Me casé hace unos meses, os envío una foto de mi ramo, me encantó!
Un saludo!

Autor: Dariasca » dc. des. 21, 2011 6:21 pm

Autor: cristina_raul » dc. des. 21, 2011 10:43 pm

Autor: Mesa » dj. des. 22, 2011 8:24 am

Autor: bryan » dj. des. 22, 2011 11:12 am

Autor: Estercita » dj. des. 22, 2011 3:28 pm

Autor: Olguiky » dj. des. 22, 2011 3:40 pm
Estercita ha escrit:Los ramos de Judith son muy bonitos, si no hubiese visto ya el que quiero, lo mismo me hubiera decidido por uno de los de Judith. El mio lo he sacado de la web de flores del eden...es de granada la tienda, pero intentaré que me lo hagan en barcelona....

Autor: escanilla2000 » dj. des. 22, 2011 11:01 pm

Autor: Olguiky » dv. des. 23, 2011 12:07 am
escanilla2000 ha escrit:Eso a mi también me ha pasado!!!! vas a preguntar y te dicen: Trae una foto de lo que quieres y te lo hacemos.
Pero yo quiero ideas!!!!! Está bien mirar por internet pero esperas que en la tienda aporten alguna cosa más, no?

Autor: Lalilo1 » dv. des. 23, 2011 2:14 am
Olguiky ha escrit:escanilla2000 ha escrit:Eso a mi también me ha pasado!!!! vas a preguntar y te dicen: Trae una foto de lo que quieres y te lo hacemos.
Pero yo quiero ideas!!!!! Está bien mirar por internet pero esperas que en la tienda aporten alguna cosa más, no?
Però el més fort ve quan en una li vaig portar la foto del que volia i se la veia que no estava segura de quina mena de flors eren les que hi havia en aquell ram! Ho va haver de buscar en un llibret i tot!

Autor: EDYO » dv. des. 23, 2011 9:02 am

Autor: EDYO » dv. des. 23, 2011 9:17 am

Autor: Estercita » dv. des. 23, 2011 10:22 am

Autor: Mesa » dv. des. 23, 2011 10:24 am

Autor: Nime » dv. des. 23, 2011 10:28 am
Lalilo1 ha escrit:Olguiky ha escrit:escanilla2000 ha escrit:Eso a mi también me ha pasado!!!! vas a preguntar y te dicen: Trae una foto de lo que quieres y te lo hacemos.
Però el més fort ve quan en una li vaig portar la foto del que volia i se la veia que no estava segura de quina mena de flors eren les que hi havia en aquell ram! Ho va haver de buscar en un llibret i tot!
Olguiky, que portaves flors d'un altres planeta? jajajaja! es broma! q fort aixo de les floristes. A mi es un tema q em preocupa una mica, pq mai m'he fet fer un ram i crec q vull una cosa bastant "especial" i em fa por q no m'ho puguin fer a lleida. Ah! i les flors q ens posa el restaurant tmb tela, son els tipics centres de flors de fa 50anys amb flor groga i molt de ver, molt tipics i res originals![]()
Ja ho he penjat al tema bodes lleida, pero a mi m'agradaria un ram aixi

Autor: Estercita » dv. des. 23, 2011 10:50 am
Mesa ha escrit:Yo tengo una duda... NO sé si pedírmelo de estos que hacen caída (como esta última foto que habéis colgado) o redondito y con tallo largo... ¿qué opinais?
Besos a todas y FELIZ NAVIDAD!!!

Autor: Olguiky » dv. des. 23, 2011 10:59 am

Autor: Estercita » dv. des. 23, 2011 11:10 am
Olguiky ha escrit:A mi també m'agraden molt els rams en cascada! També me'l faré fer així. A més a més, jo sóc força alta i a més a més la part de baix del vestit té volum, per tant, tinc clar que no portaré un ram petit, perquè tinc por que en conjunt hi acabi quedant una mica ridícul.
Petons

Autor: Mesa » dv. des. 23, 2011 11:36 am
Estercita ha escrit:Mesa ha escrit:Yo tengo una duda... NO sé si pedírmelo de estos que hacen caída (como esta última foto que habéis colgado) o redondito y con tallo largo... ¿qué opinais?
Besos a todas y FELIZ NAVIDAD!!!
Mesa, este tipo de ramos le llaman en cascada, yo me he decidido por este estilo porque llevaré la falfa lisa, sin ningún tipo de encaje, y he pensado que quedaria menos sosa la falda si le pongo un ramo de este estilo..si llevas una falda con volantes o encajes y es muy bonita, pues yo creo que mejor que se vea toda la falda....

Autor: ClaraNovia » dv. des. 23, 2011 10:29 pm
Noviaboda11 ha escrit:Sí jo penso com la Clara, prefereixo pagar una mica més, però que sigui amb qualitat i diferent. Jo porto un vestit molt sexy així que el ram el vull també deferent. Mireu els d´estructura en el blog http://judithjordaartefloral.blogspot.com. Quin m´aconselleu? A mí m´agraden varis però el de millor puntuació per mí és ramo estructura elegante. Com que sóc alta crec que em quedaria bé. Què en penseu? Necessito opinions, please..
Autor: Olguiky » dv. des. 23, 2011 10:43 pm
Estercita ha escrit:Olguiky ha escrit:A mi també m'agraden molt els rams en cascada! També me'l faré fer així. A més a més, jo sóc força alta i a més a més la part de baix del vestit té volum, per tant, tinc clar que no portaré un ram petit, perquè tinc por que en conjunt hi acabi quedant una mica ridícul.
Petons
Olguiky, mirate la web de flores del eden, tienen unos ramos en cascada muy chulos..