Deu ni do, avui si que he tingut feineta a llegir-vos, quasi vint pàgines de cop! Però ja està, ja estic al dia.
Sandreta el vestit et queda molt xulo, jo també el vaig veure a Casajuana, però com m'agraden els tocs més vermellosos no me'l vaig probar. Però a tu et queda que ni pintat!
Les fotos de les despes son molt divertides, jo primer vaig tenir força vergonya ja que a part d'anar pel poble també em van fer anar per Tàrrega tota disfressada i amb un radiocassette amb música de sevillanes, i la gent quan sentia la música es girava tota i esclar es trobaven amb mi, tota mona jo. Però realment va ser molt divertit!!!
Ah! Bones notícies, avui a la tarda si no hi ha res de nou, vaig a mirar com ha quedat l'album, i si m'agrada només haig de triar una foto per la portada i en 15 dies ja el tindré. BIEN!!!!!! A més el fotògraf diu que si hi ha alguna cosa que no m'agrada la puc retocar sense cap problema, però com que al principi ja em va ensenyar com quedaria més o menys i l'estil de montatge que fa, segur que estarà

mes xules......