Autor: MEVI » ds. nov. 26, 2011 8:42 am

Autor: Elisabetgu » ds. nov. 26, 2011 12:31 pm

Autor: Dawn » ds. nov. 26, 2011 1:06 pm

Autor: toni-silvia » ds. nov. 26, 2011 2:35 pm

Autor: Olguiky » ds. nov. 26, 2011 3:40 pm

Autor: kyla » ds. nov. 26, 2011 7:07 pm
Olguiky ha escrit:Hola noies!
avui hem passat pel Tot Nuvis a Girona i hem vist unes invitacions que ens han encantat, però ens han dit que són de la nova col·lecció i que no la tindran fins a febrer. Fent números hem vist que no arribàvem a temps! Resulta que necessiten un mes i mig com a mínim per tenir-les a punt: només ens quedaria un mes per repartir-les.
A veure si trobo en algun altre lloc una cosa semblant, perquè jo volia tenir-les enllestides bastant abans i, com a molt tard, repartir-les durant el mes de febrer (de fet, totes les persones que vindran al casament ja estan avisades des de fa mesos que ens casem!)
Quina ràbia... quan trobes una cosa que t'agrada i no ho pots tirar endavant per culpa del temps és molt empipador!
[/url]
Autor: Olguiky » ds. nov. 26, 2011 7:13 pm
kyla ha escrit:Olguiky ha escrit:Hola noies!
avui hem passat pel Tot Nuvis a Girona i hem vist unes invitacions que ens han encantat, però ens han dit que són de la nova col·lecció i que no la tindran fins a febrer. Fent números hem vist que no arribàvem a temps! Resulta que necessiten un mes i mig com a mínim per tenir-les a punt: només ens quedaria un mes per repartir-les.
A veure si trobo en algun altre lloc una cosa semblant, perquè jo volia tenir-les enllestides bastant abans i, com a molt tard, repartir-les durant el mes de febrer (de fet, totes les persones que vindran al casament ja estan avisades des de fa mesos que ens casem!)
Quina ràbia... quan trobes una cosa que t'agrada i no ho pots tirar endavant per culpa del temps és molt empipador!
Olguiky!!
Hem pots dir com son? jeje..o de quina empresa son? per tenir una idea, jeje
merci

Autor: kyla » ds. nov. 26, 2011 7:41 pm
Olguiky ha escrit:kyla ha escrit:Olguiky ha escrit:Hola noies!
Olguiky!!
Hem pots dir com son? jeje..o de quina empresa son? per tenir una idea, jeje
merci
Són una gent que ens han dit que eren de Mataró... com que hem vist que no anàvem bé de temps ja no hem preguntat més.
Però pel teu compte enrere em sembla que tu tampoc hi arribes (que només et queden un parell de setmanetes més que a mi), je je
[/url]
Autor: Olguiky » ds. nov. 26, 2011 8:54 pm

Autor: kyla » dg. nov. 27, 2011 7:30 pm
Olguiky ha escrit:Mira... jo he quedat una mica decebuda del Tot Nuvis. Em pensava que hi hauria molta més cosa, però només hi havia oberta la planta de baix i molts dels stands eren dels grans restaurants i les botigues de nuvi i núvia que tothom té més que conegudes.
Tot i així n'hem tret profit: hem parlat amb alguns DJ i hem mirat agències de viatges i invitacions.
Petons
), vestits nuvi (que el meu xicot ja sap a quina botiga anar, i no el faras cammbiar, jejeje), i el dj también el tenim ja.
[/url]
Autor: Llunàtica » dg. des. 04, 2011 4:41 pm

Autor: Elisabetgu » dg. des. 04, 2011 6:10 pm

Autor: clareta27 » dl. gen. 02, 2012 3:55 pm

Autor: Jenny30 » dt. gen. 03, 2012 1:05 am
clareta27 ha escrit:Jo sóc nova al foro i també sóc de juny! Concretament del 29 de juny de 2012!!
Vaig bastant perduda, algú em podria explicar com posar-me una foto de perfil i el compte enrere??
Gràcies :)
!!!!! jejeje
[/url]
Autor: clareta27 » dt. gen. 03, 2012 6:03 pm
Jenny30 ha escrit:clareta27 ha escrit:Jo sóc nova al foro i també sóc de juny! Concretament del 29 de juny de 2012!!
Vaig bastant perduda, algú em podria explicar com posar-me una foto de perfil i el compte enrere??
Hola Clareta!!! benvinguda al fòrum i moltes felicitats pel teu casament!! Et cases un dia abans que jo!! jo sóc del 30 de juny!!
Pero posar la foto de perfil crec que si cliques al teu nom et surt les estadístiques de missatges i per editar el perfil. Però no ho domino molt això, qualsevol otra cosa,si!!
Per obrir- te la teva compte enrere has d' arribar a 100 missatges i la tradició es que alguna noia de les veteranes o que et faci il-lusió te l' obri. De res, wapa!! muackk
Per cert,!!!!! jejeje

Autor: Jenny30 » dc. gen. 04, 2012 1:19 am
clareta27 ha escrit:Jenny30 ha escrit:clareta27 ha escrit:Jo sóc nova al foro i també sóc de juny! Concretament del 29 de juny de 2012!!
Hola Clareta!!! benvinguda al fòrum i moltes felicitats pel teu casament!! Et cases un dia abans que jo!! jo sóc del 30 de juny!!
Pero posar la foto de perfil crec que si cliques al teu nom et surt les estadístiques de missatges i per editar el perfil. Però no ho domino molt això, qualsevol otra cosa,si!!
Per obrir- te la teva compte enrere has d' arribar a 100 missatges i la tradició es que alguna noia de les veteranes o que et faci il-lusió te l' obri. De res, wapa!! muackk
Per cert,!!!!! jejeje
Vaja, la foto de perfil encara no ho he aconseguit, però el compte enrrere si, i sense portar 100 missatges, així que crec que m'he saltat totes les tradicions...vaja!!
Ja he vist que sou varies del 30 de juny! Jo sóc de divendres! jeje
Bon any per a tu també!
[/url]
Autor: jennyjose » dt. gen. 10, 2012 4:21 pm

Autor: Olguiky » dt. gen. 10, 2012 8:55 pm
jennyjose ha escrit:Hoy justo me quedan 5 meses, mañana empiezan 4 meses y ...

Autor: MEVI » dc. gen. 11, 2012 7:59 am