Tarjeta d'agraiment en el punt de llibre

El millor any de la nostra vida!

Tarjeta d'agraiment en el punt de llibre

EntradaAutor: Cuca12 » dc. des. 28, 2011 10:55 am

Hola a totes!!

Temps enrrera vaig veure que hi havia un post obert amb el tema dels textos d'agraiment, però ara no hi ha forma de trobar-lo.
El nostre fotògraf ens farà un punt de llibre i és on volem posar el text de "gràcies per venir" o alguna cosa per l'estil, que hi poseu vosaltres???
Aii que ens queda poquet per entrar al nostre any!!!

Bones festes a totes!!!Petonets
Imatge
Cuca12

Entrades: 46
Membre des de: dc. juny 08, 2011 11:20 am

Re: Tarjeta d'agraiment en el punt de llibre

EntradaAutor: Nono » dc. des. 28, 2011 12:17 pm

Lo del punt de llibre es una idea genial i a mes si ho fa el fotograf!!!
Nosaltres hem pensat en fer mariposes de paper, amb un escrit curt i personalitzat i penjarles en un mural amb cordes i pinces de la roba, pero de aquestes que posen en el regals... no se si m'explico jejejeje, pensem que pot quedar molt xulo i original.
Imatge
Nono
:: núvia rookie

Entrades: 191
Membre des de: dc. set. 07, 2011 2:38 pm

EntradaAutor: alohha » dc. des. 28, 2011 12:23 pm

Cuca12 ha escrit:Hola a totes!!

Temps enrrera vaig veure que hi havia un post obert amb el tema dels textos d'agraiment, però ara no hi ha forma de trobar-lo.
El nostre fotògraf ens farà un punt de llibre i és on volem posar el text de "gràcies per venir" o alguna cosa per l'estil, que hi poseu vosaltres???
Aii que ens queda poquet per entrar al nostre any!!!

Bones festes a totes!!!Petonets

Frases d'agraïment:

- Gracias por compartir con nosotros uno de los días más importantes de nuestra vida.
- No sabemos como expresar el agradecimiento por haber estado presente en nuestra boda, por eso solo te decimos que te queremos y nos tienes para lo que necesites.
- Las palabras no pueden expresar las gracias por compartir con nosotros toda la alegría que hemos experimentado el día de nuestra boda.
- El día de nuestra boda ha sido un día perfecto con aquellos a quienes realmente apreciamos, gracias por estar a nuestro lado.
- Gracias por acompañarnos y haber sido testigo del amor que nos une.
- Agradecemos vuestro cariño y amistad y esperamos poder compartir con vosotros muchos momentos de nuestra vida.
- El día de nuestra boda fue un día de felicidad por poderlo compartir con amigos y familiares como vosotros

Estàn prou bé no??
Bon Nadal!!
Imatge
alohha

Entrades: 126
Membre des de: dt. jul. 12, 2011 1:08 pm

EntradaAutor: Lalilo1 » dc. des. 28, 2011 1:39 pm

Em sembla una idea molt original! I més si us ho fa el fotograf!us pot quedar molt xulo. Quan ho donareu el mateix dia de la boda o sera una foto del dia de la boda i ho enviareu per correu?
T'ho pregunto pq a mi m'agradaria donar una targeta d'agraiment pero que els convidats tinguessin una foto amb nosaltres del dia de la boda
Imatge
Lalilo1

Entrades: 121
Membre des de: dg. nov. 07, 2010 3:01 pm

EntradaAutor: alohha » dc. des. 28, 2011 2:26 pm

Lalilo! Jo també havia pensat en enviar una foto dels nuvis i, a poder ser, junt amb el convidat en qüestió amb una frase d'agraïment al darrera, i enviar-la un cop passada la boda, a cada casa, en comptes de a cada convidat.
Es un detall que suposo agradaria a tothom i és una manera d'agraïr individualment l'assistència a la nostra boda.
Imatge
alohha

EntradaAutor: crisvr » dc. des. 28, 2011 3:12 pm

quines frases més boniques. a mi encara em qued amolt de temps per casar-me, fins el 2013, jeje. Però un avegada vaig llegir una boda a un blog i els novis van enviar una carta a tothom per agrair-lis el dia del casament. Penso que el tema dels punts de llibre està molt bé, tot i que jo ho enviaria per correu, ja que el dia de la boda ja rebran el detallet i s'ho penran com una cosa més. En canvi si ho enviem per correo és més una sorpresa i realment ho valoraran més, ja que no tenim perquè fer-ho.
No sé, és la meva opinió i espero que t'ajudi en alguna cosa.
crisvr
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 229
Membre des de: ds. nov. 19, 2011 9:20 pm

EntradaAutor: Olguiky » dc. des. 28, 2011 3:42 pm

alohha ha escrit:Lalilo! Jo també havia pensat en enviar una foto dels nuvis i, a poder ser, junt amb el convidat en qüestió amb una frase d'agraïment al darrera, i enviar-la un cop passada la boda, a cada casa, en comptes de a cada convidat.
Es un detall que suposo agradaria a tothom i és una manera d'agraïr individualment l'assistència a la nostra boda.

Nosaltres com a detall volíem donar la foto nostra amb el convidat en qüestió. Però resulta que el fotògraf que hem triat això no ho fa... i després vam pensar com tu, que potser era una bona idea enviar-ho després per correu com a "targeta d'agraïment"... no ho sé encara, perquè em sembla que se'ns dispara molt de preu.
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: alohha » dc. des. 28, 2011 4:46 pm

Olguiky ha escrit:
Nosaltres com a detall volíem donar la foto nostra amb el convidat en qüestió. Però resulta que el fotògraf que hem triat això no ho fa... i després vam pensar com tu, que potser era una bona idea enviar-ho després per correu com a "targeta d'agraïment"... no ho sé encara, perquè em sembla que se'ns dispara molt de preu.

Nosaltres no anirem a fer fotos entre la església i el restaurant, així que haviam pensat fer fotos amb els convidats durant l'aperitiu. Amb els convidats de cada casa (ex. m'ha germana, marit i filles, etc), així tampoc seràn tantes... Potser inclús els tiets amb els fills, encara que aquestos estiguin emancipats. I desprès revelar les fotos tampoc costarà tant, no? Encara ho hem de mirar bé, però si no vols que t'ho faci el fotògraf, li ots dir a algún amic que t'ho faci amb la seva càmara, que surten la mar de bé, i així no te costarà més!
Imatge
alohha

EntradaAutor: Olguiky » dc. des. 28, 2011 6:38 pm

Aloha, el fotògraf ja ens les farà aquestes fotos! De fet, ens fa un àlbum apart amb totes les fotografies dels convidats. Però el que no fa és revelar-les al mateix moment.

No sé, no sé... ja veurem
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: alohha » dc. des. 28, 2011 6:40 pm

Doncs millor!! així les pots enviar un mes desprès de la boda, quan la gent no s'esperi res... Es un detall super chulo!!
Imatge
alohha

EntradaAutor: Olguiky » dc. des. 28, 2011 6:50 pm

alohha ha escrit:Doncs millor!! així les pots enviar un mes desprès de la boda, quan la gent no s'esperi res... Es un detall super chulo!!

Sí, és el que deia... segurament no m'he explicat bé. El que em fa una mica de por és que revelar tanta foto ens acabi sortint massa car per ser una targeta d'agraïment... Hauré d'anar a demanar preus...

Muà
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Nono » dc. des. 28, 2011 9:21 pm

olguiky a mi me parece super bonito!!!! si el fotografo no le pone marca de agua y son de calidad optima en cualquier sitio te lo pueden imprimir y no creo que te salga muy caro.
A mi hermano se las dieron con marca de agua y copia que queria copia que le salia por un ojo de la cara.
Imatge
Nono

EntradaAutor: Olguiky » dc. des. 28, 2011 10:52 pm

Nono ha escrit:olguiky a mi me parece super bonito!!!! si el fotografo no le pone marca de agua y son de calidad optima en cualquier sitio te lo pueden imprimir y no creo que te salga muy caro.
A mi hermano se las dieron con marca de agua y copia que queria copia que le salia por un ojo de la cara.

Esto de la marca de agua lo encuentro indignante... igual que los que las pasan con baja calidad. Tu tienes derecho a hacer lo que te dé la gana con tus fotos!

El nuestro nos las pasa con alta resolución así que supongo que no tendré problemas... ya lo miraré. Como esto hasta la vuelta del viaje, nada de nada...

Besos
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Lalilo1 » dc. des. 28, 2011 11:41 pm

Me habia parecido buena idea, pero no habia caido con lo de las marcas de agua y lo celosos q son los fotografos de su trabajo.
Habia pensado en esta alternativa, pq una vez fui a una boda donde te hacian la foto con los novios y te la daban el mismo dia. Eran unas fotos feisimas, salimos con la cara "quemada" del fogonazo del flaix y los novios con una cara de cansados...es que nos hicieron hacer cola para hacernos la foto con los novios ::brr::
Imatge
Lalilo1

Entrades: 121
Membre des de: dg. nov. 07, 2010 3:01 pm

EntradaAutor: Nono » dj. des. 29, 2011 10:53 am

Si es que hay cada uno.... lo malo es que no se sabe hasta que la caga... yo por desgracia tengo que arriesgar, el mio no nos pone marca de agua y las da en alta resolución, yo me puse muy seria con eso y el me dijo que para nada me preocupara que las fotos son mias, que si me hago mil quinientas pues mil quinientas que me da en cd.
Imatge
Nono

EntradaAutor: Olguiky » dj. des. 29, 2011 3:15 pm

Lalilo1 ha escrit:Me habia parecido buena idea, pero no habia caido con lo de las marcas de agua y lo celosos q son los fotografos de su trabajo.
Habia pensado en esta alternativa, pq una vez fui a una boda donde te hacian la foto con los novios y te la daban el mismo dia. Eran unas fotos feisimas, salimos con la cara "quemada" del fogonazo del flaix y los novios con una cara de cansados...es que nos hicieron hacer cola para hacernos la foto con los novios ::brr::

Esto de la cola tiene tela... y visto desde el punto de vista de los novios también tiene que ser raro... poner la misma sonrisita, la misma pose... y ver que hay una cola de 50 personas esperando para la foto. Y los demás ya se están zampando el aperitivo ::brr::
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Cuca12 » dj. des. 29, 2011 3:49 pm

Moltes gràcies a totes!!!

Nosaltres teniem pensat posar els punts de llibre al damunt de les taules, 1 per persona, ja que de regalets només comprarem uns monederets per les dones i així els homes també tenen algun detallillo el dia del casament.
Per cert, que és això de l'aigua de les fotos???

Petonetssss
Imatge
Cuca12

Entrades: 46
Membre des de: dc. juny 08, 2011 11:20 am

EntradaAutor: novi » dj. des. 29, 2011 5:34 pm

mecachis, m'acabeu de donar una bona idea!! com que nosaltres también tindrem els originals de les fotos, i el dia de la boda no faran venta, a mode d'agraiment després els hi puc enviar als convidats, inclús per mail. segur que ho agrairan!! ja m'agradaria a mi, q a les bodes q he anat després els nuvis es molestessin a enviar les fotos per mail per tenirles de record... Es q jo mai la compro pq surten per un ull de la cara..
Imatge
novi
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3694
Membre des de: ds. maig 07, 2011 5:50 pm

EntradaAutor: Olguiky » dj. des. 29, 2011 5:37 pm

Cuca12 ha escrit:Moltes gràcies a totes!!!

Nosaltres teniem pensat posar els punts de llibre al damunt de les taules, 1 per persona, ja que de regalets només comprarem uns monederets per les dones i així els homes també tenen algun detallillo el dia del casament.
Per cert, que és això de l'aigua de les fotos???

Petonetssss

Cuca, la marca d'aigua és un element que posen a les fotos (normalment sol ser un text) i que és mig transparent. Tu pots veure la foto, però no imprimir-la. Molts fotògrafs ho fan perquè no utilitzis les fotos que ells et donen amb el CD. Moltes vegades si vols els fitxers sense la marca d'aigua els has de pagar apart.

Si poses a google imatges "marca de agua" te'n surten un munt d'exemples!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Olguiky » dj. des. 29, 2011 5:39 pm

novi ha escrit:mecachis, m'acabeu de donar una bona idea!! com que nosaltres también tindrem els originals de les fotos, i el dia de la boda no faran venta, a mode d'agraiment després els hi puc enviar als convidats, inclús per mail. segur que ho agrairan!! ja m'agradaria a mi, q a les bodes q he anat després els nuvis es molestessin a enviar les fotos per mail per tenirles de record... Es q jo mai la compro pq surten per un ull de la cara..

Nena! Entre totes en fem una de bona! M'estava trencant les banyes, perquè trobava molt car enviar les fotos per correu, tenint en compte que el dia del casament ja els haurem fet un detallet... no se m'ha acudit pensar que les podem enviar per mail!

Les noies del fòrum sou genials!
Imatge

Olguiky

Següent

Torna a: Bodas 2012