Gemma molt malament eeh?! mira que tindre'ns abandonades d'aquesta manera...
jiji!!Míriam amb tu estem en contacte per privi pel tema transport... dona amb l'àlbum petit ens conformem eeh?! la qüestió es veure de nou lo re-guapos que anàveu al vostre dia!!
Jo finalment podré portar l'àlbum "alternatiu" de la boda que vaig editar jo -em va arribar ahir!!- i el del viatge. L'oficial res de res encara... per mitjans de mes el començarà a editar el fotògraf, així que segur que fins passat festes no el tindrem
Com diu la Irene, ja estem al desembre... així que en poc més de dues setmanes ens trobem!!

re-edito!! m'acaba de trucar la noia! diu que ara m'enviarà per mail les propostes de menú que tenen per aquell dia, van des dels 25€ per persona (aperitiu a taula, segon a escollir entre carn o peix, postres i beure (vins, cava, refrescos, aigua). Li he comentat que voldríem allargar una estona la sobre-taula per poder xerrar amb calma i m'ha dit que a la mateixa sala on dinem ens podríem estar el rato que calgui, inclús podríem fer un dolç o una copa durant aquell rato a un bon preu. Quan tingui el mail us el passo... a veure si contesten de Can Faine i ja ho decidim.
L'únic que la noia em demana que tant si ho fem allà com si no, li diguem algo en breu perquè són dates molt sol·licitades i així ens reservarien o no la data

tant per tant, anem a un lloc xulet no? 

) i dinar .... perque quan surto de treballar els dissabtes tinc molta gana