Autor: Olguiky » dg. nov. 20, 2011 7:17 pm

Autor: Alexita012 » dg. nov. 20, 2011 7:33 pm

Autor: toni-silvia » dg. nov. 20, 2011 8:01 pm

Autor: Olguiky » dl. nov. 21, 2011 8:05 pm

Autor: Elisabetgu » dl. nov. 21, 2011 9:16 pm

Autor: laureta85 » dt. nov. 22, 2011 5:25 pm

Autor: Olguiky » dt. nov. 22, 2011 5:42 pm
laureta85 ha escrit:Les fotos dels movils no fan justicia! però penso en lo guapa que em sentia quan el portava posat i sé que ho he fet bé!!

Autor: JesusyBerta » dt. nov. 22, 2011 5:45 pm

Autor: toni-silvia » dt. nov. 22, 2011 10:10 pm

Autor: Angie18 » dc. nov. 23, 2011 9:57 pm

Autor: naesmi » dj. nov. 24, 2011 9:29 am

Autor: cristina_raul » dj. nov. 24, 2011 9:52 am

Autor: Olguiky » ds. nov. 26, 2011 7:22 pm
cristina_raul ha escrit:Pues yi tengo el vestido desdr mayo!!! Lo.vi x internet y al.ser de la coleccion 2011 decidi ir a probarmelo xk no sabian si este año lo repetirian. Es el modelo espera de cymbeline!! El otro dia fui a probarlo con la escusa de los zapatos jajaj y funciona! Imaginaos q me.an dixo q asta principios de junio no hare la.prueba... Q largo!!!!!

Autor: floreta01 » dl. nov. 28, 2011 3:41 pm
Autor: cris&pol » dl. nov. 28, 2011 4:09 pm
floreta01 ha escrit:Jo l'altre dia en vaig provar un de Pepe Botella que casi casi és el definitiu.
Em van dir el mateix, que triguen 4 mesos i en el cas d'aquestes dates, 5, pq hi ha festes entremig!
Diu que la primera prova és mes i mig abans del casament...Jo estic mirant 31 d'agost...se suposa que faran vacances...o no en fan en aquests llocs...
Jo que encara no el tinc decidit, miro les fotos i dubto...deu ser normal no?

Autor: floreta01 » dl. nov. 28, 2011 4:14 pm
cris&pol ha escrit:floreta01 ha escrit:Jo l'altre dia en vaig provar un de Pepe Botella que casi casi és el definitiu.
Em van dir el mateix, que triguen 4 mesos i en el cas d'aquestes dates, 5, pq hi ha festes entremig!
Diu que la primera prova és mes i mig abans del casament...Jo estic mirant 31 d'agost...se suposa que faran vacances...o no en fan en aquests llocs...
Si que és normal, la veritat es que les fotos no li fan justícia en absolut a cap vestit, com en viu i directe res jejejejeje!!
Així ja quasi Habemus vestit?? Que guaiii!!
respecte a les vacances tot depen de la botiga n'hi han que no tanquen i n'hi han que si, el millor que pots fer es preguntar-ho!!
Autor: cris&pol » dl. nov. 28, 2011 4:35 pm
floreta01 ha escrit:cris&pol ha escrit:floreta01 ha escrit:Jo l'altre dia en vaig provar un de Pepe Botella que casi casi és el definitiu.
Si que és normal, la veritat es que les fotos no li fan justícia en absolut a cap vestit, com en viu i directe res jejejejeje!!
Així ja quasi Habemus vestit?? Que guaiii!!
respecte a les vacances tot depen de la botiga n'hi han que no tanquen i n'hi han que si, el millor que pots fer es preguntar-ho!!
Tens raó, abans de prendre la decissió, ho parlaré amb elles, pq clar encara no podia dir-li's data! I si marxo de vacances abans...complicat!

Autor: Olguiky » dc. nov. 30, 2011 12:51 pm

Autor: floreta01 » dc. nov. 30, 2011 3:55 pm
Olguiky ha escrit:Hola noies!
Estic dels nervis... fa quinze dies em van enviar un correu de la botiga on he encarregat el vestit de núvia i em van dir que la setmana següent (o sigui, la setmana passada) em trucarien i em dirien dia i hora de la primera prova.
Ja ha passat aquesta setmana i estem a punt de passar la següent! I encara no sé res de res... em comença a preocupar.
Esperaré que passi aquesta setmana (més que res per no semblar una ànsies) i la setmana que ve els truco.
Autor: Lalilo1 » dj. des. 01, 2011 7:34 pm
jajaja! a portar-ho el millor que puguem, quin remei! Jo espero que quan vagi a triar els complements em deixin treure la espineta i tornar-me'l a posar!jajaja!