Regals Publicitaris

El millor any de la nostra vida!

Regals Publicitaris

EntradaAutor: pupipu » dt. nov. 22, 2011 9:34 pm

Volia compartir una idea que vaig fer servir per el nostre casament, i és comprar detallets en empreses publicitaries, nosaltres vam donar uns pai-pai blancs per la cerimònia, i ens van sortir baratísims xq els vam comprar en una empresa que fan regals publicitaris, a més sense imprimir text, encara és més barat! També surten molt a compte les xancletes (flip-flop). Jo els pai-pai els vaig comprar aquí http://www.imaginaregalos.com, i no vam tenir cap problema! Espero que a algú li serveixi!! Els ventalls també surten molt millor que en altres pàgines que he vist... però tot i així, com que era de a més a més, vam optar per els pai-pai de paper i, potser van durar poc, però van fer un bon servei!
pupipu
:: núvia rookie

Entrades: 84
Membre des de: ds. nov. 06, 2010 12:49 pm

Re: Regals Publicitaris

EntradaAutor: Olguiky » dt. nov. 22, 2011 9:38 pm

Hola!

Gràcies pupipu per compartir aquest enllaç amb nosaltres. He mirat la pàgina web i val molt la pena! Els regals estan súper bé de preu!

Genial >.-<:
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: naesmi » dc. nov. 23, 2011 11:53 am

Moltes gràcies!!!
*Naesmi*
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
naesmi
:: núvia experimentada

Entrades: 411
Membre des de: dj. abr. 07, 2011 10:22 am

EntradaAutor: Nuria7988 » dc. nov. 23, 2011 12:24 pm

Moltes gracies!!!
Hi han moltes cosetes y molt be de preu!!!
Nuria7988
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 20, 2010 10:01 am

EntradaAutor: LAURIMARC » dc. nov. 23, 2011 1:06 pm

Hola soy nueva y acabo de ver este post , yo habia pensado tambien en hacer alguna cosita asi y yo he visto esta web http://www.detalles.digiworld.es/ i si demanes pressupost i dius que es per un casament et fan un 20 % de descompte .
Espero que os sirva de ayuda ....
Felicidades a todas por vuestra boda !!!!!!!!!!!!
A punto de cumplir nuestro Sueño.
22 Septiembre 2012 - Siempre tuya siempre mio... siempre nuestros.
LAURIMARC

Entrades: 3
Membre des de: dc. nov. 23, 2011 12:45 pm
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: laureta85 » dc. nov. 23, 2011 1:57 pm

pupipu ha escrit:Volia compartir una idea que vaig fer servir per el nostre casament, i és comprar detallets en empreses publicitaries, nosaltres vam donar uns pai-pai blancs per la cerimònia, i ens van sortir baratísims xq els vam comprar en una empresa que fan regals publicitaris, a més sense imprimir text, encara és més barat! També surten molt a compte les xancletes (flip-flop). Jo els pai-pai els vaig comprar aquí http://www.imaginaregalos.com, i no vam tenir cap problema! Espero que a algú li serveixi!! Els ventalls també surten molt millor que en altres pàgines que he vist... però tot i així, com que era de a més a més, vam optar per els pai-pai de paper i, potser van durar poc, però van fer un bon servei!

nena moltíssimes gràcies per la pàgina!! jo también en volia comprar però no sabia ben bé on agafar-los! els veu agafar tots blancs??? estaven bé? pel que has dit no van durar gaire, però almenys la cerimonia i això si no??? aviam si a la 2º ventada ja s'hauran trencat!!! també havíem pensat agafar xancles! vosaltres al final en veu comprar???
Imatge
laureta85

Entrades: 1137
Membre des de: dc. maig 18, 2011 5:15 pm

EntradaAutor: pupipu » dc. nov. 23, 2011 7:04 pm

laureta85 ha escrit:
pupipu ha escrit:Volia compartir una idea que vaig fer servir per el nostre casament, i és comprar detallets en empreses publicitaries, nosaltres vam donar uns pai-pai blancs per la cerimònia, i ens van sortir baratísims xq els vam comprar en una empresa que fan regals publicitaris, a més sense imprimir text, encara és més barat! També surten molt a compte les xancletes (flip-flop). Jo els pai-pai els vaig comprar aquí http://www.imaginaregalos.com, i no vam tenir cap problema! Espero que a algú li serveixi!! Els ventalls també surten molt millor que en altres pàgines que he vist... però tot i així, com que era de a més a més, vam optar per els pai-pai de paper i, potser van durar poc, però van fer un bon servei!

nena moltíssimes gràcies per la pàgina!! jo también en volia comprar però no sabia ben bé on agafar-los! els veu agafar tots blancs??? estaven bé? pel que has dit no van durar gaire, però almenys la cerimonia i això si no??? aviam si a la 2º ventada ja s'hauran trencat!!! també havíem pensat agafar xancles! vosaltres al final en veu comprar???

Hola! Els vam agafar tots blancs perquè era el color que anava millor amb tota la decoració (i els que més em van agradar...jeje), home, son senzills, de paper, i al ball van sobreviure pocs... però per la cerimònia i tant que si, i pel sopar i tot! El que si que n'hi havia algun que costava una mica d'obrir, però en general (i pel preu) vam quedar molt contents! Les xancles no les vam agafar al final... però ara no sé què faria, molta gent va acabar ballant amb les sabates a la mà!
pupipu

EntradaAutor: naesmi » dj. nov. 24, 2011 10:30 am

jo sí que agafaré les xancles perquè estàn suuuuper bé de preu i per unes horetes em semblen suficient, tot i q despres s'hagin de llençar a les escombraries!
70 parells son 60€, aixo ni a solostocks ni ebay ni res! >.-<: >.-<: >.-<:
*Naesmi*
Imatge
[/url]
naesmi

EntradaAutor: pupipu » dj. nov. 24, 2011 4:54 pm

naesmi ha escrit:jo sí que agafaré les xancles perquè estàn suuuuper bé de preu i per unes horetes em semblen suficient, tot i q despres s'hagin de llençar a les escombraries!
70 parells son 60€, aixo ni a solostocks ni ebay ni res! >.-<: >.-<: >.-<:

Pensa en l'iva,eh? a la pàgina pots calcular el preu total... però bé, igualment surten per menys d'1€...! Jo els pai-pai no els vaig trobar enlloc millor de preu...
pupipu

EntradaAutor: naesmi » dj. nov. 24, 2011 6:00 pm

si, si, ho se, preu final!!! >.-<: >.-<: >.-<:
*Naesmi*
Imatge
[/url]
naesmi

EntradaAutor: ruizsa » dj. nov. 24, 2011 11:30 pm

Muchas gracias wapisima!!!yo tengo pensado dar pay-pay para la ceremonia!!!
Imatge
Imatge
ruizsa

Entrades: 382
Membre des de: dv. oct. 28, 2011 10:59 pm

EntradaAutor: Nair » dc. nov. 30, 2011 12:20 am

Yo dudo en el regalo de los hombres, no se si la botellita de violigrafo no o un boligrafo, pero si que habia pensado que si era un boli o un abrebotellas o algo asi lo miraria en webs de publicidad para empresas porque seguro que salen mejor de precio.
Nair

Entrades: 112
Membre des de: dl. març 20, 2006 12:40 pm

EntradaAutor: Nair » dc. nov. 30, 2011 12:21 am

Una pregunta luego donde comprais los adornos para decorar el detalle? sabeis alguna web?
Nair

Membre des de: dl. març 20, 2006 12:40 pm

EntradaAutor: Llunàtica » dc. nov. 30, 2011 9:58 pm

Nair ha escrit:Una pregunta luego donde comprais los adornos para decorar el detalle? sabeis alguna web?

Míralo en Ebay! yo por ejemplo las típicas bolsitas de colorines las compraré por ebay y las tarjetitas con los nombres las haré yo misma en cartulina.
Imatge
Llunàtica

Membre des de: dv. des. 24, 2010 3:44 pm

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants