TROBADA NÚVIES 2011!! 17-12-11 sí!!!!

un gran any!

Quin tipus de trobada us agradaria fer?

L’enquesta ha acabat el dv. oct. 07, 2011 7:33 am

Dinar
3
20%
Sopar
0
No hi ha cap vot
Cap de setmana a casa rural
6
40%
Sortida d'un dia amb alguna activitat
0
No hi ha cap vot
Benenar-sopar
6
40%

Vots totals : 15

Re: TROBADA NÚVIES 2011!! 17-12-11 ?

EntradaAutor: cadui » dj. des. 01, 2011 1:00 pm

noietes! fa una estona que he arribat del pis (quin fart d'anar i tornar aquests dies.. però sarna amb gust no pica! *.O.-O* ) i com que veig que la noia del Molí Blanc encara no m'ha tornat a trucar ho he fet jo... però es veu que està reunida i m'han dit que em trucarà més tard. De seguida que sàpiga alguna cosa us dic ok?

Gemma molt malament eeh?! mira que tindre'ns abandonades d'aquesta manera... : sgra : : sgra : jiji!!

Míriam amb tu estem en contacte per privi pel tema transport... dona amb l'àlbum petit ens conformem eeh?! la qüestió es veure de nou lo re-guapos que anàveu al vostre dia!!

Jo finalment podré portar l'àlbum "alternatiu" de la boda que vaig editar jo -em va arribar ahir!!- i el del viatge. L'oficial res de res encara... per mitjans de mes el començarà a editar el fotògraf, així que segur que fins passat festes no el tindrem :-/

Com diu la Irene, ja estem al desembre... així que en poc més de dues setmanes ens trobem!!

Imatge

:-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:

re-edito!! m'acaba de trucar la noia! diu que ara m'enviarà per mail les propostes de menú que tenen per aquell dia, van des dels 25€ per persona (aperitiu a taula, segon a escollir entre carn o peix, postres i beure (vins, cava, refrescos, aigua). Li he comentat que voldríem allargar una estona la sobre-taula per poder xerrar amb calma i m'ha dit que a la mateixa sala on dinem ens podríem estar el rato que calgui, inclús podríem fer un dolç o una copa durant aquell rato a un bon preu. Quan tingui el mail us el passo... a veure si contesten de Can Faine i ja ho decidim.

L'únic que la noia em demana que tant si ho fem allà com si no, li diguem algo en breu perquè són dates molt sol·licitades i així ens reservarien o no la data :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: aairinn » dj. des. 01, 2011 1:30 pm

Ganiel, Carol! Esperem els menús a veure què tal són i també esperem els preus de Can Faine. I ens decidim sí o sí!!! iujuuuuuuuuuuuuuu
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: cadui » dj. des. 01, 2011 1:43 pm

noies ja tinc el mail del Molí Blanc. Copio:

---------- Forwarded message ----------
From: Montse <montse@calble.com>
Date: 2011/12/1
Subject: CAL BLE-MOLÍ BLANC HOTEL. PROPOSTES GASTRONÒMIQUES DINAR 17/12/11
To: carol

Bon dia Carolina,

Tal i com hem comentat telefònicament, adjunto a la present propostes pel dinar del 17 de desembre.

Desitjo que us agradin.

Atentament,
Montse

Us adjunto el pdf amb els menús i els preus.

Ara sols faltarà la informació de Can Fainé i ja ens podrem decidir pel que més ens agradi :-)ok:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: Nime » dj. des. 01, 2011 1:48 pm

Uo, quina bona pinta tu >.-<: >.-<: >.-<:

Per cert, que jo no dic res pq tot el q dieu em va bé eh? *.-o-o.*
Mis ideas en: www.lapetrona.com

Imatge
Nime
:: núvia de bronze

Entrades: 1736
Membre des de: ds. feb. 12, 2011 8:10 pm

EntradaAutor: marsal75 » dj. des. 01, 2011 3:03 pm

caram quina bona pinta que té tot allà!!!! ja se m'ha fet la boca aigua fins i tot
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: aairinn » dj. des. 01, 2011 5:26 pm

Mola!!! Estan molt bé tots els menús aquests i de preu trobo que bé també, no? Ara faltarà la última proposta i ja podrem decidir :-)ok: Nosaltres dissabte marxem a passar la setmana de vacancetes a Galícia, així que a veure si podem tenir tota la info demà i jo ja puc votar abans de marxar que no m'enduré el portàtil i no sé si em podré connectar... Desconnexió total :-)) :-)) :-))
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: JiG » dj. des. 01, 2011 5:42 pm

Nenes us felicito!!!! heu fet molt bona feina amb la cerca ::love::
A mi els menús també em fan bona pinta, a veure si ben aviat ens podem decidir i ens veiem!!! iujuuuuuu :-)) :-)) :-))
Imatge
JiG

Entrades: 1903
Membre des de: ds. feb. 27, 2010 8:12 pm

EntradaAutor: marsal75 » dj. des. 01, 2011 6:03 pm

nosaltres marxarem també uns dies fora, des del dissabte quan jo surti de treballar fins el dimarts (que el meu home el dimart li toca treballar de nit) i encara que ja sé que en el Pirineu hi ha força cobertura, no sé si estaré gaire pendent del movil per a llegir els mails
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: Lisbeth » dj. des. 01, 2011 7:38 pm

ei aquests del fainé no m'han trucat i quan jo anava a fer-ho, he tornat a mirar la web i he vist:
1. que és més cutre
2. que, o lleida es menja 1'40h. de cotxe o ens ho mengem Girona... :star:: tant per tant, anem a un lloc xulet no? *.-o-o.*
3. la JiG m'amenitzarà el trajecte o sigui que es farà més curtet :-)ok:

o sigui que per a mi ja es pot donar fumata blanca!! al que sigui eh? al que sigui ...
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ

Imatge
Lisbeth

Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

EntradaAutor: marsal75 » dj. des. 01, 2011 7:50 pm

doncs apa, crec que és el moment de seleccionar el lloc no? i el menú que agafarem
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: JiG » dj. des. 01, 2011 7:55 pm

Lisbeth ha escrit:3. la JiG m'amenitzarà el trajecte o sigui que es farà més curtet :-)ok:

o sigui que per a mi ja es pot donar fumata blanca!! al que sigui eh? al que sigui ...

Carai tu, quina responsailitat... jajajajaja, serà divertit!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
JiG

EntradaAutor: cadui » dj. des. 01, 2011 8:13 pm

Su i Gemma segures??! entenc que per vosaltres serà la pitjor part si escollim la zona d'Igualada...

Segons Google Maps les distàncies són aquestes:

Hostal Can Carol

De Barcelona: 71km - 1h (A2)
    De Lleida: 111km - 1h 27' (A2)
    De Girona: 151 km - 1h 42' (AP7) > 164km - 1h 57' (AP7 i A2)

Hotel Molí Blanc

De Barcelona: 74km - 1h (A2)
    De Lleida: 94km - 1h 8' (A2)
    De Girona: 154km - 1h 40' (AP7) > 166km - 1h 55' (AP7 i A2) > 167km - 1h 57' (AP7 i Autop. Montserrat)

En cas de quedar-nos amb algun d'aquests jo potser em decanto més pel Molí Blanc qualsevol dels dos primers menús, els trobo que potser tenen més quantitat al mateix preu que els de Can Carol? Però vaja, que escollim el què escollim a mi em va bé eeh?! Penseu que ambdós restaurants fan banquets de boda, l'única diferència que veig és que un és hostal i l'altre hotel, amb lo qual es suposa que un té més "nivell, categoria" que l'altre i per tant, hem de confiar que les instal·lacions i la qualitat del menjar aniran lligades. Què en penseu?

Vinga que això ja ho tenim!!!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: miriamS » dj. des. 01, 2011 8:36 pm

Ara estava comparant totes dues propostes i la veritat és que totes dues estan molt i molt bé. Els llocs són molt macos i els preus (si mirem els dos primes menus del Molí Blanc) són molt similars, així que totes dues propostes estan bé.

Partint d'aquesta base, jo no sé si els menus del Molí Blanc tenen gaire més quantitat que els de Can Carol, el que sí que els veig com una mica més guais. I ho dic en positiu, eh! Vull dir que veig els plats com més moderns i a mi potser em fa més gràcia. Però ja us dic que d'entrada tots dos em semblen molt similars, eh! Així que si preferiu l'altre a mi em sembla perfecte!
Però si he de votar aposto pel Molí Blanc.

Vinga xiquetes, que ja ho tenim aquí això! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Per cert! Moltes gràcies a les cercadores de pressupostos! Us ho heu currat moltíssim i la veritat és que us mereixeu un gran OLE per la feina feta! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
miriamS
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1088
Membre des de: dv. nov. 12, 2010 5:27 pm
Ubicació: Tortosa

EntradaAutor: aairinn » dv. des. 02, 2011 9:39 am

M'esteu dient que les que venim des de Lleida som les que ho tenim més a prop? No me lo puedo creer!!!!!!! Bé, fet el comentari de sorpresa, passo a dir que a mi tots dos llocs em semblen estupendos, els menús molt bé i suposo que hi podrem estar de conya. Però el meu vot és per al Molí Blanc també, potser per què és l'últim que he llegit i, a més, em va fer goig!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: aairinn » dv. des. 02, 2011 9:50 am

He tornat a mirar els menús dels dos llocs, em reafirmo amb el que vaig dir l'altre dia, si anem al Carol no demanem si us pau el primer menú que passaré moooolta gana! jajajaja El segon menú m'agrada i per preus són similars als dos primers del Molí Blanc. Al Molí veig que ens deixen estar tota la santa tarda allí que també està bé, però tindríem projector per exemple? Aiiiii quines ganetes!!!! Espero poder tenir l'àlbum per portar-lo :-))

Per cert, em té intrigada què deu ser el palo pizza...
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: marsal75 » dv. des. 02, 2011 10:10 am

broma fàcil: palo pizza: una pizza enganxada a un pal :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:

a mi m'és indiferent qualsevol dels llocs, igualmente em menjo una hora a cotxe i peatges (gajes de viure al vallès central). El que es decideixi per majoria estarà perfecte perque el més important és estar totes reunides per a xerrar (perque nosaltres no xerrem oi? ::0ov0o:: ) i dinar .... perque quan surto de treballar els dissabtes tinc molta gana *:-)** ::ffff ::ffff ::ffff
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dv. des. 02, 2011 11:01 am

A veure nenes, per lo que he pogut llegir, la quedada es el 17 de desembre no?? Vale i es farà un dinar no?
Perdoneu que faci totes aquestes preguntes..es que per culpa de la feina en aquestes epoques no tinc gaire temps ni tan sols per respirar!!!
Jo en principi sí que vindré, tot depèn de com m'aixequi..es que tinc el sopar d'empresa aquell divendres.... :-(
Imatge
Syl05/05/02

Entrades: 1781
Membre des de: dl. juny 21, 2010 3:16 pm
Ubicació: rubí

EntradaAutor: aairinn » dv. des. 02, 2011 1:27 pm

I ara Marta, quines coses de dir... xerrar nosaltres???????? Rien de rien!!! jajajaj Imenjar? Encara menys jajajajaja

Laia, el dinar serà el dia 17, vam votar aquest dia fa alguns mesos i ara estem decidint el lloc. Si vens, has de confirmar per què hem de reservar taula tan aviat com puguem per que és època de moltes celebracions. Així que si creus que el dissabte 17 estaràs fresca i animada per venir ja ho saps, vine!!!! Com és serem més riurem ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: cadui » dv. des. 02, 2011 11:14 pm

Xiques m'ho sembla a mi o va guanyant el Molí Blanc? aquest cap de setmana ens hauríem de decidir per anar bé no? perquè la setmana vinent moltes no sereu per aquí i hauríem de reservar sigui on sigui :-)ok:

Irene vaig preguntar si hauria opció de tenir projector (a ambdós hotels) i em van dir que en principi sense problema... de totes formes hauria de preguntar quant ens costaria :-)ok:

Laia no podem esperar al dia 17 per saber si vens o no... hem de confirmar quant abans a l'hotel que escollim, així que seria bo què ens diguessis ben aviat si t'animes a vindre.

Pel que fa a la resta que encara estan dubtoses de si venen o no, igual, seria bo anar confirmant ja quantes serem! Així que corri la veu i parlin ara o callin per sempre *.O.-O* *.O.-O*
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: JiG » ds. des. 03, 2011 1:10 am

Hola floretes!!!!

A mi les dues opcions em semblen fantàstiques!!! Com que el cap de setmana el tindré mogudet i potser no em podré connectar deixo dit que el que vagi bé a la majoria, m'anirà bé a mi també i per qualsevol cosa, via facebook o mòbil (la Su el té) ::love::

Nenes, al final us coneixeré quina alegriiiiiaaaaaaaaaaaaaaaaaa >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
JiG

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants