Ei nena!! doncs si,val més mirar una segona opció! els parentesis estaran a la fira??benu sino tmb estaran a la jornada de portes obertes. Sii,fem la ceremonia allà i ens casa (de veritat i de "paripé") una amiga meva q és regidora de l'ajuntament del meu poble i té poder per fer-ho. Ella ja parlara amb la jutgessa de pau del poble i li dirà com ho ha de fer,i llavors anirem a l'ajuntament a fer la part legal amb ella i dp ella también serà la que faci la ceremonia allà a Cal Puntes. La veritat es que em fa molta ilusió que ho faci ella,és molt més personal,i som amigues de tota la vida. El que,no sé si deus haver vist un post meu,de si firmar de veritat abans o dp del dia del bodorrio. El meu xicot diu que prefereix fer-ho dp,pk aixi el dia del bodorrio,davant de tothom,és el primer cop que et "cases" i després diu que dilluns seguent,anem a l'ajuntament i fem el tramit. Primer un vaig trobar una tonteria/bogeria,però pensant-ho fredament potser té raó. A més noies d'aki el forum,m'han dit que el dia del bodorrio,si et casa la mateixa persona,pot portar els papers,firmar-los allà en directe i llavors dilluns només es firmar al llibre de registre de l'ajuntament,q et donin el llibre de familia i ja està,i tot amb data al dia del bodorrio (pk jo no vull q surtin 2 dates diferents). No sé,hi estem donant voltes i la meva amiga ho ha de demanar,si es pot fer. Nosaltres Costa Rica también es un viatge que tenim pendent,als 2 ens encantaria. Pero parlant amb la noia de l'agencia,ens deia que es un viatge més facil de fer,si vols,amb nens. Al ser de llengua hispana,poder anar amb un cotxe pel teu compte,ser relativament més aprop...aixi que Costa Rica ho deixarem per més endavant. A Nuvies Roma fan un 30% de descompte amb tots els vestits,i són de la temporada del 2012 eh!!! realment estan molt bé. Jo cada cop (i ara més,havent vist algun vestit de la colecció nova) em plantejo definitivament anar vestida de Charo Ruiz. La coneixes?? és una dissenyadora ibizenca,i són vestits més sencillets,informals,frescos,juvenils,hippies...va més amb mi,amb el tipus de casament que volem fer i amb la data: 4 d'agost!! a Badalona hi ha una botiga,el rincon de ibiza,q tenen tota la colecció. Aquest dia a Nuvies Roma,me'n vaig emprovar un parell i em van encantar. A Nuvies Roma et deixen fer-te fotos amb tots els vestits que t'emproves,doncs li vaig ensenyar les fotos al meu xicot (el vestit definitiu no el veura,pero com aquests eren proves,era pq em dones la seva opinió) i ell em va dir que li agrada més l'estil hippie. aixi q...ell tampoc vol anar de 21 botons,amb tratge,hermilla...también vol algo més informal,tipus camisa de lli.
La pàgina web de la joiera és:
www.joieriacliment.com/ He pensat de fer moltes coses,però és pensar i veure els euros per tot arreu,jajaja vull un casament diferent,original,ple de detalls...però en ello estoy,buscant i rebuscant. también estic pendent de que m'enviin coses i m'ajudin les noies d'Anaida Events:
www.anaidaevents.com. Són de Manresa,les vaig veure a la fira de Sabadell i els hi vaig dir tot el que em faltava o volia pel casament i em van dir q em passarien propostes. Aviam...