Autor: pupipu » dt. nov. 22, 2011 9:34 pm
Autor: Olguiky » dt. nov. 22, 2011 9:38 pm

Autor: naesmi » dc. nov. 23, 2011 11:53 am

Autor: Nuria7988 » dc. nov. 23, 2011 12:24 pm

Autor: LAURIMARC » dc. nov. 23, 2011 1:06 pm
Autor: laureta85 » dc. nov. 23, 2011 1:57 pm
pupipu ha escrit:Volia compartir una idea que vaig fer servir per el nostre casament, i és comprar detallets en empreses publicitaries, nosaltres vam donar uns pai-pai blancs per la cerimònia, i ens van sortir baratísims xq els vam comprar en una empresa que fan regals publicitaris, a més sense imprimir text, encara és més barat! També surten molt a compte les xancletes (flip-flop). Jo els pai-pai els vaig comprar aquí http://www.imaginaregalos.com, i no vam tenir cap problema! Espero que a algú li serveixi!! Els ventalls també surten molt millor que en altres pàgines que he vist... però tot i així, com que era de a més a més, vam optar per els pai-pai de paper i, potser van durar poc, però van fer un bon servei!

Autor: pupipu » dc. nov. 23, 2011 7:04 pm
laureta85 ha escrit:pupipu ha escrit:Volia compartir una idea que vaig fer servir per el nostre casament, i és comprar detallets en empreses publicitaries, nosaltres vam donar uns pai-pai blancs per la cerimònia, i ens van sortir baratísims xq els vam comprar en una empresa que fan regals publicitaris, a més sense imprimir text, encara és més barat! També surten molt a compte les xancletes (flip-flop). Jo els pai-pai els vaig comprar aquí http://www.imaginaregalos.com, i no vam tenir cap problema! Espero que a algú li serveixi!! Els ventalls també surten molt millor que en altres pàgines que he vist... però tot i així, com que era de a més a més, vam optar per els pai-pai de paper i, potser van durar poc, però van fer un bon servei!
nena moltíssimes gràcies per la pàgina!! jo también en volia comprar però no sabia ben bé on agafar-los! els veu agafar tots blancs??? estaven bé? pel que has dit no van durar gaire, però almenys la cerimonia i això si no??? aviam si a la 2º ventada ja s'hauran trencat!!! també havíem pensat agafar xancles! vosaltres al final en veu comprar???
Autor: naesmi » dj. nov. 24, 2011 10:30 am

Autor: pupipu » dj. nov. 24, 2011 4:54 pm
naesmi ha escrit:jo sí que agafaré les xancles perquè estàn suuuuper bé de preu i per unes horetes em semblen suficient, tot i q despres s'hagin de llençar a les escombraries!
70 parells son 60€, aixo ni a solostocks ni ebay ni res!![]()
![]()
Autor: naesmi » dj. nov. 24, 2011 6:00 pm

Autor: ruizsa » dj. nov. 24, 2011 11:30 pm
pupipu ha escrit:Volia compartir una idea que vaig fer servir per el nostre casament, i és comprar detallets en empreses publicitaries, nosaltres vam donar uns pai-pai blancs per la cerimònia, i ens van sortir baratísims xq els vam comprar en una empresa que fan regals publicitaris, a més sense imprimir text, encara és més barat! També surten molt a compte les xancletes (flip-flop). Jo els pai-pai els vaig comprar aquí http://www.imaginaregalos.com, i no vam tenir cap problema! Espero que a algú li serveixi!! Els ventalls també surten molt millor que en altres pàgines que he vist... però tot i així, com que era de a més a més, vam optar per els pai-pai de paper i, potser van durar poc, però van fer un bon servei!

Autor: Nair » dc. nov. 30, 2011 12:20 am

Autor: Nair » dc. nov. 30, 2011 12:21 am

Autor: Llunàtica » dc. nov. 30, 2011 9:58 pm
Nair ha escrit:Una pregunta luego donde comprais los adornos para decorar el detalle? sabeis alguna web?