Número de cuenta en las invitaciones...que pensáis?

El millor any de la nostra vida!

Re: Número de cuenta en las invitaciones...que pensáis?

EntradaAutor: Olguiky » dv. gen. 13, 2012 3:55 pm

EDYO ha escrit:Nosotros somos de un pueblecito......a las ultimas bodas que e ido estaba el numero de cuenta....aqui de donde soy yo se pone en dos o tres tiendas una lista cortita para la gente del pueblo que te quiere regalar 4 detalles aunque no esten invitados peró nosotros si que pondremos el numero de cuenta,
A mi me daba un poquito de cosa y e aprovechado la invitacion para colar ahi en un ladito el num de cuenta
La invitación aun no esta echa pero ya lo tenemos pensado sera una entrada a una exhibición de freestyle y enduro ( motos ) y como sabeis casi siempre en las entradas hay un código de barras al lado..... pues sera alli donde pondremos el numero de cuenta.
Quien me llame preguntando el numero de cuenta para no tener que ir diciendolo les voy a decir que los numeros del codigo de barras son exactamente los del num de cuenta

Oye, pues está muy bien esto de dar vidilla a las tiendas del pueblo! Me gusta mucho porqué ahora con la crisis las tiendas de toda la vida lo están notando!

Muy originales las invitaciones, eh! Como mola!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: ainos30 » dv. gen. 13, 2012 6:23 pm

Hola chicas!

A mi me está dando un dolor de cabeza esto de la cuenta.
Primero lo ibamos a poner, cuando ya teniamos decididas las invitaciones, con los comentarios de todo el mundo decidimos quitarla porque todos decian que quedaba muy mal.
Despues de casi tenerlas en las manos, nos damos cuenta que la gente empieza a preguntar que regalarnos y nos comentan que sin un fin semana, que si algo para la casa,.... vamos que tenemos que decirles que no (porque para eso esta el viaje de novios y mi casa ya la tengo llena jeje), y comentarles que necesitamos dinero.
Me esta pareciendo más violento el decirlo que el haber puesto el numero.

También habiamos pensado en poner una tarjeta en el sobre de la invitación con un numero de cuenta de la agencia de viajes para que ese dinero se viera que va para la luna de miel, pero lo he comentado y no se puede hacer, no tienen numero de cuenta.

Vamos que me veo con los sobres durante toda la cena pa' arriba y pa' bajo.

Esto es un lio!
Imatge
ainos30
:: núvia experimentada

Entrades: 202
Membre des de: dj. des. 29, 2011 5:30 pm

EntradaAutor: jemima » dv. gen. 13, 2012 7:39 pm

¡Hola, chicas! Hace muuuuucho que no escribo en el foro, he empezado el año muy mal, llevo semanas con una gripe que parece que ha hecho de mi cuerpo su hogar...... Hoy que estoy mínimamente bien aprovecho para poner algún mensaje.

Nosotros ya entregamos las invitaciones a nuestros familiares más cercanos estas fiestas de Navidad. El resto las mandaremos por correo. También nos parecía que quedaba un poco mal esto de poner un número de cuenta corriente, pero al final hemos puesto una tarjetita a parte (dentro del sobre) con nuestro número y la coletilla "muy agradecidos"... La verdad es que no se nos ocurrió otra manera.... Y parece que ha ido bien, porque sino ya tienes a todo el mundo preguntando si tenemos lista de bodas... (bueno, alguna persona lo preguntó, porque la tarjeta pasa un poco desapercibida dentro de la invitación, pero cuando lo decíamos entonces ya la veían) :P
Imatge
Imatge

Primera prova del vestit: 26-03-2012
Segona prova del vestit: 16-04-2012
Tercera prova del vestit: 03-05-2012
Quarta prova del vestit (i última!!): 10-05-2012
jemima
:: núvia rookie

Entrades: 143
Membre des de: dt. març 29, 2011 11:13 pm

EntradaAutor: bearoki » dv. gen. 13, 2012 7:52 pm

Yo voy a ser práctica. Pongo el numero de cuenta en las invitaciones y el que critique me dá igual.
bearoki

Entrades: 107
Membre des de: dv. nov. 04, 2011 7:57 am

EntradaAutor: Olguiky » dv. gen. 13, 2012 8:12 pm

Nosaltres al final hem decidit no fer-ho... la gent ens els casaments que hem anat ha tendit sempre a donar diners: o els ha ingressat al número de compte o els donen durant el convit de manera original. Tota la colla li vam posar els diners dins d'un càntir a un dels nostres amics. A una altra noia li vam fer una llibreta amb una dedicatòria xula i els bitllets estaven a dins de cadascuna de les pàgines...

I aquesta serà la gent que vindrà al nostre casament, per tant, vam optar per no posar el número. Si el volen ja el demanaran!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: ANAPAR » ds. gen. 14, 2012 10:21 pm

Dolors Barcelona ha escrit:Chicas estoy liadisima cn las invitaciones y no se q hacer...
Por un lado, me parece horrible poner el num. de cuenta en ellas, parece q te obligue a hacer un atransferencia de dinero...por otro, me arriesgo a q mucha gente el mismo dia de la boda me de un sobrecito, y la verdad, creo q puede ser bastante incómodo...de todas formas, en las invitaciones ponemos q llamen para confirmar la asistencia, y puede ser una buena ocasión para q pidan el num. de cuenta...no se, estoy liada.
Como lo hacéis vosotras???

Graciassssssss!!!!!!!! : besito :

Yo también pienso que queda un poco feo poner el número de cuenta en la invitación, pero es mi opinión. Como tienen que llamar para confirmar, pues ya lo pedirán, no?
Imatge
ANAPAR

Entrades: 148
Membre des de: dc. oct. 12, 2011 11:15 pm

EntradaAutor: kiskins » dg. gen. 15, 2012 9:33 am

Nosotros no lo hemos puesto , no por nada , a mi no me parece feo , es mas como invitada siempre me ha parecido mucho mas práctico, pero es que en la familia la tradición es dar el dinero el día de la boda asik al final decidimos que no. La verdad es que todo el mundo pregunta que es lo que quieres y basta con decir que prefieres dinero y ya está , tampoco me parece violento decirselo a los invitados.
kiskins

Entrades: 93
Membre des de: dg. set. 12, 2010 1:10 pm

EntradaAutor: gemma_sergio » dt. gen. 17, 2012 7:23 pm

Pues yo la verdad no sé qué hacer.

Mi prima se casó este pasado mes de octubre y ahora que pienso creo que no puso el numero de cuenta también porque su padre es banquero y con que todos le llamásemos y lo visitasemos a la oficina ya estaba arreglado!

Una amiga mía que se casó el año pasado puso una targetita de ella y su marido con el número de cuenta. Recuerdo que me pareció un poco violento pero luego lo entendí porque lo ultimo que quieres en medio de toooooodos los preparativos es que te comiencen a llamar para pedir el nº de cuenta.

Lo hablaré con mi chico y nuestros padres a ver qué piensan!
Imatge
gemma_sergio
:: núvia de bronze

Entrades: 1790
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 5:41 pm

EntradaAutor: Estercita » dt. gen. 17, 2012 8:54 pm

Es que si se piensa es un poco hipicritilla este tema, porque nos van a regalar dinero, que hay de malo en poner el número, si la persona que te va a dar dinero se ofende por el número de cuenta, y resulta que te va a regalar dinero, no se entiende....a mi me suena más bien, a que les da pereza ir a ingresar el dinero y les es más fácil dartelo en mano, pero claro, ese dia no quiero que el Dioni este cerca de mi...porque seguro que llevare un monton de sobres con dinero...jeje...hay cosas que no cambiaran nunca, aunque pongamos el numero, nos darán sobres...
Estercita
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dc. nov. 30, 2011 1:59 pm

EntradaAutor: gemma_sergio » dl. gen. 23, 2012 1:14 pm

Hola chicas!!

Os voy a dar una idea que me han dado mis padres.

Resulta que la hija de unos amigos de mis padres que se casó el año pasado puso junto a la invitación un targetón en el cual era un mapa para llegar a la isla del tesoro (rte) y abajo del todo, muy chiquitito puso "el tesoro de la isla" (nº cuenta) o algo así y el número en pequeñíto de tal manera que lo podías ver pero muy discretamente.

Me ha parecido una idea muy original y la verdad es que seguramente haré lo mismo pero montandome como si fuese el tour de francia o la vuelta a españa ya que nuestras invitaciones son los novios que van en bicicleta y como tenemos la idea que la boda sea divertida y empezamos con la diversión en las invitaciones, me viene como anillo al dedo!!

Qué pensais de esta idea?? es original, no?? Y no parece tan violento!!!
Imatge
gemma_sergio

EntradaAutor: burbuhi » dl. gen. 23, 2012 1:24 pm

jo al principi pensava que no... però ara crec que és lo millor!!!!! perquè recollir els diners i després has de marxar de viatge.... i què fas? com l'ingreses?
Imatge
burbuhi

Entrades: 333
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 2:41 am

EntradaAutor: Can » dl. gen. 23, 2012 1:37 pm

A mi no m'agrada gens, això, però com a convidada penso que és el més pràctic, la veritat. Més que dur els calés a sobre. Tant per a convidats com per a nuvis.
Can

Entrades: 244
Membre des de: dl. oct. 26, 2009 4:19 pm

EntradaAutor: gemma_sergio » dl. gen. 23, 2012 4:48 pm

Es que si lo pensais friamente es mejor poner el numero de cuenta en la invitación (bueno en un papel aparte) porque imagina que te llaman en medio de la calle, en medio del transporte público, en el trabajo... para que les des el número de cuenta.

Encima de que vas nerviosa por el trabajo y además porque te falta poco para casarte y estas ultimando preparativos como para tener el numero de cuenta encima!! Y eso no pasaríoa una vez y ya! Pasaría una tras otra, tras otra,...Es un follon para los novios!!

Es lo que yo pienso, por eso daba esa idea que es, a mi entender, original y un poco pasada desapercibida.

Cada cual haga lo que quiera que para algo es su boda!
Imatge
gemma_sergio

EntradaAutor: Lanati » dl. gen. 23, 2012 5:24 pm

Hola noies! Jo em vaig casar el 2011 i us explico la meva experiència. Nosaltres no vam posar el número de compte i ho vam tenir molt clar des del principi; no ens agradava gens rebre invitacions amb número de compte i no ho anàvem a fer nosaltres. I us he de dir que va ser tot un encert. la gent encara ens diu a dia d'avui, quan reben una altra invitació, que queda molt groller demanar diners directament, com si haguessin de pagar per anar a un esdeveniment que, al cap i a la fi, el fem perquè volem i, sobretot, CONVIDEM. I ens feliciten per no haver-ho fet nosaltres. De fet, quan hem rebut invitació amb número de compte, nosaltres hem fet un regal a la parella i no hem donat diners, perquè ens sembla una mica massa "descarat".
Lanati

Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

EntradaAutor: gemma_sergio » dl. gen. 23, 2012 6:34 pm

Lanati ha escrit:Hola noies! Jo em vaig casar el 2011 i us explico la meva experiència. Nosaltres no vam posar el número de compte i ho vam tenir molt clar des del principi; no ens agradava gens rebre invitacions amb número de compte i no ho anàvem a fer nosaltres. I us he de dir que va ser tot un encert. la gent encara ens diu a dia d'avui, quan reben una altra invitació, que queda molt groller demanar diners directament, com si haguessin de pagar per anar a un esdeveniment que, al cap i a la fi, el fem perquè volem i, sobretot, CONVIDEM. I ens feliciten per no haver-ho fet nosaltres. De fet, quan hem rebut invitació amb número de compte, nosaltres hem fet un regal a la parella i no hem donat diners, perquè ens sembla una mica massa "descarat".

LANATI
Pero llavors no vau tenir problema en que la gent que us volia donar diners us van començar a trucar?? Jo cada vegada que ho penso em ficaria de polleguera el fet que em truquin no tenir el compte a mà i a sobre nervis perque jo soc molt nerviosa i em puc agobiar mooooooooooolt!

Va molt be que deixis la teva experiencia per les que no ho tenim del tot clar!
Imatge
gemma_sergio

EntradaAutor: Lanati » dl. gen. 23, 2012 6:49 pm

gemma_sergio ha escrit:
Lanati ha escrit:Hola noies! Jo em vaig casar el 2011 i us explico la meva experiència. Nosaltres no vam posar el número de compte i ho vam tenir molt clar des del principi; no ens agradava gens rebre invitacions amb número de compte i no ho anàvem a fer nosaltres. I us he de dir que va ser tot un encert. la gent encara ens diu a dia d'avui, quan reben una altra invitació, que queda molt groller demanar diners directament, com si haguessin de pagar per anar a un esdeveniment que, al cap i a la fi, el fem perquè volem i, sobretot, CONVIDEM. I ens feliciten per no haver-ho fet nosaltres. De fet, quan hem rebut invitació amb número de compte, nosaltres hem fet un regal a la parella i no hem donat diners, perquè ens sembla una mica massa "descarat".

LANATI
Pero llavors no vau tenir problema en que la gent que us volia donar diners us van començar a trucar?? Jo cada vegada que ho penso em ficaria de polleguera el fet que em truquin no tenir el compte a mà i a sobre nervis perque jo soc molt nerviosa i em puc agobiar mooooooooooolt!

Va molt be que deixis la teva experiencia per les que no ho tenim del tot clar!

A mi em sembla bé que la gent truqui, i això que jo també sóc molt nerviosa,, perquè així, si no volen donar diners (recordem que no és obligatori, i menys en els temps que corren) no se senten "obligats" a donar-ne'n. El cert és que vam donar el número de compte als meus sogres, ja que bona part de la família del meu marit els hi van demanar el número de compte a ells. D'altra banda, jo tinc accés a internet tot el dia, i si algú em demanava el número de compte per mail o telèfon, ho consultava directament per internet. Una altra opció és portar un paperet amb el número de compte al damunt per si algú et truca. I per mi, la millor opció de totes: Si no tens el número de compte, els demanes el mail o els truques més endavant per donar-lo. És una manera d'interactuar més amb els convidats (no et preocupis, si et volen donar diners, no deixaran de fer-ho perquè en aquell moment no tinguis el número de compte; ja els hi donaràs més endavant).
I no em valen les propostes de determinades invitacions en les que els nuvis pensen que han posat el número de compte d'una manera "graciosa" o "que queda bé". Els convidats es pispen de que estàs demanant calers directament, ho facis com ho facis, i a mi em sembla una horterada. Per mi, la invitació perd l'encant totalment. Em sembla que ja he explicat algún cop el cas d'una amiga meva que va posar una targeta amb el número de compte dins el sobre de la invitació. Al obrir el sobre i caure la targeta demanant diners, per a nosaltres (i molts altres convidats), la invitació la veiem amb uns altres ulls, amb un ànim recaudatori simplement (i això que era bonica, però ningú va parlar de com era la invitació, sino de que semblava que estigués amagant la targeta amb el compte).
Lanati

Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

EntradaAutor: Olguiky » dl. gen. 23, 2012 7:12 pm

Can ha escrit:A mi no m'agrada gens, això, però com a convidada penso que és el més pràctic, la veritat. Més que dur els calés a sobre. Tant per a convidats com per a nuvis.

Jo com a convidada he agraít que els nuvis posessin el número de compte... però al final no l'hem posat a les invitacions. Ens hem tallat una mica... ja el direm quan ens truquin per confirmar l'assistència!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: gemma_sergio » dt. gen. 24, 2012 5:20 pm

Olguiky ha escrit:
Can ha escrit:A mi no m'agrada gens, això, però com a convidada penso que és el més pràctic, la veritat. Més que dur els calés a sobre. Tant per a convidats com per a nuvis.

Jo com a convidada he agraít que els nuvis posessin el número de compte... però al final no l'hem posat a les invitacions. Ens hem tallat una mica... ja el direm quan ens truquin per confirmar l'assistència!

Per a mi también ha sigut algo molt pràctic!! M'he d'oblidar si porto els diners o no, a on els porto, quan els dono,...

Lo millor per mi és transferencia bancaria o quedar uns dies abans amb els nuvis i fer-li una brometa bona amb els diners. Així ho vaig fer amb la meva cosina i li va agradar!
Imatge
gemma_sergio

EntradaAutor: Anniki8 » dc. gen. 25, 2012 6:43 pm

Totalment d'acord amb tot el que diu la Lanati...ho trobo horrible ficar-hi la tarjeteta amb el número de compte,entre la gent,es parla més d'aquest fet que no de la invitació en si. És contradictori,per un cantó dones la invitació,dient et CONVIDO (vull que vinguis,sense haver-me de donar res a canvi) i per l'altre hi fiques el número de compte,en plan,dona'm pasta per pagar els gastos. Lleig,lleig.... Llavors és això,ja te'l demanaràn si els hi interessa,i no et fan cap ingrés,ni et donen diners amb un sobre,doncs cap problema...jo em caso pq JO vull,no vull putejar als altres dient em caso = m'has de donar 150 euros com a minim.
Imatge
Anniki8

Entrades: 159
Membre des de: dj. oct. 13, 2011 8:20 pm

EntradaAutor: gemma_sergio » dc. gen. 25, 2012 7:37 pm

Anniki8 ha escrit:Totalment d'acord amb tot el que diu la Lanati...ho trobo horrible ficar-hi la tarjeteta amb el número de compte,entre la gent,es parla més d'aquest fet que no de la invitació en si. És contradictori,per un cantó dones la invitació,dient et CONVIDO (vull que vinguis,sense haver-me de donar res a canvi) i per l'altre hi fiques el número de compte,en plan,dona'm pasta per pagar els gastos. Lleig,lleig.... Llavors és això,ja te'l demanaràn si els hi interessa,i no et fan cap ingrés,ni et donen diners amb un sobre,doncs cap problema...jo em caso pq JO vull,no vull putejar als altres dient em caso = m'has de donar 150 euros com a minim.

Cadascú es lliure de pensar com vol.

El tema diners és molt personal, hi haurà gent que te'n donarà i d'altres que no. Jo crec que ficar-ho, per a mi, és més pràctic. La meva feina no em permet estar agafant el telèfon a totes hores i menys per tenir el número de compte a mà i a sobre arribo tard a casa i no tinc la possibilitat de tenir el numero a mà (treient que arribo feta pols i l'unic que vull fer quan arribo a casa és estar tranquil·la,veient la tele,...)

Pero torno a dir que CADASCÚ FA EL QUE VOL.
Imatge
gemma_sergio

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants