Invitaciones

El millor any de la nostra vida!

Invitaciones

EntradaAutor: escanilla2000 » dt. des. 06, 2011 5:14 pm

Hola chicas,

como lleváis el tema invitaciones? donde las habéis mirado? Es que miro por internet y no acabo de ver ninguna que me guste. También he pensado en hacerlas y llevarlas a una imprenta pero no tengo mucha idea de como hacerlas???

Me podéis ayudar por favor???
escanilla2000
:: núvia rookie

Entrades: 115
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 10:46 pm

Re: Invitaciones

EntradaAutor: bryan » dt. des. 06, 2011 5:30 pm

Hola preciosa!!

Mira, yo lo haré en una imprenta que tengan un diseñador gráfico, para mí éste detalle es muy, muy importante, ya que los invitados lo recibirán en plan sorpresa!!! Y tiene que ser elegante y con buen gusto, ya te diré cómo lo haremos, no vale la pena escatimar un poco de dinero haciéndolo tú, ellos son profesionales y sabrán más que nosotros, no crees?

Un beso bonita : besito :
bryan

Entrades: 30
Membre des de: dt. des. 06, 2011 4:59 pm

EntradaAutor: Elisabetgu » dt. des. 06, 2011 8:25 pm

Yo encontré mis invitaciones aquí.
Tienen una tienda en Mataró.

http://www.abrilbodas.es/
Imatge
Elisabetgu
:: núvia experta

Entrades: 569
Membre des de: ds. oct. 16, 2010 7:15 pm

EntradaAutor: Noe-- » dt. des. 06, 2011 8:48 pm

Nosotros las hicimos aquí: http://www.grap-pa.com/800/index.htm
Están en Barcelona, cerca de Meridiana (más o menos a la altura en que Meridiana cruza con Aragón).
Noemi.
Noe--
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dt. ago. 02, 2011 4:53 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: laureta85 » dt. des. 06, 2011 8:51 pm

nosotros las hemos cogido en cromática! mira la web que estábien y tienen tienda en barcelona! aparte de invitaciones hay un monton de regalitos y complementos!!! me encanta esta tienda!!! me vuelvo loca mirando!!!
Imatge
laureta85
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1137
Membre des de: dc. maig 18, 2011 5:15 pm

EntradaAutor: sandy77 » dt. des. 06, 2011 10:27 pm

Noe-- ha escrit:Nosotros las hicimos aquí: http://www.grap-pa.com/800/index.htm
Están en Barcelona, cerca de Meridiana (más o menos a la altura en que Meridiana cruza con Aragón).

Pues me han gustado los posa-vasos!! habrá que hacerles una visita... gracias por la web!
sandy77

Entrades: 114
Membre des de: dt. nov. 01, 2011 9:26 am

EntradaAutor: Olguiky » dt. des. 06, 2011 10:38 pm

laureta85 ha escrit:nosotros las hemos cogido en cromática! mira la web que estábien y tienen tienda en barcelona! aparte de invitaciones hay un monton de regalitos y complementos!!! me encanta esta tienda!!! me vuelvo loca mirando!!!

En cromática tienen cosas preciosas! Nosotros vimos cosas suyas en la fira de Tot Nuvis Girona y nos enamoramos de algunas cositas.

Me parece que la tienda está en Mataró.
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: Noe-- » dt. des. 06, 2011 11:19 pm

Olguiky ha escrit:
laureta85 ha escrit:nosotros las hemos cogido en cromática! mira la web que estábien y tienen tienda en barcelona! aparte de invitaciones hay un monton de regalitos y complementos!!! me encanta esta tienda!!! me vuelvo loca mirando!!!

En cromática tienen cosas preciosas! Nosotros vimos cosas suyas en la fira de Tot Nuvis Girona y nos enamoramos de algunas cositas.

Tienes razón, los posavasos de Grap/pa son guays! No los había visto. Allí también tienen figuritas y detalles para regalar.
Por cierto, creo que Laureta se refiere a la tienda Cromática que está en Barcelona, en Padilla, 288. Es una tienda muy chula, como dice ella, hay un montón de regalitos y complementos.
Su web es http://www.e-cromatica.com/
Noemi.
Noe--

Entrades: 1660
Membre des de: dt. ago. 02, 2011 4:53 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Angie18 » dt. des. 06, 2011 11:21 pm

Nosotros las hacemos con fotoprix. Las hemos diseñado nosotros mismos, con la ayuda de mi hermana, la diseñadora gráfica de la familia. En el programa del fotolibro hay un apartado para invitaciones de boda. A nosotros nos va genial porque sale bien de precio y además como queriamos poner alguna fotillo el programa y el papel en el que las imprimen nos va genial. El otro día enviamos una prueba, ya os diré el resultado cuando llegue.
Angie18 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 06, 2011 11:30 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Angela Y Dani 17-3-2012
Imatge
Angie18

Entrades: 1111
Membre des de: dg. abr. 24, 2011 1:57 pm

EntradaAutor: Olguiky » dt. des. 06, 2011 11:23 pm

Noe-- ha escrit:
Olguiky ha escrit:

Tienes razón, los posavasos de Grap/pa son guays! No los había visto. Allí también tienen figuritas y detalles para regalar.
Por cierto, creo que Laureta se refiere a la tienda Cromática que está en Barcelona, en Padilla, 288. Es una tienda muy chula, como dice ella, hay un montón de regalitos y complementos.
Su web es http://www.e-cromatica.com/

Gracias por la información Noe! No sé porqué me quedé con la idea que estaban en Mataró. Suerte que me lo has dicho! Ha, ha... ya me veo perdida por Mataró buscando y buscando...

Besos
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: escanilla2000 » dc. des. 07, 2011 9:11 pm

Muchas gracias chicas, cuanto trabajo para mañana!!!!!
Un besazo
escanilla2000

Entrades: 115
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 10:46 pm

EntradaAutor: novi » dj. des. 08, 2011 10:46 am

Angie18 ha escrit:Nosotros las hacemos con fotoprix. Las hemos diseñado nosotros mismos, con la ayuda de mi hermana, la diseñadora gráfica de la familia. En el programa del fotolibro hay un apartado para invitaciones de boda. A nosotros nos va genial porque sale bien de precio y además como queriamos poner alguna fotillo el programa y el papel en el que las imprimen nos va genial. El otro día enviamos una prueba, ya os diré el resultado cuando llegue.

Angie, cuanto cuestan las invitaciones en fotoprix? Es q nosotros también lo habiamos pensado, diseñarlas nosotros e imprimirlas en algun sitio. Lo que tenemos claro, es q no queremos gastarnos mucho dinero en eso, q luego la gente no le hace ni caso.
Imatge
novi
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3694
Membre des de: ds. maig 07, 2011 5:50 pm

EntradaAutor: gemma_sergio » dv. gen. 27, 2012 11:37 am

Nosotros las hemos mirado al lado de casa que es una papelería, librería e imprenta.

Es del catálogo de Edit66 (Colección Laura). A nosotros nos gusta mucho porque la buscábamos divertida e informal. Y he pensado que este sea nuestro logo de la boda para las targetitas de los detalles.

Junto con la invitación haré un tagetón de las misma medidas para adjuntar el plano.

Espero que os guste.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
gemma_sergio

Entrades: 1790
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 5:41 pm

EntradaAutor: Olguiky » dv. gen. 27, 2012 4:01 pm

gemma_sergio ha escrit:Nosotros las hemos mirado al lado de casa que es una papelería, librería e imprenta.

Es del catálogo de Edit66 (Colección Laura). A nosotros nos gusta mucho porque la buscábamos divertida e informal. Y he pensado que este sea nuestro logo de la boda para las targetitas de los detalles.

Junto con la invitación haré un tagetón de las misma medidas para adjuntar el plano.

Espero que os guste.

Són super mones!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: EDYO » dv. gen. 27, 2012 5:39 pm

Yo hoy mismo me han dado las mias en mi CA ya las e colgado que guaiii me a echo muchissima ilusion pareze una tonteria xo con ellas ya veo la boda mas cerca!!!!
Imatge
EDYO

Entrades: 765
Membre des de: dc. ago. 10, 2011 8:12 am

EntradaAutor: gemma_sergio » dv. gen. 27, 2012 5:45 pm

Olguiky ha escrit:
gemma_sergio ha escrit:Nosotros las hemos mirado al lado de casa que es una papelería, librería e imprenta.

Espero que os guste.

Són super mones!

Nosaltres buscàvem unes invitacions divertides perque es com nosaltres ens plantegem la boda!! Ja estem pensant en com fer la gitza als nostres amics en comtes de ser al reves!! jajajajjaa
Imatge
gemma_sergio

EntradaAutor: susanaieric » dv. gen. 27, 2012 8:34 pm

Hola gemma-sergio, són molt xules! crec que amb el tarjetó del plànol de localització del restaurant ja les bordareu!!! i els agradarà molt a la gent.
Nosaltres hem escollit unes més clàssiques, la veritat és que nosaltres sóm així i les hem agafat de Busquets. Al càtering ens van oferir la possibilitat d'agafar les invitacions amb ells i entre molts models vam acabar decidint-nos pel model Elegancia H....i parlant d'aquest tema, em podeu ajudar???? Poseu el compte corrent a la invitació, o penseu que millor és que la gent us truqui quan rebi la invitació per preguntar-vos-el??
Si el poseu, quina frase utiltzeu per tal de què no es vegi molt forçat???
Ja em direu! gràcies!!!
Imatge
susanaieric

Entrades: 137
Membre des de: dj. gen. 26, 2012 9:29 pm

EntradaAutor: gemma_sergio » ds. gen. 28, 2012 11:04 am

susanaieric ha escrit:Hola gemma-sergio, són molt xules! crec que amb el tarjetó del plànol de localització del restaurant ja les bordareu!!! i els agradarà molt a la gent.
Nosaltres hem escollit unes més clàssiques, la veritat és que nosaltres sóm així i les hem agafat de Busquets. Al càtering ens van oferir la possibilitat d'agafar les invitacions amb ells i entre molts models vam acabar decidint-nos pel model Elegancia H....i parlant d'aquest tema, em podeu ajudar???? Poseu el compte corrent a la invitació, o penseu que millor és que la gent us truqui quan rebi la invitació per preguntar-vos-el??
Si el poseu, quina frase utiltzeu per tal de què no es vegi molt forçat???
Ja em direu! gràcies!!!

Nosaltres al final no el fiquem perque queda una mica bestia pero cadascú fa el que vol.

En un principi, ens haviem plantejat amb la targeta del plànol ficar-ho en plan dissimulat. La idea era, aprofitant que la invitació es de ciclistes, fer un plànol en el qual sortia el recorregut i al costat anàvem a ficar:
- Etapa: 27/10/2012
- Meta: Torre del pi

Clasificación general:
Lideres: Gemma y Sergio
Patrocinador: "Nom del banc (la caixa, bbva,...)"
Nr. dorsal: (nº de compte)

Ho anàvem a ficar així pero ja et dic, al final no el fiquem i lo que sí farem es a part del nostre telèfon ficar el mail de cadascú perque hi haurà gent que a lo millor pensarà: "els hi enio un mail i així no els molesto amb trucades,..."
Imatge
gemma_sergio

EntradaAutor: Mari (MJM) » ds. gen. 28, 2012 12:12 pm

Hola noies!!

Jo les invitacions les vaig fer amb el Photoshop i le vaig portar a la imprempta. Us poso les les fotos i les explicacions:

Exterior:
Exterior.jpg
L'exterior es una foto nostra de Roma oberta, i el plànol de com es va al lloc de la cerimónia amb petjadetes, perque ens agraden molt els gats i tenim 3.

Interior:
Interior (2).jpg
A l'interior hi ha 3 parts, la noia amb la frase, aquesta silueta realment és la silueta del clauer que vam donar com a detall, el noi igual que la noia, i al centre el text divertit. I decorat amb papallones perque m'encanten!! I com TOT ho he fet jo, les papallones les vaig treure de google i les vaig pintar, les siluetes dels ninos igual, tot personalitzat per nosaltres.

Un cop fet tot el disseny el vam portar a la imprempta, vam triar el paper blanc irisat i llestos! Per 120€ vam tenir 80 invitacions.

El que em va faltar va ser el nº de compte, no el vam posar i tothom ens el demanava i era més violent.

Que més dir-vos? Crómatica a mi personalment m'agrada molt, jo em vaig comprar allà els porta-anells perque són mooolt macos!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

Entrades: 885
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:07 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: susanaieric » ds. gen. 28, 2012 1:27 pm

Hola noies,
(Mari, és molt maca també...la veritat és que fent-les al teu gust millor que millor!!!!)

Al final ens ho vam rumiar molt bé ahir per la nit pq aquest cap de setmana hem d'enllestir aquest tema (només tenim 4 mesos i mig per davant i ens apreta!!!) i hem decidit no posar el comtpe.
També ho trobem molt incòmode i la veritat, qui et vulgui donar diners ja ens demanarà el compte quan ens truqui per confirmar assistència!

Gràcies a totes pels vostres comentaris i diferents visió del tema!
petonets
Imatge
susanaieric

Entrades: 137
Membre des de: dj. gen. 26, 2012 9:29 pm

Següent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant