Flores novia

El millor any de la nostra vida!

Re: Flores novia

EntradaAutor: patri1980 » ds. des. 03, 2011 7:05 pm

Noviaboda11 ha escrit:Sí jo penso com la Clara, prefereixo pagar una mica més, però que sigui amb qualitat i diferent. Jo porto un vestit molt sexy així que el ram el vull també deferent. Mireu els d´estructura en el blog http://judithjordaartefloral.blogspot.com. Quin m´aconselleu? A mí m´agraden varis però el de millor puntuació per mí és ramo estructura elegante. Com que sóc alta crec que em quedaria bé. Què en penseu? Necessito opinions, please.. :hmm::

Noviaboda11, quina passada de rams, m´encanten són preciosos. Preguntes pels d´estructura, ostres jo trobo molt bonic el d´estructura amb orquideas. Ja t´has decidit?

Jo miraré aquesta noia per mí, sabeu com va de preus? Quant us hi gasteu vosaltres amb les flors?
patri1980

Entrades: 15
Membre des de: ds. des. 03, 2011 6:40 pm

EntradaAutor: bryan » dt. des. 06, 2011 5:19 pm

Noviaboda11 ha escrit:Hola chicas!

Me caso en Agosto 2012, ya he elegido el restaurante y el vestido, ahora voy a mirar el tema de flores.. Una amiga mía se casó y las flores las arregló una florista que tiene un taller floral, y se desplaza por toda catalunya a realizar los trabajos visité su blog y me encantó os lo paso por si a alguien le interesa. Ya me contareis..

http://judithjordaartefloral.blogspot.com

Noviaboda11!! Hola preciosa, oye que cosas más bonitas que realiza esta chica, yo miré varias floristerías pero me gustaría que mí boda se diferenciara en todo y las floristerías que me gustan se encuentran lejos de dónde vivo. Pero esta chica se desplaza y es todo precioso. La llamaré, no habrá problema si es una boda gay? Alguna floristeria me dijo que no hacían bodas gays..las muy...grrrrr ::brr::

Un beso bonita!
bryan

Entrades: 30
Membre des de: dt. des. 06, 2011 4:59 pm

EntradaAutor: E&M » dt. des. 06, 2011 10:08 pm

bryan ha escrit:

Me caso en Agosto 2012, ya he elegido el restaurante y el vestido, ahora voy a mirar el tema de flores.. Una amiga mía se casó y las flores las arregló una florista que tiene un taller floral, y se desplaza por toda catalunya a realizar los trabajos visité su blog y me encantó os lo paso por si a alguien le interesa. Ya me contareis..

Noviaboda11!! Hola preciosa, oye que cosas más bonitas que realiza esta chica, yo miré varias floristerías pero me gustaría que mí boda se diferenciara en todo y las floristerías que me gustan se encuentran lejos de dónde vivo. Pero esta chica se desplaza y es todo precioso. La llamaré, no habrá problema si es una boda gay? Alguna floristeria me dijo que no hacían bodas gays..las muy...grrrrr ::brr::

Un beso bonita!

Hola Bryan!

No creo que tenga problemas en ser una boda gay, seguro que te lo hará sin problemas.

Reserva ya tú ramo, yo he hablado con ella hoy mismo y empiza a tener la agenda llenita. El precio es muy bueno por su calidad de trabajo.

Un beso guapo!
E&M

Entrades: 11
Membre des de: ds. des. 03, 2011 7:27 pm

EntradaAutor: Clotigel » dj. des. 08, 2011 11:02 am

bryan ha escrit:

Un beso bonita!

Bryan guapo!

Cómo le va a importar que seas gay? Seguro que le dá igual, solo faltaría. Es terrible que en alguna floristería te dijeran que no, para matarlas. Yo he conocido a Judith y finalmente me decidí por ella, es muy buena y realiza unos ramos super originales. Habla con ella verás como no te miento.

Mira el blog, yo elegí el ramo de girasoles, te gusta?

Un besote
Clotigel

Entrades: 27
Membre des de: dt. set. 20, 2011 9:07 pm

EntradaAutor: mironeta » dv. des. 09, 2011 6:03 pm

Clotigel ha escrit:Bon dia solilluna!

En principi ho pots encarregar 3 mesos abans de la boda, tens temps de sobra però si ho fas amb antelació, pots treure descomptes.

Jo ja he donat una paga i senyal (he donat 50E)al taller de Judith Jordà i té una oferta que et fa un 10% de descompte si ho encarregues fins el Desembre. No cal que triis excatament les flors però pots anar fent una ullada i si tens clar que ho vols fer amb ella doncs acaba sortint bé de preu.

Tingues en compte que les flors són cares i si ho fas amb antelació pots tenir la mateixa qualitat a bon preu.

Espero haver-te ajudat :-)ok:

Hola guapa!
he mirat el link, i son presiosos els rams!!!
Em podries dir quins preus roden???
Gracias
Imatge
mironeta
:: núvia rookie

Entrades: 168
Membre des de: dv. jul. 22, 2011 4:05 pm

EntradaAutor: Clotigel » dv. des. 09, 2011 7:23 pm

mironeta ha escrit:

En principi ho pots encarregar 3 mesos abans de la boda, tens temps de sobra però si ho fas amb antelació, pots treure descomptes.

Jo ja he donat una paga i senyal (he donat 50E)al taller de Judith Jordà i té una oferta que et fa un 10% de descompte si ho encarregues fins el Desembre. No cal que triis excatament les flors però pots anar fent una ullada i si tens clar que ho vols fer amb ella doncs acaba sortint bé de preu.

Tingues en compte que les flors són cares i si ho fas amb antelació pots tenir la mateixa qualitat a bon preu.

Hola guapa!
Gracias

Ei mironeta!

Bueno això dels rams depèn molt de la flor i aquestes coses, suposo, però els que a mí m´agradaven anaven desde 80-110E, jo no ho veig car he mirat varis i ronden més o menys tots igual. A més ella ho porta el dia i l´hora que diguis sense cobrar el transport. Jo ho veig de conya.

Tens el vestit ja?
Clotigel

EntradaAutor: mironeta » dv. des. 09, 2011 11:07 pm

Clotigel ha escrit:
mironeta ha escrit:

Hola guapa!
Gracias

Ei mironeta!

Bueno això dels rams depèn molt de la flor i aquestes coses, suposo, però els que a mí m´agradaven anaven desde 80-110E, jo no ho veig car he mirat varis i ronden més o menys tots igual. A més ella ho porta el dia i l´hora que diguis sense cobrar el transport. Jo ho veig de conya.

Tens el vestit ja?

Moltes gracies!!!
Bueno al menys ja ser com roden els preus!! la veritat es que no he mirat ha gaires llocs...nomes els que he vist per aqui..que es bloom flors i aquest!

El vestit casi casi...estic pendent de que em truquin de la botiga perque tenen que portar els vestits que vaig triar...que son tres de sant patrick, nomes tinc que probar i triar...espero que sigui ja difinitiu!!jejeje
I tu com ho portes??
Imatge
mironeta

EntradaAutor: Clotigel » dg. des. 11, 2011 3:36 pm

Jo el tema del vestit ja el tinc enllestit, l´únic que no m´agrada és el preu 1.000E, és d´una boutique que en tenen de diferents a Pronivias, Rosa Clarà...però són super cars.

Vas parlar amb la Judith al final?
Un petonet.
Clotigel

EntradaAutor: mironeta » dg. des. 11, 2011 10:23 pm

Clotigel ha escrit:Jo el tema del vestit ja el tinc enllestit, l´únic que no m´agrada és el preu 1.000E, és d´una boutique que en tenen de diferents a Pronivias, Rosa Clarà...però són super cars.

Vas parlar amb la Judith al final?
Un petonet.

Hola guapa!!
1000E???no crec que sigui car?! no?!, jo he anat a molts llocs..pero bueno la veritat es que jo he anat a botigues que no son ni pronovias ni totes aquestes de marca...perque un dia vaig anar a pronovias i em van dir que els preus eren sobre els 2000!!!! i els llocs que anat els vestits roden sobre els 800...

A la Judith encara no he trucat...estic esperant a comensaments d'any per comensar a fer les coses!!

Bueno ja anirem perlant
Imatge
mironeta

EntradaAutor: escanilla2000 » dg. des. 11, 2011 10:29 pm

Hola noies,

jo m'he comprat un pronovias i m'he gastat menys de 1200€. Els preus vairen una mica depenent del tipus de vestit (bordats, tela, cua...) però jo vaig probar-me vestits desde 600€ fins a ... el que vulguis!!!! Molta sort!!!!!!!!!!
escanilla2000

Entrades: 115
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 10:46 pm

EntradaAutor: sarablanco » dl. des. 12, 2011 2:26 pm

Yo me hice un ramo para mi boda y ahora los hago para las demás, si quereis verlos están en http://ninapija.blogspot.com/, espero que os gusten.
sarablanco

Entrades: 1
Membre des de: dl. des. 12, 2011 2:20 pm

EntradaAutor: escanilla2000 » dl. des. 12, 2011 11:02 pm

Son muy chulos,

el ramo de fieltro fue mi primera opción pero como me he comprado un vestido de novia novia (largo con cola....) he decidido que quedará mejor un ramo natural...
quizás me lo vuelvo a pensar...

*.-o-o.* *.-o-o.*
escanilla2000

EntradaAutor: Olguiky » dt. des. 13, 2011 11:13 am

Los ramos de fieltro son muy xulos... pero ¿no os parece que le dan un toque hivernal? Yo como me caso a finales de primavera, prefiero un ramo de flores naturales.

BBBnadal:-)
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: EDYO » dt. des. 13, 2011 12:34 pm

Hola xicas uiiii me paso por el foro muy de vez en cuando pero tendre que hacerlo mas a menudo.....
Ya se acerca nuestro año eh.........................
Yo voy con un vestido bastante sexy y me gustaria darle un toque diferente tambien al ramo.....e pensado en llebar un ramo pulsera alguna de vosotras a visto algun sitio donde los hagan?
Yo soy de un pueblo de Tarragona asi que..mejor que en barcelona no xq tengo unas dos horitas de camino .
Muchas gracias a todas
Imatge
EDYO
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 765
Membre des de: dc. ago. 10, 2011 8:12 am

EntradaAutor: xaviymaica » dt. des. 13, 2011 9:17 pm

Estan chulisimos!!! A mi me gusta el de Girasoles porque soy una adicta a los girasoles, además el día antes de mi pedida oficial mi chico me regaló un ramo con dos girasoles gigantes :)

Pero bueno ,supongo que hasta que no tenga el vestido no puedo mirar las flores.
Yo soy algo más tradicional y me gusta mucho el ramo de cala Blanca..

Bueno , con tiempo todo se verá, pero me han encantado :)

Besos
Imatge
xaviymaica
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 250
Membre des de: dg. des. 11, 2011 8:22 pm

EntradaAutor: bryan » dj. des. 15, 2011 6:39 pm

Clotigel ha escrit:
bryan ha escrit:

Un beso bonita!

Bryan guapo!

Cómo le va a importar que seas gay? Seguro que le dá igual, solo faltaría. Es terrible que en alguna floristería te dijeran que no, para matarlas. Yo he conocido a Judith y finalmente me decidí por ella, es muy buena y realiza unos ramos super originales. Habla con ella verás como no te miento.

Mira el blog, yo elegí el ramo de girasoles, te gusta?

Un besote

clotigel! Tenías razón no le importa que la boda sea gay, Judith es encantadora y tiene un gusto divino. Los precios yo los veo muy bien, el que yo he escogido me cuesta 120E, es super trabajado, ya os mandaré una foto. He escogido uno de los caros, había de 80E que también eran preciosos.

Tú ramo? El de girasoles es muy bonito, yo he escogido uno más fashion, porqué toda la boda va a ser fashion total.

Estoy muy contento de conoceros chicas, soys todas un encanto de mujeres!!
bryan

Entrades: 30
Membre des de: dt. des. 06, 2011 4:59 pm

EntradaAutor: julia30 » dl. des. 19, 2011 12:04 pm

patri1980 ha escrit:
Noviaboda11 ha escrit:Sí jo penso com la Clara, prefereixo pagar una mica més, però que sigui amb qualitat i diferent. Jo porto un vestit molt sexy així que el ram el vull també deferent. Mireu els d´estructura en el blog http://judithjordaartefloral.blogspot.com. Quin m´aconselleu? A mí m´agraden varis però el de millor puntuació per mí és ramo estructura elegante. Com que sóc alta crec que em quedaria bé. Què en penseu? Necessito opinions, please.. :hmm::

Noviaboda11, quina passada de rams, m´encanten són preciosos. Preguntes pels d´estructura, ostres jo trobo molt bonic el d´estructura amb orquideas. Ja t´has decidit?

Jo miraré aquesta noia per mí, sabeu com va de preus? Quant us hi gasteu vosaltres amb les flors?

Vaig quedar el Diumenge amb ella, i em va ensenyar moolts rams, ara dubto entre el bouquet roses vermelles o una Rosmelia vermella gran, no sé què fer...

Patri1980 pel preus no has de patir, estan força bé, no és super barata però tampoc cara. A més ens ho porta tot com a servei inclòs a l´hora que diguem. Està molt bé això. Jo tinc prioritat en una bona qualitat i bon servei.

Apa noies a veure si m´ajudeu a decidir..bouquet o Rosmelia vermella?
julia30

Membre des de: ds. oct. 01, 2011 9:08 pm

EntradaAutor: Olguiky » dl. des. 19, 2011 12:20 pm

Jo tiraria pel bouquet... m'agrada més un grup de flors que una de tota sola, encara que sigui grossa. Però això és molt personal, eh! Segur que sortiran opinions per tot!

Muà
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: lidiayjan » dl. des. 19, 2011 12:28 pm

A mi me encanta la rosmelia roja en grande, es preciosa... con estructura en plateado es lo que estoy buscando.
Os ha dicho precio de la rosmelia?

Graicas
lidiayjan

Entrades: 33
Membre des de: dl. ago. 29, 2011 11:09 am

EntradaAutor: escanilla2000 » dl. des. 19, 2011 10:48 pm

Per si serveix... a mi m'agrada més el bouquet de roses!!!! neujor:-)
escanilla2000

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant