Can Ribas de Montbui 2012

El millor any de la nostra vida!

Re: Can Ribas de Montbui 2012

EntradaAutor: Dolors Barcelona » dg. nov. 27, 2011 8:29 pm

klausus78 ha escrit:Quiero que me toque la loteriaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! He estado en la jornada de puertas abiertas y QUIERO CASARME EN CAN RIBAS!!!! Tiene TODO lo que nos gustaba de diferentes sitios... Nos ha enamorado del todo! =0-0-) =0-0-) =0-0-) Felicidades a todas las chicas que os casáis allí porque si yo pudiera me casaría allí sin pensarlo! Lástima que no tenemos tanto dinero... :-( Me case donde me case, no voy a poder quitármelo de la cabeza! Este restaurante si que es la octava maravilla del mundo! =0-0-) =0-0-) =0-0-)

Jajajajaja...q buenaaaa!!!!me alegro q te haya gustado, es q es preciossoooooo!!!!!!!!! :-))
Gracias!!!!!!es una pena q no puedas, nosotros hacemos un esfuerzo tremendo también para hacerlo allí!!!creo q valdrá la pena!!!!! q ganas de q llegue febrerooo!!!!!yo no lo vi ni en las puertas abiertas del año pasado y tng ganas de verlo montadoooo!!!!! q suerte has tenidooo!!!

Un abrazo!!! :-)ok:
Imatge
Dolors Barcelona
:: núvia rookie

Entrades: 183
Membre des de: dl. oct. 17, 2011 2:06 pm

EntradaAutor: Noe-- » dg. nov. 27, 2011 11:14 pm

Yo también me alegro mucho que te haya gustado. Anima mucho saber que a la gente le gusta el sitio!!! :)
Ojalá tú también puedas casarte en este restaurante. Ya nos dirás!
Noemi.
Noe--
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dt. ago. 02, 2011 4:53 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: -sweety- » dl. nov. 28, 2011 7:15 pm

Bé, us faré una crònica perquè s'ho mereix. No tinc fotos, perquè vaig pensar que no calia, però no vaig pensar en vosaltres... :-( Tota la gent va ser superamable. Tots t'explicaven coses i s'interessaven per tot. Em van fer sentir superespecial i mimada!!! Un 100 sobre 10 en l'atenció! A l'entrada del camí (abans del lloc de la cerimònia) hi havia un bagul preciós ple d'aigua de colors: eren aigües amb grosella, préssec... estava boníssim! Diuen que és una de les moltes benvingudes que fan als convidats. Després arribaves a la zona de la cerimònia i la decoració era espectacular =0-0-) =0-0-) =0-0-) És un lloc idílic, envoltat d'arbres, i quedava realment preciós! Hi havia un "seto" amb flors, aquestes mateixes flors estaven a les cadires del pasadís, a la taula del jutge i a 4 boles de decoració que estaven abans de començar les cadires. A l'entrada hi ha com unes fustes que fan com un arc que marquen l'entrada y hi havien 2 cistells amb pomes. A la part exterior hi havia testos amb flama! Al costat de la dreta hi havia com una font. La catifa era vermella i plena de pètals! Quan vaig arribar em vaig sentir superespecial amb el clima que havien aconseguit crear. És un lloc màgic! A les fotos de la web es veu una mica!

Després de sortir meravellats d'aquí ens van fer una altra benvinguda. Ens van donar vi rosat i podies menjar maduixes. Llavors passaves pel camí ple de testos amb pinchitos de fruita. Al final hi havia com dues taules. Una amb crema de carbassa (deliciosa) i tota la taula decorada exquisítament amb carbasses de tot tipus. I al costat una altra taula amb olives, olives, olives! Molt bones, sobretot l'olivada!!! Aquí estavem al costat de la font que tenia l'aigua amb pomes i llavors podies baixar per les escales cap a baix i passaves a sota una espècies d'arc decorat amb paelles, coladors, cassoles... petitetes! Molt cuco, de veritat! Allà ens esperava una altra noia per una altra benvinguda: ens va donar salmó amb mermelada de tomàquet, i vi blanc. (tot boníssim). D'aquí vam anar a veure el plan B (per si plou) i ens va agradar molt també.

D'aquí vam anar a veure "els cirerers" i allà ens van asseure al lloc de l'aperitiu i ens van portar per tastar els pans amb olis i sals diferents (potser massa salat i massa oli), les patates braves amb traje i corbata (boníssimes) i les patates amb ous de guatlla i no sé que més que estava de mort!!! :yium:-) Per beure, el què vam voler! Se'ns va presentar "don ostra" i "miss caviar" i ens van deixar tastar les dues coses! (són extres) i no estaven malament... Vam passar a dins del saló i ens va encantar la decoració de dins, i com es pot enfosquir la sala per la disco!! Una pega: les cadires són una mica incòmodes!

Vam seguir cap a "les oliveres". Pel camí hi havia unes escaroles punxades a l'herba (molt gracioses) i paraigües per si el dia B plou. En el lloc de l'aperitiu d'aquest saló vam tastar les patates de bossa, el fuet i el parmeggiano (estan bé), i ens van donar "espuma" de vermut que era sorprenentment deliciós i curiós. També ens van donar a tastar 4 gelats: de bacon, de parmesà, de moniato i d'anxoves (boníssims). I també una torradeta amb foie. Vam entrar al saló i no em va agradar tant com l'altre. És més rústic pel meu gust! I d'aquí vam entrar a la cuina. Per cert, a tot arreu on anavem tota la gent es desvivia per fer-te sentir super a gust, de debò! Una passada! A la cuina vam tastar "berberechos", bou i una crema de llentíes amb foie! (tot exquisit).

Sortint d'allà vaig anar al lavabo i són molt normalets. I a dalt, abans de marxar, ens van donar a tastar els "petits fours" que es donen al cafè i estaven per morir-se... bombonets, piruletes de diferents xocolates, fils de xocolata enrotllats!! :yium:-) :yium:-) :yium:-) si ets "xocolatero" a tope, flipes! I llavors abans de marxar ens van regalar una planteta aromàtica!

Són superdetallistes! És el millor lloc on he estat! (el preu també és el més car on he estat!! :star:: , però és cert, que està superbé). Enhorabona a les que us caseu allà! Sento molt el rotllo, però crec que us agradarà viure-ho com ho vaig viure jo ahir!!! ::love:: =0-0-) ::love:: =0-0-) ::love::

Us penjo fotos d'internet perquè era exactament així!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

Imatge
-sweety-
:: núvia d'or

Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

EntradaAutor: Noe-- » dl. nov. 28, 2011 10:18 pm

Ey klausus78!! Muchas gracias por tu súper explicación. Me da pena haberme perdido el año pasado el haber vivido lo que viviste tú ayer. Pero bueno, en febrero a ver qué tal!!!
Muuuuuuuuuuuchas gracias!!!
Noemi.
Noe--

EntradaAutor: Dolors Barcelona » dt. nov. 29, 2011 8:16 am

Noe-- ha escrit:Ey klausus78!! Muchas gracias por tu súper explicación. Me da pena haberme perdido el año pasado el haber vivido lo que viviste tú ayer. Pero bueno, en febrero a ver qué tal!!!
Muuuuuuuuuuuchas gracias!!!

Estoy contigo Noeee!!!!!!!a mi también me da pena, la verdad, pq eso nos hubiera acabado enamorando del todooo!!!!!a ver en febrero si nos hacen algo similar!!!!a nosotros también nos gustó más el primer salón, el de hierro, pero ya no quedaban dias libres en él, sólo en el d madera!!!!!!!!! pero lo bueno, es q los invitados no ven el otro salón, así q estoy trankila en ese aspecto!!!aunq ya hay gente q ha ido... pero también me gusta el d madera!!!!es más rústico, cm dice Klausus78.
Gracias x la crónica pq es estupenda y las q no lo hemos vivido nos va genial saberlo!!!!!!!

:-)
Imatge
Dolors Barcelona

EntradaAutor: lili koo » dt. nov. 29, 2011 10:30 am

Qué emoción!
Es preciosa la crónica. Ojalà el año pasado hubiera ido... Yo solo vi el recinto, no vi nada de lo que tu has mencionado. Estoy deseando fervientemente que llegue el 4 de febrero.
Aiixxx! Can Ribas és màgic! Y no podria ser d'un altre manera!

Pues yo empezaré también a escribir mi crónica pre-boda... ¡¡¡Que ya tengo vestido!!!
Imatge
lili koo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1159
Membre des de: dj. jul. 07, 2011 7:41 am

EntradaAutor: jennyjose » dt. nov. 29, 2011 3:14 pm

Muchísimas gracias klausus, la verdad qe nosotros hacemos un esfuerzo tambien muy grande, pero nos merece la pena!!!!!!!!!
Y al igual que otras chicas, yo tambien me perdí la del año pasado, entonces toca esperar para febrero!!!!!!
Imatge
10 de junio de 2012
Imatge
jennyjose
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2031
Membre des de: dl. juny 06, 2011 7:10 pm

EntradaAutor: floreta01 » dt. nov. 29, 2011 3:29 pm

Noies,
esteu parlant d'un pack a Can Ribas?
Em podeu explicar més?
Jo només conec l'aperitiu+1er +2on o l'opció de cocktail!
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com

El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
floreta01

Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

EntradaAutor: jennyjose » dt. nov. 29, 2011 4:22 pm

Pack???
Imatge
10 de junio de 2012
Imatge
jennyjose

Entrades: 2031
Membre des de: dl. juny 06, 2011 7:10 pm

EntradaAutor: laureta85 » dt. nov. 29, 2011 5:56 pm

???????????????????????????????????????????????
Imatge
laureta85

Entrades: 1137
Membre des de: dc. maig 18, 2011 5:15 pm

EntradaAutor: -sweety- » dt. nov. 29, 2011 6:00 pm

Què és l'opció cocktail?
Imatge

Imatge
-sweety-

EntradaAutor: laureta85 » dt. nov. 29, 2011 6:02 pm

no tinc gaire clar que entra perque a nosaltres ja no ens ho van explicar. però no és .lo típic de 1º plat, 2º plat i això... és més en plan pica pica
Imatge
laureta85

Entrades: 1137
Membre des de: dc. maig 18, 2011 5:15 pm

EntradaAutor: Noe-- » dc. nov. 30, 2011 12:22 am

floreta01 ha escrit:Noies,
Em podeu explicar més?

No, estábamos hablando de la crónica de klausus78 sobre el domingo, que hubo puertas abiertas en Can Ribas y fue a conocerlo. Y por lo visto le hicieron una bienvenida de los más interesante!

Yo tampoco conozcó más que la boda habitual (aperitivo+1º+2º plato) y tipo cocktail.

Por cierto Dolors, a mi me gusta más nuestro salón, el de madera!! Los dos son muy guays, pero el de madera me gusta más, lo veo más "cálido". Y la zona de aperitivo también me gusta mucho, que está así como de lado. El fallo que le encuentro es el lavabo, a diferencia del otro que es espectacular, pero tampoco creo que sea un problema, además, quizá nos den una sorpresa y los reformen...
Noemi.
Noe--

EntradaAutor: floreta01 » dc. nov. 30, 2011 12:31 am

klausus78 ha escrit:Què és l'opció cocktail?

és un menú amb l'aperitiu casi normal i després bufets, arrossos, formatges, graella de carn...
l'idea és que sigui més dinàmic però tothom pot seure. ens fariem el pastis a dintre sentats...
El preu canvia com és obvi.
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com

El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
floreta01

Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

EntradaAutor: -sweety- » dc. nov. 30, 2011 6:57 am

I això ho ofereixen a tothom?
Imatge

Imatge
-sweety-

EntradaAutor: Dolors Barcelona » dc. nov. 30, 2011 8:35 am

Noe-- ha escrit:
floreta01 ha escrit:Noies,
Em podeu explicar més?

No, estábamos hablando de la crónica de klausus78 sobre el domingo, que hubo puertas abiertas en Can Ribas y fue a conocerlo. Y por lo visto le hicieron una bienvenida de los más interesante!

Yo tampoco conozcó más que la boda habitual (aperitivo+1º+2º plato) y tipo cocktail.

Por cierto Dolors, a mi me gusta más nuestro salón, el de madera!! Los dos son muy guays, pero el de madera me gusta más, lo veo más "cálido". Y la zona de aperitivo también me gusta mucho, que está así como de lado. El fallo que le encuentro es el lavabo, a diferencia del otro que es espectacular, pero tampoco creo que sea un problema, además, quizá nos den una sorpresa y los reformen...

A mi también me gusta mucho Noe, pero si hubiera podido escoger me hubiera quedado el otro, kizás por lo q tu dices, x los baños. Ojalá nos den una sorpresa!!!!!!!!y estén nuevecitos!!!!q lo estrenéis vosotros y yo detrás!!!!!!!!! :-)ok:
jejejeje seria fantásticoooo!!!!!!!!!
Imatge
Dolors Barcelona

EntradaAutor: Dolors Barcelona » dc. nov. 30, 2011 8:36 am

floreta01 ha escrit:
klausus78 ha escrit:Què és l'opció cocktail?

és un menú amb l'aperitiu casi normal i després bufets, arrossos, formatges, graella de carn...
l'idea és que sigui més dinàmic però tothom pot seure. ens fariem el pastis a dintre sentats...
El preu canvia com és obvi.

El preu canvia molt?
Imatge
Dolors Barcelona

EntradaAutor: -sweety- » dv. des. 02, 2011 8:25 am

Por cierto, alguna sabe si son demasiado rígidos con los horarios y van metiendo prisa o si las entregas se alargan no pasa nada ? :-/
Imatge

Imatge
-sweety-

EntradaAutor: annatp » dv. des. 02, 2011 12:13 pm

No te ponen mucha prisa pero son ellos mismos los que te aconsejan no alargarte mucho....se hace pesadisimo!!!!!!!!!!!!!!!!
pero si lo haces largo, ten en cuenta que a partir del cafe empieza a contar la barra libre y baile por lo que te quedara menos rato.....

espero que te sirva!!!!
15/10/2011

Imatge
annatp

Entrades: 1737
Membre des de: dl. feb. 07, 2011 8:02 pm

EntradaAutor: -sweety- » dv. des. 02, 2011 9:42 pm

annatp ha escrit:No te ponen mucha prisa pero son ellos mismos los que te aconsejan no alargarte mucho....se hace pesadisimo!!!!!!!!!!!!!!!!
pero si lo haces largo, ten en cuenta que a partir del cafe empieza a contar la barra libre y baile por lo que te quedara menos rato.....

espero que te sirva!!!!

Por eso mismo lo digo...este punto no es negociable con ellos? Lo leí en las condiciones de contratación y me pareció un poco fuerte!!! : sgra : Hay muchos sitios que te dejan que dure lo que dure y luego cuando empiece, empieza realmente a contar! Me parece que con lo que se paga, bien podrian ser un poco más flexibles no? Pueden aconsejar que dure poco, pero si tus amigos te hacen sorpresas o dura más de lo que prevés, no es justo que pierdas baile y barra libre!!! :-eh_:: Porque además es carísimo alargarlo!!! :-/ No sé, me parece que con lo que cobran deberían ser menos exigentes y dejar que los novios hagan lo que realmente necesiten y les apetezca... no creéis?
Imatge

Imatge
-sweety-

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant