JUNY del 2012!

El millor any de la nostra vida!

Re: JUNY del 2012!

EntradaAutor: toni-silvia » dt. nov. 22, 2011 10:13 pm

Ei, vull el meu compte enrere!!
Imatge
toni-silvia
:: núvia experta

Entrades: 875
Membre des de: dc. abr. 08, 2009 5:38 pm

EntradaAutor: MEVI » ds. nov. 26, 2011 8:42 am

6 meses.... Ufffff!!!
Una preguntita para mis junieras!!!!! Cuando vais a entregar las invitaciones???? Yo había pensado garlas para febrero, después de la cuesta de enero!!! Xk para Navidades no me daba tiempo ya k no hemos ido a hacernos las fotos de las invis x falta de tiempo!!!
Y vosotras???? Cuando????
Imatge
MEVI
:: núvia experimentada

Entrades: 393
Membre des de: dt. set. 20, 2011 2:31 pm

EntradaAutor: Elisabetgu » ds. nov. 26, 2011 12:31 pm

Yo ya las tengo todas entregadas. Me faltan 3 o 4 por dar.
Empecé en el mes de Agosto (aprovechando las vacaciones).
Imatge
Elisabetgu

Entrades: 569
Membre des de: ds. oct. 16, 2010 7:15 pm

EntradaAutor: Dawn » ds. nov. 26, 2011 1:06 pm

En mi caso las entregaré en navidades, aprovechando las cenas familiares, así no tengo que ir casa por casa o organizar mil cenas o comidas para entregar las invitaciones.

A los de fuera seguramente para finales de año, para que lleguen en Enero y puedan montarse bien las vacaciones o pedirse días si les hace falta con tiempo :-)

6 meses y picooo madre mía que veeeerrrtigo!
Imatge
Dawn

Entrades: 640
Membre des de: dt. juny 28, 2011 3:02 pm

EntradaAutor: toni-silvia » ds. nov. 26, 2011 2:35 pm

Yo tambien he pensado empezar a entregarlas por navidades. Espero tenerlas hechas a tiempo!
Imatge
toni-silvia

Entrades: 875
Membre des de: dc. abr. 08, 2009 5:38 pm

EntradaAutor: Olguiky » ds. nov. 26, 2011 3:40 pm

Hola noies!

avui hem passat pel Tot Nuvis a Girona i hem vist unes invitacions que ens han encantat, però ens han dit que són de la nova col·lecció i que no la tindran fins a febrer. Fent números hem vist que no arribàvem a temps! Resulta que necessiten un mes i mig com a mínim per tenir-les a punt: només ens quedaria un mes per repartir-les.

A veure si trobo en algun altre lloc una cosa semblant, perquè jo volia tenir-les enllestides bastant abans i, com a molt tard, repartir-les durant el mes de febrer (de fet, totes les persones que vindran al casament ja estan avisades des de fa mesos que ens casem!)

Quina ràbia... quan trobes una cosa que t'agrada i no ho pots tirar endavant per culpa del temps és molt empipador!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: kyla » ds. nov. 26, 2011 7:07 pm

Olguiky ha escrit:Hola noies!

avui hem passat pel Tot Nuvis a Girona i hem vist unes invitacions que ens han encantat, però ens han dit que són de la nova col·lecció i que no la tindran fins a febrer. Fent números hem vist que no arribàvem a temps! Resulta que necessiten un mes i mig com a mínim per tenir-les a punt: només ens quedaria un mes per repartir-les.

A veure si trobo en algun altre lloc una cosa semblant, perquè jo volia tenir-les enllestides bastant abans i, com a molt tard, repartir-les durant el mes de febrer (de fet, totes les persones que vindran al casament ja estan avisades des de fa mesos que ens casem!)

Quina ràbia... quan trobes una cosa que t'agrada i no ho pots tirar endavant per culpa del temps és molt empipador!

Olguiky!!

Hem pots dir com son? jeje..o de quina empresa son? per tenir una idea, jeje

merci
[url=http://nuvis.org/miqueligemma2012]
Imatge[/url]
kyla
:: núvia rookie

Entrades: 116
Membre des de: dc. març 02, 2011 11:10 pm

EntradaAutor: Olguiky » ds. nov. 26, 2011 7:13 pm

kyla ha escrit:

Olguiky!!

merci

Són una gent que ens han dit que eren de Mataró... com que hem vist que no anàvem bé de temps ja no hem preguntat més.

Però pel teu compte enrere em sembla que tu tampoc hi arribes (que només et queden un parell de setmanetes més que a mi), je je
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: kyla » ds. nov. 26, 2011 7:41 pm

Olguiky ha escrit:
kyla ha escrit:

Olguiky!!

merci

Són una gent que ens han dit que eren de Mataró... com que hem vist que no anàvem bé de temps ja no hem preguntat més.

Però pel teu compte enrere em sembla que tu tampoc hi arribes (que només et queden un parell de setmanetes més que a mi), je je

No crec que no, jeje. No m'havia fixat amb el teu compte enrere, jeje.
Be, a veure si demà a la fira tot nuvis de Girona trobem alguna coseta!
Imatge[/url]
kyla

EntradaAutor: Olguiky » ds. nov. 26, 2011 8:54 pm

Mira... jo he quedat una mica decebuda del Tot Nuvis. Em pensava que hi hauria molta més cosa, però només hi havia oberta la planta de baix i molts dels stands eren dels grans restaurants i les botigues de nuvi i núvia que tothom té més que conegudes.

Tot i així n'hem tret profit: hem parlat amb alguns DJ i hem mirat agències de viatges i invitacions.

Petons
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: kyla » dg. nov. 27, 2011 7:30 pm

Olguiky ha escrit:Mira... jo he quedat una mica decebuda del Tot Nuvis. Em pensava que hi hauria molta més cosa, però només hi havia oberta la planta de baix i molts dels stands eren dels grans restaurants i les botigues de nuvi i núvia que tothom té més que conegudes.

Tot i així n'hem tret profit: hem parlat amb alguns DJ i hem mirat agències de viatges i invitacions.

Petons

Hola!!

Dons a nosaltres ens ha passat el mateix! :--(
Casi tot eren restaurants (que ja el tenim triat), vestits nuvia (que ja el tinc!!!! :-)) ), vestits nuvi (que el meu xicot ja sap a quina botiga anar, i no el faras cammbiar, jejeje), i el dj también el tenim ja.
Nosaltres voliam mirar algunes peluqueries i maquillatge, pero res de res...nomes hi havia una stand crec
Pels fotografs si que ens ha anat molt be, pk encara no en tenim! i aixi hem agafat molta info. I también de les invis.
També voliam mirar si hi havia floristeries i res, ...pero be, que hi farem! com a minim tenim info de fotografs i invis.

petons!
Imatge[/url]
kyla

EntradaAutor: Llunàtica » dg. des. 04, 2011 4:41 pm

Sabeu d'algun DJ? No en tenim encara...i a les fires tampoc és que en trobem per comparar :star::
Imatge
Llunàtica

Entrades: 112
Membre des de: dv. des. 24, 2010 3:44 pm

EntradaAutor: Elisabetgu » dg. des. 04, 2011 6:10 pm

Lo siento, pero no te puedo ayudar.
Nuestro restaurante ya se encarga de la música y tiene su propi DJ.
En vuestro restaurante no es así?
Imatge
Elisabetgu

Entrades: 569
Membre des de: ds. oct. 16, 2010 7:15 pm

EntradaAutor: clareta27 » dl. gen. 02, 2012 3:55 pm

Jo sóc nova al foro i també sóc de juny! Concretament del 29 de juny de 2012!!

Vaig bastant perduda, algú em podria explicar com posar-me una foto de perfil i el compte enrere??

Gràcies :)
Imatge
clareta27

Entrades: 103
Membre des de: dt. oct. 18, 2011 6:19 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dt. gen. 03, 2012 1:05 am

clareta27 ha escrit:Jo sóc nova al foro i també sóc de juny! Concretament del 29 de juny de 2012!!

Vaig bastant perduda, algú em podria explicar com posar-me una foto de perfil i el compte enrere??

Hola Clareta!!! benvinguda al fòrum i moltes felicitats pel teu casament!! Et cases un dia abans que jo!! jo sóc del 30 de juny!!
Pero posar la foto de perfil crec que si cliques al teu nom et surt les estadístiques de missatges i per editar el perfil. Però no ho domino molt això, qualsevol otra cosa,si!!
Per obrir- te la teva compte enrere has d' arribar a 100 missatges i la tradició es que alguna noia de les veteranes o que et faci il-lusió te l' obri. De res, wapa!! muackk
Per cert, :2012: !!!!! jejeje
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: clareta27 » dt. gen. 03, 2012 6:03 pm

Jenny30 ha escrit:
clareta27 ha escrit:Jo sóc nova al foro i també sóc de juny! Concretament del 29 de juny de 2012!!

Hola Clareta!!! benvinguda al fòrum i moltes felicitats pel teu casament!! Et cases un dia abans que jo!! jo sóc del 30 de juny!!
Pero posar la foto de perfil crec que si cliques al teu nom et surt les estadístiques de missatges i per editar el perfil. Però no ho domino molt això, qualsevol otra cosa,si!!
Per obrir- te la teva compte enrere has d' arribar a 100 missatges i la tradició es que alguna noia de les veteranes o que et faci il-lusió te l' obri. De res, wapa!! muackk

Vaja, la foto de perfil encara no ho he aconseguit, però el compte enrrere si, i sense portar 100 missatges, així que crec que m'he saltat totes les tradicions...vaja!!
Ja he vist que sou varies del 30 de juny! Jo sóc de divendres! jeje

Bon any per a tu també! neu:-D
Imatge
clareta27

Entrades: 103
Membre des de: dt. oct. 18, 2011 6:19 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dc. gen. 04, 2012 1:19 am

clareta27 ha escrit:
Jenny30 ha escrit:

Vaja, la foto de perfil encara no ho he aconseguit, però el compte enrrere si, i sense portar 100 missatges, així que crec que m'he saltat totes les tradicions...vaja!!
Ja he vist que sou varies del 30 de juny! Jo sóc de divendres! jeje

Bon any per a tu també! neu:-D

Hola wapa!!! a mi el tema de la foto de perfil em costa molt també, m' ho va explicar una companya i encara no ho termino de entendre. jeje!! ho sento!!
I el tema del compte enrere ho fem aixì però segur que no ets la primera que es salta la tradició!! jeje!!
Si, el 7 de juliol ens guanya, és el día més solicitat, però darrera d' ellas, estem les del 30 de juny!! un dia abans de mi tu, que bé!! ja ens queda res!!!! petons wapa!!
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: jennyjose » dt. gen. 10, 2012 4:21 pm

Hoy justo me quedan 5 meses, mañana empiezan 4 meses y ...
Imatge
10 de junio de 2012
Imatge
jennyjose
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2031
Membre des de: dl. juny 06, 2011 7:10 pm

EntradaAutor: Olguiky » dt. gen. 10, 2012 8:55 pm

jennyjose ha escrit:Hoy justo me quedan 5 meses, mañana empiezan 4 meses y ...

Guapi, quan comences amb els 4 mesos i... tot comença a anar super ràpid... i ara que hem tornat de vacances encara hi anirà més, segur!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: MEVI » dc. gen. 11, 2012 7:59 am

Ufff 4 mesos!!! I encara falten tantees coses.... A mi encara em falten les aliançes!!! El ninots de la tarta, els detalls... Idvd i nomes 4 mesos!!!!!
Al febrer espero tenir-ho tot mes resolt!!!
Imatge
MEVI

Entrades: 393
Membre des de: dt. set. 20, 2011 2:31 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 1 visitant