Quan esperar el vestit se't fa etern...

El millor any de la nostra vida!

Quan esperar el vestit se't fa etern...

EntradaAutor: Olguiky » dg. nov. 20, 2011 7:17 pm

Hola noies,

he obert aquest post per compartir una mica els nervis. Suposo que en la mateixa situació que em trobo jo ara hi ha molta altra gent que també s'hi troba. La situació és la següent: Has triat el vestit (que t'ha costat bastant perquè hi ha molta oferta, una quantitat terrible de robes, formes, escots...), has fet la paga i senyal... i ara et toca esperar uns llarguíssims 4, 5 o 6 mesos perquè arribi l'esperada primera prova i tornar a veure't posat el vestit.

Doncs jo estic en aquesta situació: la setmana passada vaig fer la paga i senyal del meu vestit i els vaig preguntar quan hi hauria d'anar per la primera prova. Em van dir que em trucarien la setmana vinent per donar-me dia i hora.

Parlant amb altres companyes que també es casen o que ja s'han casat, diuen que la primera prova és un parell de mesos abans del casament (en alguns casos els han arribat a dir que un mes i mig!).

De manera que com a tot record del vestit que has triat et queda una foto miserable feta amb el mòbil, en què se't veu fatal i comencen a sorgir els dubtes. Hauré triat bé? Em quedarà realment bé quan sigui el meu (perquè allà t'emproves la talla que tenen, que segur que no és la teva)?

Tinc tantes ganes que em diguin quin dia hi hauré d'anar! Però sobretot tinc ganes que arribi aquest dia i tornar-me a veure vestida de núvia. De la núvia que seré.

Bé, molts petons a totes i ànims en les respectives preparacions del casament.
Olga
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: Quan esperar el vestit se't fa etern...

EntradaAutor: Alexita012 » dg. nov. 20, 2011 7:33 pm

Jajajaja Olga guapa! aquest post es boníssim sobretot la part de 'què et queda???? una foto miserable feta amb el mòbil, en què se't veu fatal " jajaja Doncs jo estic en la mateixa situació que tú: de fet un pas per davant perquè ja tinc data per la primera prova ¬¬ 7 de maig (just 2 mesos abans del enllaç) Així que vist així...queda una eternitat!!!! la part positiva??? que no vaig triar cap vel així que amb l'excusa d'anar a triar-lo demanaré que me'l deixin tornar emprovar XDDDD :-)ok:
Imatge
Alexita012
:: núvia de bronze

Entrades: 1818
Membre des de: dj. ago. 26, 2010 12:34 pm

EntradaAutor: toni-silvia » dg. nov. 20, 2011 8:01 pm

Jo estic igual, a finals d'octubre vaig donar la paga i señal i fins febrer o març no m'arribarà el vestit.
La sort es que tinc les portes obertes per anar a provar-me'l les vegades que calgui i em faran los proves que facin falta...
però és cert que estic amb una sensació estranya: bé per saber que ja l'he triat, malament per si hauré triat bé o no...

I desitjant que em truquin per dir-me que ja els ha arribat!!
Imatge
toni-silvia
:: núvia experta

Entrades: 875
Membre des de: dc. abr. 08, 2009 5:38 pm

EntradaAutor: Olguiky » dl. nov. 21, 2011 8:05 pm

Jo el vaig encarregar fa quinze dies (amb la paga i senyal la setmana passada) i em van dir que aquesta setmana em trucaran per donar-me dia i hora. En tinc unes ganeeeeeeeeeeees. >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Elisabetgu » dl. nov. 21, 2011 9:16 pm

Yo me lo compré el 28 de octubre.
Tampoco elegí velo, ya que la chica me dijo que para el mes de enero le tenian que traer más modelos, así que ... en enero me pasaré y me volveré a probar el vestido (aunque sea el de muestra).
El mío hasta finales de febrero o principios de marzo ... no lo tendré!
QUIERO QUE LLEGUE YA!!!
Imatge
Elisabetgu

Entrades: 569
Membre des de: ds. oct. 16, 2010 7:15 pm

EntradaAutor: laureta85 » dt. nov. 22, 2011 5:25 pm

jo el vaig comprar a mitjans d'octubre i fins l'abril no m'arribarà! jo también li dono voltes per si haure triat bé...!!! les fotos dels movils no fan justicia! però penso en lo guapa que em sentia quan el portava posat i sé que ho he fet bé!!
Imatge
laureta85
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1137
Membre des de: dc. maig 18, 2011 5:15 pm

EntradaAutor: Olguiky » dt. nov. 22, 2011 5:42 pm

laureta85 ha escrit:Les fotos dels movils no fan justicia! però penso en lo guapa que em sentia quan el portava posat i sé que ho he fet bé!!

Tens tota la raó del món Laureta, jo també intento recordar la sensació que vaig tenir, l'emoció de pensar que aquell era el meu vestit. I també recordo com d'eufòrica estava quan tornava cap a casa amb cotxe després de decidir-ho.

Petonàs
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: JesusyBerta » dt. nov. 22, 2011 5:45 pm

Como os entiendo...jajajajaja!!! Yo también pasé por eso hace unos meses, pero os aseguro que aunque ahora os parezca que falta mucho tiempo, los días pasan volando!!!! Si necesitáis probaros el vestido otra vez, siempre podéis ir a otra tienda dónde lo tengan y haceros las locas...como que lo queréis comprar!!! :-)0(-:
YA ESTOY CASADA!!! 9 DE JULIO 2011

Imatge
JesusyBerta

Entrades: 1607
Membre des de: dl. set. 07, 2009 2:56 pm
Ubicació: Maresme

EntradaAutor: toni-silvia » dt. nov. 22, 2011 10:10 pm

Hombre ya que pagamos que nos lo dejen probar en nuestra tienda las veces que haga falta, no?? jejeje
Imatge
toni-silvia

Entrades: 875
Membre des de: dc. abr. 08, 2009 5:38 pm

EntradaAutor: Angie18 » dc. nov. 23, 2011 9:57 pm

ajajajaja k gracia de post!!! yo creo que esto nos pasa a todas. Yo lo tengo desde mediados de septiembre y sinceramente chicas, No os podéis quejar!!! yo no tengo ni la foto con el movil! Por suerte pregunté le modelo y lo localicé en la web. De vez en cuando me paso a mirarlo. Aun no tengo fecha para la primera prueba. Alexita me parece muy fuerte, tu primera prueba es bastante después de mi boda... y yo no tengo ni fecha! Bueno en mi linea.... me dijeron que para final de diciembre o asi llegaba el vestido y que ntonces me llamarán para probarlo.. Pues tengo ganas de que me llamen ya, más que nada por verlo otra vez y proba algunas joyas (cuando por fiin sepa que es lo que me quiero poner, si largo, si corto, si perlas...)

¿cómo sabéis que ramo o que pendientes os van bien??? que estrés...lo único que me consuela es que en un plis plas estamos en navidad y en otro plis plas estoy ya en el altar.
Angela Y Dani 17-3-2012
Imatge
Angie18

Entrades: 1111
Membre des de: dg. abr. 24, 2011 1:57 pm

EntradaAutor: naesmi » dj. nov. 24, 2011 9:29 am

hOLA! yo me compré el vestido en julio, y de rebote!! solo queria mirar y empezar a probar... me faltaban tantas tiendas a las que ir, que cuando me lo probé y vi que era el mío, no me lo podía creer. Pues justo ese dia di paga señal y todo! >.-<:
Bueno, pues volvi de vacaciones y estuve pensadno toooooooooodo el largo agosto si habia hecho bien en solo haber ido a 2 tiendas y haberme quedado un vestido que no era para nada la idea que llevaba en la cabeza, un estilo demasiado clasico! asi que llamé y a finales de septiembre, volvi a probarmelo. y me enamoré de nuevo. >.-<:
Y ahora que ya han pasado otros 2 meses volveré, pero antes de navidad y coger ese kilillo de las comilonas! y asi ire haciendo hasta que llegue marzo para mi 1ª prueba!!
¿porque hay que esperar a las pruebas del vestido? chicas, hay que probarselo varias veces, y que conste que sube el autoestima! jejejeje
*Naesmi*
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
naesmi
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 411
Membre des de: dj. abr. 07, 2011 10:22 am

EntradaAutor: cristina_raul » dj. nov. 24, 2011 9:52 am

Pues yi tengo el vestido desdr mayo!!! Lo.vi x internet y al.ser de la coleccion 2011 decidi ir a probarmelo xk no sabian si este año lo repetirian. Es el modelo espera de cymbeline!! El otro dia fui a probarlo con la escusa de los zapatos jajaj y funciona! Imaginaos q me.an dixo q asta principios de junio no hare la.prueba... Q largo!!!!!
Imatge

Imatge

CRISTINA & RAÚL --> 21/07/2012
cristina_raul

Entrades: 1266
Membre des de: ds. març 12, 2011 11:39 pm

EntradaAutor: Olguiky » ds. nov. 26, 2011 7:22 pm

cristina_raul ha escrit:Pues yi tengo el vestido desdr mayo!!! Lo.vi x internet y al.ser de la coleccion 2011 decidi ir a probarmelo xk no sabian si este año lo repetirian. Es el modelo espera de cymbeline!! El otro dia fui a probarlo con la escusa de los zapatos jajaj y funciona! Imaginaos q me.an dixo q asta principios de junio no hare la.prueba... Q largo!!!!!

Uau Cristina! Tinc una amiga que es va casar aquest agost passat amb aquest vestit. És molt bonic! És molt vaporós, m'encanta!

Aquest any l'han variat una mica perquè quan vaig anar a Cymbeline me'l volien fer emprovar i els vaig haver de dir que no, perquè seguia assemblant-se molt al de l'any passat!

Però tens tota la raó amb el fet que se't farà etern! Ànims amb l'espera.

Petons
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: floreta01 » dl. nov. 28, 2011 3:41 pm

Jo l'altre dia en vaig provar un de Pepe Botella que casi casi és el definitiu.
Em van dir el mateix, que triguen 4 mesos i en el cas d'aquestes dates, 5, pq hi ha festes entremig!
Diu que la primera prova és mes i mig abans del casament...Jo estic mirant 31 d'agost...se suposa que faran vacances...o no en fan en aquests llocs...
Jo que encara no el tinc decidit, miro les fotos i dubto...deu ser normal no?
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com

El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
floreta01

Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

EntradaAutor: cris&pol » dl. nov. 28, 2011 4:09 pm

floreta01 ha escrit:Jo l'altre dia en vaig provar un de Pepe Botella que casi casi és el definitiu.
Em van dir el mateix, que triguen 4 mesos i en el cas d'aquestes dates, 5, pq hi ha festes entremig!
Diu que la primera prova és mes i mig abans del casament...Jo estic mirant 31 d'agost...se suposa que faran vacances...o no en fan en aquests llocs...

Si que és normal, la veritat es que les fotos no li fan justícia en absolut a cap vestit, com en viu i directe res jejejejeje!!

Així ja quasi Habemus vestit?? Que guaiii!!

respecte a les vacances tot depen de la botiga n'hi han que no tanquen i n'hi han que si, el millor que pots fer es preguntar-ho!!
Imatge
cris&pol

Entrades: 1623
Membre des de: dc. abr. 20, 2011 2:33 pm

EntradaAutor: floreta01 » dl. nov. 28, 2011 4:14 pm

cris&pol ha escrit:
floreta01 ha escrit:Jo l'altre dia en vaig provar un de Pepe Botella que casi casi és el definitiu.

Si que és normal, la veritat es que les fotos no li fan justícia en absolut a cap vestit, com en viu i directe res jejejejeje!!

respecte a les vacances tot depen de la botiga n'hi han que no tanquen i n'hi han que si, el millor que pots fer es preguntar-ho!!

Tens raó, abans de prendre la decissió, ho parlaré amb elles, pq clar encara no podia dir-li's data! I si marxo de vacances abans...complicat!

floreta01

EntradaAutor: cris&pol » dl. nov. 28, 2011 4:35 pm

floreta01 ha escrit:
cris&pol ha escrit:

Tens raó, abans de prendre la decissió, ho parlaré amb elles, pq clar encara no podia dir-li's data! I si marxo de vacances abans...complicat!

Guapa que ja has arribat als 100 missatges!!! Enhorabona!!!
Imatge
cris&pol

Entrades: 1623
Membre des de: dc. abr. 20, 2011 2:33 pm

EntradaAutor: Olguiky » dc. nov. 30, 2011 12:51 pm

Hola noies!

Estic dels nervis... fa quinze dies em van enviar un correu de la botiga on he encarregat el vestit de núvia i em van dir que la setmana següent (o sigui, la setmana passada) em trucarien i em dirien dia i hora de la primera prova.
Ja ha passat aquesta setmana i estem a punt de passar la següent! I encara no sé res de res... em comença a preocupar.
Esperaré que passi aquesta setmana (més que res per no semblar una ànsies) i la setmana que ve els truco.
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: floreta01 » dc. nov. 30, 2011 3:55 pm

Olguiky ha escrit:Hola noies!

Estic dels nervis... fa quinze dies em van enviar un correu de la botiga on he encarregat el vestit de núvia i em van dir que la setmana següent (o sigui, la setmana passada) em trucarien i em dirien dia i hora de la primera prova.
Ja ha passat aquesta setmana i estem a punt de passar la següent! I encara no sé res de res... em comença a preocupar.
Esperaré que passi aquesta setmana (més que res per no semblar una ànsies) i la setmana que ve els truco.

No per res, però jo ja hauria trucat. Si et van dir la setmana passada agafa i truca!! Et treuras el neguit!

floreta01

EntradaAutor: Lalilo1 » dj. des. 01, 2011 7:34 pm

Hola!
Acabo de veure aquest post i m'ha fet molta gràcia pq jo estic igual!! jo tampoc tinc ni una misera foto amb el mbl, mes q res pq la vaig borrar per a que no em sortissin dubtes!A mi fins al juny no em toca la primera prova ::brr:: jajaja! a portar-ho el millor que puguem, quin remei! Jo espero que quan vagi a triar els complements em deixin treure la espineta i tornar-me'l a posar!jajaja!
Imatge
Lalilo1
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 121
Membre des de: dg. nov. 07, 2010 3:01 pm

Següent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant