MUSICA ROMANTICA PARA LA BODA

El millor any de la nostra vida!

Re: MUSICA ROMANTICA PARA LA BODA

EntradaAutor: Eliven88 » dc. des. 07, 2011 9:50 am

Hola noies,
Trobar la canço adient, no es fàcil, hi han moltes de molt xules.
Quan vaig escoltan la radio, tinc a punt el smartphone, tinc una aplicació que es diu track id , grava la canço i em diu quina es, despres la descarrego gratis amb l'aplicació music download, hem va genial.
He escoltat cançons molt maques de adele, michaela wright, maroon five,jem,the pierces, beck.
A per mes, desprès amb l'ajuda del dj acabarem de dicidir
Eliven88
:: núvia experimentada

Entrades: 237
Membre des de: dt. oct. 18, 2011 7:25 am

EntradaAutor: miriamtoni » dc. des. 07, 2011 10:36 am

Yo tengo claro que entraré con la canción de Il Divo "Hasta mi final", es muy bonita! Y la letra lo dice todo!!!

Lo demás no tenemos nada claro, vamos apuntando canciones en una lista.
[*]05 de Octubre de 2012[*]
miriamtoni
:: núvia rookie

Entrades: 104
Membre des de: dl. nov. 07, 2011 9:14 am

EntradaAutor: MerR » dc. des. 07, 2011 10:49 am

Totalmente de acuerdo con Lisbeth!!! nosotros intentamos hacer una boda divertida...y sobretodo con canciones que por letra o por que significaran algo especial, pegaran en el momento. Sobretodo, calma! Veréis que no es tan difícil! y sobretodo ir mirando crónicas de las chicas ya casadas que ahí os podéis imaginar los momentos con la música!!!!
Imatge

Mi crónica de ese maravilloso día: viewtopic.php?f=54&t=24351
MerR
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3851
Membre des de: dg. oct. 03, 2010 11:21 pm
Ubicació: Castelldefels

EntradaAutor: Olguiky » dc. des. 07, 2011 10:41 pm

Teniu raó, és difícil trobar les cançons adequades, però amb això potser és amb el que personalitzarem més el nostre casament. Nosaltres volem posar músiques que ens diguin alguna cosa o que siguin especials per nosaltres per algun motiu. El DJ ja et pot donar tota la cerimònia feta, però ho trobo molt fred. Encara que porti feina, val la pena trencar-s'hi una mica les banyes.
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: Olguiky » dc. des. 07, 2011 10:43 pm

Ah! Me n'oblidava... tan important és triar bé les cançons que sonaran, com prohibir-ne algunes. "Paquito el cocolatero" està ABSOLUTAMENT PROHIBIDA al nostre casament! I també hem vetat el reguetón.
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Lisbeth » dc. des. 07, 2011 11:03 pm

Olguiky ha escrit:Ah! Me n'oblidava... tan important és triar bé les cançons que sonaran, com prohibir-ne algunes. "Paquito el cocolatero" està ABSOLUTAMENT PROHIBIDA al nostre casament! I també hem vetat el reguetón.

igual que nosaltres... fins i tot en el llibret del casament varem posar alguna referència a això :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: que no el pressionessin que les tenia prohibides :-)ok:
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ

Imatge
Lisbeth
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

EntradaAutor: Vanesa & Manel. » dj. des. 08, 2011 1:46 am

Olguiky ha escrit:Aquest cap de setmana hem contractat el DJ i ens hem començat a mirar això de les músiques. Que complicat que és! Ell ens proposava que per l'entrada del pastís poséssim una cançó de Moby... aquella que feien servir TV1 per quan feien la desconnexió amb Catalunya i havien d'omplir uns segons (o minuts). Sabeu quina vull dir? No tinc cap ganes que quan entri el pastís el dia del meu casament allò que em vingui a la memòria sigui TV1.

Que complicat!

Hola Olguiky!!.
El tema de Moby que dius es el de Porcelain,es molt bónic. I tranquila si t'agrada endavant no has de pensar en que li vindrá a la gent al cap . Estaran ta pendent de valtros ,lo demés sobrará.
Jo per el "moment pastís" ficarem la de : Es por tí de Complices. Que significa molt per naltros.

CANÇONS ROMÀNTIQUES.

b.s.o: Cinema Paradiso.
Quisiera ser un pez de Juan Luis Guerra.
Kissing you de Desiree.
Amarte buen de Carlos Baute.

Ya seguiré que hay muchas!!.

Un saludo!!
Imatge
Nuestra historia empezó un dia 1 de noviembre del 2007 y nos uniremos para toda la vida. Manel,Vanesa, Reina e Isis FOREVER!!!
Imatge
Imatge
Vanesa & Manel.

Entrades: 433
Membre des de: dg. set. 26, 2010 3:29 am

EntradaAutor: bryan » dj. des. 08, 2011 10:15 am

Hola preciosas!

Alguna de vosotras contrata a alguien en directo que cante IL DIVO? Escuche en alguna feria, no recuerdo cúal, una chica que lo cantaba y me fascinó. Pero me olvidé de coger targeta, y no sé el nombre ni nada!! Soy un desastre. Alguien los conoce?

Un beso muy grande. : besito :
bryan

Entrades: 30
Membre des de: dt. des. 06, 2011 4:59 pm

EntradaAutor: Olguiky » dj. des. 08, 2011 1:02 pm

Vanesa & Manel. ha escrit:
Olguiky ha escrit:Aquest cap de setmana hem contractat el DJ i ens hem començat a mirar això de les músiques. Que complicat que és! Ell ens proposava que per l'entrada del pastís poséssim una cançó de Moby... aquella que feien servir TV1 per quan feien la desconnexió amb Catalunya i havien d'omplir uns segons (o minuts). Sabeu quina vull dir? No tinc cap ganes que quan entri el pastís el dia del meu casament allò que em vingui a la memòria sigui TV1.

Que complicat!

Hola Olguiky!!.
El tema de Moby que dius es el de Porcelain,es molt bónic. I tranquila si t'agrada endavant no has de pensar en que li vindrá a la gent al cap . Estaran ta pendent de valtros ,lo demés sobrará.
Jo per el "moment pastís" ficarem la de : Es por tí de Complices. Que significa molt per naltros.

CANÇONS ROMÀNTIQUES.

Kissing you de Desiree.

Un saludo!!

Nena!!! Que maca la banda sonora de Cinema Paradiso!!!!! UNA ELECCIÓ GENIAAAAAL

Amb el tema de Moby el problema és que li vaig agafar mania en el seu moment! La cançó és maca, però ja la tinc ratllada. Cada vegada que la sento veig el logo de TV1 donant voltes. Però bé, hi ha moooltes cançons per triar... i potser, si no et sap greu, et pillo la idea de Cinema Paradiso.

Petonassos
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: **DESI y DAVID** » dv. des. 09, 2011 12:15 pm

bryan ha escrit:Hola preciosas!

Alguna de vosotras contrata a alguien en directo que cante IL DIVO? Escuche en alguna feria, no recuerdo cúal, una chica que lo cantaba y me fascinó. Pero me olvidé de coger targeta, y no sé el nombre ni nada!! Soy un desastre. Alguien los conoce?

Un beso muy grande. : besito :

que feria era???igual te lo puedo localizar.
**DESI y DAVID**

Entrades: 7303
Membre des de: dc. abr. 04, 2007 3:09 pm
Ubicació: Catalunya

EntradaAutor: olivia80 » dv. des. 09, 2011 5:56 pm

lisbet tens tota la raó, s'han de triar bé les cançons ,només ens casem una vegada ¡¡¡¡¡¡ nosaltres estem començant a mirar i ha escollir, también mirarem que la cançó sigui especial per la persona que li fem el regal, i amb l'ajuda del dj i amb les genials idees que aneu dient segur que quedarà super bé :-)ok:
Imatge
olivia80

Entrades: 387
Membre des de: dt. set. 27, 2011 6:19 pm

EntradaAutor: ALEX86 » dj. des. 15, 2011 4:10 pm

hola chicas, necesito ideas para la cancion de entrada al restauratne, necesito algo un poco divertido, movidoto, o algo asi, espero que me ayudeis, que no tengo ni idea.

muchas gracias chicas
26 mayo de 2012
Imatge
ALEX86

Entrades: 180
Membre des de: dl. juny 20, 2011 7:12 pm

EntradaAutor: Mesa » dj. des. 15, 2011 6:24 pm

Hola chicas!

Me gusta mucho ese foro, yo creo que vamos a conseguir buenas ideas...

A ver, os explico mi dilema: a mi pareja le gusta el heavy y ahora se casa conmigo en segundas nupcias (digamos que la primera el pobre no pudo escoger nada, fue mucho al estilo de su ex). A mi me gustaría que en esta se sintiera que el tema va más por él, es más, a mí a fuerza de escuchar su música me gusta bastante (yo también tengo mi lado heviata, jejejeje).

Bueno, ahí está el dilema.

¿Qué musica pongo para entrar en la sala de plenos del ayuntamiento?

Es que si son baladas heavys, hay algunas que son bastante tristes y no me interesa tan triste, y luego hay un grupo que se llama Avantasia (no sé si lo conoceis, pero a nosotros nos gusta mucho), que tiene 3 canciones que nos gustan (2 son tipo balada, pero 1 no lo es, y no sé si es muy exagerada...)

Os digo primero la que nos gusta: The Story Ain't Over (os cuelgo el link)

http://youtube.com/watch?v=HDa-1InF520

Y las dos siguientes son otras baladas de ellos: "Anywhere", y "What kind of love" (esta última la canta una chica)

Chicas, please, escuchad como minimo la primera y decidme si es exagerada!! Y si hay alguien con vena heavy que quiera aportar su granito de arena, adelante!. Ya os digo que tengo todas las canciones todavía por escoger, pero la de la entrada a casarme me parece tan importante que tengo miedo a cagarla...

Besitos y gracias!
Imatge
Mesa

Entrades: 2211
Membre des de: dl. nov. 14, 2011 8:34 am

EntradaAutor: Vanesa & Manel. » dc. des. 21, 2011 5:28 am

Olguiky ha escrit:
Vanesa & Manel. ha escrit:

Que complicat!

Hola Olguiky!!.

CANÇONS ROMÀNTIQUES.

Kissing you de Desiree.

Un saludo!!

Nena!!! Que maca la banda sonora de Cinema Paradiso!!!!! UNA ELECCIÓ GENIAAAAAL

Amb el tema de Moby el problema és que li vaig agafar mania en el seu moment! La cançó és maca, però ja la tinc ratllada. Cada vegada que la sento veig el logo de TV1 donant voltes. Però bé, hi ha moooltes cançons per triar... i potser, si no et sap greu, et pillo la idea de Cinema Paradiso.

Petonassos

Hola wapa!!.

Clar que pots ficar la de Cinema Paradiso ,et quedará genial!!. Ja tens alguna idea més?.
Un petó
Imatge
Nuestra historia empezó un dia 1 de noviembre del 2007 y nos uniremos para toda la vida. Manel,Vanesa, Reina e Isis FOREVER!!!
Imatge
Imatge
Vanesa & Manel.

EntradaAutor: Vanesa & Manel. » dc. des. 21, 2011 5:30 am

ALEX86 ha escrit:hola chicas, necesito ideas para la cancion de entrada al restauratne, necesito algo un poco divertido, movidoto, o algo asi, espero que me ayudeis, que no tengo ni idea.

muchas gracias chicas

Hola Alex!!

Pues ,eso depende de vuestros gustos,si teneis una canción favorita para los dos,inolvidable,emotiva.
Seguro que la teneis. Alguna balada,banda sonora.

Espero haberte ayudado.

Un saludo!!
Imatge
Imatge
Imatge
Vanesa & Manel.

EntradaAutor: Nime » dc. des. 21, 2011 3:45 pm

Una de mis canciones "románticas" favoritas; la letra no puede ser más apropiada para una boda ;)

Mis ideas en: www.lapetrona.com

Imatge
Nime
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1736
Membre des de: ds. feb. 12, 2011 8:10 pm

EntradaAutor: bryan » dj. des. 22, 2011 11:17 am

Olguiky ha escrit:Ah! Me n'oblidava... tan important és triar bé les cançons que sonaran, com prohibir-ne algunes. "Paquito el cocolatero" està ABSOLUTAMENT PROHIBIDA al nostre casament! I també hem vetat el reguetón.

Totalmente de acuerdo contigo, es que hay cada boda!!!
bryan

Entrades: 30
Membre des de: dt. des. 06, 2011 4:59 pm

EntradaAutor: Olguiky » dj. des. 22, 2011 11:26 am

Hola, us penjo el vídeo de la cançó que farem servir per entrar al restaurant "Alright" de Supergrass.

Bon rotllo!

Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Mesa » dv. des. 23, 2011 6:20 pm

Olguiky ha escrit:Hola, us penjo el vídeo de la cançó que farem servir per entrar al restaurant "Alright" de Supergrass.

Bon rotllo!

Me encanta supergrass!! Ademas esta cancion m pone de muy buen humor!!!! Buen rollo a tope!!!
Yo entro con la cancion You sook me all night long de ACDC.... Caña total!!!!
Imatge
Mesa

EntradaAutor: Mesa » dv. des. 23, 2011 6:24 pm

ALEX86 ha escrit:hola chicas, necesito ideas para la cancion de entrada al restauratne, necesito algo un poco divertido, movidoto, o algo asi, espero que me ayudeis, que no tengo ni idea.

muchas gracias chicas

Hola guapa te doy una idea, en una boda q fui entraron con la cancion "accidentaly in love" q es de una parte de shrek pero no recuerdo cual, tampoco recuerdo el nombre del grupo, pero fue total!!! Y es muy del estilo del Allright de Olguiky... Mira a ver si te gusta. Y la letra tambien es muy apropiada!!!
Imatge
Mesa

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant