas!
Imatge
Imatge
tora18
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 805
Membre des de: dt. juny 22, 2010 8:11 pm

EntradaAutor: olivia80 » dl. oct. 31, 2011 2:16 pm

A MI TAMPOCO ME PONEN PEGAS¡¡ AL CONTRARIO DE MOMENTO TODO EL MUNDO ESTÁ SUPER CONTENTO¡¡¡ A PARTE ES VERDAD TORA AL SER VIERNES SI ME FALLA GENTE ESTOY TRANQUILA YA QUE A 100 SEGURO QUE LLEGAMOS :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
olivia80

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 2 visitants