fotografs

El millor any de la nostra vida!

fotografs

EntradaAutor: cris&jordi » dt. nov. 08, 2011 1:45 pm

Hola noies!!

Obro aquest espai perque estic buscant fotògraf i com per a mi es molt important que quedin unes bones imatges!! endavant.. qui em pugui aconsellar.. soc de Cervera i no vaig poder anar a la fira de nuvis de Lleida pero tinc un parell d'amigues que hi van anar i ja m'hinformaran de que van veure per alli.. jejeje. i ja us dire tambe!!

Fins aviat noies.
cris&jordi

Entrades: 1
Membre des de: dt. nov. 08, 2011 1:32 pm

Re: fotografs

EntradaAutor: llunai » dt. nov. 08, 2011 10:06 pm

Hola nosaltres vam anar a veure un dels fotgrafs recomenats pel restaurant i el primer que vam veure, ens el vam quedar ::love::

Es diu Alex Albors, mira la seva web i ja veuras!! son unas fotos molt naturals i maquisimes!!!
llunai
:: núvia rookie

Entrades: 139
Membre des de: dj. jul. 14, 2011 11:53 am

EntradaAutor: paula.74 » dc. nov. 09, 2011 9:50 am

melbcn ha escrit:Hola nosaltres vam anar a veure un dels fotgrafs recomenats pel restaurant i el primer que vam veure, ens el vam quedar ::love::

Es diu Alex Albors, mira la seva web i ja veuras!! son unas fotos molt naturals i maquisimes!!!

Ei!! doncs he mirat la seva web i esta força be.. es veu de qualitat,potser una mica classic pel meu gust pero m'hagrada.. :-)ok: on et cases per cert??
Ahir una amiga que va anar a la fira de Lleida em va passar les dades de uns fotografs que li havien agradat molt!! i la veritat es que crec que ja els he trovat jo tambe! *.-o-o.* son ekip fotografia, de Manresa pero treballen molt per Lleida i per tot arreu.. He mirat la seva web i uau!! quines fotos, molt naturals.. en fi m'encanta, ara nomes falta saber preus jejeje.. i com son, avui hi trucare per fer una visita.. ja us anire informant!! i com tinc que trucar al restaurant aquesta setmana tambe.. els hi comentare a veure si els conèixen. la seva web es: http://www.ekip.es mireu-la està molt be..
Un petonet!
paula.74

Entrades: 3
Membre des de: dt. nov. 08, 2011 1:03 pm

EntradaAutor: llunai » dc. nov. 09, 2011 11:35 am

Si, ens va agradar a tots dos!!!

Doncs ens casem a Vila Vallbona jeje

Tambe m´agrada força el vostre!!! teniu bon gust!!
llunai

Entrades: 139
Membre des de: dj. jul. 14, 2011 11:53 am

EntradaAutor: olivia80 » dc. nov. 09, 2011 9:36 pm

Jo de Cevera o Lleida no en conec cap , l'Alex albons està super bé i también pots mirar Joan Selva , està a Mataró, no sé si ès massa lluny..... ::love::
Imatge
olivia80
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 387
Membre des de: dt. set. 27, 2011 6:19 pm

EntradaAutor: novi » dc. nov. 09, 2011 11:04 pm

Nosaltres tenim filmworks a Sant Boi.
Ens van agradar molt el tipus de footo q ens van ensenyar
Imatge
novi