Info casaments a la platja?

El millor any de la nostra vida!

Info casaments a la platja?

EntradaAutor: inna » dj. nov. 24, 2011 12:28 am

Hola!
Algú ha anat o organitzat a alguna cel·lebració de casament a la platja?
És una opció que estem mirant però no tenim gaire info al respecte.
Ens agradaria fer la cerimònia civil a la platja i després fer un cocktail pica-pica informal + la festa després.
Sóm de Teià i ens agradaria alguna cosa per la zona però tampoc descartem cap lloc de la Costa Brava.
Suposo que això és tema d'hotels que estiguin a prop de la platja.
A banda de la info respecte a restauració també m'agradaria conéixer la opinió de persones que ho hagin viscut.
Un petonet i moltes gràcies !!!!!
:-()-)
Imatge
inna

Entrades: 23
Membre des de: dj. nov. 17, 2011 10:03 pm

Re: Info casaments a la platja?

EntradaAutor: naesmi » dj. nov. 24, 2011 10:12 am

hola!
l'opció que jo conec és a l'hotel AC Gavà Mar, no en conec per la zona que dius.... i t'ho monten a la platja, amb entrada/sortida directa de la platja.
Però no sé cap més... no perds res preguntant aqui, no? :-)ok:

http://www.espanol.marriott.com/hotels/travel/bcnga-ac-hotel-gava-mar/
*Naesmi*
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
naesmi
:: núvia experimentada

Entrades: 411
Membre des de: dj. abr. 07, 2011 10:22 am

EntradaAutor: artemisabcn » dj. nov. 24, 2011 3:38 pm

Hola Inna,

a mi m'organitza el casament l'empresa Somnis i Events. Sé que han organitzat diversos casaments a la platja i de les característiques que parles. A més, jo estic super contenta amb la feina que han fet fins ara.

Et recomano que contactis amb la Noèlia i t'informis:
http://www.somnisievents.com/cat_1024.html

Pots veure fotos dels casaments que han organitzat al seu Facebook, tambè.

Salutacions.
Imatge

Prueba del menú: 6 de Mayo
1ª prueba del vestido: 29 de Mayo, 17h
artemisabcn

Entrades: 261
Membre des de: ds. abr. 23, 2011 2:22 am

EntradaAutor: inna » dj. nov. 24, 2011 11:45 pm

Moltes gràcies a totes per l'ajuda i les suggerències!! Em posaré "manos a la obra" ::love::
Aquest finde pujaré a Girona a la fira a veure què tal i així veure proveïdors i alguna oferta diferent. Veurem...
Bona nit!!!!
:-):-):-):
Imatge
inna

EntradaAutor: xocolatina » ds. nov. 26, 2011 2:58 pm

Bona tarda Inna,

Sóc la xocolatina, em dedico professionalment a l'organització de casaments a la província de Girona i espero donar-te una guia i uns quans consells que et siguin utils per poder-vos casar a la platja.

Les platjes en tot el pais són públiques i per celebrar-hi un casament és necessari demar els permisos pertinents. A Catalunya l'organisme que otorga aquests permisos es el departament de ports i costes de la Generalitat.

Us caldrà presentar un projecte adjuntant fotografies de la platja o cala on voleu celebrar el casament i altres dades com quin elements decoratius fareu servir, quin espai ocupareu i en quin horari. (Aquest permís va regit per una normativa que us limita alguns items com l'espai a ocupar, la temporalitat...)

Una vegada presentat el projecte, (el tràmit acostuma a ser lent) heu d'esperar la aprovació del mateix i us informaran de les taxes a pagar per la ocupació de la platja o cala. Sol ser uns 350€, també us demaran una assegurança de responsabilitat cívil vigent pel dia del casament.

A part dels permisos, també necessitareu tramitar els documents per la celebració de la cerimònia civil i localitzar oficiant per la cerimònia.

Aquests son alguns dels pasos a seguir...

Alguns consells:

- Preveure un espai alternatiu que no sigui molt allunat de la platja (per ejemple: una sala de l'hotel o restaurant) en cas de pluja o mal temps.
- Buscar una cala o platja de fàcil accès pels convidats i per la realització del muntatge de la cerimònia.
- Que el Dj contractat tingui facilitat per aconseguir un generador que no faci soroll i així poder sonoritzar la cerimònia

Si tens qualsevol altre dubte, resto a la teva disposició.
xocolatina

Entrades: 478
Membre des de: ds. des. 15, 2007 11:16 am

EntradaAutor: inna » dc. nov. 30, 2011 10:18 pm

Moltes gràcies Xocolatina! Quanta info útil, tot és molt important. De moment aquesta opció no la descartem però és bastant arriscada pq depens del temps, però bueno, sha de mirar sempre el plan B. De moment anirem mirant i veurem què fem.
Gràcies i bona nit!!!
Inna
Imatge
inna

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants