YA TENGO VESTIDO

El millor any de la nostra vida!

Re: YA TENGO VESTIDO

EntradaAutor: MyK » dc. gen. 04, 2012 8:24 pm

Chicas! muy bonito el vestido! qué nervios ahora esperar a que llegue el vuestro...!! os mando muuuucha paciencia!!jejej!!
Imatge
MyK
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 731
Membre des de: dv. oct. 28, 2011 8:07 pm

EntradaAutor: Olguiky » dc. gen. 04, 2012 8:28 pm

MyK ha escrit:Chicas! muy bonito el vestido! qué nervios ahora esperar a que llegue el vuestro...!! os mando muuuucha paciencia!!jejej!!

Sí, que la paciència és el que ens costa més a les núvies un cop tenim triat el vestit i hem d'esperar sis mesos per tornar-nos a veure vestides de núvia.
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: amour » dc. gen. 04, 2012 8:33 pm

ainos30 ha escrit:Hola a todas!

Yo también tengo mi vestido, lo encontré en octubre y hasta febrero no llega el de mi talla.
Desde que lo vi me enamoré. Es de luna novias, se llama Isos.
http://www.lunanovias.com/luna_novia_2012_165.php
Que os parece?

És preciós!! Estaràs maquíssima ainos30.

Un petó
amour

Entrades: 10
Membre des de: dj. des. 29, 2011 9:58 pm

EntradaAutor: ainos30 » dc. gen. 04, 2012 9:15 pm

Elisabetgu ha escrit:Siiii!!
Tu ya tienes el de tu talla? A mi me llega el mes que viene y tengo unas ganas. Estos días no paro de mirar las fotos porque ya no me acuerdo de él, ahora viendolo me parece muy larga la cola jeje

Pues yo me lo compré a finales de octubre y hasta finales de febrero o principios de marzo no me llegaba mi vestido.
También cuando vaya a probármelo, tengo que escoger el velo, ya que en octubre tenían muy pocos modelos y para principios de año tenían que llegarles más.
Por lo de la cola que dices que las ves larga, para mi gusto es justo la medida para que luzca y no resulte incómoda. Además como soy bastante alta, quería un vestido con algo de cola, jejejejeje.
Que te lo compraste en Pronovias? Yo lo hice en una tienda de Viladecans (Novias Victoria).
Y por otro lado, todavía me faltan los zapatos y la ropa interior.[/quote]

Que fuerte Eli!! jajaja Yo también me lo compré en esta tienda a principios de octubre, es que yo soy de Viladecans y fui a Victoria a mirar lo que tenian y me gustaron unos cuantos de luna novias pero este fue el que más.
Yo no soy ni muy alta no bajita, de la media jeje, pero en un principio no queria cola, pero al gustarme el vestido.. pero si, tienes razón, asi luce más el vestido.
No creo que me ponga velo, no me gusta mucho.
Conmigo quedamos que me pedirian que me hicieran un bolero para taparme los ombros, como es mayo y puede que haga un poco de fresco... y me han regalado el cancan que es el que da menos volumen a la falda, me gustaba más.
A mi también me faltan los zapatos, me voy a esperar a ver que tienen en Victoria.
De donde eres? Fuistre a proposito a esta tienda para ver la colección de luna novias o también eres de por aqui.
Imatge
ainos30
:: núvia experimentada

Entrades: 202
Membre des de: dj. des. 29, 2011 5:30 pm

EntradaAutor: ainos30 » dc. gen. 04, 2012 9:36 pm

MyK ha escrit:Chicas! muy bonito el vestido! qué nervios ahora esperar a que llegue el vuestro...!! os mando muuuucha paciencia!!jejej!!

Gracias MyK! Ya he tenido unos tres meses de paciencia, ahora este último va ser el peoooor! Lo quiero ya jajajaja
Se pasará rapido, seguro, con todo lo que tengo en la cabeza!
Imatge
ainos30

EntradaAutor: ainos30 » dc. gen. 04, 2012 9:37 pm

Olguiky ha escrit:

Sí, que la paciència és el que ens costa més a les núvies un cop tenim triat el vestit i hem d'esperar sis mesos per tornar-nos a veure vestides de núvia.

Ara el que em pasa Olguiky, que fa tant de temps que me'l vaig posar que ja no m'enrecordo i estic cada dia mirant les fotos jajaja
Imatge
ainos30

EntradaAutor: ainos30 » dc. gen. 04, 2012 9:39 pm

amour ha escrit:
ainos30 ha escrit:Hola a todas!

Yo también tengo mi vestido, lo encontré en octubre y hasta febrero no llega el de mi talla.
Desde que lo vi me enamoré. Es de luna novias, se llama Isos.
http://www.lunanovias.com/luna_novia_2012_165.php
Que os parece?

És preciós!! Estaràs maquíssima ainos30.

Un petó

Moltes gràcies amour!
La veritat es que m'encanta, es sencillet pero guapisim. Posat guanya molt!

Tu ja tens el teu?
Imatge
ainos30

EntradaAutor: lauraijoan » dc. gen. 04, 2012 9:41 pm

help!! vosaltres que ja teniu el vestit, amb quant de temps d'anticipació el veu començar a mirar???
Imatge
Accesorios para bebés www.luluferris.com
lauraijoan

Entrades: 47
Membre des de: dc. gen. 04, 2012 11:31 am

EntradaAutor: ainos30 » dc. gen. 04, 2012 9:48 pm

lauraijoan ha escrit:help!! vosaltres que ja teniu el vestit, amb quant de temps d'anticipació el veu començar a mirar???

Hola Laura!
Uns set mesos abans. Lo recomanables es un sis abans.
Quan et cases?
Imatge
ainos30

EntradaAutor: Olguiky » dc. gen. 04, 2012 9:50 pm

lauraijoan ha escrit:help!! vosaltres que ja teniu el vestit, amb quant de temps d'anticipació el veu començar a mirar???

Jo vaig començar a mirar a l'octubre, em vaig decidir a començaments de novembre i em caso el 2 de juny. O sigui que uns 7 mesos abans del casament ja tenia el vestit triat. Sembla molt però a la majoria de llocs et diuen que necessiten sis mesos per tenir-te el vestit.
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: lauraijoan » dc. gen. 04, 2012 9:50 pm

al novembre!!! :) vaig amb temps de sobres llavors...
Imatge
lauraijoan

EntradaAutor: Olguiky » dc. gen. 04, 2012 9:55 pm

lauraijoan ha escrit:al novembre!!! :) vaig amb temps de sobres llavors...

I tant! Et pots permetre començar a mirar-los cap al març, més o menys. Et diré que a mi em va costar molt esperar a l'octubre... a l'estiu ja volia començar a mirar... però a totes les botigues em deien que m'ésperés a setembre-octubre que és quan rebien els de la nova temporada.
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: ainos30 » dc. gen. 04, 2012 9:59 pm

lauraijoan ha escrit:al novembre!!! :) vaig amb temps de sobres llavors...

I tant que vas amb temps!
Jo també em vaig esperar pel que diu la Olguiky i ho vaig fer a l'octubre perque entremig hi havien els nadals i vulguis o no es un mes que no treballen molt, així que contan els dius productius eres sis mesos.
Imatge
ainos30

EntradaAutor: lauraijoan » dc. gen. 04, 2012 9:59 pm

no m'estranya! jo aniria ja a anar mirar a veure que...hehehe Mira, al febrer aquí a Mataró hi ha la fira de boda, així que m'anirà perfecte!
Imatge
lauraijoan

EntradaAutor: lauraijoan » dc. gen. 04, 2012 10:00 pm

i jo dic...i la gent que es vol casar de hoy para mañana, com s'ho munta la noia pel vestit??
Imatge
lauraijoan

EntradaAutor: Olguiky » dc. gen. 04, 2012 10:37 pm

lauraijoan ha escrit:i jo dic...i la gent que es vol casar de hoy para mañana, com s'ho munta la noia pel vestit??

Estic segura que no hi ha cap núvia que es quedi sense vestit! Segur que això dels sis mesos ho diuen per poder-se organitzar millor la feina, però és evidnet que no estan sis mesos fent un vestit.
Si hi vas amb menys temps se'ls acumula més la feina, però estic segura que també t'ho farien.
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: cris&pol » dc. gen. 04, 2012 10:46 pm

Olguiky ha escrit:
lauraijoan ha escrit:i jo dic...i la gent que es vol casar de hoy para mañana, com s'ho munta la noia pel vestit??

Estic segura que no hi ha cap núvia que es quedi sense vestit! Segur que això dels sis mesos ho diuen per poder-se organitzar millor la feina, però és evidnet que no estan sis mesos fent un vestit.
Si hi vas amb menys temps se'ls acumula més la feina, però estic segura que també t'ho farien.

Segur que si que alguna cosa s'aconseguiria tot i que jo el meu el vaig encarregar a finals de setembre i m'han dit que amb sort m'arribarà a finals de febrer són 5 mesos, i es veu que aquesta firma és el que tarda!! En fi sort que el vaig agafar amb temps perquè sino...

Jo crec que uns 9 - 10 mesos abans es ideal perquè et dona temps d'anar a mirar a diferents llocs, tot depent també del temps que tinguis jo com que només tenia els caps de setmana vaig començar uns 10 mesos abans!!

: besito :
Imatge
cris&pol
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1623
Membre des de: dc. abr. 20, 2011 2:33 pm

EntradaAutor: lilul » dc. gen. 04, 2012 11:37 pm

I fins i tot un any m'han dit a mi! Es una barbaritat! Sis mesos ho veig raonable, tenint en compte el que es, ara, l'emprova no pot ser tampoc a un un mes del dia D... Noies, jo no se com ho feu per aguantar l'espera avent-lo tingut posat a sobre. Jo no veig el dia d'arrivar a ca ma mare i anar a mirar roba! Ufff no podre, m'agafara un cobriment!
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

I com si no tingués prou feina... http://detarracoamassilia.wordpress.com/
lilul
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2092
Membre des de: dc. nov. 02, 2011 4:59 pm

EntradaAutor: cris84 » dj. gen. 05, 2012 9:12 am

En portar i fer el vestit no triguen gaire temps. Et recomanen 6 mesos perque et doni temps a mirar i perque ells es puguin organitzar millor i no tinguin tota la feinada de cop. Pero amb menys també ho fan.
La meva germana va decidir casarse nomes amb dos mesos i mig, i li fan fer el seu vestit sense cap problema.
A tothom li solen portar el seu vestit amb uns 6 - 5 mesos abans perque portant-lo abans no ganen res. Les proves no te les poden fer amb tanta antelació, perque no serviria de molt.
Imatge
cris84
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 110
Membre des de: dl. set. 19, 2011 10:05 am

EntradaAutor: Olguiky » dj. gen. 05, 2012 10:17 am

cris84 ha escrit:La meva germana va decidir casarse nomes amb dos mesos i mig, i li fan fer el seu vestit sense cap problema.

M'alegro de saber que hi ha algú que amb menys temps l'hi han fet. N'estava segura que no deixarien de vendre un vestit per anar amb poc temps, però no sabia ningú que li hagués passat!
Imatge

Olguiky

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat