Autor: Eliven88 » dc. des. 07, 2011 9:50 am

Autor: miriamtoni » dc. des. 07, 2011 10:36 am

Autor: MerR » dc. des. 07, 2011 10:49 am
Autor: Olguiky » dc. des. 07, 2011 10:41 pm

Autor: Olguiky » dc. des. 07, 2011 10:43 pm

Autor: Lisbeth » dc. des. 07, 2011 11:03 pm
Olguiky ha escrit:Ah! Me n'oblidava... tan important és triar bé les cançons que sonaran, com prohibir-ne algunes. "Paquito el cocolatero" està ABSOLUTAMENT PROHIBIDA al nostre casament! I també hem vetat el reguetón.
que no el pressionessin que les tenia prohibides 
Autor: Vanesa & Manel. » dj. des. 08, 2011 1:46 am
Olguiky ha escrit:Aquest cap de setmana hem contractat el DJ i ens hem començat a mirar això de les músiques. Que complicat que és! Ell ens proposava que per l'entrada del pastís poséssim una cançó de Moby... aquella que feien servir TV1 per quan feien la desconnexió amb Catalunya i havien d'omplir uns segons (o minuts). Sabeu quina vull dir? No tinc cap ganes que quan entri el pastís el dia del meu casament allò que em vingui a la memòria sigui TV1.
Que complicat!

Autor: bryan » dj. des. 08, 2011 10:15 am

Autor: Olguiky » dj. des. 08, 2011 1:02 pm
Vanesa & Manel. ha escrit:Olguiky ha escrit:Aquest cap de setmana hem contractat el DJ i ens hem començat a mirar això de les músiques. Que complicat que és! Ell ens proposava que per l'entrada del pastís poséssim una cançó de Moby... aquella que feien servir TV1 per quan feien la desconnexió amb Catalunya i havien d'omplir uns segons (o minuts). Sabeu quina vull dir? No tinc cap ganes que quan entri el pastís el dia del meu casament allò que em vingui a la memòria sigui TV1.
Que complicat!
Hola Olguiky!!.
El tema de Moby que dius es el de Porcelain,es molt bónic. I tranquila si t'agrada endavant no has de pensar en que li vindrá a la gent al cap . Estaran ta pendent de valtros ,lo demés sobrará.
Jo per el "moment pastís" ficarem la de : Es por tí de Complices. Que significa molt per naltros.
CANÇONS ROMÀNTIQUES.
b.s.o: Cinema Paradiso.
Quisiera ser un pez de Juan Luis Guerra.
Kissing you de Desiree.
Amarte buen de Carlos Baute.
Ya seguiré que hay muchas!!.
Un saludo!!

Autor: **DESI y DAVID** » dv. des. 09, 2011 12:15 pm
bryan ha escrit:Hola preciosas!
Alguna de vosotras contrata a alguien en directo que cante IL DIVO? Escuche en alguna feria, no recuerdo cúal, una chica que lo cantaba y me fascinó. Pero me olvidé de coger targeta, y no sé el nombre ni nada!! Soy un desastre. Alguien los conoce?
Un beso muy grande.

Autor: olivia80 » dv. des. 09, 2011 5:56 pm

Autor: ALEX86 » dj. des. 15, 2011 4:10 pm

Autor: Mesa » dj. des. 15, 2011 6:24 pm
http://youtube.com/watch?v=HDa-1InF520

Autor: Vanesa & Manel. » dc. des. 21, 2011 5:28 am
Olguiky ha escrit:Vanesa & Manel. ha escrit:Olguiky ha escrit:Aquest cap de setmana hem contractat el DJ i ens hem començat a mirar això de les músiques. Que complicat que és! Ell ens proposava que per l'entrada del pastís poséssim una cançó de Moby... aquella que feien servir TV1 per quan feien la desconnexió amb Catalunya i havien d'omplir uns segons (o minuts). Sabeu quina vull dir? No tinc cap ganes que quan entri el pastís el dia del meu casament allò que em vingui a la memòria sigui TV1.
Que complicat!
Hola Olguiky!!.
El tema de Moby que dius es el de Porcelain,es molt bónic. I tranquila si t'agrada endavant no has de pensar en que li vindrá a la gent al cap . Estaran ta pendent de valtros ,lo demés sobrará.
Jo per el "moment pastís" ficarem la de : Es por tí de Complices. Que significa molt per naltros.
CANÇONS ROMÀNTIQUES.
b.s.o: Cinema Paradiso.
Quisiera ser un pez de Juan Luis Guerra.
Kissing you de Desiree.
Amarte buen de Carlos Baute.
Ya seguiré que hay muchas!!.
Un saludo!!
Nena!!! Que maca la banda sonora de Cinema Paradiso!!!!! UNA ELECCIÓ GENIAAAAAL
Amb el tema de Moby el problema és que li vaig agafar mania en el seu moment! La cançó és maca, però ja la tinc ratllada. Cada vegada que la sento veig el logo de TV1 donant voltes. Però bé, hi ha moooltes cançons per triar... i potser, si no et sap greu, et pillo la idea de Cinema Paradiso.
Petonassos

Autor: Vanesa & Manel. » dc. des. 21, 2011 5:30 am
ALEX86 ha escrit:hola chicas, necesito ideas para la cancion de entrada al restauratne, necesito algo un poco divertido, movidoto, o algo asi, espero que me ayudeis, que no tengo ni idea.
muchas gracias chicas

Autor: Nime » dc. des. 21, 2011 3:45 pm

Autor: bryan » dj. des. 22, 2011 11:17 am
Olguiky ha escrit:Ah! Me n'oblidava... tan important és triar bé les cançons que sonaran, com prohibir-ne algunes. "Paquito el cocolatero" està ABSOLUTAMENT PROHIBIDA al nostre casament! I també hem vetat el reguetón.
Autor: Olguiky » dj. des. 22, 2011 11:26 am

Autor: Mesa » dv. des. 23, 2011 6:20 pm
Olguiky ha escrit:Hola, us penjo el vídeo de la cançó que farem servir per entrar al restaurant "Alright" de Supergrass.
Bon rotllo!

Autor: Mesa » dv. des. 23, 2011 6:24 pm
ALEX86 ha escrit:hola chicas, necesito ideas para la cancion de entrada al restauratne, necesito algo un poco divertido, movidoto, o algo asi, espero que me ayudeis, que no tengo ni idea.
muchas gracias chicas