Autor: Cuca12 » dc. des. 28, 2011 10:55 am
Autor: Nono » dc. des. 28, 2011 12:17 pm

Autor: alohha » dc. des. 28, 2011 12:23 pm
Cuca12 ha escrit:Hola a totes!!
Temps enrrera vaig veure que hi havia un post obert amb el tema dels textos d'agraiment, però ara no hi ha forma de trobar-lo.
El nostre fotògraf ens farà un punt de llibre i és on volem posar el text de "gràcies per venir" o alguna cosa per l'estil, que hi poseu vosaltres???
Aii que ens queda poquet per entrar al nostre any!!!
Bones festes a totes!!!Petonets

Autor: Lalilo1 » dc. des. 28, 2011 1:39 pm

Autor: alohha » dc. des. 28, 2011 2:26 pm

Autor: crisvr » dc. des. 28, 2011 3:12 pm

Autor: Olguiky » dc. des. 28, 2011 3:42 pm
alohha ha escrit:Lalilo! Jo també havia pensat en enviar una foto dels nuvis i, a poder ser, junt amb el convidat en qüestió amb una frase d'agraïment al darrera, i enviar-la un cop passada la boda, a cada casa, en comptes de a cada convidat.
Es un detall que suposo agradaria a tothom i és una manera d'agraïr individualment l'assistència a la nostra boda.

Autor: alohha » dc. des. 28, 2011 4:46 pm
Olguiky ha escrit:
Nosaltres com a detall volíem donar la foto nostra amb el convidat en qüestió. Però resulta que el fotògraf que hem triat això no ho fa... i després vam pensar com tu, que potser era una bona idea enviar-ho després per correu com a "targeta d'agraïment"... no ho sé encara, perquè em sembla que se'ns dispara molt de preu.

Autor: Olguiky » dc. des. 28, 2011 6:38 pm

Autor: alohha » dc. des. 28, 2011 6:40 pm

Autor: Olguiky » dc. des. 28, 2011 6:50 pm
alohha ha escrit:Doncs millor!! així les pots enviar un mes desprès de la boda, quan la gent no s'esperi res... Es un detall super chulo!!

Autor: Nono » dc. des. 28, 2011 9:21 pm

Autor: Olguiky » dc. des. 28, 2011 10:52 pm
Nono ha escrit:olguiky a mi me parece super bonito!!!! si el fotografo no le pone marca de agua y son de calidad optima en cualquier sitio te lo pueden imprimir y no creo que te salga muy caro.
A mi hermano se las dieron con marca de agua y copia que queria copia que le salia por un ojo de la cara.

Autor: Lalilo1 » dc. des. 28, 2011 11:41 pm

Autor: Nono » dj. des. 29, 2011 10:53 am

Autor: Olguiky » dj. des. 29, 2011 3:15 pm
Lalilo1 ha escrit:Me habia parecido buena idea, pero no habia caido con lo de las marcas de agua y lo celosos q son los fotografos de su trabajo.
Habia pensado en esta alternativa, pq una vez fui a una boda donde te hacian la foto con los novios y te la daban el mismo dia. Eran unas fotos feisimas, salimos con la cara "quemada" del fogonazo del flaix y los novios con una cara de cansados...es que nos hicieron hacer cola para hacernos la foto con los novios

Autor: Cuca12 » dj. des. 29, 2011 3:49 pm
Autor: novi » dj. des. 29, 2011 5:34 pm

Autor: Olguiky » dj. des. 29, 2011 5:37 pm
Cuca12 ha escrit:Moltes gràcies a totes!!!
Nosaltres teniem pensat posar els punts de llibre al damunt de les taules, 1 per persona, ja que de regalets només comprarem uns monederets per les dones i així els homes també tenen algun detallillo el dia del casament.
Per cert, que és això de l'aigua de les fotos???
Petonetssss

Autor: Olguiky » dj. des. 29, 2011 5:39 pm
novi ha escrit:mecachis, m'acabeu de donar una bona idea!! com que nosaltres también tindrem els originals de les fotos, i el dia de la boda no faran venta, a mode d'agraiment després els hi puc enviar als convidats, inclús per mail. segur que ho agrairan!! ja m'agradaria a mi, q a les bodes q he anat després els nuvis es molestessin a enviar les fotos per mail per tenirles de record... Es q jo mai la compro pq surten per un ull de la cara..