CAN MARLET DEL MONTSENY

El millor any de la nostra vida!

Re: CAN MARLET DEL MONTSENY

EntradaAutor: Eliven88 » dl. nov. 21, 2011 2:51 pm

Mimosa ,
Com estas guapa, ja has tingut a la Clara, si es aixi que tot hagi anat molt be, quan estiguis menys agobiada ja ens diras, ja ens enseyaras una foto vale,ciao
Eliven88
:: núvia experimentada

Entrades: 237
Membre des de: dt. oct. 18, 2011 7:25 am

EntradaAutor: olivia80 » dl. nov. 21, 2011 10:28 pm

Eliven nosaltres vam anar el dissabte a la tarda i también varem estar parlant amb les d sagales i mirant viatges!!! El fotograf ja el tenim ès el joan selva i el vestit me'l fa un modiste amic de la familia a mida , vaig mirar cromática pel tema invitaciones i molt bé, i com no varem estar al stand de can marlet!!! Per. Cert el més xulo oí???? Es q tenim el millor restauraaaaant.
Imatge
olivia80

Entrades: 387
Membre des de: dt. set. 27, 2011 6:19 pm

EntradaAutor: Eliven88 » dt. nov. 22, 2011 8:45 am

I tan que si, Olivia.
Com es el nostre,amb els nostres ulls i amb el cor es el millor de tots, amb diferencia!!!!!!!!
ciao guapa
Eliven88

EntradaAutor: Eliven88 » dj. nov. 24, 2011 8:35 am

Quan paso per devant una joieria no puc estarme de mirar quines aliançes tenen.
A mi m'agrada la idea de convinar or blanc i daurat, amb algiun diamant, que sigui original i discret.
M'han parlat molt be de solá joiers, i m'entusiasme que es pugui formar part del procès en el seu taller, ha de ser emocionant , emotiu i divertit alhora.
Eliven88

EntradaAutor: olivia80 » dj. nov. 24, 2011 11:44 pm

Eliven88 ha escrit:Quan paso per devant una joieria no puc estarme de mirar quines aliançes tenen.
A mi m'agrada la idea de convinar or blanc i daurat, amb algiun diamant, que sigui original i discret.
M'han parlat molt be de solá joiers, i m'entusiasme que es pugui formar part del procès en el seu taller, ha de ser emocionant , emotiu i divertit alhora.

A mi les aliances me les regala la meva germana i passat festes anirem a Barcelona a mirar a diferents joieries, però jo vull algo tradicional d'or Blanc o daurat, encara n sé però sense brillants, prefereixo algo sencill.
Ja us explicare!!!!!he vist uns anells a bulgary preciosoooos!!!!
olivia80

EntradaAutor: olivia80 » dj. nov. 24, 2011 11:45 pm

Por cierto ya tenéis día del tastet? Cuando vais???
Imatge
olivia80

EntradaAutor: Eliven88 » dv. nov. 25, 2011 1:41 pm

Hem sembla fantàstic, així quan començeu anar-hi podeu anar comentan els plats que més us entusiamen i per les que anem radera tenir mes opinions.
Ciao xules
Eliven88

EntradaAutor: tora18 » ds. nov. 26, 2011 8:40 pm

Hola wapisss!!! Mañana acabaremos de decidir con la family los platos a probar para la prueba del menú y ya reservaremos día. Las que habeis reservado, que platos son los candidatos a probar?
Imatge
Imatge
tora18
:: núvia experta

Entrades: 805
Membre des de: dt. juny 22, 2010 8:11 pm

EntradaAutor: leni221177 » dg. nov. 27, 2011 6:04 pm

Hola noies!!
He estat llegint que després de festes algunes voleu començar a mirar aliances. Escolteu, el preu de l'or està pujant una barbaritat i a totes les joieries que hem anat a mirar nosaltres ens han dit que al Gener és possible que puji fins a un 20%. Si podeu, no perdeo la ocasió de mirar-las ja i deixar la paga i senyal pq el preu quedi tancat.
Nosaltres, que algunes de vosaltres ja em coneixeu (Olivia, Eliven,..) ens casem al maig del 2013, i ja les tenim, vull dir ja les hem encarregat i per tant, preu tancat. Les hem encarregat a Solà Joiers que ens an fer un 20% de descompte que ens van donar a la jornada de portes obertes de Can Marlet, tot i que si dieu que vareu anar a la fira de Sabadell también us el faran.
Nosaltres voliem les aliances típiques, mitja canya d'or groc i ens han sortit bé de preu en comparació a totes les altres joieries que haviem mirat. Allà tenen de toto, inclós coses molt originals, potser això ja és més car. Però ademés està molt bé pq. el dia que fan els teu anells i pots anar i por participar quan les fan, és a dir, pots fins i tot escriure tu dins amb la teva lletra el que vulguis que hi vagi a la part de dins de l'anell.
Bueno, després del rotllo us deixo, espero que us sereixin les indicacions.
Petó
Imatge

Imatge
leni221177

Entrades: 835
Membre des de: dg. set. 25, 2011 8:37 pm

EntradaAutor: Eliven88 » dl. nov. 28, 2011 8:49 am

Hola Leni,
Gràcies per la teva info, serà qüestió de tenir-ho en compte, si ens podem estalviar un 20%
Jo també vaig estar miran solá joiers i tenian cada una que m'encanta, i més aixo que poguis estar al seu taller i formar part de l'eboració ha de ser molt emocionant
petonets guapes
Eliven88

EntradaAutor: olivia80 » dl. nov. 28, 2011 12:25 pm

leni221177 ha escrit:Hola noies!!
He estat llegint que després de festes algunes voleu començar a mirar aliances. Escolteu, el preu de l'or està pujant una barbaritat i a totes les joieries que hem anat a mirar nosaltres ens han dit que al Gener és possible que puji fins a un 20%. Si podeu, no perdeo la ocasió de mirar-las ja i deixar la paga i senyal pq el preu quedi tancat.
Nosaltres, que algunes de vosaltres ja em coneixeu (Olivia, Eliven,..) ens casem al maig del 2013, i ja les tenim, vull dir ja les hem encarregat i per tant, preu tancat. Les hem encarregat a Solà Joiers que ens an fer un 20% de descompte que ens van donar a la jornada de portes obertes de Can Marlet, tot i que si dieu que vareu anar a la fira de Sabadell también us el faran.
Nosaltres voliem les aliances típiques, mitja canya d'or groc i ens han sortit bé de preu en comparació a totes les altres joieries que haviem mirat. Allà tenen de toto, inclós coses molt originals, potser això ja és més car. Però ademés està molt bé pq. el dia que fan els teu anells i pots anar i por participar quan les fan, és a dir, pots fins i tot escriure tu dins amb la teva lletra el que vulguis que hi vagi a la part de dins de l'anell.
Petó

Gràcies wapa!! Doncs parlo amb la meva germana i anirem a veure'ls, jo també vull alguna cosa clàssica
Imatge
olivia80

EntradaAutor: olivia80 » dl. nov. 28, 2011 12:27 pm

olivia80 ha escrit:
leni221177 ha escrit:Hola noies!!
Petó

Gràcies wapa!! Doncs parlo amb la meva germana i anirem a veure'ls, jo també vull alguna cosa clàssica, com tu i per anar a BCN vaig a Terrassa!!
Imatge
olivia80

EntradaAutor: olivia80 » dl. nov. 28, 2011 12:33 pm

tora18 ha escrit:Hola wapisss!!! Mañana acabaremos de decidir con la family los platos a probar para la prueba del menú y ya reservaremos día. Las que habeis reservado, que platos son los candidatos a probar?

Tora nosotros probaremos ensalada de langostinos, ensalada de bogavante y merluza con bogavante y de segundo queremos solomillo y lo probaremos con salsa jabugo,salsa de ces y salsa Oporto con piñones y pasas.

Que ganas de volver y hacer la prueba del menú!!! Si la comida está tan buena como el aperitivo el día de las puertas abiertas tendremos problemas para escoger el menú!!! Ah de postre soy muy chocolatera y yo quiero el coulant y el es mas de crema y quiere el de crema con frutos rojos, a ver cual escogemos al final !!!
Imatge
olivia80

EntradaAutor: olivia80 » dt. nov. 29, 2011 9:56 pm

Eliven88 ha escrit:Hola Leni,
Gràcies per la teva info, serà qüestió de tenir-ho en compte, si ens podem estalviar un 20%
Jo també vaig estar miran solá joiers i tenian cada una que m'encanta, i més aixo que poguis estar al seu taller i formar part de l'eboració ha de ser molt emocionant
petonets guapes

eliven tot sigui per estalviar,¡¡¡¡¡ tot està tan car que si podem mirar d'estalviar per algun costat millor que millor¡¡¡¡
petons >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
olivia80

EntradaAutor: olivia80 » dj. des. 01, 2011 8:15 pm

hola chicas. que hacéis de viaje de novios???? estoy mirando y no sé si hacer ciudad y luego unos 3 díass de islas para descansar o hacer islas directamente una semanita.
He mirado 4 días New York y luego caribe 3-4 días o otra opción que estamos mirando es hacer una semana en isla Mauricio.... :-/ :-/ :-/ :-/
Imatge
olivia80

EntradaAutor: Eliven88 » dv. des. 02, 2011 12:18 pm

Nosaltres tenim varies opcions.
A mi el que més m'agradaria es uns dies de coneixer llocs i patejar i uns de descans en una illa paradisiaca.
El meu xicot li agradaria new york i despres podriam fer saint marteen ,bahamas o una antilla francesa.
A mi m'atrau més nova zelanda, es mes car peró tinc una amiga que ho va fer a traves d'una agencia de madrid espeziltzada en aaquets viatges a un preu raonable i despres uns dies de descans a fidji o polinesia, ja veurem
Eliven88

EntradaAutor: Eliven88 » dl. des. 05, 2011 2:56 pm

Hola noies,

Quina música teniu pensada per l'entrada salo, brindis, ball.
Jo en tinc varies el cap, alguna molt especial per nosaltres.
Com la de need you now de lady antebellum.
Alguna de adele, te una veu impresionant,
Show must go on de queen
Never gonna give in de Michaela wright
Es complicat hi han moltes de molt maques
Aneu donan ideas
Eliven88

EntradaAutor: olivia80 » dl. des. 05, 2011 11:07 pm

Eliven88 ha escrit:Nosaltres tenim varies opcions.
A mi el que més m'agradaria es uns dies de coneixer llocs i patejar i uns de descans en una illa paradisiaca.
El meu xicot li agradaria new york i despres podriam fer saint marteen ,bahamas o una antilla francesa.
A mi m'atrau més nova zelanda, es mes car peró tinc una amiga que ho va fer a traves d'una agencia de madrid espeziltzada en aaquets viatges a un preu raonable i despres uns dies de descans a fidji o polinesia, ja veurem

Eliven una amiga meva va fer nova zelanda i fidji i DIU q ès impresionant!!! A mi m'agradaria però s'ens dispara de pressupost i tot no es pot fer!!!!! Però si saps d'alguna oferta m'ho dius.
Imatge
olivia80

EntradaAutor: olivia80 » dt. des. 06, 2011 11:34 pm

Yo tema música aun no tengo nada, bueno solo tengo claro un par de canciones !! Pero el resto nada, y las entregas aun falta decidir a quien regalamos los novios, el ramo , si a las madres les damos algo..... Yo tengo dos amigas q se han de casar, el un primo, luego hay una miga q vive con su novio y no tiene intención de casarse pero yo le quiero dar un detalle, total q me he de poner n serio y empezar a decidir!!!!
Supongo q dps de hacer la prueba del menú ya empezaremos con este tema!!
Imatge
olivia80

EntradaAutor: mimosa » dc. des. 07, 2011 1:49 pm

tora18 ha escrit:Mimosa te deseo lo mejor, que pases un dia bonito, que se haga cortito el parto!! En nada ya tienes a la peke entre tus brazos! Ya nos contarás como ha ido todo!!! ::love:: ::love::

Buenooooooooooooooo por fin me conecto, deciros que ya tengo a la Clara que vino al mundo el dia 18 de Noviembre a las 17:40 y que pesó 3,200, fue todo perfecto gracias a todas por el animo que me habéis dado. :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
CAN MARLET, LA OCTAVA MARAVILLA DEL MUNDO SI NO EXISTIERA TENDRIAMOS QUE INVENTARLO
mimosa
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1322
Membre des de: dc. gen. 28, 2009 12:05 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants