Flores novia

El millor any de la nostra vida!

Re: Flores novia

EntradaAutor: julia30 » dc. des. 28, 2011 10:54 am

julia30 ha escrit:
patri1980 ha escrit:
Noviaboda11 ha escrit:Sí jo penso com la Clara, prefereixo pagar una mica més, però que sigui amb qualitat i diferent. Jo porto un vestit molt sexy així que el ram el vull també deferent. Mireu els d´estructura en el blog http://judithjordaartefloral.blogspot.com. Quin m´aconselleu? A mí m´agraden varis però el de millor puntuació per mí és ramo estructura elegante. Com que sóc alta crec que em quedaria bé. Què en penseu? Necessito opinions, please.. :hmm::

Noviaboda11, quina passada de rams, m´encanten són preciosos. Preguntes pels d´estructura, ostres jo trobo molt bonic el d´estructura amb orquideas. Ja t´has decidit?

Jo miraré aquesta noia per mí, sabeu com va de preus? Quant us hi gasteu vosaltres amb les flors?

Vaig quedar el Diumenge amb ella, i em va ensenyar moolts rams, ara dubto entre el bouquet roses vermelles o una Rosmelia vermella gran, no sé què fer...

Patri1980 pel preus no has de patir, estan força bé, no és super barata però tampoc cara. A més ens ho porta tot com a servei inclòs a l´hora que diguem. Està molt bé això. Jo tinc prioritat en una bona qualitat i bon servei.

Apa noies a veure si m´ajudeu a decidir..bouquet o Rosmelia vermella?

Noies al final he triat bouquet roses vermelles!! La Judith m´ha suggerit posar-hi una mica de pedreria svaroski, molt poqueta de manera que ens queda molt finet. Gràcies per ajudar-me companyes!!
julia30

Entrades: 27
Membre des de: ds. oct. 01, 2011 9:08 pm

EntradaAutor: Nono » dc. des. 28, 2011 12:26 pm

Hola a todas!

Yo con el ramo estoy totalmente perdida porque me encantan toooodos!!!! pero me da miedo que el que escoja no me quede bien con el vestido, la verdad es que soy muy torpe combinando cosas, la moda no es lo mio jejejeje. El caso es que mi vestido es vintage (etolia 2007) y no tengo ni idea... porque aunque no lo elijo yo, se encarga mi padre que es el padrino, me ha pedido que le diga el estilo que quiero, pero lo dicho me gustan todooooos
Help me please!!!!!!
Imatge
Nono
:: núvia rookie

Entrades: 191
Membre des de: dc. set. 07, 2011 2:38 pm

EntradaAutor: Lalilo1 » dc. des. 28, 2011 12:58 pm

Jejeje, aquest ram és de Bornay :P Ja ens han fet els nostres a algunes del fòrum i són una passada ^_^[/quote]

Hola Nime!
La veritat es que m'encanten els rams de bornay! pero jo soc de lleida i ho tindria una mica complicadet per a que em fessin arribar el ram. De totes maneres, no ho vull descartar del tot, em podries enviar un privi amb els preus q et van dir? Es q si em sembla molt car ja no truco ni per informarme.Amb quina antelació ho vas demanar tu? aish, q preguntona estic!

Gracies!
Imatge
Lalilo1

Entrades: 121
Membre des de: dg. nov. 07, 2010 3:01 pm

EntradaAutor: Olguiky » dc. des. 28, 2011 3:28 pm

Nono ha escrit:Hola a todas!

Yo con el ramo estoy totalmente perdida porque me encantan toooodos!!!! pero me da miedo que el que escoja no me quede bien con el vestido, la verdad es que soy muy torpe combinando cosas, la moda no es lo mio jejejeje. El caso es que mi vestido es vintage (etolia 2007) y no tengo ni idea... porque aunque no lo elijo yo, se encarga mi padre que es el padrino, me ha pedido que le diga el estilo que quiero, pero lo dicho me gustan todooooos
Help me please!!!!!!

Con tu vestido yo creo que te quedaría muy bonito algo en tonos pasteles: tonos rosas, malvas... combinados con blanco. Y que el ramo fuera un poco grande porque el vestido no tiene nada de volumen, así que jugaría con un poco más de volumen en el ramo.

Ya nos contarás por qué tipo de ramo te decides!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: Estercita » dc. des. 28, 2011 7:49 pm

Olguiky ha escrit:
Nono ha escrit:Hola a todas!

Help me please!!!!!!

Con tu vestido yo creo que te quedaría muy bonito algo en tonos pasteles: tonos rosas, malvas... combinados con blanco. Y que el ramo fuera un poco grande porque el vestido no tiene nada de volumen, así que jugaría con un poco más de volumen en el ramo.

Ya nos contarás por qué tipo de ramo te decides!

Tiene razón Olguiki, jugaría con el volumen del ramo...aunque ya que llevas un estilo vintage, podrías poner en el ramo algún detalle vintage, como un broche en el lazo del ramo...te envio una web que hace ramos de novia vintage, por si puedes sacar alguna idea, te mando una foto de alguno de los ramos
http://www.beautifulbluebrides.com/tag/vintage/
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Estercita
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dc. nov. 30, 2011 1:59 pm

Re:

EntradaAutor: Nime » dc. des. 28, 2011 8:28 pm

Lalilo1 ha escrit:Jejeje, aquest ram és de Bornay :P Ja ens han fet els nostres a algunes del fòrum i són una passada ^_^

Hola Nime!
La veritat es que m'encanten els rams de bornay! pero jo soc de lleida i ho tindria una mica complicadet per a que em fessin arribar el ram. De totes maneres, no ho vull descartar del tot, em podries enviar un privi amb els preus q et van dir? Es q si em sembla molt car ja no truco ni per informarme.Amb quina antelació ho vas demanar tu? aish, q preguntona estic!

Gracies![/quote]

Tens un privat ;)
Mis ideas en: www.lapetrona.com

Imatge
Nime
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1736
Membre des de: ds. feb. 12, 2011 8:10 pm

EntradaAutor: Nono » dc. des. 28, 2011 9:15 pm

Olguiky lo del volumen no lo habia pensado, aunque yo llevo can-can y si que le doy un poco, no es muy voluminoso asi que puede quedar genial!!!!
Estercita, merciiii por la web, me la estoy mirando y los vintage me encantaaaaaan!!!!
Madre mia que todo se me hace muuuuu dificil! jajajaja
Imatge
Nono

EntradaAutor: Nora&xavi » dj. des. 29, 2011 9:38 pm

Noviaboda11 ha escrit:Sí jo penso com la Clara, prefereixo pagar una mica més, però que sigui amb qualitat i diferent. Jo porto un vestit molt sexy així que el ram el vull també deferent. Mireu els d´estructura en el blog http://judithjordaartefloral.blogspot.com. Quin m´aconselleu? A mí m´agraden varis però el de millor puntuació per mí és ramo estructura elegante. Com que sóc alta crec que em quedaria bé. Què en penseu? Necessito opinions, please.. :hmm::

Ja t´has decidit? Jo agafaré un ramo estructura elegante, però variant alguna floreta. Un petonet!!
Nora&xavi

Entrades: 12
Membre des de: dg. set. 25, 2011 7:45 pm

EntradaAutor: Olguiky » dj. des. 29, 2011 10:00 pm

Nora&xavi ha escrit:

Ja t´has decidit? Jo agafaré un ramo estructura elegante, però variant alguna floreta. Un petonet!!

Nora, ara els acabo de veure i el que dius d'estructura elegante ÉS PRECIÓS. Felicitats per la tria!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: lilul » dj. des. 29, 2011 10:23 pm

Jo tinc una pregunta, que fa temps que hem roda pel cap... Aixo del ram, no molesta? Potser es per saber que fer amb les mans? Jo es queno m'hi veig amb un (perdoneu l'expressio) "trasto" a les mans que hem dona la impresio que no sabre que fer-ne ni com tenir-lo i que hem molestara mes que una altra cosa...
Es que no m'estranyaria que ho elimines, om tot d'altres coses que no hi trobo utilitat ni gut ni ganes de fer. Confesso que no hi he pensat gaire en el ram, pero lo poc que hi he pensat, sempre hem quedo amb el dubte!
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

I com si no tingués prou feina... http://detarracoamassilia.wordpress.com/
lilul
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2092
Membre des de: dc. nov. 02, 2011 4:59 pm

EntradaAutor: Noe2012 » dv. des. 30, 2011 10:45 am

Uuuuii!! Pues para mi es un "trasto" que me va a ayudar muchísimo a sobrellevar los nervios... estoy segura!!

Yo, siempre que estoy algo nerviosa, tengo que tener algo en las manos. Así que me vendrá genial llevar ramo!!

Pero si para ti va a ser una molestia más que otra cosa, llévalo igualmente, pero para la ceremonia y las fotos y tal. Ya después lo dejas en la mesa del banquete y ya esta! Hasta que se lo entregues a alguien! O no! Que también te lo puedes quedar, o ponerselo a algún ser querido en el cementerio...

Yo tengo muchas dudas sobre eso último: no sé si se lo voy a entregar a mi prima que es como mi hermana, si tirarlo a las solteras para hacer un poco de cachondeo, o ponerselo a mis abuelos en el cementerio....
Imatge
Noe2012
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1427
Membre des de: dg. gen. 30, 2011 12:37 pm

EntradaAutor: lilul » dv. des. 30, 2011 2:43 pm

Oh, lo de portar-lo al meu avi al cementiri... M'han pujat las lagrimes i tot!
El trobo tantissim a faltar, i de fet, si hagues estat viu m'hagues acompanyat ell en l'entrada! La veritat es que sense ell hi ha tantes coses que faig diferent...
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

I com si no tingués prou feina... http://detarracoamassilia.wordpress.com/
lilul

Entrades: 2092
Membre des de: dc. nov. 02, 2011 4:59 pm

EntradaAutor: Mesa » dv. des. 30, 2011 2:50 pm

Noe2012 ha escrit:Uuuuii!! Pues para mi es un "trasto" que me va a ayudar muchísimo a sobrellevar los nervios... estoy segura!!

Yo, siempre que estoy algo nerviosa, tengo que tener algo en las manos. Así que me vendrá genial llevar ramo!!

Pero si para ti va a ser una molestia más que otra cosa, llévalo igualmente, pero para la ceremonia y las fotos y tal. Ya después lo dejas en la mesa del banquete y ya esta! Hasta que se lo entregues a alguien! O no! Que también te lo puedes quedar, o ponerselo a algún ser querido en el cementerio...

Yo tengo muchas dudas sobre eso último: no sé si se lo voy a entregar a mi prima que es como mi hermana, si tirarlo a las solteras para hacer un poco de cachondeo, o ponerselo a mis abuelos en el cementerio....

Noe estoy de acuerdo contigo... Creo q me va a servir para tener algo en las manos pq con lo nerviosa q soy... Ay madre mia!!! Llevare dos flores, las del ramo y las flores de bach jajajaja
yo por mi parte se lo regalare a la hija de mi novio, me hace mucha ilu!!!
Imatge
Mesa

Entrades: 2211
Membre des de: dl. nov. 14, 2011 8:34 am

EntradaAutor: Olguiky » dv. des. 30, 2011 3:21 pm

Estic d'acord amb vosaltres noies, el ram pot ser una mica molest, però a mi em servirà per saber què fer-ne de les mans. Jo sempre gesticulo moltíssim, sóc molt expressiva amb les mans! Però sé que aquell dia ho hauré de controlar una mica, perquè no queda gaire bé. I amb el ram sabré tenir les manetes controlades.

Petons
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Estercita » dv. des. 30, 2011 3:53 pm

Olguiky ha escrit:Estic d'acord amb vosaltres noies, el ram pot ser una mica molest, però a mi em servirà per saber què fer-ne de les mans. Jo sempre gesticulo moltíssim, sóc molt expressiva amb les mans! Però sé que aquell dia ho hauré de controlar una mica, perquè no queda gaire bé. I amb el ram sabré tenir les manetes controlades.

Petons

Estoy contigo Olguiky, porque yo también gesticulo mucho, lo mismo le doy un ramazo a alguien...jeje...
Estercita

Entrades: 552
Membre des de: dc. nov. 30, 2011 1:59 pm

EntradaAutor: Nono » ds. des. 31, 2011 1:31 pm

pues yo tmb lo veo un ''trasto'' pero igualmente lo llevare, se que andara mas perdido que conmigo pero bueno jajajaja creo que sera una de las cosas qus primero entregare!!!! jejje
Imatge
Nono

EntradaAutor: Olguiky » ds. des. 31, 2011 1:56 pm

Nono ha escrit:pues yo tmb lo veo un ''trasto'' pero igualmente lo llevare, se que andara mas perdido que conmigo pero bueno jajajaja creo que sera una de las cosas qus primero entregare!!!! jejje

Piensa que es solo para el momento de la ceremonia y las fotos... pero luego, si te molesta, al llegar al restaurante puedes pedir que te lo guarden junto con todas las entregas. Así no te molestará más.

Besos
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Nono » dg. gen. 01, 2012 2:31 pm

Olguiky ha escrit:
Nono ha escrit:pues yo tmb lo veo un ''trasto'' pero igualmente lo llevare, se que andara mas perdido que conmigo pero bueno jajajaja creo que sera una de las cosas qus primero entregare!!!! jejje

Piensa que es solo para el momento de la ceremonia y las fotos... pero luego, si te molesta, al llegar al restaurante puedes pedir que te lo guarden junto con todas las entregas. Así no te molestará más.

Besos

Ei Olguiky buena idea, yo habia pensado en dejarlo en la mesa, al lado del centro que pongan o no se por ahí jajajajaja la verdad es que con lo despistada que soy creo que no llegará muy lejos jajajaja
Imatge
Nono

EntradaAutor: toni-silvia » dg. gen. 01, 2012 7:39 pm

Jo ara pel gener o el febrer anire a la floristeria, pero vull flors blanques, possiblement margarites o cales blanques, o alguna flor similar, em doneu idees?
El meu vestit es el model IRENE de luna novias (amb un cinturonet i un broche...)
Imatge
toni-silvia

Entrades: 875
Membre des de: dc. abr. 08, 2009 5:38 pm

EntradaAutor: Olguiky » dg. gen. 01, 2012 9:20 pm

toni-silvia ha escrit:Jo ara pel gener o el febrer anire a la floristeria, pero vull flors blanques, possiblement margarites o cales blanques, o alguna flor similar, em doneu idees?
El meu vestit es el model IRENE de luna novias (amb un cinturonet i un broche...)

Les cales són precioses! A mi personalment també m'agraden molt els lilums i els pots trobar en una gran varietat de colors (per suposat també en blanc). neujor:-)
Imatge

Olguiky

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat