Zapatos de Novia

El millor any de la nostra vida!

Re: Zapatos de Novia

EntradaAutor: ClaudiaMiki » dv. gen. 13, 2012 10:18 am

EDYO ha escrit:
ClaudiaMiki ha escrit:Mis zapatitos son de Enepe. Tienen web y tienda física y lo mejor de todo, modelos para diversos estilos de mujer...Hace ya varios meses que los tengo....y cada vez que me los pongo...aixx....que ganas tengo de que llegue el día!!
Aquí os dejo una foto!

Uauuuuuu muy bonitas la verdad me han gustado mucho!!!!!!!!
Que pagina web tienen que echare un vistazooooo!!!!

www.enepe.com
Imatge
ClaudiaMiki
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2287
Membre des de: dl. jul. 04, 2011 9:19 pm

EntradaAutor: jemima » dv. gen. 13, 2012 8:15 pm

Olguiky, me encantan tus zapatos!!! son una monada!! y es justo el talón que estoy buscando (medio)!!! ¿tienen varias del mismo estilo en cymbeline (medio talón)? Las que habéis ido a Enepe, qué tal? son cómodas? he visto unas que me gustan, y creo que puedes añadirles adornos -a mi me gustaría ponerles algo de pedrería, como mi vestido-.
Imatge
Imatge

Primera prova del vestit: 26-03-2012
Segona prova del vestit: 16-04-2012
Tercera prova del vestit: 03-05-2012
Quarta prova del vestit (i última!!): 10-05-2012
jemima
:: núvia rookie

Entrades: 143
Membre des de: dt. març 29, 2011 11:13 pm

EntradaAutor: Olguiky » dv. gen. 13, 2012 8:53 pm

jemima ha escrit:Olguiky, me encantan tus zapatos!!! son una monada!! y es justo el talón que estoy buscando (medio)!!! ¿tienen varias del mismo estilo en cymbeline (medio talón)? Las que habéis ido a Enepe, qué tal? son cómodas? he visto unas que me gustan, y creo que puedes añadirles adornos -a mi me gustaría ponerles algo de pedrería, como mi vestido-.

A mi solo me enseñaron éstas, porque ya te digo... me costó bastante que me las quisieran vender. Pero me puse tonta porqué son comodisimas!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: Estercita » dv. gen. 13, 2012 8:56 pm

Olguiky ha escrit:
jemima ha escrit:Olguiky, me encantan tus zapatos!!! son una monada!! y es justo el talón que estoy buscando (medio)!!! ¿tienen varias del mismo estilo en cymbeline (medio talón)? Las que habéis ido a Enepe, qué tal? son cómodas? he visto unas que me gustan, y creo que puedes añadirles adornos -a mi me gustaría ponerles algo de pedrería, como mi vestido-.

A mi solo me enseñaron éstas, porque ya te digo... me costó bastante que me las quisieran vender. Pero me puse tonta porqué son comodisimas!

Olguiki, wapi, Porqué no te las querían vender?
Estercita
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dc. nov. 30, 2011 1:59 pm

EntradaAutor: Olguiky » dv. gen. 13, 2012 9:01 pm

Estercita ha escrit:
Olguiky ha escrit:

Olguiki, wapi, Porqué no te las querían vender?

La primera vez que fuí me soltó: "Tenías que haberlas comprado en el sitio que compraste el vestido" y como escusa puso lo del color y tal. Y salí de la tienda con mi madre y ella me dice: "Te has dado cuenta, no? No te los quería vender". Y yo había tenido la misma sensación. Como había ido a mirar vestidos... igual le había sabido mal que no me lo quedara allí. Pero vamos, ahora le pedía comprar unos zapatos de 200€...
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Estercita » dv. gen. 13, 2012 9:17 pm

Hay gente que no tiene don para la venta y menos para los negocios, que más da que no te comprases el vestido si le hiciste el gasto de los zapatos... ole por ti, por comprartelos!
Estercita

Entrades: 552
Membre des de: dc. nov. 30, 2011 1:59 pm

EntradaAutor: Olguiky » ds. gen. 14, 2012 9:09 am

Estercita ha escrit:Hay gente que no tiene don para la venta y menos para los negocios, que más da que no te comprases el vestido si le hiciste el gasto de los zapatos... ole por ti, por comprartelos!

Es que los que me prestaron para la prueba del vestido eran comodísimos! Ya me quedé con esa idea... y por eso me puse tonta. Porqué yo aunque tenga un 39 tiengo el pie bastante ancho y no todos los zapatos me van bien. Además, ahora está lo del accidente... que tengo la espalda hecha polvo. Tenía que comprarme unos zapatos que fueran comodos porqué no quiero estar el día de mi boda sentadita en una silla porque no me aguantan los pies.
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: julia30 » ds. gen. 14, 2012 1:00 pm

Alguien sabe tiendas de zapatos de novia? Estoy perdida.
julia30

Entrades: 27
Membre des de: ds. oct. 01, 2011 9:08 pm

EntradaAutor: Olguiky » ds. gen. 14, 2012 1:26 pm

julia30 ha escrit:Alguien sabe tiendas de zapatos de novia? Estoy perdida.

Llegeix-te aquest post amb calma. En diferents intervencions cada forera va dient els llocs que coneix o on ha anat. Se'n diuen bastants!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: toni-silvia » ds. gen. 14, 2012 2:18 pm

jo vaig aquesta tarda amb la meva mare a una botiga que m'han recomanat. Es diu Chic i està al c/ st. quirze de sabadell.
Tinc dues conegudes que se les han comprat alla i estan força bé.
A veure si tinc sort i torno a casa amb les meves sabates de nuvia, ja us explicaré!
Imatge
toni-silvia

Entrades: 875
Membre des de: dc. abr. 08, 2009 5:38 pm

EntradaAutor: toni-silvia » ds. gen. 14, 2012 2:20 pm

buenri ha escrit:Hola chicas!
Yo estoy buscando estos botines, son de hace 2 temporadas... así que lo más seguro es que no los encuentre, pero si alguién los ve, porfi que me avise!!!! Son de Lodi.

Gracias!!!

Una amiga se compro un botin en Chic (c/ St. Quirze de Sabadell). No era este modelo pero era un botin precioso!
Lo digo por si quieres acercarte a mirar a ver qué tienen...
Imatge
toni-silvia

EntradaAutor: ANAPAR » ds. gen. 14, 2012 10:03 pm

julia30 ha escrit:Alguien sabe tiendas de zapatos de novia? Estoy perdida.

Yo de momento sólo he mirado en Jordi Anguera y tienen una gran variedad y diferentes precios.
Imatge
ANAPAR

Entrades: 148
Membre des de: dc. oct. 12, 2011 11:15 pm

EntradaAutor: ANAPAR » ds. gen. 14, 2012 10:05 pm

susanaixavi ha escrit:Hola em caso al Març i tampoc volia les sabates blanques, per diferent motius: per canviar una mica, per que volia alguna cosa que pogués fer servir després.... Tampoc m'agradava res del que m'oferien a les botigues de nuvia i a més em semblava tot super car. Em pasava com alguna forera que ha comentat que no trobava res. Les necessitava pel desembre, per la prova del vestit i encara no havia sortit la nova temporada... Així que vaig mirar per internet. A http://www.menbur.com/ hi ha sabates de nuvia maquissimes i també normals, em vaig arriscar, perque gairebé mai compro per internet i em feia por, pero donaven garantia de devolució i les sabates i el preu m'encantaven... El resultat: fisicament encara son més maques, em queden perfectes amb el vestit (ja que porta una mica de pedreria) i estic aprofitat per posar complements del mateix color ciment que les sabates, al "tocado" que porto, la lliga que regalaré porta una ploma del mateix color... Us deixo unes fotos. A més amb un vestit de festa negre han de quedar perfectes, estic desitjant que em convidin a un casament per poder lluir-les, ja que amb el vestit de nuvia gairebé no es veurán, jejejeje

Son preciosos, Susana! Voy a mirar la página.
Imatge
ANAPAR

EntradaAutor: susanaixavi » ds. gen. 14, 2012 10:07 pm

ANAPAR ha escrit:
susanaixavi ha escrit:Hola em caso al Març i tampoc volia les sabates blanques, per diferent motius: per canviar una mica, per que volia alguna cosa que pogués fer servir després.... Tampoc m'agradava res del que m'oferien a les botigues de nuvia i a més em semblava tot super car. Em pasava com alguna forera que ha comentat que no trobava res. Les necessitava pel desembre, per la prova del vestit i encara no havia sortit la nova temporada... Així que vaig mirar per internet. A http://www.menbur.com/ hi ha sabates de nuvia maquissimes i també normals, em vaig arriscar, perque gairebé mai compro per internet i em feia por, pero donaven garantia de devolució i les sabates i el preu m'encantaven... El resultat: fisicament encara son més maques, em queden perfectes amb el vestit (ja que porta una mica de pedreria) i estic aprofitat per posar complements del mateix color ciment que les sabates, al "tocado" que porto, la lliga que regalaré porta una ploma del mateix color... Us deixo unes fotos. A més amb un vestit de festa negre han de quedar perfectes, estic desitjant que em convidin a un casament per poder lluir-les, ja que amb el vestit de nuvia gairebé no es veurán, jejejeje

Son preciosos, Susana! Voy a mirar la página.

OK... >.-<:
Imatge
susanaixavi
:: núvia experimentada

Entrades: 329
Membre des de: dl. ago. 23, 2010 10:18 am

EntradaAutor: ANAPAR » ds. gen. 14, 2012 10:09 pm

Olguiky ha escrit:
susanaixavi ha escrit:
Olguiky ha escrit:susannaixavi, les fotos de les sabates que has penjat són precioses, espectaculars.

Molt bona tria, sí senyora! Ole tu!

Moltes gràcies, guapa!!! I les vostres?? penjeu fotos!!!

Les meves són aquestes:

DSC07494.JPG

DSC07496.JPG

Oh, qué bonitos!! es el estilo que a mí me gusta y estoy buscando, sobre todo con poco tacón. ¿Donde las has comprado? Gracias!
Imatge
ANAPAR

EntradaAutor: toni-silvia » dg. gen. 15, 2012 10:32 am

DiL ha escrit:Us poso les mevesssss.....son Doriani

Son molt maques!!!!
Imatge
toni-silvia

EntradaAutor: EDYO » dg. gen. 15, 2012 10:42 am

buenri ha escrit:Hola chicas!
Yo estoy buscando estos botines, son de hace 2 temporadas... así que lo más seguro es que no los encuentre, pero si alguién los ve, porfi que me avise!!!! Son de Lodi.

Gracias!!!

Holaaa yo ayer fui a dar una vueltecilla a ver si encontraba ya los mios xo no hubo suerte....
Vi unos de muy parecidos en Sacha!!!!!
Imatge
EDYO

Entrades: 765
Membre des de: dc. ago. 10, 2011 8:12 am

EntradaAutor: EDYO » dg. gen. 15, 2012 10:45 am

Alaaaaaaaaaaaaaaaaaaa alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
m'acabes d'ensenyar les sabates que necesito justament!!!!!!!!!!!!!!!!!!
No n'he trobat en cap lloc es que el meu vestit es de blonda i li quedarien fantàstiques no el següent......
On les has trobat??? i si no et sap greu dir.me el preu tambe...............
Ara si...tindre que probar sort xq.....tinc un 41 i la veritat es que mai tinc molta sort!!!!
Si no t'importa........................i les puc trobar......et copiare guapissima!!!!!
M'has alegrat el dia!!!!!
Imatge
EDYO

Entrades: 765
Membre des de: dc. ago. 10, 2011 8:12 am

EntradaAutor: kiskins » dg. gen. 15, 2012 10:47 am

De la marca doriani sabeis si hay alguna tienda o los venden tambien en zapaterias normales?
kiskins

Entrades: 93
Membre des de: dg. set. 12, 2010 1:10 pm

EntradaAutor: susanaixavi » dg. gen. 15, 2012 10:48 am

EDYO ha escrit:

Alaaaaaaaaaaaaaaaaaaa alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
m'acabes d'ensenyar les sabates que necesito justament!!!!!!!!!!!!!!!!!!
No n'he trobat en cap lloc es que el meu vestit es de blonda i li quedarien fantàstiques no el següent......
On les has trobat??? i si no et sap greu dir.me el preu tambe...............
Ara si...tindre que probar sort xq.....tinc un 41 i la veritat es que mai tinc molta sort!!!!
Si no t'importa........................i les puc trobar......et copiare guapissima!!!!!
M'has alegrat el dia!!!!!

EDYO, d'on ets??? perque a la botiga de Granollers on jo m'he comprat el vestit les tenen. Es diu BOUTIQUE ATELIER...
Imatge
susanaixavi

Entrades: 329
Membre des de: dl. ago. 23, 2010 10:18 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant