Autor: Olguiky » dt. gen. 17, 2012 12:41 am

Autor: Mesa » dt. gen. 17, 2012 8:12 am

Autor: sonia85 » dt. gen. 17, 2012 9:34 am
Mesa ha escrit:HOla!!
Jo encara no he anat a mirar, vull fer-ho al febrer, i entre altres cases vull visitar Rosa Clarà. En aquest sentit tinc una pregunta (vaig molt perduda, suposo que hauria de llegirme tots els foros de les rutes vestidils...), per mirar Rosa Clarà he d'anar a les botigues exclusives d'aquesta marca o coneixeu alguna casa que tingui aquesta marca i que estigui bé?
Gràcies a totes i bon dimarts!!!!

Autor: Mesa » dt. gen. 17, 2012 2:48 pm
sonia85 ha escrit:Mesa ha escrit:HOla!!
Jo encara no he anat a mirar, vull fer-ho al febrer, i entre altres cases vull visitar Rosa Clarà. En aquest sentit tinc una pregunta (vaig molt perduda, suposo que hauria de llegirme tots els foros de les rutes vestidils...), per mirar Rosa Clarà he d'anar a les botigues exclusives d'aquesta marca o coneixeu alguna casa que tingui aquesta marca i que estigui bé?
hola! jo vaig començar el dissabte passat a fer ruta i la primera on volia anar era a rosa clara.
jo et recomanaria que anesis a la seva, que està a l'avinguda diagonal, mes que res pk alla trobaras tots o gaire be tots els models.
a altres botigues trobaràs del mateix grup rosa clara: alma novias, luna novias i aire barcelona pero la col.lecció que tenen a la web http://www.rosaclara.com nomes hu pots trobar a la oficial de l'avinguda diagonal, que jo sàpiga ehhh!!

Autor: kiskins » dt. gen. 17, 2012 5:00 pm

Autor: ANAPAR » dt. gen. 17, 2012 10:19 pm
Elisabetgu ha escrit:ANAPAR ha escrit:Elisabetgu ha escrit:Yo desde el pasado viernes, ya tengo mi vestido.
Os pongo una fotito, a ver que os parece.
Precioso! Me encantan los de tul de seda. El mío es un estilo a este!
Gracias Anapar!
La verdad que me probé de todos los estilos y telas, pero en cuanto vi este ... es cuando me dio la sensación de que era el mío.
Para finales de febrero o principios de marzo tengo que ir a hacer la primera pruba. Tengo unas ganas de que llegue ya !!!!

Autor: vnv » dg. feb. 12, 2012 12:15 pm
Mesa ha escrit:HOla!!

Autor: monara » dg. feb. 12, 2012 1:56 pm

Autor: Lore_nna » dg. feb. 12, 2012 10:25 pm

Autor: Olguiky » dg. feb. 12, 2012 10:40 pm
Lore_nna ha escrit:Este viernes encargué por fin MI VESTIDOOOO !!!! Al final después de tanta ruta vestidil me he quedado con el 2º vestido que me probé, es un modelo de Aire !!! La verdad es que no me lo pude quitar de la cabeza y todos los comparaba con él...hasta al pensar el la boda, me imaginaba con él. Así que pensé que quizá esa era mi manera de sentir que ES EL MIO.
Lo encargué el Victoria Novias de Viladecans, me atendió Carmen y la verdad es que estoy contentísima con el trato !!! Al final, me regalan el can can y la liga...no pude sacar mucho más!
Ahora toca buscar el velo (no me gustaron muchos lo de allí) y los demás complementos para la 1º prueba que será de aquí a 4 MESES !!!!
Uff qué larga la espera...

Autor: marjona » dl. feb. 13, 2012 12:11 am

Autor: Lore_nna » dl. feb. 13, 2012 12:12 am
Olguiky ha escrit:Lore_nna ha escrit:Este viernes encargué por fin MI VESTIDOOOO !!!! Al final después de tanta ruta vestidil me he quedado con el 2º vestido que me probé, es un modelo de Aire !!! La verdad es que no me lo pude quitar de la cabeza y todos los comparaba con él...hasta al pensar el la boda, me imaginaba con él. Así que pensé que quizá esa era mi manera de sentir que ES EL MIO.
Lo encargué el Victoria Novias de Viladecans, me atendió Carmen y la verdad es que estoy contentísima con el trato !!! Al final, me regalan el can can y la liga...no pude sacar mucho más!
Ahora toca buscar el velo (no me gustaron muchos lo de allí) y los demás complementos para la 1º prueba que será de aquí a 4 MESES !!!!
Felicitats pel vestit guapa! I et donem ànims per l'espera: totes hi hem passat per aquí! Jo vaig triar el meu vestit a començaments de novembre i fins a finals de març no tinc la prova

Autor: ainos30 » dl. feb. 13, 2012 11:05 am
Lore_nna ha escrit:Olguiky ha escrit:Lore_nna ha escrit:Este viernes encargué por fin MI VESTIDOOOO !!!! Al final después de tanta ruta vestidil me he quedado con el 2º vestido que me probé, es un modelo de Aire !!! La verdad es que no me lo pude quitar de la cabeza y todos los comparaba con él...hasta al pensar el la boda, me imaginaba con él. Así que pensé que quizá esa era mi manera de sentir que ES EL MIO.
Felicitats pel vestit guapa! I et donem ànims per l'espera: totes hi hem passat per aquí! Jo vaig triar el meu vestit a començaments de novembre i fins a finals de març no tinc la prova
Gràcies wapi!
Pues lo teu si que és tenir paciència !!! Ànims que ja queda molt poquet per març...ja ens contaràs què se sent amb el de veritat!

Autor: miriamtoni » dl. feb. 13, 2012 12:41 pm

Autor: Olguiky » dl. feb. 13, 2012 12:53 pm

Autor: Estercita » dl. feb. 13, 2012 1:12 pm

Autor: vnv » dl. feb. 13, 2012 1:23 pm

Autor: Lore_nna » dl. feb. 13, 2012 7:33 pm

Autor: marina14 » dc. març 14, 2012 11:48 pm

Autor: AyH » dj. març 15, 2012 10:43 am
marina14 ha escrit:alguna le gusta el BAHIA de pronovias???