Autor: Lisbeth » dj. nov. 24, 2011 8:07 pm

Autor: JiG » dj. nov. 24, 2011 10:56 pm
però l'oficial sí!!!! tot i que segurament portaria la versió reduïda dels pares!!!!
Autor: cadui » dg. nov. 27, 2011 1:34 pm

Autor: aairinn » dl. nov. 28, 2011 11:19 am
Bon dia,
El dia 17 hauria de ser dinar al nostre restaurant buffet lliure, i després si volen es poden reunir al altell del bar, que és una zona molt acollidora; això sí, és oberta a tots els clients del nostre hotel.
Atentament,

Autor: marsal75 » dl. nov. 28, 2011 11:24 am
aairinn ha escrit:Xurris!!! Després de cinc dies m'han contestat del vilar de Cardona i per dir-me:Bon dia,
El dia 17 hauria de ser dinar al nostre restaurant buffet lliure, i després si volen es poden reunir al altell del bar, que és una zona molt acollidora; això sí, és oberta a tots els clients del nostre hotel.
Atentament,
Instantàniament els he enviat un mail preguntant el preu del dinar. Alguna cosa més? Algú ha tingut alguna idea brillant?
Carol, genial que tinguis festa el 17. Marta, tu vens sí o sí![]()
![]()
![]()
Jo espero poder portar l'àlbum oficial que se suposa que ens ha d'arribar aquesta setmana o la vinent. Creuem els dits. L'àlbum del viatge no l'hem ni començat, així que potser per la trobada de l'any vinent sí que el tindré...

Autor: Lisbeth » dl. nov. 28, 2011 1:25 pm

Autor: aairinn » dl. nov. 28, 2011 1:30 pm

Autor: Lisbeth » dl. nov. 28, 2011 2:47 pm

Autor: cadui » dl. nov. 28, 2011 6:28 pm

Autor: marsal75 » dl. nov. 28, 2011 6:35 pm

Autor: Lisbeth » dl. nov. 28, 2011 6:54 pm
marsal75 ha escrit:jo també demano a la Kel que es manifesti!!!!
ja que es va oferir a que hi podriem anar les dues juntes (compartiriem despeses) a veure a quina hora té ella pensat fer camí, perque jo treballo pel matí, i sino doncs ja pujaria jo amb el meu trasto cap allà (que si hi hagués alguna de Granollers o voltants ja ho sap)

Autor: marsal75 » dl. nov. 28, 2011 7:10 pm
Lisbeth ha escrit:marsal75 ha escrit:jo també demano a la Kel que es manifesti!!!!
ja que es va oferir a que hi podriem anar les dues juntes (compartiriem despeses) a veure a quina hora té ella pensat fer camí, perque jo treballo pel matí, i sino doncs ja pujaria jo amb el meu trasto cap allà (que si hi hagués alguna de Granollers o voltants ja ho sap)
pregunto... jo, sense ànim d'ofendre...![]()
el "trasto" és el teu cotxe o el teu maridet?

Autor: miriamS » dl. nov. 28, 2011 7:55 pm
cadui ha escrit:ei a mi em sembla genial!!! això si, caldrà tindre en compte l'horari límit per dinar...
finalment m'han confirmat que tinc festa el 17 a la feina!! de totes formes si la Míriam ve, l'esperaria a ella per anar-hi juntes, sinó faré cap abans... Míriam manifestat!

Autor: cadui » dl. nov. 28, 2011 10:11 pm
miriamS ha escrit:
Sí sí, em manifesto noies!!! Sento haver estat una mica desconectada però he estat tota la setmana amb un superrefredat que no em venia de gust ni connectarme a internet! Però jo continuo tenint el dia reservadíssim!!! Això sí, surto del curs a les 14h. Carol, si no et sap greu esperar-me per mi perfecte que hi anem juntes! Però si vols anar-hi abans tu dis-m'ho eh! Que no et vull fer anar malament!
El lloc té molt bona pinta!

Autor: aairinn » dt. nov. 29, 2011 9:19 am

Autor: marsal75 » dt. nov. 29, 2011 11:12 am
aairinn ha escrit:Bon dia noies! Habemus un problema, m'han dit que serveixen dinars des de la 1 fins a les 3, ni més ni menys. Així que em sembla que no ens va massa bé l'horari per totes les que treballeu de matí. Busquem un altre lloc igual de cèntric? Vinga va que això ja ho tenim!!!!!

Autor: Lisbeth » dt. nov. 29, 2011 11:56 am

Autor: JiG » dt. nov. 29, 2011 4:57 pm

Autor: cadui » dt. nov. 29, 2011 5:05 pm

Autor: Lisbeth » dt. nov. 29, 2011 6:39 pm